Jump to content

Probleme cu pornirea din cand in cand


mcanti
 Share

Postare recomandată

Becul palpaia intermitent dupa spusele mecanicului, am cumparat un contact, dar mecanicul nu a reusit sa il instaleze.

Cred ca trebuie sa schimb si mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • darius07

    9

  • gokey

    6

  • mcanti

    6

  • MasinaPoporului

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai luat si partea electrica a contactului ?

sau doar partea mecanica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema la pornire:

La masina din semnatura, azi dimineatza cand am pornit, dar e posibil sa fie mai de demult la un nivel sonor mai jos, dupa ce porneste motorul se aude vreo 1 - 1.5 secunde un harait ca si cum ar freca dinte pe dinte (nu FOARTE tare, dar asta e sunetul). M-i sa spus ca sar putea sa ramana electromotorul cuplat sau ceva de genul. Motorul are 210.000 km.

Am vazut ca mai sus sa mai enuntzat problema, dar nu sa confirmat ca bendixul ar fi fost problema. Stie cineva ceva?

PS: am observat de mult ca martorul de la ABS se aprinde cu vreo secunda inainte sa porneasca, si dupa ce a pornit se stige. Asta iarasi nu stiu de cand e si nu stiu daca e normal

TOT ASA SE AUDE SI LA MINE UN HIRIIT CAM DE O SECUNDA,MAI ALES CIND E MINUS AFARA(FRIG),SA FIE DE LA ELECTROMOTOR?

Avertisment

Scrierea nejustificata cu majuscule, litere

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai luat si partea electrica a contactului ?

sau doar partea mecanica

Doar partea mecanica cred, arata ca un cartof cu picioruse.

ai luat si partea electrica a contactului ?

sau doar partea mecanica

Doar partea mecanica cred, arata ca un cartof cu picioruse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie sa schimbi sigur mecanicul, si cred ca trebuia sa cumperi mai repede partea electrica a contactului. Acolo este problema ta. Bubes, la electromotor sunt 3 bucse, doua la rotor si una tip cuzinet la bendix, ultima este uzata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal

Am si eu aceeasi problema ca Darius, doar ca la mine se manifesta la cald. Cand merg mai mult cu masina, (minim 50km), pun cheia pe pozitia demaror si se aude doar un "tac", fara sa invarta. Repet operatia si intr-un final o ia fara probleme. Mentionez ca am fost la service, mi-au desfacut electromotorul, perii ok, bobina ok, l-au testat, masurat, curatat si l-au montat fara ca problema sa se rezolve. Alte idei nu prea au mecanicii la care am fost.

Daca e cineva care a avut problema, multumesc anticipat.

P.S. Darius, cum ai rezolvat pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Reiau discutia din postul asta ca e legata cam tot de asta.

Weekendul trecut am ajuns la Braila. Am lasat masina o ora jumate , dupa care vrau sa plec la Galati(20 km). Dupa 4 km mi se aprinde iar becul de probleme electrice motor si la scurt timp(cateva secunde) se aprinde si bateria rosie. Fiind patit o opresc eu sa nu se mai opreasca in mers si cand sa mai dau o cheie nu mai vrea sa porneasca. Deja turbam de nervi ca era 1 mai... Am luat un taxi sa caut un electrician ca nu e service vw in Braila... si dupa vreo ora de cautare n am gasit ca de era toata lumea plecata pe la gratare si alte nebunii, dar resuseste taximetristul sa gaseasca niste clesti sa-mi dea curent. Cand ajung la masina ii dau o cheie si pleaca singura(mai era inca aprins martorul de probleme el motor). A doua zi cand o pornesc se stinsese si ala ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Am gasit un service de la BOSCH unde am reusit sa o testez si mi-au zis ca e un senzor de turatie care se dilata cand merg cu ea mai mult si mai repede si de asta nu mai vrea sa porneasca sau chiar mi se opreste in mers ca nu mai inregistreaza corect si-mi taie alimentarea. Am dat comanda si pentru senzorul asta - este in jur de 450 RON original si no name vreo 160, dar in Braila ajunge dupa 4 zile asa ca am lasat-o acolo si am venit cu trenul. Maine plec sa o recuperez si revin cu detalii poate chiar si codul piesei. Sper sa fie de folos cuiva postul meu si drive safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui tu se pare sa fie de la baterie. Fara tensiunea necesara nici senzorii nu masoara corect, asa ca se pot ramane erori. Am patit-o si eu. Cand am dat sa pornesc, electromotorul sugea cat tot ce se putea, asa ca totul a ramas fara curent resetat bord(ora,km partiali), si sa nu mai zic cum tzacaneau toate releele, inchiderea centralizata de parca eram intr-o masina de scris uriasa... !nainte de a comanda tot felul de senzori, eu zic intai sa vezi daca ai curent suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

Am si eu aceeasi problema ca Darius, doar ca la mine se manifesta la cald. Cand merg mai mult cu masina, (minim 50km), pun cheia pe pozitia demaror si se aude doar un "tac", fara sa invarta. Repet operatia si intr-un final o ia fara probleme. Mentionez ca am fost la service, mi-au desfacut electromotorul, perii ok, bobina ok, l-au testat, masurat, curatat si l-au montat fara ca problema sa se rezolve. Alte idei nu prea au mecanicii la care am fost.

Daca e cineva care a avut problema, multumesc anticipat.

P.S. Darius, cum ai rezolvat pana la urma?

Nu am mai facut nimic pentru ca problema nu a mai aparut. Pleaca din prima de fiecare data.

S-a intamplat sa nu mearga doar iarna in 1-2 zile.

Cat de des apare la tine problema?

Cauza cred ca e pe undeva pana la electromotor, probabil pe undeva in zona cheie-contact-bendix. Cum la mine beleaua apare doar de cateva ori in toata iarna, degeaba schimb una alta daca nu am cum sa verific :P .

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi hremus. Nu e de la baterie. Abia am schimbat acu 2 saptamani si bateria si electromotorul plus ca am sters erorile. Am verificat cand am ajuns la service si erau 14.3 V , deci exact cat trebuia. Momentan problema pare sa fie exact de la senzorul asta...dar mai vedem dupa ce il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai facut nimic pentru ca problema nu a mai aparut. Pleaca din prima de fiecare data.

S-a intamplat sa nu mearga doar iarna in 1-2 zile.

Cat de des apare la tine problema?

Cauza cred ca e pe undeva pana la electromotor, probabil pe undeva in zona cheie-contact-bendix. Cum la mine beleaua apare doar de cateva ori in toata iarna, degeaba schimb una alta daca nu am cum sa verific :) .

Toate cele bune!

A aparut in decurs de o luna cam de 3 ori, si de fiecare data dupa un drum mai lung. Ma gandeam ca poate are legatura si cu incalzirea motorului pentru ca la rece nu a facut niciodata pana acum. Chiar nu stiu ce sa verific prima data, electromotorul e verificat, deci ma gandeam sa continui cu contactul cheie si contacte spre electromotor. Mi-a mai spus cineva sa verific si bateria, cu toate ca nu prea cred as fie cauza, ca n-ar mai invarti deloc de la baterie, iar la mine dupa ce dau de mai multe ori de cheie pana la urma incepe sa invarta.

Eu as vrea sa se rezolve si la mine ca la tine, adica sa nu mai faca deloc ;) , cu toate ca am norocul sa ma lase dupa un drum mai lung, adica departe de casa.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu ma astept sa mi se intample din nou la iarna :offtopic:

Nu cred sa fie bateria pentru ca macar ar invarti chinuit.

Suspectez un contact imperfect/oxidat pe undeva. Totusi nici pe tine nu te-a lasat de tot, adica pana la urma tot a pornit. Doar ca e enervant sa stii ca exista o sansa mica sa nu plece din prima :blah:

Daca apare mai des, macar stii ca daca schimbi piesa x si nu mai apare de la aia a fost.

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiuzan emeric

Am si eu o problema cu golf-ul meu si nu stiu unde sa caut sau sa-i dau de cap.Este din 2000, 1,9 tdi si am patit cu ea de vreo 2-3 ori ca dupa ce-l opresc nu mai porneste cca 20-30 min . Pot sa dau la automat ca ,degeaba. Dupa cca 20-30 min dau cheie si porneste la fix si , iar n-am probleme o buna bucata de timp. Acest fenomen mi-se intampla c-am din 2-2 luni, in rest merge si porneste fara probleme. Treba ca la mine electromotorul invarte motorul care nu porneste si nici nu da semne sa porneasca. Nici nu stiu pe ce sa pun mana. Al meu este un golf IV 1,9 tdi, din 2000.

Modificat de chiuzan emeric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La punerea contactului dupa acele 20 min se aprinde spira de bujii in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pai eu ma astept sa mi se intample din nou la iarna :offtopic:

Nu cred sa fie bateria pentru ca macar ar invarti chinuit.

Suspectez un contact imperfect/oxidat pe undeva. Totusi nici pe tine nu te-a lasat de tot, adica pana la urma tot a pornit. Doar ca e enervant sa stii ca exista o sansa mica sa nu plece din prima :blah:

Daca apare mai des, macar stii ca daca schimbi piesa x si nu mai apare de la aia a fost.

Spor!

Sal si eu am exact acelasi problema, cand temperatura de afara cade sub 0 grade, contactul nu merge asa cum trebuie, trebuie sa fortez putin cheia si atunci porneste din prima, vara nu am probleme deloc, probabil ca contactul este uzat masina are deja 250000 de km :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La topicul "Probleme cu pornirea din cand in cand" nu am gasit o problema exact cu a mea, astfel incat voi posta cu detaliile cu care m-am confruntat.

Am un golf 4 SDI 1.9 diesel , motor AQM , are 227.000 Km, ,distributia schimbata de curand (aprox. 1000 Km)

Uneori am probleme cu pornirea,in sensul ca uneori nu porneste deloc , uneori porneste dar foarte greu la a 3 a, a 4 a cheie si tinuta mult la automat (6-7 secunde), intamplarile astea nefericite, le-am avut si la 15-16 grade si la 0-1 grade. Precizez ca de doua ori l-am pornit cu spray pe la filtrul de aer, am inceput sa am problemele astea la o luna doua dupa ce am schimbat distributia, deci nu cred ca este ea de vina.

Am fost la mecanic, a verificat bujiile, sunt bune, am schimbat senzorul de temperatura, bateria are un an si am verificat-o si pe ea, e buna (74 A).

Modificat de vwraul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ...si eu am sdi aqm si nu am intampinat nici o belea ca a ta.Pot doar sa zic ca cand am schimbat filtru motorina ,mecanicul nu a strans bine busonul alb de sub filtru,si nici garnitura nu o pusese. O lasam 1 zi si pornea f greu chiar de la a 2 3 cheie. Verifica daca nu cumva se vede o bula de aer sau chiar e gol, pe furtunul incolor ce duce de la filtru spre motor,daca prinde aer toata motorina se duce inapoi in rezervor si de aici si pornirea grea.

Cand au schimbat distributia sunt sigur ca au demontat furtunele de combustibil pentru ca ii incomoda.

Modificat de golf sdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!Sunt noua pe-aici, nu ma pricep la masini dar am nevoie de ajutorul vostru...nu gasesc niciun topic cu problema mea dar o sa va povestesc aici. Imi palpaie in bord becul de la bujii(spirala)iar becurile de frana(toate 3)imi raman aprinse si mi-au descarcat bateria...de aceea am schimbat toate bujiile, am scos si am schimbat comutatorul de la pedala de frana dar fara rezultat-becurile de frana raman aprinse dar si spirala din bord palpaie in continuare.Din cate am citit pe-aici nu are rost sa o duc la un test ca probabil va avea acelasi rezultat ca si la ceilalti. De aceea, va rog sa-mi dati niste idei, ca nu stiu ce sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu a fost reglata cum trebuie tija de la switch. Sau e modelul nou la care nu se regleaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mai asezat tija de la switch pentru ca dupa ce a schimbat comutatorul becurile au ramas la fel-aprinse, si-atunci nu a mai regalat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am rezolvat problema,a fost switch-ul de la pedala.merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut si eu la golf. E releul de bujii situat in bord in stanga volanului.schimbi releul si nu mai ai probleme.mie mi l-a schimbat si nu l-a fixat cum trebuia si dupa o saptamana a inceput sa faca iar figuri.am desfacut capacul de sub comutatorul delumini si l-am miscat putin si aluat-o binenteles ca l-am fixat bine si acum e ok.pret releu-84 ron.simptomele sunt aceleasi incearca sa roteasca motorul putin dupa care se opreste dar aceea incercare e mult diferita de pornirea normala si ma refer aici la niste trepidatii destul de mari a motorului. cred ca ai aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La topicul "Probleme cu pornirea din cand in cand" nu am gasit o problema exact cu a mea, astfel incat voi posta cu detaliile cu care m-am confruntat.

Am un golf 4 SDI 1.9 diesel , motor AQM , are 227.000 Km, ,distributia schimbata de curand (aprox. 1000 Km)

Uneori am probleme cu pornirea,in sensul ca uneori nu porneste deloc , uneori porneste dar foarte greu la a 3 a, a 4 a cheie si tinuta mult la automat (6-7 secunde), intamplarile astea nefericite, le-am avut si la 15-16 grade si la 0-1 grade. Precizez ca de doua ori l-am pornit cu spray pe la filtrul de aer, am inceput sa am problemele astea la o luna doua dupa ce am schimbat distributia, deci nu cred ca este ea de vina.

Am fost la mecanic, a verificat bujiile, sunt bune, am schimbat senzorul de temperatura, bateria are un an si am verificat-o si pe ea, e buna (74 A).

Am rezolvat problema in felul urmator:

Bateria se descarcase din cauza releului de incarcare de la alternator, astfel ea avea putere sa invarta electromotorul, insa nu mai avea suficient curent pentru a deschide o electrovalvula pe circuitul de alimentare cu motorina,astfel masina nu pornea fiindca nu era alimentata. Am schimbat releul cu pricina si am incarcat bateria-problema rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salut,

am si eu o problema similara.

totul a inceput sa spunem acum vreun an si ceva cand mi s-a aprins in bord "alternator workshop" dupa care am dus-o in service. acolo mi-au desfacut alternatorul si mi-au curatat niste perii, ceva de genul asta. dupa cateva luni, la fel, dar de data asta a fost de vina un contact, iar a 3-a oara, acum vreo luna, la fel. insa a fost reparat. a masurat curentul, dadea pe aparat ceva mai mult de 14V.

in acest moment, dimineata porneste la prima cheie, foarte bine, iar dupa-amiaza, cand se incalzeste afara, dar nu mereu (sa spunem o data la 2-3 zile), imi porneste greu, adica dupa vreo 5-6 secunde.

bateria nu are 2 ani.

de la ce poate fi?

marturisesc ca nu am citit tot topicul pe motiv de timp, adica lipsa acestuia.

later edit: am golf 4 variant, 1.9 TDI, 116 CP

Modificat de mihaic99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S'ar putea sa te incardezi in "Probleme cu pornirea la cald".Primul lucru care imi vine in minte e capul hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!