Jump to content

Nu ma pot conecta cu VAG-COM pe grupul ENGINE


Beshcu
 Share

Postare recomandată

Este vorba de un motor 1.6 8v pe un Audi A3. Trebuie neaparat sa pot intra ca sa fac adaptarea clapetei de acceleratie. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

abuwz: Aia este valabila la versiunea 3.11 nu si la HEX-CAN. Idee este ca la mine este o problema fizica.... Dar nu imi pot da seama de unde este..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Are radio montat neoriginal?

Daca da, scoate-l si incerca .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radio este original.....de A6...am scos si mufa de la radio..am incercat si cu radio origianal de A3 si tot nu intra....Masina nu are alarma. Este totul de fabrica pe ea. Mufa OBD am dasfacut-o, totul este ok acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca are vreo logica dar incearca sa intri in [Engine-01] si cu motorul pornit.Am patit si eu odata la o Octavia I 1,6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si modificarea BaudRate (9600). Parca setarea asta merge numai la vagcom 311 (409) :icon_thumright:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Guest ghicicine
Are radio montat neoriginal?

Daca da, scoate-l si incerca .

Vag-com-ul poate da probleme din cauza unui radio neoriginal montat pe masina?Ca nici eu nu reusesc sa ma conectez la nici un modul (inclusiv motor).Pe alta masini merge perfect, inclusiv G3 din acelasi an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, un radio "neoriginal" daca foloseste pinul de diagnoza ( din mufa de alimentare ) poate bloca comunicatia..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai, idee este ca pe ABS, Airbag ma conectez, pana si pe radio. Pe engine o singura data m-am conectat cand aveam mufele de la IC scoase. Apoi nu am mai reusit...nici cu ele scoase nici cu ele bagate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si eu am patit cu casetofonul, nu vroia sa se conecteze, si trebuia neaparat sa adaptez clapeta de acceleratie, dupa ce am scos mufele din player mergea perfect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Am si eu aceiasi problema. Nu ma pot conecta la ENGINE. Problema e ca nu pot schimba START BAUD , pt ca e inchisa casuta, fiind setata automat pe 0. Am o interfata vcds 10.6. Mentionez ca pe restu: abs, airbag, clima, etc. pot scana erorile. Am scos casetofonul si am incercat sa ma conectez dar tot nu merge. Astept pareri. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te mai poti conecta, intrucat ai umblat la ECU.... din cate am citit. A fost desfacut - facut fizic immo off-ul, nu ?

 

incearca de proba, cu alt ECU, sa vezi daca il vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mi-a facut immo fizic, am dus ecu meu si l-am luat pe ala cu immo off gata facut. Ideea e ca de aproape 1 an nu am pus masina pe tester deloc, iar acum ca am nevoie nu ma pot conecta la engine si instruments. Alt ecu nu am de unde sa iau sa incerc. Baiatul care mi-a facut immo off a zis ca nu e din cauza lui si ca ar trebui sa mearga. Nu stiu ce sa mai fac:( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune ecu tau fara IMMO OFF si vezi daca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E taiata linia K . De verificat daca i tensiune in mufa obede pe K.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica a facut IMMO OFF fizic? Nu l-a facut din eep?

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fizic in sensul ca am dus ECU la el si mi-a facut immo off.  Cand pun vag-ul pe masina imi zice k1=ok k2=ok. Si pot scana tot, mai putin engine si instruments. Nu-mi explic ce poate avea. Ar putea fi vreun releu/siguranta ars/a?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tensiune pe firul k, 7 din mufa ODB. imi vine ~10 cu contactul pus si ~12 (12,4-12,6) cand e motorul pornit ! dar cand intru pe engine, imi da "no responde from controller)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal..... atata timp cat ai tensiunea asta pe KL, nu o sa iti poata scana. E mult prea mare - vezi ca poate arde interfata, daca e clona.

 

Trebuie sa vezi ce componenta iti trimite tensiunea asta pe K line - deconectate pe rand, cass-ul, ceasuri, ABS, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tensiune trebuie sa am pe obd cu contacul pus, cu motor pornit si cu cheile scoase din contact pt ca mie imi da ~3v cand e oprit motorul si scoase cheile din contact!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...
On 4/6/2013 at 10:18 PM, turbojack said:

E taiata linia K . De verificat daca i tensiune in mufa obede pe K.

CARE ESTE pinul k si cum se verifica? la un passt b5.5 2002, nici eu nu pot sa intru deloc cu vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!