Jump to content

Vreau turbina mai mare


gabryell23
 Share

Postare recomandată

Vreau sa-mi schimb turbina de pe seatul meu 1.9 tdi de 105 Cp, BKC, cu una mai mare de 140 sau 170 Cp. Ce modificari trebuie sa mai fac, unde gasesc turbine noi si la ce preturi? Astept idei folositoare de la voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca vindea sony scorpion o turbina de 140 cp si tre sa schimbi si furtunul care duce la intercoller

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zGb aduce turbine de la garrett la preturi bune si stie bine cum se invarte treaba cu 1.9tdi-urile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce direct turbina? Un FLASH TUNING ti-ar creste puterea lejer la un 140CP. Daca dupa asta nu esti satisfacut incepi cu turbine, intercooler, etc.

Eu unul asa am facut. Am facu un CIP, iar acum dupa un an ma gandesc si eu la alte modificari cu scopul de a-mi mari puterea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca pe termen lung e mai ieftin asa. Acum tu daca iti pui turbina mai mare va trebui sa refaci cipu' si iar dai banu'. Intelegi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am gandit ca prima data sa-i schimb turbina si odata cu schimbarea asta sa-i fac si un Flash Tuning potrivit cu turbina noua. Ma intereseaza daca pot sa-i pun una de 170 CP, cea de pe noul FR ? Si daca poate cineva sa-mi explice pas cu pas tot ce implica aceasta schimbare.

Modificat de gabryell23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mpa@tuninggarage

Nu stiu daca merge talpa de la turbina pe care o ai tu pe 1.9 cu cea de la FR de pe motorul de 2.0. As fi si eu curios sa vad ce tia zis ZGB. Eventual las ruga fie pe el fie pe tine sa postati aici.

Cip-ul de 140 cp nu mi se pare mare lucru in conditiile in care motorul de 1.9 de pe Leon 1.9 tdi si golf V scoate 115 pe dyno in loc de 105 cat spune fabricantul. Un Cip stage 2 de 155-160 cp am inteles ca pericliteaza ambreiajul de fabrica. Deci acesta ar trebui schimbat inainte de aceasta modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de orice modificare schimba ambreajul..... eu am ambreiaj standard de 101 cp, masina are acum 130 si deja a dat sa patineze, deci prima investitie ambreiaj a doua turbina mare si ajung pe la 160 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu permisiunea lui ZGB o sa postez aici PM-ul de la el :

"Salut! Din pacate nu poti sa-ti pui turbina de 2.0tdi 170cp multi au incercat si pe 2.0tdi sa-si puna si n-au reusit...aia de 140cp s-ar putea sa-ti mearga dar iar nu-ti recomand pt ca e f slaba ca turbina...cea mai buna turbina pentru tine este de 1.9tdi 130cp sau 150cp...cea de 130cp ai 2 variante ori o iei pe a mea 2nd hand ori pot sa-ti aduc una noua...cea de 150cp nu se face la noi in tara si pot sa ti-o aduc doar la un pret destul de mare si nu cred ca merita pentru ca oricum cea de 130cp iti face fata cu brio si la ambreiajul care-l ai...am mai dat unui baiat cu un leon 2 1.9tdi 105cp o turbina de 130cp si e super multumit de ce a iesit! Bafta la shopping"

Prin urmare, cred ca in viitorul f apropiat o sa achizitionez o turbina de 130 cp, daca ambreiajul nu va face fata il voi schimba cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine iei si un intercooler mai mare si o turbina de v6 ca sa fii sigur ca sari de 160 iar daca iti pui injectoarele de la motorul de 140 sau 170 sari de 200!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

De ce e atat de slaba turbina de pe 2.0? De ce nu se poate modifica bkd-ul in 2.0 de pe fr(nu-i stiu codul)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Sper sa nu-mi atrag sanctiuni dar as vrea sa readuc la viata acest topic si sa cer un raspuns la intrebarea de mai sus. Recent am schimbat turbina pe garantie la 37000 km. Masina mergea bine dar dupa 10000 deja incepea turbina sa fluiere. La 35000 am facut chip-tuning si la nici 1000 km dupa tuning turbina hoooo-ia :P chiar si la relanti. Aceasta a fost schimbata pe garantie, defectul constatat fiind "neetanseitate admisie turbo". Buun..vad ca deja de noua turbina aceasta are acel puff ascutit ca si tonalitate daca ii pot spune asa, la schimbarile de viteza. Banuiesc ca e normal. Acum..intrebarea mea este..de ce e slaba turbina si daca merita sa-mi pun iar softul de chip. Masina nu mi se pare a mearga mai bine..poate chiar pare putintel mai lenesa.

Si ca sa-mi elimin din suspiciuni: poate fi montata din greseala o turbina de 1,9?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina de 1.9 din cate stiu are alta galerie, deci sansele sunt scazute.

Ai avut tu o turbina cu defect de fabricatie, turbina ta oricum pica, poate nu in 1000km dar in 10.000km sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok..deci ar merita, mai ales ca e si noua aceasta turbina, sa-mi pun iarasi soft-ul de 175 cp? Masina va iesi din garantie in aprox 9 luni. Am mers destul de mult, si voi mai face estimativ cam 20000 km minim. Mi-as dori sa tina mai mult si daca pica punem una si mai mare. Stilul de mers este unul normal spre sportiv. Ma gandesc daca mai merita avand in vedere ca si consumul este mai mic cu softul initial chiar daca nu ma dau tare la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei care este firma care ti-a facut chiptuning,daca ne poti spune?

Daca nu ,e ok,eu suspectez un chip prost deaia a zburat turbina,imposibil o turbina de 35 de mii de km sa faca boom degeaba,ceva s-a intamplat si acel ceva eu cred ca e un soft foarte prost cu presiune mare in turbo.Sau poate ai mers foarte subturat cu masina sau in viteze mari si ai oprit brusc motorul.De obicei unul din astea 2 cazuri produc spargerea turbinei

Turbina de 2.0 140 de cai nu e proasta,au fost la primele modele unele probleme dar s-au rezolvat. Astept detalii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina nu a facut niciodata boom. Suna destul de ciudat, dar masina era in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pana la urma doar suna ciudat dar merge bine atat?Asta poate sa fie si de vreo teava de plastic gaurita undeva pe traseul dintre intercooler si turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu cred ca o schimbau astia de la porsche degeaba! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!