Jump to content

un tacanit suspect?


Zorro Classic
 Share

Postare recomandată

Zorro Classic

La motorashul meu (APE) am auzit un tacanit metalic ritmic care l-am identificat undeva in dreapta motorului (cum te uiti din masina). Cineva mi-a spus ca e de la distributie sau pompa de distributie, care e o chestie neagra, in care intra un furtun si iese altul (sorry pentru exprimarea bolovanoasa), situata intre motor si aripa dreapta. Tot cineva mi-a spus ca e normal sa fie asa..

Cum se manifesta? L arelani (pe la 800-900 rot/min) se aude un tacanit ritmic, ca de ceas. Cum turez putin motorul dispare (deci nu se indeseste ci pur si simplu nu se mai aude).

Este normal sau un simptom de boala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude la fel.Si eu m-am speriat.Am mai auzit un leon ca si al meu care facea la fel.Eu cred ca asha trebuie sa faca ..sau..asteptam si alte pareri..

Respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal... daca nu se aude e grav. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
E normal... daca nu se aude e grav.  :D

<{POST_SNAPBACK}>

M-ai lasat masca: deci trebuie sa "tacane"?

Traditia spune ca orice tacanit e suspect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul se aude mereu la relanti sau numai dupa ce sta o perioada la relanti? "Chestia neagra" unde mai precis e situata?

Sa fie cum N80 ce auzi tu?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

OK, Toni, am localizat precis "device-ul" este situat intre motor si aripa dreapta a masinii, in fata are vasul cu lichid de spalat parbrizul si in spate amortizorul dreapta. E negru, inta in el doua furtune si un fir.

Am pornit masina si 30 sec. nu am auzit nimic. Dupa aia a inceput tacanitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n80polo8qv.th.jpg

Daca este localizat unde am incercuit cu rosu in poza (si unde arata "18") inseamna ca este canistra de recirculare a vaporilor de benzina si dupa cum ai descris comportamentul ma face si mai mult sa cred acest lucru.

Daca e asa, e normal sa tzacane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
n80polo8qv.th.jpg

Daca este localizat unde am incercuit cu rosu in poza (si unde arata "18") inseamna ca este canistra de recirculare a vaporilor de benzina si dupa cum ai descris comportamentul ma face si mai mult sa cred acest lucru.

Daca e asa, e normal sa tzacane.

<{POST_SNAPBACK}>

Acolo este!

Am banuit ca este ceva legat de carburant, deoarece intra un furtun dinspre motor. BogMW mi-a spus ca s-ar putea sa fie distributia (pe nevazute, doar la telefon vorbind).

M-ai linistit! Merci! :P o dau eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

si eu am aceeasi problema la Leon-ul meu si vreau sa ma duc in serivice..cu ea sa vada ce a are!!Vreti sa spuneti ca acel tacanit nu dispare sau nu poate fi facut sa dispara!?Sigur nu este ceva in neregula cu masina!!?

Scuze,dar sunt incepator in tot ceea ce priveste mecanica auto...!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceea este valva de suprapresiune de la rezervor(care se ocupa de vaporii de benzina) care daca nu functioneaza nu mai tacane (se blocheaza)

Modificat de crash
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorashul meu (APE) am auzit un tacanit metalic ritmic care l-am identificat undeva in dreapta motorului (cum te uiti din masina). Cineva mi-a spus ca e de la distributie sau pompa de distributie

Pompa de distributie NU EXISTA, cum deja baniuesc ca ai aflat, cel putin nu in sensul in care cuvantul "distributie" este folosit aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca pana la urma te obisnuiesti cu acel tacanit!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum eu m-am obisnuit sa raspund NU la intrebarea frecventa: E pe motorina? Parca asa suna. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postul initial e vechi, doctore! De atunci am aflat muuulte despre masina mea (ce are si ce nu are), dupa cum spui.

In legatura cu obisnuinta: cand stiu care e sursa si ca asa trebuie sa fie, il ignor. De fapt nu se aude deloc daca nu te apropii cu urechea de chestia aia neagra (de recirculare a vaporilor de benzina...).

Masina NU e pe motorina si nici NU are cum sa fie: banuiesc ca la masini diesel nu exista asemenea "tzacanitori".

:offtopic: Cred ca atitudinea "e pe motorina, deci e zgomotos, tzacane si scoate fum" nu e una "sanatoasa" pentru masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude tacanitul si sincer astfel de intrebari mi se pun. :nono:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

badmania98..i feel you man..:D

Zorro Clasic:Se aude acel tacanit din masina...deci nu trebuie sa fi langa cutiuta!!Singurul remediu:ignore & music

Modificat de Havoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Clasic:Se aude acel tacanit din masina...deci nu trebuie sa fi langa cutiuta!!Singurul remediu:ignore & music

<{POST_SNAPBACK}>

Inseamna ca eu am muzica data tot timpul tare :D .

Prima oara l-am auzit cand am ridicat capota si era la relanti. Dar nu se auzea cu capota lasata. Ma rog, fiecare cu urechea lui, mai mult sau mai putzin fina. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!

Si eu am aceeasi problema la masina mea - Octavia Tour 1.6MPI (tacanitul in chestia aia neagra dintre antigel si lichid servo). Se aude din masina si daca pui mana pe ea se simte deasemena tacaneala. Daca voi spuneti ca e OK sa faca asa, va cred... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceea este valva de suprapresiune de la rezervor(care se ocupa de vaporii de benzina) care daca nu functioneaza nu mai tacane (se blocheaza)

<{POST_SNAPBACK}>

Poate fi valva de purjare de la canistra de carbon activ (care retine vaporii de benzina din rezervor).Ideea e ca valva nu functioneaza decat la sarcini si turatii medii .In momentul deschiderii se purjeaza canistra si in admisie intra amestec de vapori de combustibil cu aer.Totul e legat cu ECU pt ca acest nu este bun,practic se aduce in admisie aer fals....

Tacanitul trebui sa fie ceva legat de injectie sau de injectoare

pentru ca zgomotul produs de functionarea lor este ceva asemanator cu un tacanit,iar la ralanti turatia e minima,zgomotul e mai perceptibil (frecventa deschiderilor fiind maimica).Desigur pot gresi,pana nu vad masina nu imi dau cu parerea decat "ca un orb care admira un tablou"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fitzi multzumitzi ca.. la FSI tzacane tot timpul.. si destul de tare

PS Glumesc. E super misto "zgomotul" produs de FSI. Si la relanti cu tzacatinu si in sarcina mare. Sorry de OT :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!