Jump to content

probleme ... probleme


d@n
 Share

Postare recomandată

Am si o MICA problema care se manifesta astfel (progresiv dupa cum au aparut):

- citeodata se opreste motorul la relanti - incepe sa oscileze din ce in ce mai tare pina se opreste, timp in care se simt vibratii in caroserie;

- citeodata se opreste motorul in mers, insa doar cind e la liber pentru o durata mai mare de timp (peste 10 secunde). In momentul in care bag in viteza si accelerez fara sa las ambreiajul simt pedala mai grea iar acul de la turometru merge incet dar sigur spre zero;

- de data mai recenta - senzatia de mers in trei pistoane din ce in ce mai accentuata insotita de vibratii in sasiu si schimbator, lipsa putere;

La service am fost prezent cind s-au facut testele (si i-am lasat fara idei) si am constatat ca:

- presiunea la pompa de benzina e in parametrii

- debitul de aer e OK

- fisele si bujiile sunt OK (am vizualizat si impulsurile transmise pe fise ca amplitudine si periodicitate)

- sonda lambda lucreaza in parametri si nu indica vre-un surplus

- a fost memorata o sigura eroare legata de sonda de temperatura, eroare care a fost stearsa iar dupa monitorizarea acesteia pe un interval de timp de citeva minute am constat ca indica corect

- timpii de injectie sunt OK

- nu scoate fum de nici o culoare

- am bagat o solutie de curatit injectoarele dar fara vre-un rezultat

Are cineva vreo idee ca eu am ramas in pana ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REDUCTOR curatat...asa am patit-o si eu.Se desface reductoru si se curata bine cu spary.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu recomand curatarea clapetei de acceleratie si verificat bujiile eventual schimbate daca sunt uzate.

@iuliane Ce este acest REDUCTOR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de acceleratie a fost curatata iar unghiul de deschidere al acesteia este bun

inginerul care a facut testele a desfacut bujiile si a spus ca arata foarte bine si toate sunt la fel

de reductor nu stiu nimic, @iuliane poti sa ne dai mai mute detalii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit ceva asemanator. Adica la stop uneori se oprea. Avea variatii mari la relanti (dadea sa moara) si luminile palpaiau. La fel in mers daca lasam pe liber uneori se oprea. Singura problema au fost bujiile neschimbate (la revizii magarii de la midocar mi-au pus bujii schimbate dar in realitate.... :Driver: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut exact aceleasi simptome ca wwww....si am fost la un bun prieten care e si mecanic.instantaneu dupa ce i-am zis care e problema a pus mana pe cheie si mi-a desfacut reductorul(vezi foto) si l-a curatat imediat in fata mea cu un spray PREVENT pt suruburi,chestii ruginite,gripate.Mai multe nu va pot spune ca nu prea stiu...dar sper ca poza sa va fie de folos.De atunci masina merge beton fara nici o problema.

Modificat de iuliane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur se numeste REDUCTOR?

Nu mai are vreo alta denumire?

Ce face piesa respectiva?

Oare 1.6i are asa ceva?

Modificat de wwww
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update

>> La rece porneste cu o mica ezitare, relantiul este stabil insa la cca. 900rpm iar sunetul ... e de mers balbait insa nu foarte pronuntat.

>> La cald mersul e mult mai balbait iar relantiul nu prea scade sub 900rpm

Pot fi defecte bujiile chiar daca aspectul lor e bun si uniform (toate) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu...bujiiile trebuie sa fie duse rau ca sa aiba simptomele astea...se vedeau in caz ca erau bulite.Imi pare rau ca nu iti pot spune mai multe....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt a 2 oara intr-o saptamana, a murit motorul cand eram la semafor. Nu am nici o idee despre ce s-a intamplat. A pornit dupa aia imediat. Are cineva vreo idee?

Motorul este la temperatura optima de functionare. Nu are nici o alta simptoma, si masina trage bine si inainte si dupa. Cand moare se aprinde si ramane aprins becul de la baterie. Sa fie din cauza bateriei sau din cauza ca am schimbat benzina?

Motorul se opreste cand am cel putin 2 consumatori: xenon, casetofon eventual si A/C. Se opreste imediat ce am oprit la un semafor cand sunt in DRIVE. Porneste apoi "la cheie" si numai manifesta nici o simptoma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wwwww: e posibil sa fie senzorul de temperatura dus. s-au vazut cazuri exact ca al tau unde pana la urma senzorul respectiv a fost. Piesa nu este deloc scumpa si sansa sa se rezolve prin inlocuire este mare.

@Alex: poti sa pui aceeasi intrebare si pe inca 10 topic-uri, cert este ca pana nu faci o scanare nu o sa te poata ajuta cineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate EGR si curata-l bine ... balbaiala aceea care uneori se soldeaza cu motor oprit se datoreaza unei cantitati de aer fals ......iti dau 90% sanse sa nu se inchida ok EGR pt. ca am intalnit multe cazuri cu acelasi simptom :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!