Jump to content

Problema Acceleratie Golf 3


Lord_dark
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema cu un Golf 3, si anume :

La relanty fluctueaza, intre 700-900 ture, iar cand o accelerez brusc motorul "nu mai trage" (nu moare dar nu creste viteza)? Sper sa imi scuzati limbajul necalificat dar nu am absolut nici un fel de notiuni in domeniu. Ideea e ca am fost la un service si am pus-o pe un tester. Omul de acolo a zis ca de vina e -senzorul si clapeta de acceleratie. V-as ruga sa imi spuneti de unde pot lua piesele astea,din Bucuresti, si cam la ce pret ar fi. Daca considerati ca ar fi altceva de vina, sa pot verifica rapid, va astept cu sugestii.

Va multumesc

PS Masina este un Golf 3, din 1995, benzina, injectie, motor 1,6. Am uitat sa mentionez ca am schimbat de curand si motorasul pas cu pas, deci este nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Lord_dark

    6

  • gribelu

    5

  • himic

    3

  • denismoc

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorin Golf 3 cabrio

Verifica flansa de cauciuc dintre injector si galeria de admisie, asta ai cazul in care injectia ta este monopunkt!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va rog, imi puteti recomanda un service, sau un specialist pe partea de injectie la VW Golf, care sa se priceapa si sa nu ma jupoaie pe cat posibil?? Problema descrisa este inca prezenta, nu am mai postat pentru ca in ultimele luni am avut pe mana alta masina, si acum trebuie sa ma intorc la troaca mea. Va multumesc !

PS Sorin multumesc de sfaturi, dar habar nu am care e injectoru si daca e admisie monopunct

Modificat de Lord_dark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DIR SERV

str Agricultori nr 40

tel 252.43.30

eu am fost la ei si au fost ok. succes:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Au aparut si alte simptome. Cand motorul este rece relantiul scade pe la 300-500 rotatii. Daca accelerez si nu plec de pe loc moare. Ceva sfaturi, pareri??? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate fum negru!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca este de la Potentiometrul clapetei de acceleratie. Acesta are niste trasee de grafit care sunt duse. Stie cineva de unde pot lua cumpara aceasta piesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de aceleasi simptome sufera si a mea.. de cand mi-a umblat un mecanic la potentiometrul ala.

Sugestia mea e sa cauti la dezmembrari corpul "carburatorului" cu tot cu acel potentiometru. Ideea e ca e de preferat sa fie in pozitia de fabrica. 2-3mil cu totul.

Eu unul n-am gasit inca piesa identica cu cea de la motorul meu... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vad ca e o problema, ca nu se gaseste de vanzare separat iar nou este 15 mil cu tot cu corpul carburatorului. Sper sa gasesc in targ ceva. La mine s-a mancat grafitul de pe potentiometrul respectiv, si computerul nu poate citi pozitia clapetei pe portiunea de turatie mica pana in 1000 rpm. Daca turatia crestepeste 1000 Motorul merge relativ bine. Daca gasesti pe undeva si au mai multe bucati te rog spune-mi si mie, ca vad ca avem acelasi motor.

PS Poti pune o poza cu motorul tau? ca la mine sunt niste ambiguitati ce m-au pus pe ganduri (radiatorul de la 1,6L nu mi s-a potrivit in schimb s-a potrivit cel de la 1,4L)???

Daca e sa gasesc ceva iti dau de stire.

Modificat de Lord_dark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temporar poti rezolva potentiometrul cu ajutorul unui creion. Cum mina de creion e facuta din grafit....... :(.... dai pe contacte acolo unde e intrerupt. Dar nu va tine mult.

Buba e ca daca-l dai jos e destul de dificil sa-l pui pe pozitia corecta.. ori va merge haotic, ori nu va trage... variante sunt :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste daca ai rabdare sa cauti... Iti recomand sa incerci a "magazinele" de dezmanbrari de pe Mihai Bravu , de la vitan in jos .. sunt o gramada si pe o parte si pe alta.. asa ca succes.. Recomandarea ar si sa ai totusi seria carbaratorului sau echivalentele acestuia.. BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Aceeasi problema am avut si eu si s-a tras de la motorasul de relanti de la injectie.

Incearca cu 2 sarmulite sa il pui pe direct de la baterie pt.2 secunde dupa care vezi daca mai fluctueaza turatia motorului.

Cristi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu un potentziometru de pe un 1.8 injectie monopunct (daca se potriveshte pe a ta vb)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine a aparut aceeasi problema, dar numai la treapta 1,2 si la turatzii in jur de 2-3 mii. Adika se tureaza motorul dar mashina nu prinde viteza, sa fie oare tot de la potentziometru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine este mai degraba ambreiajul,probabil patineaza.Parerea mea :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la ce a zis P C D , am avut aceeasi problema la o alta masina , se tura dar nu tragea , am schimbat armaturile discului de ambreiaj si s-a rezolvat . Eu cred k face asa in toate vitezele dar iti dai seama numai in 1 si 2 pt k atunci pleaca masina de pe loc si discul este mai solicitat . De curiozitate : mai patineaza rotile pe asfalt daca pleci tare intra1_a ?!

Nu este exlus nici potentionetrul , lucru care se verifica relativ usor DAR daca nu el este devina sigur este ambreiajul.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cred ca mai degraba e discul de la ambreiaj fiindca se simte mirosul specific. Cam cat costa discul ala sau ce e de schimbat, se poate lua de la dezmembrari sau neaparat nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ia-l nou... Oricum manopera e f scumpa la schimbul de ambreiaj deci e mai bine sa faci treaba buna.

Ia-ti si rulmentul de presiune eventual daca tot faci operatiunea ca ala se duce destul de des.

Eu am schimbat tot kitul de ambreiaj cand mi-a picat rulmentul... poate a fost o prostie dar macar nu mai am treaba o vreme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus masina la un mecanic si nu este ambreajul si nici potentiometrul clapetei de acceleratie. Poate fi din cauza filtrului de aer care nu a fost schimbat ,cred, cam demult? si am observat eu in timp fiind incepator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Improbabil sa fie de la filtru.. dar ca sa fii tu linistit poti desface cutia, sa-l lasi sa traga aer direct.

Sonda lambda e buna? Incearca sa-i scoti mufa sa vezi daca se schimba ceva. La mine mufa e in partea de la pasager, chiar in dreptul 'peretelui' dintre motor si habitaclu.. undeva jos.

La fel poti testa si potentiometrul clapetei. Si anume, daca-i scoti mufa, ar trebui sa se schimbe comportamentul (in general se schimba in rau :). La mine cu mufa scoasa se comporta cam cum zici tu ca-ti face.. fluctueaza aiurea si se accelereaza innecat asa.

Poate fi si ceva legat de aprindere. Avansul se regleaza la tine? Bujiile sunt bune?

Pacat ca nu esti din Iasi. Daca ai drum pe aici te trimit la un mecanic care 100% te rezolva. Pe mine m-a scos din multe situatii similare.. alti mecanici doar mi-au luat banii degeaba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salut baieti,

cei care mai cititi / verificati acest subiect puteti sa-mi spuneti daca pe langa aceste simptome (relanti variabil, fum negru, mers inecat ) v-a crescut si consumul foarte mult? La mine sunt aceleasi simptome o data ce incepe sa vina frigul dar nu tot timpul. Masina merge doar cand vrea ea. Se mai aprinde checkenginul din cand in cand, ii dau atunci o talpa "suparata" se stinge. Cand trage cand da in nas la turatii superioare cand sa trec in treapta superioara, um negru, consum de consum pana la 18 l % in Bucuresti. Bujii negre ca taciunele. Relantiul uneori la rece da sa moara alteori se tine bine.

PS: VW Passat 1989 , motor RP, 1781 cmc , 66kW - 90 CP, berlina , benzina

Multumesc anticipat si astept raspunsuri, sfaturi, eventual cineva care a schimbat ceva in situatiile astea si a mers ok dupa aceea, pentru ca am auzit ca s-ar putea sa fie ba potentiometrul clapetei, ba motoras de relanti, ba bujii, fise, etc...

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si pe alte forumuri de afara(forum-auto Franta, vwvortex SUA) si se pare ca odata cu racirea vremii, golfurile/vento mk3 trag mai greu, au demaraj mai slab si uneori intra mai greu in viteza, in special in treapta a II-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic SI consuma mai MULT - ma rupt la benzina , de cand cu temp astea scazute si cum in ultimul timp nu fac decat drumuri scurte de nici nu se ridica apa la 70 ma innebunit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!