Jump to content

Pierderi Lichid De Racire


bankaru g3
 Share

Postare recomandată

sal am si io probleme cu termostatu la un golf 3 1.8 benzina 90 cp cod abs , adica probleme mai mare e cu radiatoru care curge in draci si vreau sa-l dau jos sa vad ce-i fac poate pot sa-l lipesc si daca tot umblu as vrea sa-i schimb si termostatu care stiu ca de mult e blocat pe deschis. puteti s ma ajutati sa-mi spuneti de unde iau un termostat si cam la ce pret? nici de radiator nu-s prea sigur ca o sa reusesc sa-l lipesc da o sa vad cand il desfac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu intrebi de unde sa il cumperi insa nu spui de unde esti si nici in profil nu apare aceasta info .

Pret pentru termostat : aprox 30 ron , antigel G12 Hepu + apa distilata = 50-60 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie!!! Pentru antigel fabricantul recomanda G11. In manual este spacificat la fel, G11 ca de altfel si pe capacul negru de pe vasul de expansiune. Stiu pe cineva cu un Opel Agila care a terminat motorul nerespectand tipul de antigel recomandat. Dupa 07/1996 se foloseste G12.Se poate folosi si G12 dar trebuie spalat complet motorul , umplut cu apa, mers 2 minut, golit si suflat in interior cu aer. Desi se spune ca G12 este de o calitate superioara nu cred ca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 feluri de G12. Cu silicati si fara silicati. Cel fara silicati e bun pt masina. Cel putin asa mi-a explicat unu... Eu folosesc G12 de cativa ani si nu am nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitasem s precizez ca sunt din buc. am rezolvat in mare cu masina...am luat radiator nou 270 ron si termostat 35 ron , dar tremostatu inca nu l-am montat am pus radiatoru ca era urgenta , termostatu e mai greu de montat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dat cam mult pe radiator.... eu am gasit radiator de g3/vento, unul la 150 ron si unu la 180 ron (doua marimi/modele). Noi, cu factura si garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare.De cateva zile tot m-i se aprinde luminita la bord , care indica ca raman fara apa.Am completat nivelul , si a doua zi la fel.

Am ajuns sa bag aproape 2 litiri pe zi.Mentionez ca am capacelul recipientului de apa putin spart.

Stiti cumva de ce pierd atat de multa apa?

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori curge pe undeva si trebuie sa vezi balta sub masina.

Ori intra in motor pe la garnitura de chiulasa. In cazul asta uleiul ar trebui sa fie precum cafeaua cu lapte si in nici un caz sa mai mergi cu masina.

In alta parte nu stiu daca mai are unde sa se duca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu poti vedea daca curge pe la capacelul recipientului? Pune pe cineva sa o tureze si priveste daca iese apa. De asemenea priveste atent peste tot. Nu ai ulei in vasul de expansiune?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu curge sub masina.Am verificat , nu e nici o picatura.

Si ai idee cam cat m-ar costa sa rezolv problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iese prin cilindri depinde de multe aspecte. Chiulasa fisurata, bloc motor fisurat sau doar garnitura de chiulasa. De la 100 de euro in sus.

Daca iese pe la tubulaturi sau pe la capac o sa poti vedea cu motorul turat. Pana nu gasesti pe unde curge nu mai merge cu masina ca nu ai racire si asta poate duce la multe probleme.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Acum o sa ma duc sa vad daca iese daca e motorul turat.O sa revin cu un edit.

Ok am fost am turat.Nu iese apa pe la capac.In timp ce era turata m-am uitat pe dedesubt si nu pica deloc.Apoi am oprit motorul si am verificat uleiul , si uleiul este ca la inceput nu pare sa fie apa in el.

Modificat de alexnica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pierzi 2 litri de apa pe zi? La cati km? Este enorm. Nu ai schimbat nimic la racire saptamana asta? Ok daca chiar pierzi 2 litri de apa sa nu mai mergi cu masina nici macar pana la service pentru ca e periculos sa mergi fara racire. Se poate topi ceva prin motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu am schimbat nimic.Aproxmiativ 2 litri , la vreo 30/40 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam o flansa de apa sparta si se prelingea lichid pe motorul incins si "disparea".Dar pierdeam cam 200 mil la 30 de km. La ce ai tu e cam mult si asta insemna ca daca nu pierzi pe langa se pierde prin motor. Tracteaza masina la service sau cheama un mecanic acolo unde ai masina.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Mersi mult .Am sa chem un mecanic si dupa ce aflu care a fost problema am sa postez.Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sub presul din partea dreapta daca este cumva uda mocheta,poate ai caloriferul de caldura spart si apa curge in masina.

Ai spus ca ai capacul de la vasul de expansiune spart,nu iti curge pe acolo,schimba si capacul ca nu este normal sa fie crapat pt ca in instalatie se face presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema asemanatoare, imi curge lichidul de racire ,nu mult, cateva picaturi la 100 km, la asa numitul "dop tehnologic" care a ruginit.

Am gasit aceste "doape" la un magazin cu 1 leu bucata. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat capacul , maine am sa merg cativa km cu masina sa vad daca se mai intampla.

Apa in partea dreapta nu am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezi , deznodamantul.

Azi am fost la service si dupa lungi verificari , au aflat ca trebuie sa schimb pompa de apa.Si distributia masini.

M-am uitat si eu atent si se pare ca picura daca turam masina mai tare.In zilele urmatoare o sa o rezolv.

Multumesc tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut cu respect

am si eu mare problema cu Golful meu g3 1800 an 1992

Am o pierdere de licid de racire cam 1 litru la 100km

Asta vara am schimbat pompa de apa garnitura de chiulasa am planat chiulasa dar nu am rezolvat cu pierderea de apa.

Am verificat peste tot nu se vede vreo pierdere de lichid pe la furtune sau pe la pompa

Va rog daca ma puteti ajuta cu vreun sfat v-as fi recunoscator.

multumesc Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la flansele prin care intra furtunele in chiuloasă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau daca e etansat bine unde este senzorul de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine de exemplu am observat ca ,atunci cand pornesc motorul imi ies aburi din dreptul radiatorului si am observat ca ,si de undeva de la bricheta aburi cat cuprinde sz scrisul trimit dupa telefon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.. Am si eu o problema la golful meu 1.6 ABU.. 

Atasez 2 poze sa va dati seama despre ce e vorba..

 

Garnitura de chiulasa este de vina ? 

 

post-77351-0-82031500-1362297635_thumb.j

post-77351-0-11558900-1362297684_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!