Jump to content

intrebari despre modificarea suspensiei


G60
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema, as dori sa intaresc suspensia (sa fac masina mai rigida dar fara sa ii cobor garda la sol. Este posibil sa montez un set de arcuri tapene vezi h&r iar amortizoarele sa le inlocuiesc tot cu unele standard. Este posibila o asemenea combinatie si daca da atunci va da rezultatul dorit de mine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei un G60 are arcuri foarte tepene. Incearca sa pui niste arcuri de GTI 16V sa vezi cum se comporta. Si amortizoarele tot de 16V.

PS - Cred ca am eu niste arcuri pe undeva, le caut si te anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu de exemplu pe golf3 1.6 am pus arcurile de pe un golf3 2.0 GTI 16v... mult mai tari dar nu destul cat sa-mi rupa ficatul pe macadam. Masina a coborat cam 2-3cm.

Respectivul om cu GTI-ul si-a pus suspensiile H&R de la un alt amic cu Golf2.. care isi luase nush ce suspensii cu intaltime reglabila.

Din ce am spus eu ar trebui sa extragi vreo 2 metode de intarire.. :)

1. Cumperi arcuri intarite (gasesti cam la orice distribuitor de piese)

2. Cauti pe la SH... la noi in iasi gasesti roshii, galbene.. tot ce vrei... problema e ca cei de la dezmembrari habar n-au de la ce masina le-au luat deci tre sa mergi cu arcul dupa tine si sa le cumperi 'din ochi'

3. iti iei un set de reglabile (scumpe, dar merita...)

4. antiroll bars :) ... care nu intaresc suspensia dar reduc inclinarea masinii in viraje

P.S. daca iti pui arcuri prea tari nu te ajuta sa pui amortizoare moi... trebuie sa cauti o cale de mijloc.

Recomand amortizoare SACHS Advantage sau BOGE pe gaz si arcuri intarite de GTI... toata distractia ar trebui sa te coste undeva pe la 15mil cu piese noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ....ca sa nu deschid alt topic , pun si eu o problema legata de modificarea suspensiei : ce arcuri spate , din gama volkswagen , imi inalta spatele la o Jetta din 92 cam cu vreo 5 cm? toti vor low ridere , eu vreau ...high rider . Din motive de jante putin prea late , freaca in aripa cand incarc masina .

IN jos e usor ..........in sus e al naibii de greu ! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drujba am si eu o nedumerire , daca tu zici ca un G60 are arcuri tapene atunci de ce sa folosesc arcuri de 16v avand in vedere ca eu vreau o suspensie mai teapana ? sa inteleg ca arcurile de 16 v sunt si mai tapene ? si totusi niste arcuri identice cu cele standard de g60 dar mai tapene in combinatie cu amortizoarele standard cam ce rezultat dau ? Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asa ar trebui, arcurile de la 16V sa fie mai tepene, deoarece motorul este un pic mai greu. Dar nu neaparat.

E foarte posibil ca posesorul anterior sa fi schimbat suspensia pe motiv ca era prea tare.

Ar trebui sa cureti arcul, si sa vezi cate buline sunt vopsite pe una din spire. Si ce culoare au. Dupa care sa verifici intr-un program de piese (ex. autodata) ce arcuri sunt date pentru G60, s-ar putea sa vezi ca tu ai altceva pe masina.

Dupa cum ti-am promis o sa caut daca mai am arcurile de 16V si daca mai sunt ti le dau sa faci proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asa ar trebui, arcurile de la 16V sa fie mai tepene, deoarece motorul este un pic mai greu. Dar nu neaparat.

E foarte posibil ca posesorul anterior sa fi schimbat suspensia pe motiv ca era prea tare.

Ar trebui sa cureti arcul, si sa vezi cate buline sunt vopsite pe una din spire. Si ce culoare au. Dupa care sa verifici intr-un program de piese (ex. autodata) ce arcuri sunt date pentru G60, s-ar putea sa vezi ca tu ai altceva pe masina.

Dupa cum ti-am promis o sa caut daca mai am arcurile de 16V si daca mai sunt ti le dau sa faci proba.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu stiu ce arcuri sunt pe 16V, dar pot sa-ti spun ca G60 este mul mai greu decat alte tipuri de Golf 2. G60 -1037 KG, pe cand un Golf 2 are aprox. 870 KG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ar fi interesat si pe mine un set de amortizoare sport, da.... :)

am sunat la o firma si pt un G2 mi-a cerut:

-amortizor fata...............545Ron+TVA/buc

-amortizor spate............463Ron+TVA/buc

adevarul e k sunt BILSTEIN (aduse din germania..) si se pot cumpara pe baza de comanda, fiind livrate in termen de 6 saptamani...

pai sa ma ierte Dumnezeu... dai 20 mil pe amortizoare, mai dai si pe arcuri.. cat oi mai da, si mai stay si 6 saptamani dupa curul lor...

P.S. sper sa nu lucati nici unul la firma asta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor eu mi-am luat noi noutze, Sachs Advantage (gaz, sport dar nu cat sa fie incomode) 2buc pe fatza = 5mil. Boge Turbo (o idee mai tari) au un pretz similar...

Amortizoarele spate sunt putin mai ieftine... cred ca vreo 4mil setul sachs.

Faza e ca am intrebat si la un magazin mai mare, pretzul dat de ei fiind cu aproape 50% mai mare la aceleasi amortizoare. Cautati un distribuitor mai micutz ca sa nu fie adaosul cat casa.

Arcurile pleaca de pe la 1mil bucata.. Se gasesc si astea sachs si alte marci tari, mai scumpe dar aia au tot felul de variante sport (tari de sa-ti rupa ficatzii)

Referitor la intrebarea cu combinatia intre arcurile actuale si amortizoare mai tari.. Masina se va inclina in viraje exact la fel de mult ca si pana acum DAR va tzine traiectoria pe viraj mult mai bine, si mai ales va reveni la pozitie normala mult mai sigur (tangaj mai mic... adica nu se balangane de nebuna). Eu momentan am montat doar pe spate arcurile de GTI, pe fatza le am pe cele FOARTE moi care vin standard la G3 1.6 dar tzinuta de drum e beton de cand am pus amortizoarele pe gaz. Singura problema e ca se inclina foarte tare fatza pe viraje... totusi, nu pierde aderentza decat la viteze f mari, eu n-am reusit sa o scap deloc pana acum...

Parerea mea e ca daca ai arcurile standard de G60 (si nu le-a schimbat un fost proprietar) sa verifici intai amortizoarele. Daca masina are tangaj mare, in mod sigur trebuie schimbate... vei simti diferenta...

Eventual cauta bare antiruliu mai groase daca se inclina tare masina.. desi nu prea cred sa ai problema asta pe un G60 cu arcuri standard in stare buna..

Modificat de gribelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 multam drujba si tinem legatura poate in curind te "scap" si de serpisorii aia remus

2adrry vei la pit stop stuning kit complet de suspensie weitec la 400 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Unde pot verifica starea arcurilor si a amortizoarelor ? exista aparate, se poate "vedea" cu mana si ochiul ? E asa cam cum considera fiecare sau exista un sistem precis de masurare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista aparate care masoara uzura amortizoarelor si le gasesti in serviceuri mai pricopsite , un astfel de test iti spune precntual cu o aproximare cat de cat cam care e gradul de uzura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- a incercat cineva ?stie cineva un loc verificat cat de cat unde sa-ti spuna precis ce trebuie sa inlocuiesti.

- insist cu masuratul precis fiindca am avut ocazia ca in cateva zile sa-si dea cu parerea despre amortizoarele mele(masini)vreo 5-6 "specialisti"era o veselie sa auzi cum si cu cata precizie fiecare spunea verdictul lui si ce aiurea pareau puse alaturi.

- un set complet fata si spate cred ca e vreo 7-8 milioane plus montatul...asa ca nu m-as baga daca nu e nevoie inca.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei testare dute de exemplu la nicoserv . cat despre costul unui set nou de susp acu think ca nu cumperi asa ceva odata pe an asa ca investitia e oarecum rezon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"daca vrei testare dute de exemplu la nicoserv". costul unui set nou de susp investitia rezon"

- nu m-am zgarcit niciodata daca a fost nevoie de ceva, ca sa-mi protejez pe termen lung masina,adica nu ma intereseaza "economiile"paguboase,dar, nici sa dau banii daca nu e cazul ,nu mi-ar placea.Inca o rugaminte :unde,cine e Nicoserv ?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu intrebarea mea , stiu ca sunt enervant da chiar vreau sa imi rezolv problema :

ce arcuri spate , din gama volkswagen , imi inalta spatele la o Jetta din 92 cam cu vreo 5 cm? toti vor low ridere , eu vreau ...high rider . Din motive de jante putin prea late , freaca in aripa cand incarc masina .

Stie cineva detalii tehnice la arcurile de passat generatia 91 ? cat de inalte sunt ? sau de vento , acelasi an ? vreau sa stiu daca sunt mai inalte decat cele de jetta 92 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand vrei sa iesi din buc spre pitesti pe partea dreapta la vreo 150 de m inainte de pod e nicoserv ca indiciu de la strada poti observa ca e un hotel cu termopane si o arhitectura mai ciudata . intri in curte si mergi inainte treci de hotel si vezi birourile astora de la nicoserv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru o inaltare de cativa cm se pot improviza niste flanse aditionale... stiu oameni care au facut asta pentru 2-3cm de garda (atingeau jantele) si merge fain...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru o inaltare de cativa cm se pot improviza niste flanse aditionale... stiu oameni care au facut asta pentru 2-3cm de garda (atingeau jantele) si merge fain...

<{POST_SNAPBACK}>

Exact ........ideea e ca si eu am "auzit " doar ....nu stiu nimic concret . De aia tot insist .caut informatii concrete ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!