Jump to content

problema electrica sau alimentare


doctorul
 Share

Postare recomandată

e vorba de un diesel de 130 cp, care are 90000(aproape) la bord....

de putin timp a inceput sa dea niste mici rateuri, doar in treptele I si II, dar ele nu sunt prezente tot timpul...

nu sunt foarte deranjante, apar mai degraba ca niste "discontinuitati" in acceleratia masinii, nesesizabile daca nu ai experienta!

in acceleratii din depasiri, etc, nu se simte nimic!treptele 3, 4, 5, 6 nu au neregularitati!

cine ma poate ajuta cu o idee?

solutii de curatat injectoare pt turnat in rezervor au vreo utilitate efectiva?

precizez ca nu s-a umblat in nici un fel la motor, in afara de revizii desigur, masina a fost a mea de noua si e cam primul aspect deranjant pe care il intalnesc!

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    16

  • RobertG

    14

  • andREI

    6

  • stefison

    5

1. Te rog sa fii mai atent pe viitor (am vazut ca esti totusi nou aici) sa postezi probleme de motor la aria corespunzatoare de motoare ('TDI Forum' sau 'Motoare pe benzina'). Acum am mutat eu topicul si am lasat doar un "shortcut" unde postasei tu initial

2. Eu cred ca ar putea fi aer pe alimentarea de motorina insa in orice caz detaliile sunt insuficiente. Cum ai putea detalia aceste 'rateuri' ? Se manifesta la ce sarcina (adica pedala de acceleratie cat % e apasata?)

Se poate sa fie si EGR-ul care nu inchide bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutiile pentru curatat injectoare (cele de pe la benzinarii), nu au nici un efect (cel putin in cazul meu), sau daca au acesta e insesizabil.

In ceea ce priveste "rateurile" daca ele apar in momentul acceleratiei (cand pedala se apasa), atunci o cauza ar putea fi si senzorul de acceleratie...daca, insa, ele apar si atunci cand acceleratia este apasata mai tare si mentinuta constant, un motiv poate fi cel dat de andREI (aer pe alimentare).

Verifica filtrul de motorina (are o "supapa").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

da, scuze, acum am gasit aria pentru motoare!(ma intreb de ce nu am primit notificare e mail la aceste posturi ale voastre)

acum, legat de problema: in primul rand nu ma pricep la motorul asta mai deloc..am avut dacie la viata mea, simt masina, am cateva sute de mii de km, dar egr nu stiu ce inseamna si nici cum sa il verific :P

de obicei nu fortez masina daca nu e cazul, si 99% din timp merge goala, adica maxim eu si inca o persoana in dreapta!

intreruperile astea apar(uneori) la acceleratie relativ usoara,o fractiune de secunda inainte sa schimb aI a de exemplu...daca ar fi cineva experimentat in dreapta ar putea crede ca am apasat f brusc ambreiajul...niciodata nu mi a facut de doua ori la rand in treapta I si apoi in a II a!

la pedala brusca masina fuge fara sa se simta nimic!

cu motorul rece iar nu se simte nimic!da oricum deja a venit caldura, si se incalzeste rapid!asta nu stiu cat e de relevant!

(intre timp am citit cate ceva despre egr...asa, cat sa stiu de la ce vine)

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel patesc si eu si se simte doar la accelerari usoare, mai ales treapta 1 si 2, foarte rar 3, cand este putin subturata. Am fost cu Voinea si am bagat-o pe tester, se pare ca nu e nici o eroare, inca nu s-a dat de cap. Tind sa cred ca totui e din alimentare, se observa diferente la acest comportament in functie de motorina. Acum am revenit la Euro 3 de la RP si se pare ca face din ce in ce mai putin. Dar face, si poate ii dam de cap. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu puneam motorina numai de la mol, nu ma intrebati de ce :)

acum, de cand cu problema, am pus de la RP, si de la omv(sper ca nu se considera reclama sau asa ceva)

parca, parca as zice ca problema s-a mai rarit, da nu pot sa imi dau seama exact, zilele astea merg numai pe distante foarte scurte...nu s-a facut un ciclu intreg al rezervorului...

da de ce sa nu fi facut pana acum?

mie prima data cand mi-a aparut chestia asta, mersesem de la plin fara probleme, si eram cu motorina la jumatate,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

am senzatia ca s-a atenuat putin...(desi poate asta e de fapt ceea ce vreau eu sa cred).la talpa nu apare.niciodata pana acum in treapta a treia sau mai sus de ea.

am si o precizare:masina asta a vazut de cateva zeci de ori autostrada in km astia, si de cateva ori cu peste 145 la ora...

desi nu cred ca are relevanta pt problema.,...

ce ma sfatuiti?

ce se poate intampla in cei aprox 3000 de km pe care ii mai am pana la revizie?

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

e de bine, azi mi-a facut odata si intr-a III-a.

si nu numai, dar a inceput sa fie mai rau ca la inceput, in sensul ca, daca se simtea un soc mic si gata, acum face timp de 1-2-3 secunde, ca si cum ar avea vreun gunoi in carburator :Driver: (prietenii stiu ce vreau sa zic)...

am facut si plinul in seara asta, aveam ceva peste 1 sfert din rezervor, sa vedem....rompetrol,,,

pareri?

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

desi am benzina, am aceleasi probleme, iar mecanicul (in care, pana acum, am incredere)spune ca este corba despre filtru de benzina (in cazul meu). Astept sa-mi vina filtru nou si-ti spun ce s-a intamplat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi e greu sa cred ca ar fi din filtru, in cazul meu, cand am inceput sa simt acest bufeuri, aceste ruperi de ritm, mai aveam 1000 km ana la revizie, am facut revizia si nici o diferenta. problema este ca sunt zile in care face si zile in care nu face, deci nu este ceva stabil. uneori face si in caz de mers mai sportiv, nu neaparat cand accelerezi usor, acum am inceput sa simt uneori si in treapta 1. e destul de ciudat, in conditiile in care am fost si cu ea la teste la voinea si nimc. poate reuseste sa ne ajute cineva... :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am vaga senzatie ca la teste nu va iesi nimic!

deja face aproape constant!

am facut autostrada dus intors, am mers si 10 min la 4000 de ture, cam 150 la ora in tr V...

si restul drumului ceva mai usor!

la drum lung nu se simte nimic!

in oras incepe iar!

mi-a mai zis si mie cineva sa astept revizia si sa schimb filtrul, si ca poate intre timp am uitat ca e diesel si ca merg cu ea subturata, si ca asta e explicatia!

acu, recunosc, mai merg subturat uneori, dar daca pana acum nu facea?

adica doar nu trebuie forjata mereu ca sa nu dea rateuri, nu? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema dar nu la masina din semnatura...ci la un golf4 2001 ALH...

NUMAI in sarcina si la turatie de peste 2000rpm se aude un "suierat" ciudat in partea dreapta (localizat din masina parca vine de sub bord de la ventilator pt interior) ca si un aspirator casnic la care il obturezi cu mana cand functioneaza.

peste 200rpm incepe si creste in intensitate dar nu foarte mult si tine pana schimb viteza. mentionez ca pe loc oricat il turez nu se aude nimic, si masina in sarcina scoate si fum negru dar nu exagerat.

fumul l-am pus pe seama necircularii masinii de vreo 6 luni, inj imbacsite etc pana isi mai da drumul.

cu vag-com nu da nici un cod de eroare pe modulul engine

si mai apar si discontinuitati in accelerare, ceva gen motor inecat, ca si cum ar avea o intarziere, pleaca ok apoi are o mica ezitare si apoi revine dar parca merge inecat un pic si apoi la 2800rpm in sus e iar ok...erori nu apar

ce poate sa fie? furtune turbo? daca ar fi de la furtune nu ar trebui sa dea vreo eroare?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ah, asta e simptoma, accelerezi, da o sec in nas, si apoi continua, fara sa lase nici o eroare in vagcom.

cu sueratul ala vezi sa nu fie de la turbina, la mine tot asa se aude. si cine a ascultat acel suierat, a zis ca mai nasol e daca nu suiera ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu suiera ci se aude cum aspira aer parca il trage printrun orificiu mai mic decat ar trebui, mai mult un fisiit, parca e spart un furtun sau trage aer pe langa el (coliere???).

dar azi la 5 verific si poate identific...o sa va spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danubius, no offence dar ce legatura are problema ta cu cea din titlul topicului? "problema electrica sau alimentare - da niste mici rateuri"

Cred ca ar trebui sa deschizi un topic separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ziceti voi de VAG- Com : verificat MAF in sarcina, electrovalva daca ete pe acolo, si rezolvarea o sa apara. Contactati un coleg de forum care are VAG - Com si se afla aproape de dumneavoastra.

P.S. Ca sa nu intreb de cel mai elementar lucru, filtrul de aer....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suieratul nu vine de la turbina?

aveam senzatia ca e normal!

si la mine face, de noua!

ce colegi de forum au vag com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danubius, no offence dar ce legatura are problema ta cu cea din titlul topicului? "problema electrica sau alimentare - da niste mici rateuri"

Cred ca ar trebui sa deschizi un topic separat.

ce intalegi tu prin rateuri? am spus ca da "in bot la accelerare" si am descris si ce se aude...acel fasait ca un aspirator+fum negru....trebuie sa "am explozii in carburator" ca sa fie catalogate rateuri?

si filtrele si uleiul sunt toate schimbate...nici 100km nu am facut cu ele ca nu am numere inca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce intalegi tu prin rateuri? am spus ca da "in bot la accelerare" si am descris si ce se aude...

Danubius, este in regula postatul aici. Stai linistit. Bafta la diagnosticare! :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , aveti dreptate, pierdusem expresia "si mai apar si discontinuitati in accelerare, ceva gen motor inecat, ca si cum ar avea o intarziere"

on-topic : si eu cred ca e de la furtune

@doctorul foarte multi au vag-com numai ca tie , avand B6, iti trebuie o interfata cu CAN-BUS , mai scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danubius, no offence dar ce legatura are problema ta cu cea din titlul topicului? "problema electrica sau alimentare - da niste mici rateuri"

Cred ca ar trebui sa deschizi un topic separat.

Daca citesti mai sus, cel putin eu am spus, am fost la test cu vag-ul, am fost la voinea, am facut testele in miscare, in treapta 3, nu ma pricep, el stie mai bine ce a facut, am tot scanat peste tot,si tot nu apare nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa am b6?e fabricatie 2002! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doctorul, asa e, te-am confundat cu dintzaru :D

Poti apela la cipos

andREI: Se zice Dintzauru si numai Dumnezeu stie de unde vine numele asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin teoretic, la 90.000 km ar trebui sa se faca o lucrare de intretinere (distributie, ulei, filtre, inspectii vizuale, etc. - dupa service-plan). Nu am inteles daca ai schimbat pina acum filtrul de motorina sau nu, dar daca nu, in cadrul lucrarilor de service se schimba si filtrul. S-ar putea ca dupa asta sa nu mai ai rateuri. In plus mai poti verifica cu acest prilej integritatea furtunelor, poti citi cu VAG-ul presiunea la turbo ca sa vezi daca trebuie curatata...etc.

Unul din simptomele necesitatii schimbarii filtrului este faptul ca masina nu trage constant in trepte mici de viteza, atunci cind debitul de combustibil injectat ar trebui sa fie mai mare. Filtrul infundat cu impuritati si apa actioneaza ca un prag restrictionind debitul. Faptul ca acum face la fel si intr-a III-a tinde sa imi confirme parerea. Inlocuirea tipului motorinei nu te scapa de impuritatile sau apa acumulate in filtru. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reviziile au fost facute toate la vw, dupa cartea de garantie.

la revizia de 77000(asa a picat) a fost schimbat inclusiv filtrul.

acum am 90000 deci aprox inca 3 mii pana la revizie,,,,,

sa tin asa filtrul?se poate intampla ceva daca mai merg?

la un mom dat am avut senzatia ca problema se atenuase cat de cat..poate era mai mult dorinta mea, e greu de zis, nu face constant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!