Jump to content

colantari auto


alecsus
 Share

Postare recomandată

am deschis acest topic pt a lamuri situatia..in sensul ca ..la ce e bun un autocolant pe masina...daca poate inlocui vopseaua (daca am o zona chituita si e data cu sprrit chit se poate aplica autocolant la culoarea masinii?) in timp autocolantul se dezlipeste?....astept cunoscatorii sa lamureasca amatorii :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DEY_tm

    7

  • mishake

    5

  • Deniss95

    5

  • Catalindesign

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu sunt un cunoscator,dar ma intereseaza subiectul.dintr-un singur motiv:imi apare (de fapt am deja) rugina la usa ,jos la baza...ma gandeam sa curat,chituiesc si sa aplic un colant negru mat-masina mea e neagra-de vreo 10 cm pe toata lungimea masinii.(care sa cuprinda usa si aripile-fara praguri).mai ales ca si aripa de pe aceeasi parte,aripa fata,e prinsa jos de rugina...ma gandeam la aceasta solutie din 2 motive:1:e mai ieftin si 2:nu cred ca voi nimeri vopseaua la fel ca restul masinii...de fapt sunt convins de asta...astept opiniile voastre...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, subscriu si eu celor cu probleme cu vopseaua masinii. cosmin_golf, la masina ta poti pune si folie negru lucios, nu cred ca se va vedea diferenta (daca zici ca e neagra), eu am usa soferului cu o zgarietura (un dobitoc a trecut pe langa ea si a cautat-o pana in carne) si ma gandeam sa pun autocolant rosu, nu o sa-l nimeresc ca masina niciodata, dar la praguri tot ce e posibil sa folosesc si eu autocolant negru, problema ar fi doar pietricelele car sar de la roata, zgarie si degradeaza materialul. Daca o sa faci modificarea (nu cred ca e o avere), sa ne arati si noua o poza ceva, sa ne facem o idee mai clara. Toate cele bune si felicitari lui alecsus pentru acest topic de ajutor multora dintre noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce curat locurile,cel mai probabil asa am sa fac,cu autocolant,ca e mai ieftin si mai simplu.si inca dintr-un motiv:nu e masina noua ,cu pretentii....nu am casco,etc...cum ziceai si tu,mai sar pietricele,se mai arunca noroi....nu vreau sa fac si pragul,doar usa(am doar 2) si aripile...cam 10 cm latime.si nu cred ca ar merge lucios...cred ca mat e mai potricit....da stau sa vina caldura...si mai am norocul(daca se poate numi asa) sa fie masina neagra,deci nu asa pretentioasa in autocolante,fata de alte culori....poate nimeresc chiar un autocolant(chiar lucios) in culoarea ideala....

si chiar asa,bun topic... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma intereseaza colantul respectiv, stiti cam cat costa metrul? Banuiesc ca la metru patrat se vinde...

A doua problema: daca mi-s ruginite rau de tot pragurile, merita sa le fac din tabla noua, ma costa prea mult sau pur si simplu sa scap de masina? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspunsul meu e doar pentru prima intrebare: se vinde la metru liniar,ea avand deja o latime anume.nu e deloc scumpa.absolut. mai mult de 10 lei metru nu cred ca e...si asta in conditiile in care e lata(banda) de 0,5 m....sau chiar 1 metru

la a doua chestiune depinde doar de tine:daca esti multumit de masina ,ii repari frumos pragurile,daca nu,o vinzi.logic,nu?nu stiu cine ar cumpara-o cu pragurile praf si pulbere,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de felicitari DEY tm....urmariti filmuletul.cam cum se face.....http://www.youtube.com/watch?v=pUfrB21wll0 ,acum toti suntem de prin mai toate colturile tarii...unde putem gasi acest autocolant si la ce preturi ajunge?? eu cred ca imi voi face masina integral cu asa ceva. daca cautati p youtube unu isi face un porche cu autocolant si a iesit bestial este si folie care imita carbonul..se poate pune pe capota,si pt jante este ceva folie...este o gama larga de produse...nu ne ramane decat sa le gasim :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, chiar floare la ureche nu e, sa stiti ca nu se gasesc folii chiar asa ieftine si bune, in plus trebuie luata in calcul si manopera (care de obicei atinge / intrece pretul materialului / piesei). Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se ia politia de mine daca imi pun pe capota si pavilion daca le colantul e negru si masina de alta culoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru praguri daca is ruginite rau mai bine le schimbati e 70 de lei bucata si se mai gasesc care cam la 200 de lei le monteaza si le si vopsesc,acu fiind vorba de autocolant nu stiu ce sa zic eu prefer vopseaua

-liviu platon vezi ca merge doar sa nu depaseasca nu stiu cat la suta din suprafata totala a masinii mi se pare ca 50%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca 30%.La 50% nu se mai stie culoarea de baza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) De la autocolant o dati in schimbari praguri.

On topic- vorbiti cu taximetristii cum se comporta autocolantul pentru ca multi dintre ei au masina colantanta integral.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autocolantul este ceva din plastic. Nu stiu cum se va comporta in cazul in care ajunge pe el ceva mai incins, gen chistoc apris/

Negru mat imi fac eu un G3 avariat.

http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1255308

Cica e cea mai ieftina vopsea auto, in jur de 400.000 lei (40 RON) cutia. Si nici nu e pretentioasa la finisaje, fata de autocolant.

Si sincer, am vazut taxiuri la care la extremitatile foliei aceasta s-a strins in timp si a aparut vechea culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca 30%.La 50% nu se mai stie culoarea de baza

Intradevar 30% este procentul corect dar acesta este valabil pentru VOPSIRE , nu pentru colantare , am vazut masini colantate integral (corvette galben colantat negru total ) , nu stiu ce reguli se aplica la colantare ... e de discutat aici.

offtopic: mama de cate ori am zis colantat :cool:

Modificat de alex_abd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba cu colantatul e foarte tare.eu am sa fac asa la mk3.toata masina costa cam 800 ron.va iesi verde mat.o vopsea asa cum as vrea eu ar fi aprox. 1000euro.colantul trebuie pus profesional,nu la colt de strada.de obicei el se intinde cu pistoale de aer cald.per total sunt 100% pt asa ceva.brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, lasand taximetristii la locul lor, hai sa vedem un golf 3 colantat, sa auzim parerea proprietarului, costurile lucrarii si in special poze. vali devill, vad ca esti temerarul topicului, daca si reusesti, adu-ti aminte ca sunt niste baieti din toata tara cu ochii pe topicul asta, interesati si pasionati de masinile lor, pe care i-ai putea ajuta. Sunt si eu printre ei. Numai bine si bafta la modificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa ma interesez si am sa postez,desi nu ma apuc in curand,am sa ofer orice informatie gasesc.proiectul meu e mai degraba un vis ce include mk3+colant mat+1.8T...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Si pe mine ma intereseaza ceva asemanator, eu as vrea sa fac toata masina un gri mai inchis, sau un chiar mat; am ratat ocazia de a o vopsi integral pe casco si acum sunt in dubii...sa dau cateva sute de euro pe revopsire sau sa o colantez cu vreo 250 de euro? am gasit aici http://www.autoaccesorii.ro/sticker_category.php?parent=61 un pret bun iar baietii zic ca sunt profesionisti. Si-a mai facut cineva masina asa (in afara de taximetristi)? sau aveti idee cum ar fi mai bine? oricum, cred ca in vreo 2 saptamani o sa reusesc sa o fac si o sa postez aici impresii si poze.

PS: si jante negre :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o idee buna colantarea totala mai ales daca dupa ceva timp te saturi de ea o dai jos si ramai la culoarea initiala. mai e si buna pentru ca protejeaza vopseaua, nu o mai decoloreaza soarele etc. nu cred totusi ca ar fi bine sa fie aplicata peste locurile cu rugina sau reparate necorespunzator, ar putea agrava problema. pentru o colantare totala ar fi bine sa apelati la un specialist altfel se vor observa usor micile imperfectiuni de la imbinari, taiere, colant incretit etc. daca vreti doar sa protejati vopseaua exista autocolan transparent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autocolantul are numai parti negative. Am prieten taximetrist care stiu ce pateste.

1. Daca stai la bloc si parchezi masina in fata scarii, vecinii cei disciplinati arunca chistoacele pe balcon si poate ai norocul sa nimereasca pe plafonul masinii colantate , autocolantul se va arde in acel loc.

2. Se decoloreaza de la soare.

3. Intre vopsea si autocolant isi poate face loc apa care in timp va ruginii si nu ai de unde sa iti dai seama ca a ruginit intr-un loc si cand vei observa deja e gaura in talba.

4. Exista riscul sa se "decojeasca".

5. Cand vei decolanta masina (ca tot o sa vina o vreme) pe unele portiuni va ramane lipiciul ala ca si cum dezlipesti un sticker sau, mai grav, se va lua cu tot cu vopsea.

Asa ca tot mai buna e vopseaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, nu trebuie sa va descurajati doar ca cineva vorbeste de rau despre colantat, la ce "trompete" de folii isi pun taximetristii, nici nu ma mira ca nu tin mult. Pe www.autoaccesorii.ro erau colantate X6, Q7... masini de zeci de mii de euro, adica aia nu aveau bani de o vopsea calumea? Sa fim seriosi si sa gandim logic, daca alegi ceva de calitate, nu ai cum sa ramai dezamagit. Si masina vopsita poate ramane cu urmari daca cineva arunca cu ceva sau face ceva rau cu intentie, la fel e si cu folia asta, daca e sa se intample, se intampla. O masina medie se colanteaza cu 900 ron la ei, cred ca la banii astia gasesc sa o vopsesc (nu la cuptor, dar la un meserias), sa vedem pe cineva care isi colanteaza masina si ne spune parerea dupa o luna, doua. Urmaresc si topic-ul asta si cel cu vopsitul masinii, am destule locuri de retusat la masinuta mea, clar ca dupa toate astea urmeaza operatiunea vopsirii / colantarii. Cred ca raman la prima varianta.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu, o vopsire completa si profesionala e de la 600 de euro in sus, cel putin la G4; e de incercat colantarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer tii recomand pe baietii de la carbonsystem eu am avut ocazia de multe ori sa vad lucrari facute de ei.... lucreaza cu super mult simt de raspundere si foarte profesionist merita sa iti lasi masina pe mana lor oamenii nu se joaca cu cea ce fac. Am avut ocazia sa vad un M3. A8. Evo 8 si multe altele in lucru la ei si toate pot zice ca au iesit perfect fara nici ce-a mai mica cuta sau urma ca este folie.Acum e alegerea ta multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!