Jump to content

Filtru aer sport


dogarel
 Share

Postare recomandată

As vrea sa imi iau un filtru de aer sport. Intrebarea este daca mai trebuie sa iau si alte accesorii pt ca am observat ca in cutia filtrului stock intra o conducta si ies doua (cam naiva exprimarea). :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    12

  • Akebono

    9

  • v@sy

    9

  • dragosciolpan2005

    9

Eu nu mi-am luat nimic in afara de filtrul propriu-zis. Diferenta e fata de echiparea originala ca nu mai trage aer cald de la galerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lori, tu ai un filtru conic sau replacement pt. OEM? K&N?

Ai simtit vreun efect pozitiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumex :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am filtru conic. Dupa ce mi-am pus filtru am schimbat si toba pe una cu evacuare mai usoara (sau cum se spune "toba sport"). Schimbarile aduse au fost un sunet mai profund al motorului (mai ales in sarcina) si un raspuns mai promt la comenzile pedalei de acceleratie. EX. inainte pe o panta vit max 100km/h iar dupa 110km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lori am o rugaminte mare: poti face o poza la filtrul tau de aer sa vad si eu prinderea si sa vad si cum ai asezat celelalte conducte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta e fata de echiparea originala ca nu mai trage aer cald de la galerie.

Pai daca ai pus filtru conic si ai scos cutia originala, nu trage aer din compartimentul motor, care e aer cald? Eu zic ca trage aer mai cald decat tragea cu cutia stock. Ai pus heat-shield ?

O alternativa la filtrul de aer conic ar fi un panel filter ca Filtercharger-ul de la K&N si gaurirea cutiei in care sta filtrul. link

Pro si contra filtre aer sport aici. E si un dyno test pe acolo la un 1.8T cu chip, cu si fara filtru conic. Castigul e de 3.2CP (asta la 200+ CP cati are masina dupa chiptuning) si scade cuplul putin :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare:

@Lori:Cu conducta prin care vine aer din motor ce ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conducta e demontata (impreuna cu toata cutia pt filtru). N-am apucat sa fac poza dar promit solemn ca voi face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sar'naaaaaaa Lori :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lori Ce marca e filtrul tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cutia filtrului scrie JOM. E din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am k&n . se simte o f f mica diferenta in puterea motorului , in schimb sunetul acestuia a devenit mai gros , mult mai gros si se aude demential.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru sunet ma interseaza si pe mine. La mine ar trebui sa se auda mai puternic si turbina si dump valve-ul icon_twisted.gif

Am vazut cateva filmulete pe net si se auzea super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:scratch: la mine e pe saracia de supernova si face un zgomot de ti se furnica pielea.

ahhhh ... zgomot face doar in sarcina :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un kit de curatare K&N daca te intereseaza (e aproape nou). Il dau ieftin :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai pus filtru conic si ai scos cutia originala, nu trage aer din compartimentul motor, care e aer cald? Eu zic ca trage aer mai cald decat tragea cu cutia stock. Ai pus heat-shield ?

Ai dreptate aici toni. De dorit e un tub tras pana dupa compartimentul motor si filtrul de aer in capatul lui, ca sa nu mai traga aer cald.

Am si eu si e doar un filtru conic ce vine pus sus, cel vechi se scoate de tot, ca al lui Kiss numai ca e K&N. Improvement CP cred ca e foarte mic dar sonor sigur e. Ar fi bine daca am avea ceva de masurat CP-ii sa vedem concret.

Si are un tub flexibil de plastic de la filtru pana la prizele de aer de la spoiler.

Ai vazut pe undeva pe la noi heat-shield? Eventual cred ca se poate face unul nu foarte greu. Vorbisem cu un tip de pe un forum din state mai demult si zicea ca parca trage mai bine cu heat-shiled, nemailuand aerul cald de la motor. Si tind sa-l cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puterea poti sa o masori pe dinamomtru la Metrotehnica, dar nu cred ca merita sa dai 50euro pt asa ceva.

Pentru heat-shield poti sa incerci la PitStop Tuning, sigur pot sa iti aduca. Vorbeste cu voinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Daca ai filtru conic, nu mai apuca sa mai traga aer cald de la motor. Pt ca pe la masca intra prea mult aer rece, ca sa mai conteze cel cald de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toni cu cat vinzi kit-ul de curatare a filtrului?

L-am vandut mai demult, scuze de intarziere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai filtru conic, nu mai apuca sa mai traga aer cald de la motor. Pt ca pe la masca intra prea mult aer rece, ca sa mai conteze cel cald de la motor.

Indraznesc sa vad lucrurile altfel... heat shield-ul este vital in atare situatii. daca nu, ceea ce castigi prin debitul marit de aer la aspiratie pierzi prin temperatura superioara a acestuia = mai putin oxigen ptr. amestec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Aerul ce intra prin masca, in mare parte intra si prin radiator, ceea ce-l face oricum, numai rece nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am citit si eu acel articol cred, tipul montase un furtun din acela flexibil cum se monteaza si la hornul pt centrale insa pentru a asigura mai multa intrare rece in cutie. El practic a inlocuit admisia stock considerata minimala cu una mai mare + gauri ( de admisie sau sunet ), caci el facuse toate astea pt performantze dar apoi spunea ca ce a obtzinut la final cu totul era un sunet mai sport si "acceleratzii mai rapide" (raspuns la actziunea pedalei), dar nu CP. Pentru mine acceleratzia mai rapida face mai mult decat CP in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Si pe mine ma intereseaza acelasi lucru. Ramane insa ingrijorarea pe care am mentionat-o mai sus - cum te asiguri ca nu intra apa in cutia filtrului, prin gaurile laterale (fie ele perforate spre aripa) ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!