Jump to content

Daca scot catalizatoarele e vreo problema?


Swat Cat
 Share

Postare recomandată

e mei un un TDI cu euro 3 ....adica nu sa influentez nimic prin eliminare lui.... ma gandesc ca poate e si infundat..... o sa creasca si putere putin.... ce ziceti.... merge sau e o prostie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mei un un TDI cu euro 3 ....adica nu sa influentez nimic prin eliminare lui.... ma gandesc ca poate e si infundat..... o sa creasca si putere putin.... ce ziceti.... merge sau e o prostie

cel mai safe este sa-ti pui un catalizator sport (daca exista pt masina ta) !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut deja asta. Pe scurt: zgomot in plus, intre 0 si 2 cai in plus (maxim!), cel stock la mine dupa 11 ani jumate nu era infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalizatorul la diesel nu se scoate pt putere ci pt scaderea EGT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalizatorul la diesel nu se scoate pt putere ci pt scaderea EGT

ce inseamna egt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut deja asta. Pe scurt: zgomot in plus, intre 0 si 2 cai in plus (maxim!), cel stock la mine dupa 11 ani jumate nu era infundat.

2 cai si consum scazut.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti din Bucuresti (DE CE NU VA SCRIETI LOCATZIA PENTRU BINELE VOSTRU??) poti veni la o intalnire sa vezi cum se aude la mine. Dar sa tii cont ca mie mai imi lipsesc pe langa catalizator si vreo doua tobe din cele doua initiale :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu vrea sa pastrez tobele :rolleyes:... nu cred ca ar trebuiie sa fie dif mare la zgomot

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul este influentat de catalizator?

cat se castiga la 100 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu vrea sa pastrez tobele :)... nu cred ca ar trebuiie sa fie dif mare la zgomot

Atunci n-ar fi problema. Insa care e ideea sa scoti catalizatorul fara a atinge tobele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
SilentAssasin

M-am gandit eu mai bine si mi-am scos catalizatoarele la masina din semnatura. La un tinikigiu am facut petic in tobele cu catalizatoare, le-am scos afara si am peticit tobele la loc.

Rezultat: nitel mai mult zgomot si demaraj mai bun.Motorul parca sufla mai usor de asemenea. Catalizatoarele erau destul de infundate, am suflat pe o portiune din el si aerul trecea f greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai multa poluare...

Catalizatoarele erau destul de infundate, am suflat pe o portiune din el si aerul trecea f greu.

Pe-acolo trebuie sa "sufle" un motor, nu un plaman, normal ca pentru tine nu e usor.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care catalizatoare? Ca un Diesel are cel mult un catalizator...

Poluarea nu creste semnificativ.. dar zgomotul da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SilentAssasin

Sa zicem 1 catalziator impartit in doua...:lol: . Pe evacuare am 2 tobe mici care ambele contineau cate un catalizator identic.asa e la motoru meu.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema va apare atunci cand vei face verificarea tehnica la masina , nu se va incadra in normele de poluare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca motorul "sufla mai usor" poate ca te bucura momentan, dar gandeste-te ca:

1. Poluarea va creste, iar acum, tinand cont ca, de bine, de rau, am intrat si noi in UE, e posibil ca in urmatorii ani, din cauza legislatiei destul de stricte in domeniul poluarii si al masinilor, sa nu prea mai mearga ITP-ul facut cu 100.000 strecurati in buzunarul mecanicului. Citeam pe forum ca in Germania deja s-a pus problema (daca nu cumva s-a trecut deja la fapte) ca sa constranga proprietarii de masini sa aiba filtru DPF pe masinile diesel pentru reducerea poluarii. Iar tu iti scoti catalizatorul de pe masina ... Nu iti doresc, doar vreau sa te atentionez, dar in viitor s-ar putea sa ai necazuri din cauza aceasta.

2. Nu stiu cat o fi de adevarat, cand aveam masina dinainte, o Skoda Octavia 1, am discutat cu un mecanic de la Brady Trade despre acest subiect, cu modificarea evacuarii pentru a permite o "rasuflare" cat mai usoara a motorului. Tipul mi-a zis ca nu e chiar asa, ca si in motor exista niste presiuni care trebuie sa se afle intr-o anumita plaja pentru ca sa nu influenteze negativ alti parametri si, astfel, intregul motor. E adevarat ca exista evacuari sport, dar acelea trebuie facute de profesionisti si gandite pentru fiecare model de masina in parte, nu te apuci si elimini tu o piesa din evacuare dupa cum crezi de cuviinta. Cum am zis, nu ma pricep, iti spun doar ce mi s-a spus si mie in service (si cunosteam pe cineva de acolo si mecanicii erau destul de atenti cu mine, adica nu mi-ar fi insirat baliverne doar de dragul conversatiei). De aceea zic ca nu sunt convins de cat bine i-ai facut masinii.

Ce sa zic, bafta cu "noua" masina! ;)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La RAR nu faci test de noxe, ci doar de fum. Poti sa poluezi de 10x mai mult cu NOx daca nu scoti mai mult fum nu te detecteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sandumbogdan,tu ai dreptate ce spui dar noi conducatorii auto suntem obligati sa respectam normele de poluare in vigoare.am inceput sa vad din ce in ce mai multe laboratoare RAR mobile.

@alextz,esti sigur cand afirmi ca la RAR nu se face test de noxe ci doar de fum?!dupa mine fum inseamna noxe,daca nu scoate fum nu sunt nici noxe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand va aud cu poluarea... parca sunteti topmodele blonde care cred ce se zice la tv...

Nu mi-o lua in nume de rau si nu te supara, dar mi se pare o gandire extrem de superficiala.

E adevarat ca exista surse de poluare mult mai mari decat o masina sau un grup de masini, dar gandeste-te cate masini exista si cate avioane.

In plus acele surse nu pot fi inchise sau diminuate, asa ca trebuie sa incercam sa facem ce se poate in acest sens. In nici un caz nu trebuie gandit ca, daca exista poluatori atat de mari, ce mama masii sa ne mai stresam noi cu chestiile marunte. No way ;)

Cand ai folosit expresia "topmodele blonde" sper ca nu te-ai referit la gradul nostru de inteligenta ;)

Nu trebuie sa fii top-model blond ca sa te ingrijoreze ce se intampla cu planeta asta si cu nivelul de poluare. Deja suntem off-topic si de aceea nu insist, dar uita-te si tu in jurul tau, ti se pare OK ce se intampla? Informatii despre nivelul poluarii si efectele tot mai accentuate poti gasi pe Internet milioane. Citeste si o sa te ingrozesti. Lectura placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sandumbogdan,tu ai dreptate ce spui dar noi conducatorii auto suntem obligati sa respectam normele de poluare in vigoare.am inceput sa vad din ce in ce mai multe laboratoare RAR mobile.

@alextz,esti sigur cand afirmi ca la RAR nu se face test de noxe ci doar de fum?!dupa mine fum inseamna noxe,daca nu scoate fum nu sunt nici noxe.

are foarte mare dreptate omul. la verificare la diesel se citeste doar opacitatea gazelor deci nu cantitatile de monoxid de carbon cu care se ocupa catalizatorul si nici cantitatile de monoxid de azot cu carese ocupa EGR-ul.

deci cu sau fara catalizator/egr nu va descopera nimeni nici la rar nici la controalele mobile

deci spor la scos care va deranjeaza.pe mine unul nu ma deranjeaza catalizatorul.

si apropo daca exista cineva cu masina cat de cat noua care a fost oprit in trafic pt a i se face controlul la gaze de catre echipele mobile sa ne spuna si noua aici ca eu nu cred asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scotind catalizatorul masina trage mai bine dar consuma simai mult ptru ca gazele sunt evacuate mult mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand va aud cu poluarea... parca sunteti topmodele blonde care cred ce se zice la tv...

toate avioanele care merg alea oare cat polueaza? ca de consumat, consuma la un drum cat consumam toti membrii forumului in toata viata noastra

toate utilajele militare care se tot invart alea au catalizatoare euro4? si sunt destule

toate masinile US care consuma de 3 ori mai mult conbustibil nu polueaza? si sunt si alea mult mai multe

Stai sa ma gandesc cand am stat ultima oara la semafor in spatele unei masini ... azi de 2 ori, si ieri de 3 ori, alaltaieri la fel, de fapt in fiecare zi.

Dar in spatele unui tanc ? Sau unui avion? Nu prea imi amintesc.

Toate gazele alea ce nu mai trec prin catalizator noi le respiram. Eh, de aia reactia asta de topmodel blond.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa zicem 1 catalziator impartit in doua...:D . Pe evacuare am 2 tobe mici care ambele contineau cate un catalizator identic.asa e la motoru meu.

In cazul in care nu ati vazut omul are v6 tdi de 2.5 litri ,motor ce are doua evacuari.

Intr-adevar motorul merge mai relaxat,dar ti se va umple spatele sau cel putin bara spate de funingine.Daca ai si niste "tips-uri" sport la evacuare va trebui sa le speli mai des.

In rest ,ce sa zic...multi km si fara RAR pe drum. :blush:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian victor

acel motor a fost calculat sa mearga cu catalizator, evacuand asa rapid gazele, in mod sigur a esit din parametri poate tu nu simti, dar daca ai cauta in parametri motorului ai vedea modificari semnificative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!