Jump to content

Pedala ambreiaj foarte tare


misufha
 Share

Postare recomandată

Pacient: Passat 1.9tdi motor AHU, model 1999-2000

Problema: Pedala de ambreiaj este tare ! La un drum de vreo 400km te doare piciorul de atata apasat! Spun asta ca la mine este f usor de apasat !

Exista vreo solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In mod normal trebuie mai multe detalii. Tentatia normala ar fi sa zic "Mai treci pe la sala de forta!"; Rezist tentatiei si te intreb: Cum adica la un drum de 400 km? Intre orase? Rulment debreiere, articulatie pedala ambreiaj, cilindru receptor, pompa ambreiaj. Cam astea ar fi (in ordine aleatorie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inceraca sa pui ceva date in plus.

Totusi prima data verifica sub bord sa nu ai scurgeri de lichid de frina de la pompa de ambreiaj (asta nu are nici o legatura cu pedala tare).

Mai degraba daca poti verifica alinierea celor doua corpuri ale cilindrului receptor, la mine a fost la citeva apasari pedala tare (s-a rupt una dintre urechile ce tin cilindrul) si apoi din cauza presiunii s-a produs deplasarea celor doua subansambluri ..... lichid curs, nu abreiaj....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cursa pedalei este f scurta si mai este si f greu de apasat! Am lubrifiat articulatiile cu wd 40 dar degeaba! In plus la apasare face un sunet ciudat ca un clinchet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala "sta" mai jos decat de obicei? este mai jos de nivelul pedalei de frana? poate ti s-au dus garniturile din cilindru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este mai jos de nivelul pedalei de frana!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci eu zic ca poti fi sigur ca este de la cilindru.. mi s-a intamplat si mie dar la un Passat B4. Din cate stiu ca s-a discutat pe alt thread ( poate dai search dupa niste keywords ) am inteles ca se poate repara.. eu l-am inlocuit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut

am si eu o pb cu ambreiajul

necesita un efort prea mare la apasare

am comparat cu multe alte masini si noi si sh si marci diferite si imi dau seama ca la mine pedala e cea mai "tare"

in plus,desi cred ca nu e aceeasi problema,aud un mic zgomot,un pocnit scurt,cand bag in treapta intai...de cele mai multe ori

mi se pare ca zgomotul se aude undeva in drepata spate,dar nu sunt sigur

mi s-a parut ca zgmotul se aude doar cand am pedala de frana apasata,insa nu e asa

ce poate fi?ce ii pot face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa te fi lasat ambreiajul.Incearca totusi la pompa de ambreiaj ca s-ar putea sa aiba garniturile stricate.

Eventual mai prezinta-i problema unui prieten care se pricepe cat de cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am amreiajul foarte tare si masina e super OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este "super OK" pana face "poc" . ;) Una dintre cauzele unui ambreiaj tare poate fi o placa de presiune intarita, cu consecintele de rigoare; adica, efortul marit suportat de toate componentele angrenate in "miscarea" placii. (si poate nu numai). Nu cred ca este de neglijat un ambreiaj intarit. :unsure:

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai dreptate, am 70.000 km facuti cu ea si ambreiajul este la fel de tare ca la inceput si chiar merge beton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una este sa fie la fel de tare si alta sa se intareasca :unsure: Ce am scris mai sus este pt. cazul in care se simte o intarire a ambreiajului.

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am experimentat si eu pocnetul ala cand cuplez prima treapta, dar am observat ca eu eram cauza, nu pocneam eu :( dar nu apasam pedala de ambreiaj pana la capat, si de-aia pocnea saraca cutie, la tine s-ar putea sa apara pocnetul in contextul problemei cu ambreiajul, adica are probleme si nu debraiaza complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu poc, fara poc intarirea ambreiajului e clar o problema!

Al meu este "normal" atata timp cat nu conduc alta masina, de indata ce ma intorc in a mea am surpriza sa constat ca nu pot apasa ambreiajul fara un efort considerabil... este frustrant.

Am mai constatat trepidatii la plecarea de pe loc dupa un trafic blocat si multa treapta 1 si 2(se intampla rar sa fie asa aglomeratie sa apara aceste trepidatii puternice), e si un topic pe aceasta tema...

Cred ca multi nici nu stiu ca au un astfel de ambreiaj... piciorul se adapteaza foarte repede, la mine a urcat cineva si mi-a spus ca este ingrozitor ambreiajul, dar a trebuit sa urc in alte masini ca sa accept asta...

Rezolvare: kit ambreiaj plus volant... scump, deci inca suport acest ambreiaj tare

Later edit: Inca nimeni nu a putut sa-mi spuna care este de vina pentru ambreiaj tare sau trepidatii, toti recomanda schimbul atat al kitului de ambreiaj cat si al volantei.

Modificat de silencer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Exact, ce frica imi era ca se include si volant. Aceleasi simptome le am si eu.

1. ambreiaj foarte tare

2. trepidatii la plecare de pe loc

3. se pare ca imi dau rusine meganeuri de 90 cai din cauza ca nu cred ca mai cupleaza cum trebuie.

A mai spus cineva ca boala passaturilor, trepidatiile se rezolva prin schimbarea volantei. Deci... silencer... Cam cati bani??

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am inteles ca 18 mil volant si 8 mil kitul de ambreiaj (sau invers) plus manopera... din cauza pretului eu aman pana in toamna, banii zboara pe fuga la mare/munte in weekenduri si concediu...

daca stie cineva si un pret la manopera sau preturi mai bune sa posteze ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99% ca POCUL e din volant cu masa dubla unde a aparut uzura, catre costa intre 13 mil sachs si 18 mil luk (original e Luk) si 1% dintr-un suport al cutiei de viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la Passat am schimbat volant si nu s-a remediat problema.

Am dat jos a doua oara cutia, am schimbat si placa, si atunci totul a fost ok.

Va ajut cu preturile, dar sunt diferite functie de motorizare, cutie, an de productie.

Sau dupa seria de sasiu (e mai usor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

La service mi-au spus 28 MILIOANE ca sa imi fac ambreiajul. M-am speriat dar am aflat ca e inclus TOT inclusiv scumpa volant cu arcuri duble sau ceva de genul. HMM Io cum am passat din 2000 .... sa mai bag 28 milioane.... ar insemna un passat din 2001 cu banii pe care ii bag in el. Grea decizie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat si chitul de ambreiaj si o prea mare diferenta nu s-a vazut. :) cred ca este de la pompa de ambreiaj .

isi dau toti cu presupusul si zic ca asa trebuie sa fie. eu astept ,poate rezolva cineva problema si ne anunta si pe noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Si mie imi merge destul de greu ambreajul si din cate am inteles e hidraulic...nu? Ce e de facut? Banuesc ca nu trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la al meu aceleasi simptome , la inceput a fost mai greu pana m-am obisnuit cu el dupa o vreme iti intra in reflex treaba si nu mai e asa suparator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

si-al meu e apropae la fel de tare si dupa schimbarea discului, placii si a rulmentului. Nu-i normal, am incercat pe una noua si nu-i asa. Problema mea e ca trebuie sa schimb si volant care-i decalita/ovalizata. Dupa care va spun cum e.

Dardaie masina la demaraje dese mai ales vara in trafic intens, acum am doar ceva vibratii suplimentare. Stiti careva o sursa de volante second dar bune ? Eu am o oferta de noua cu 13 milioane-Germania, urmatoarea e 24 la Augsburg sau 28 la Porshe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Aceiasi problema cu ambreiajul o am si eu.

E tare ca piatra (cand trec de pe alta masina pe a mea, in rest ma obisnuiesc repede), dar debraiaza si cupleaza bine fara vibratii si fara "poc".

Am discutat cu doi mecanici unul de la Skoda si unul de la VW.

Cel de la Skoda a zis ca deoarece ambreiaju e tare si tine sus in mod sigur ambreiaju e pe sfarsit de viata si trebuie schimbat.

Cel de la VW a zis ca deoarece debraiaza si cupleaza bine ambreiajul e ok si nu necesita schimbare. De vina pentru faptul ca e tare ar fi niste arcuri de pe ambreiaj sau de pe volant care se pot "nimeri" din fabricatie sa fie mai tari.

Inca o chestie.

Acum vreo 15.000KM am luat masina la un "safari" pe un drum forestier foarte prost. Si am tinut-o mult din ambreiaj. La un moment dat a inceput sa miroasa a hoit si sa fumege foarte putin ambreiaju (la deschiderea capotei iesea un fir de fum mai fin de cat la o tigara din spatele motorului). Efect secundar ambreiajul s-a imuiat ca la o masina "normala" dar doar pe perioada cat a fost incins. Nu au fost alte urmari.

Modificat de *bmf*
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!