Jump to content

Probleme Incarcare Alternator


adibon
 Share

Postare recomandată

Salut, de curand am o problema la masina si anume: la relanti imi palpaie toate luminile pe masina, atat luminile din bord cat si cele din faruri, am fost cu ea la reprezentata si mi-au spus ca imi incarca prea mult alternatorul , adica 14 si ceva la relanti, ei mi-au spus ca ar fi releul de la alternator si cica nu se poate schimba decat alternatorul cu totul, totusi cand am aflat pretul cca. 16 mil ma cam speriat, fapt care ma facut sa nu ma arunc direct la achizitia unuia nou, ce vreau sa va intreb daca ati mai intalnit careva problema asta? sau daca stie cineva daca se poate schimba numai releul si nu alternatorul cu totul. Astept pareri si raspunsuri, multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tensiunea de incarcare daca se afla intre 13.8V si 15V este normala. Decii explicatia lor e cam ciudata. Acumulatorul si cureaua de alternator in ce stare se prezinta? Ciao. B)

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme asemanatoare am avut si eu. Mi se aprindeau becurile prin bord aiurea la turatii mici. Am luat baterie noua si acum totul functioneaza normal. Mentionez faptul ca bateria veche avea indicator care arata starea bateriei si era verde ,dar cu toate astea era varza.

Modificat de uhu10uhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate fi din baterie, incearca o alta baterie, nu te arunca sa cumperi alta noua, in al doilea rand daca e din baterie, sa nu iti cumperi BOSCH SILVER, pt ca au obiceiul de a beli releul de incarcare. In al treilea rand, nu cred ca problema este din alternator, in cel mai rau caz eu zic ca este din releu (care costa undeva la 300 ron). In al patrulea rand, asa ceva am patit si eu si aveam probleme cu o masa. Am bagat-o la electricieni si s-a rezolvat (niste fire de masa erau belite).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat doar releul pentru ca se dusese. Am facut operatia asta la un service prin spate pe la Mitropolie-Unirii... pe langa liceul ala de muzica. Toata smecheria m-a costat vreo 3-4 milioane cam acum 8-9 luni.

Partea nasoala cu alternatorul la ALH e demontatul pentru ca e foarte putin spatiu. Fara rampa si unelte e o operatie de "nastere" pentru ca se trage de alternator incet-incet pana iese pe sus.

Iar daca il scoti pe jos tot trebuie sa mai demontezi ceva pe acolo ca sa ai acces la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Cred ca poti verifica usor si cu VAG com, ca sa confirmi ce se intampla...Daca ar fi probleme cu bateria, ai avea mici probleme cu pornirea. Dupa parerea mea bateria e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am fost cu ea la service , pt ca a trebuit sa-i schimb bieletele de directie, lucru care era urgent, acolo mi-a spus sa vin la ei sa-i facem o constatare( momentan probleme de timp la mine si de bani) si sa vedem clar ce are, oricum in prima faza sa uitat la baterie si la curea si mi-au spus ca sunt ok ramane de vazut din ce cauza face asa, multumesc pt in formatii si cand o sa rezolv o sa va spun ce a avut. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O sa va spun, deocamdata merg cu ea asa, vad ca nu-mi face vreo problema de pornire sau la relanti sa tremure ceva, doar ca imi palpaie luminile si e enervant ;)

O sa ma duc cu ea, cred ca peste vreo 2 sapt asa, sa o investighez exact pe problema, deocamdata am alte prioritati cu banii.

Acum 2 sapt mi-am schimbat bieletele de directie la ea, lucru urgent care trebuia facut, si din ce mi-au spus cei de la service mi-au zis ca s-ar putea sa fie releul, dar nu e sigur pana cand nu vad exact, oricum in 2 sapt asa o sa aflu. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, revin cu problema mea care in sfarsit sa rezolvat :)

Saptamana asta am reusit sa ajung cu masina la service si am constatat exact ce avea si anume: releul meu de la alternator incarca 15V chiar si mai mult cateodata, asta sa vazut pe tester, drept urmare am urmat sfaturile celor de la service si am lasat masina acolo spunandu-mi ca daca mai merg asa cu ea poate sa-mi arda ceva pe ea(comp bord,etc.) in fine, am lasat masina si mi-au zis ca imi duc alternatorul la o firma specializata sa mi-l repare.

A doua zi primesc telefon si imi spun ca alternatorul meu este Hitachi si nu se poate repara pt ca nu se gasesc piese pt el, cele de pe grupul VW fiind Bosch sau Valeo, si nu am avut ce face decat sa cumpar altul nou. :) cam costisitor asa deodata dar asta e..

Oricum ma bucur ca masina e ok acum si nu-mi mai fac griji in privinta asta (am 1 an jumate garantie la alternator)

Dupa cum am promis am revenit si cu rezolvarea problemei mele.

Va salut pe toti si sper sa nu aveti aceeasi problema ca mine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca avea nimic. Uite ieri intamplator, am masurat cu mana mea la un alternator pus pe un Porsche 1.475-14.8 V la RELANTI.Era un alternator adaptat, nici macar original. Parerea mea e ca il puteai rezolva cu un rezistor inseriat si era totul bine. NU cred ca problema asta a fost cu adevarat. Pun pariu ca nu il mai ai si l-au "aruncat" baietii :) .

Si apropos, cat a costat "schimbarea cu totul" ?

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca avea nimic. Uite ieri intamplator, am masurat cu mana mea la un alternator pus pe un Porsche 1.475-14.8 V la RELANTI.Era un alternator adaptat, nici macar original. Parerea mea e ca il puteai rezolva cu un rezistor inseriat si era totul bine. NU cred ca problema asta a fost cu adevarat. Pun pariu ca nu il mai ai si l-au "aruncat" baietii :blink: .

Si apropos, cat a costat "schimbarea cu totul" ?

Nu stiu daca nu avea nimic , cert e ca se vede diferenta intre cum merge masina acum si cum mergea inainte si asta inspre bine, adica inainte pe langa faptul ca imi palpaiau luminile din bord imi mai si tremura motorul la relanti si mai ales cand dadeam drumu la clima; acum motorul merge ceas nici o trepidatie si toate luminile stau constant si sunt si mai puternice decat in perioada cat a fost "bolnava".

Daca alternatorul meu nu a putut fi reparat sau ce se poate face pe la el?,ca nu ma pricep asa de bine, n-am avut decat sa-mi iau nou si nu l-au "aruncat" baietii ci m-am dus eu cu el la magazinul de unde l-am cumparat personal si mi-au facut un discount de 1,5 mil la cel nou( cu 1 an jumate garantie).

Nu cred ca era cazul sa stau cu masina in service si sa stau sa aflu daca se poate improviza ceva la el sau nu, dupa cum am spus nu ma pricep prea bine la asa ceva dar stiu ca piesa noua e piesa noua, drept dovada cum merge masina acum.

Tin sa spun ca in service eu le-am dus alternatorul nou si am stat pana ce mi l-au montat si mi-au facut si teste, asa ca nu pot sa spun ca nu avea nimik cand dupa ce sa schimbat piesa asta masina merge perfect

Schimbarea cu totul m-a costat 1.500.000 manopera si alternatorul care nu l-am luat de la service dupa cum am precizat 10.400.000 deci in total aproape 12 mil.

A inca o chestie la Seat imi cereau 16 mil numai pe alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 years later...

Seat leon 1M 1.4 16V:

MĂ poate ajuta cineva va rog: la pornire nu mi se stinge martorul baterie de la bord decît dupa ce ai ridic turatiile motorului la 2000-2500.am schimbat alternator ,este nou.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Nou dar defect alternatorul sau regulatorul de tensiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate rola alternatorului patinează

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încărcarea la pornire este 12.6 iar dacă ciupesc foarte putin accelerația este de 14 si ceva .cum accelereze un pic pleaca instant alternator.ideea este ca acum imi stinge becul la următoarea pornire nul mai stinge si tot asa.il stinge odata următoarele 2 nul mai stinge sau il stinge de 4 ori si a 5-a nul mai stinge.ceva de genul șoarecele cu pisica.ideea este ca nu este permanenta.Ma gîndesc că dacă era defect ceva de la alternator defecțiunea era permanentă, dar din 10 porniri de 5 ori nu sa stins de 5 sa stins si acestea pot fi consecutive sau nu.UNDE DZEU SA MAI UMBLU NU STIU

Modificat de sandel288
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar porniri am facut cel putin 30 in decurs de 15 min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva cum pot afla dacă nu mai am alternator de origine  cum pot afla ce alternator( de ce putere) este pentru masina mea?.am achiziționat 3 alternatoare noi, toate sunt aftermarket de 70 amperi si nu isi fac treaba in totalitate.cind dau drumu la accesoriile consumatoare mari scade încărcarea.doresc si eu vreun site in care pot găsi asa ceva.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat dupa seria de sasiu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an şi ce cod are motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!