Jump to content

Aditivi motorina


ender
 Share

Postare recomandată

Am o intrebare:

In cazul in care folosesc motorina euro4 intr-un motor euro3 trebuie sa adaug aditiv de lubrifiere?

Sunt probleme cu pompa de injectie daca se foloseste in mod repetat euro4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu (si pe mine m-a interesat subiectul) nu este nici o problema daca folosesti motorina Euro4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, am citit cam tarziu post-ul asta.

Conform AutoBild: IN NICI UN CAZ ADITIVI LA DIESELURILE MODERNE.

In Germania toata motorina este eur4 desi dieselurile eur3 sunt predominante.

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu viscozitatea mai redusa ce faci? Ce se intimpla cu pompa de injectie in timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu viscozitatea mai redusa ce faci? Ce se intimpla cu pompa de injectie in timp?

ender, nu stiu cat de mare e diferenta de vascozitate :lol: , dar iti pot da un sfat: o scrisoare catre Porsche RO, ei ar trebui sa fie in stare sa iti dea un raspuns competent (oare?).

Oricum, pentru linistea ta merita sa incerci asta.

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg cu motorina euro4 de cind a bagat-o OMV-ul, iar motorul este mai linistit. In schimb parca ia ceva mai multa motorina pe suta de km. Se comporta ca si cum ai merge cu BioDiesel ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar e diferenta de vascozitate intre euro3 si euro 4 sau numai de continut de sulf? Daca stii ca este mai putin vascoasa mai bine foloseste euro3 pentru pompa rotativa...

Eu am folosit un aditiv pentru curatarea injectoarelor (la recomandarea inginerului electronist de la repr.) si am ales aditiv Valvoline care zic ei ca se repeta din 3k km in 3k km dar o sa vad daca mai folosesc sau nu . Oricum la 500EUR un injector e mai bine sa previi.

Mi s-a spus sa nu exagerez cu aditivii antiwax iarna cand nu este necesar ca a nu "subtiez" prea mult motorina pentru pompa de "haute pression"...

De restul aditivilor de tipul octane booster, pentru valve, impotriva fumului si altele care sunt pe piata deocamdata stau deoparte... poate mai incolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am reusit sa gasesc date tehnice despre Euro4. Se precizeaza ca are 50ppm sulf fata de 350ppm la Euro3

Tot ce pot presupune este ca datorita fluxului tehnologic mai laborios se poate ca si viscozitatea sa fie mai mica, dar repet este doar o speculatie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i-am intrebat pe aia de la Avia daca pot baga euro 4 in skoda si mi-au spus ca fara grija!

Astfel incat am deja 7500 km NUMAI cu Euro 4 de la OMV!

Acuma...cum mi-o fi norocul!:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate stie andi ceva mai mult despre asta...

si eu pun super euro diesel si sunt interesat de subiectul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez mai jos raspunsul oficial de la AviaMotors:

"Stimate domn,

Dupa cum spune colegul meu, Dl Petrinel Stanciu, Sef Service Avia Motors, acesta "nu este nicidecum un moft...nu poate fi decit benefic...daca va permite bugetul folositi-o!".

V-am transmis intocmai raspunsul.

Va stau la dispozitie pentru orice informatii suplimentare.

Sarbatori fericite!

Multumesc,

Liviu Serban

Manager Vanzari"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Probabil ca au pus ei aditivi de crestere a lubrifierii in Euro4 ca reducerea continutului de sulf duce la scaderea lubrifierii (atentie: Pompa de injectie / Injectorul pompa sunt lubrifiate cu motorina care o tranziteaza).

Scaderea sulfului e pentru mediu.

Stiu ca baga ceva de compensare si s=ar putea atunci sa fie compatibila. As baga doar de curiozitate; sa vad daca merge altfel sau ALTFEL. Cred ca putin diferit. Unii zic si ca ar consuma mai putin... etc. nu prea cred... la diferenta de pret ar fi chiar mai rentabila atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Si eu folosesc numai Euro 4 de cind a aparut.

Cei de la Porsche mi-au recomandat 1.Petrom.2.OMW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu folosesc numai Euro 4 de cind a aparut.

Cei de la Porsche mi-au recomandat 1.Petrom.2.OMW

Cei de la Porsche recomanda Petrom ?! Am ~= 16k km facuti cu un TDI de 1.9l si 90CP si numai de la OMV am pus. La Petrom, sincer sa fiu imi e frica sa ma duc, cine stie ce prostii mai pun astia in motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina EURO in Romania este facuta de Petrom! .. adica OMV vinde motorina facuta de Petrom.. doar ca ii mai pun ei aditivi anti-ger si alte chestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aditivi anti-gel dar nu e facuta de petrom ci de rompetrol (OMV)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm.. eu imi aduc aminte ca la statia OMV de pe Calarasi scrie Petrom.. o sa verific. Oricum dupa "mergingul" OMV-Petrom nu cred sa mai cumpere ceva de la Rompetrol...

P.S. Anti-ger era scris la misto.. data viitoare o sa pun intre ghilimele

Ah si anyway ca nu fiu offtopic masina mea este Euro2 si cand am cumparat-o nu exista decat motorina city, apoi a aparut euro3 and further.. dar de un an de zile bag euro4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina EURO in Romania este facuta de Petrom! .. adica OMV vinde motorina facuta de Petrom.. doar ca ii mai pun ei aditivi anti-ger si alte chestii

Bun. Si atunci de ce motorina de la statiile Petrom e de calitate mai slaba decat cea de la OMV ? Doar din cauza aditivilor adaugati de OMV ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Si atunci de ce motorina de la statiile Petrom e de calitate mai slaba decat cea de la OMV ? Doar din cauza aditivilor adaugati de OMV ?

Da-m voie sa nu fiu de acord cu tine.. eu pun "by default" de la Petrom... pe la OMV trec doar daca imi sare in drum. Sunt F. multumit de motorina de la Petrom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu imi place nimic la Petrom inclusiv motorina. Si pompele alea vechi si nasoale si lipsa altor servicii sau dificultatea operarii lor etc. etc.

Asta cu "anti-ger" nu stiam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este...toata motorina din romania (si benzina la fel) e fabricata in tara.N-o importa nimeni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dac-avem titei...:D...

anyway,mie mi s-a recomandat de catre un 'nene' care repara injectii de D si TD ca la un plin de motorina sa bag un litru de ulei de motor in rezervor,pentru a mari coeficientul de lubrifiere al motorinei si a prelungi viata pompei de injectie;Atentie,insa,asta e valabil doar la motoarele tip vechi,nu si generatia 9 de pompe/motoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu imi place nimic la Petrom inclusiv motorina. Si pompele alea vechi si nasoale si lipsa altor servicii sau dificultatea operarii lor etc. etc.

Intr-adevar eu nu merg la benzinariile vechi.. care majoritatea nici nu au "super euro diesel". In Bucuresti merg doar la Petrom-Baneasa.. care are pompe super moderne, si mai vizitez eventual Petromul de la iesirea din Ploiesti spre Sinaia.

In fine cred ca deja am deviat prea mult de la topicul initial :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

incercati si de la MOL, sunt singurii care importa motorina... nu veti fi dezamagiti, e o motorina de foarte buna calitate. de altfel rafinaria MOL de la Duna a fost recunoscuta ca fiind cea mai moderna in 2003...

apropo - sunt roman sadea :salut: si cum in bacau nue Mol pun numai de la Petrom ... si merge, dar nu super. din alta parte nici n-as avea de unde. Sechelariu nu a cazut la pace decat cu Shell, aia u dat mai mult, si la Shell au din Rafo. E buna motorina, dar mai scumpa. Asa ca pun la Petrom, care si ei aduc din Rafo...

Nu va mai incredeti ca daca puneti de la OMV e nu stiu cum, e ori din Rafo, ori de la Arpechim, Brazi sau Navodari... toate sunt bune... Motorina nu poate fi falsificata ca benzina...

Sa nu aveti ghinion sa fi pus de la Darmanesti :( e jale..., sau de la Campina ..., astea sunt pentru locomotive si tractoare... :(

multi kilometri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!