Jump to content

Upgrade ambreiaj


ender
 Share

Postare recomandată

De cind a venit frigul si TDI-ul dezvolta mai multa putere decit in vremurile calduroase, a inceput sa-mi patineze ambreiajul.

Precizez ca masina este modificata si dezvolta in jur de 125-130HP. Intr-un fel ma bucura acest lucru pentru ca dupa upgrade de ambreiaj pot pune fara probleme injectoare mai mari si apoi up to 150-160HP

Ce variante de upgrade am? Ce-mi recomandati (marca, cod produs)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ice_2k

    29

  • ender

    16

  • andREI

    15

  • Circoloco

    6

ma bag si io in vorba dar din pacate aduc doar mai multe intrebari:

1. ar fi interesante si niste preturi pt ambreiaj

2. iti patineaza rau sau doar scapa uneori?

3. in afara de chip mai ai ceva schimbat?

4. dupa schimbare ambreiaj ajungi la 160 doar cu injectoarele? fara alta turbina? Cam cat costa injectoarele orientativ?

5. Tine restul motorului atata putere?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat softul ala care il aveai de la Voinea prin martie, cand se estima ca ai in jur de 110cp?

Stiu ca prin mai , cand m-am intalnit si eu pentru operatiune, spunea ca ai ales o varianta 100% safe, de acea nu prea cred ca modificarile softului au scurtat viata ambreiajului. Asa era el... by default... cu sau fara modificari.

Cam atunci l-am modificat si eu (mai 2005) si aveam ~146k km. Acuma am ~159k km si nu a patinat absolut deloc ambreiajul... Mai degraba imi fac probleme de planetare, ca rupe f. des aderenta si induce socuri suplimentare in planetare...

In rest... un ambreiaj sport de la LUK(sau SACHS) si la multi cp si NM...

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat softul ala care il aveai de la Voinea prin martie, cand se estima ca ai in jur de 110cp?

Stiu ca prin mai , cand m-am intalnit si eu pentru operatiune, spunea ca ai ales o varianta 100% safe, de acea nu prea cred ca modificarile softului au scurtat viata ambreiajului. Asa era el... by default... cu sau fara modificari.

Cam atunci l-am modificat si eu (mai 2005) si aveam ~146k km. Acuma am ~159k km si nu a patinat absolut deloc ambreiajul... Mai degraba imi fac probleme de planetare, ca rupe f. des aderenta si induce socuri suplimentare in planetare...

In rest... un ambreiaj sport de la LUK(sau SACHS) si la multi cp si NM...

:lol:

am si eu o intrebare.. se poate face comanda de pe link-ul ala sau e doar pt firme? daca da, cum?!

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce variante de upgrade am? Ce-mi recomandati (marca, cod produs)?

Sachs Power Clutch este destul de "sturdy" si totusi nu smuceste ca un ambreiaj sport. Autototal este unul din importatorii de Sachs.

Ce diametru are ambreiajul tau, 228 sau 240?

Daca ai 228, o alta varianta ar fi sa pui un ambreiaj stock complet cu diametru 240 (volant, disc si placa), pentru TDI de 96 KW. Ar trebui sa incapa in carcasa cutiei de viteze.

Cea mai cool varianta ar fi sa iti iei o cutie cu 6 trepte si sigur poti sa ii pui ambreiajul de 240 mm. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat softul ala care il aveai de la Voinea prin martie, cand se estima ca ai in jur de 110cp?

Voinea (nota mea - ender)... spunea ca ai ales o varianta 100% safe

Asa credeam la momentul respectiv, ca am in jur de 110-115HP. Dupa masuratori ulterioare s-a dovedit ca sunt peste 120HP (modificari suplimentare - avans dinamic si IQ + flowrate marit pe intercooler), cu VAGCOM-buttdyno respectiv accelerometru.

Varianta este safe la temperaturi peste 10grdC, insa atunci cind vremea se raceste eficienta motorului creste datorita admisiei de aer rece si randamentului sporit al intercoolerului.

Am sesizat cresterea rapida a turatiei in plaja 2800-3200rmp in treapta a V-a, la WOT, fara crestere de viteza (la ruperea aderentei la roata cresc ambele in acelasi timp), iar dupa mai multe teste si intr-a IV-a face acleasi lucru.

Acum am lasat-o moale ca sa pot iesi din iarna cu ambreiajul, la primavara fac schimbarea impreuna cu distributia.

Uite cum arata curbele de cuplu/putere vs rpm

http://vwforum.ro/index.php?s=&sho...ndpost&p=122536

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4. dupa schimbare ambreiaj ajungi la 160 doar cu injectoarele? fara alta turbina? Cam cat costa injectoarele orientativ?

5. Tine restul motorului atata putere?

Mersi.

Imi raspunzi si mie pls?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele Bosio PowerPlus520 asigura impreuna cu chip special pentru ele o putere la volant in jur de 150HP. Costa in jur de 350EUR

Se recomnada FMIC pentu a beneficia de aceasta putere si dupa 2-3 talpi WOT, deoarece SMIC-ul se satureaza repede cu caldura si ECU plafoneaza IQ-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, in afara FMIC si SMIC am inteles tot :lol:

btw, am intrebat azi la porsche si un ambreiaj de tdi pd 115CP e 10.750.000 cu piesele vechi la schimb (si discul si placa). Io zic ca e bine si cred ca tzine cuplul (cel putin cel de-acum de la 130cp sigur). Tu vrei tot ceva oem sau ceva sport?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva sport dar care sa fie la pedala ca cel OEM

FMIC = front mount intercooler

SMIC = side mount intercooler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ambreiaj recomand (am si mers) cu SPEC stage 2 street...este undeva la 600$ + 100$ shipping din state...e kit complet cu tot cu volant care la stage 2 e mai usurata intre 3-5kg (din cate stiu eu are 10kg cea SPEC iar cea stock sare de 13 cred)...ambreiajul este sport si zmuceste cand schimbi mai violent...

volant este in dubla masa si nu face zgomot...cand va pica si ambreiajul meu nici nu stau la discutii pt kit-ul asta...

ender intra pe www.specclutch.com si du-te la contact si le zici exact ce vrei sa faci si iti raspund ei destul de repede (si mie mi-au raspuns in cateva zile) ... bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care doresc sa offtopicareasca topicul pe tema cum ajungi cu un TDI de 90CP la 160-170CP le recomand o lectura utila la "Performance mods" pe TDICLUB.COM. Se poate. Punct.

@Ender: Ai 3 variante:

1. Solutia "TDICLUB": volant G60 cu kit ambreiaj VR6 (eventual "ranforsat") - mai nasol ca costa mult volant si e single-mass si se zice ca ar face un mic "tzacanit" la ralanti

2. Un set de ambreiaj sport de la Luk / Sachs - doar ca "foarte competentii" vanzatori de la tejghea iti vor face viata un chin

3. Reconditionarea discului existent cu un material mai bun - exista si in Bucuresti "Clutch Rebuilders"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3. Reconditionarea discului existent cu un material mai bun - exista si in Bucuresti "Clutch Rebuilders"

Poti sa detaliezi te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur; discul de frictiune are un material consumabil similar cu "ferodoul" placutelor de frana. Acesta poate fi "resapat" ca sa zic asa. Nu stiu exact procedeul dar stiu ca se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:stupid:) stiu asta, vroiam sa detaliezi adica sa zici unde se face asta si cat costa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ender, ai incercat sa iti pui mapal originala ?? doar ca si curiozitate : crezi ca ti-ar patina in continuare ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce obtin cu mapa originala? Nu vreu sa pierd puterea obtinuta prin chip. Sunt dependent de PUTERE :stupid:

Prefer sa schimb ambreiajul si sa maresc in continuare puterea prin injectoare si upgrade la chip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cap de pompa de 12, fmic si axa cu came ca face minuni chiar si la tdi (am auzit din surse sigure) :stupid:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vizavi de dependenta de putere, mi se pare de bun simt, eram doar curios de parerea ta.

totodata, s-ar putea schimba mapa actuala cu una care "se dezlantuie" doar la 3000 rpm.

dar revenind la subiecte mai serioase, cam cat ar costa toate modificarile propuse aici ??

(ambreiaj, injectoare, chip adaptat, intercooler etc)

si cine anume ar putea sa le implementeze - ma refer la cat de meseris tre sa fie meseriasu ??

si inca ceva : ai avea ce face cu piesele originale ??? adica ai putea sa le vinzi undeva pentru a mai recupera din "investitie" ?

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sachs Power Clutch este destul de "sturdy" si totusi nu smuceste ca un ambreiaj sport.

Uite despre ce vorbeam eu: Kit complet Sachs Power Clutch, diametru 228 mm; din spec.-urile pe care le-am vazut pe un site american, acest ambreiaj rezista fara probleme la un cuplu max de 450 NM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cati km a inceput sa patineze? Stiu ca tu conduci mai sportiv. Ma intereseaza pentru ca si la mine a inceput sa patineze si am ~95.000 masina fiind condusa in tineretile ei si intr-o maniera mai sportiva de fostul proprietar. De cand este la mine am incercat sa o menajez cat mai mult si am facut ~30.000 cu ea. Intervalul de 95.000 este normal sau s-a uzat prematur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aproape 70k cu masina. O am de noua

Ambreiajul este un punct slab pentru ca este foarte aproape de limita la TDI-uri.

Nu cunosc cum este la benzinar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai de gand modificari asa puternice eu m-as feri de Sachs, am auzit cazuri in care au inceput sa patineze (la 1.8T cel putin, modificate binisor). Mai bine te orientezi spre altceva decat ai surprize ...

PS: parca erai dependent de cuplu nu de putere (vezi semnatura) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puterea vine ca o anexa la cuplu ... n-am ce face, asta este :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!