Jump to content

Control electronic al motorului


DanR
 Share

Postare recomandată

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • EDYY

    6

  • xxnelu

    5

  • DanR

    5

  • Fane_05

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

poate fi din prea multe cauze care nu implica schimbarea motorului (ce optimist esti ;) )

fa scanarea cit mai repede ca sa scapi de stres

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frecvent aprinderea sporadica a indicatorului prezentat semnalizeaza defectarea sondei lambda care hmm.. e destul de scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de multe ori se aprinde si din cauza benzinei proaste de la diferite statii peco. dupa un mic research pe care l-am facut pe forum am constatat ca in general dupa alimentarea de la mol cu 95 fara pb se aprinde becul respectiv. eu asa am patit. preventiv poti merge cu masina in service pt o scanare, asta in cazul in care nu gasesti pe forum pe cineva care sa te ajute .

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic 90% debitmetrul ... si daca nu ai asa ceva lambda e beleaua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

S-ar putea sa nu aiba debitmetru pe motorul 1.4MPI.

Problema ta este foarte probabil din cauza unei alimentari cu benzina de o calitate mai proasta. Nu te lua dupa brandul benzinariei. De multe ori am patit ca sa alimentez de la acelasi brand cu acelasi tip de benzina, dar calitatea sa fie diferita vizibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu toate masinile cu injectie multipunct au debitmetru, difera eventual tipul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aprinde"check engine" doar la drum lung, cand stau cu piciorul pe acceleratie continuu. In momentul in care accelerez mai tare, sau iau piciorul de pe pedala se stinge....

Daca stie cineva ce e de facut...orice sfat e binevenit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca va ajut cu ceva, dar treaba cu mol 95 fara pb am patit-o si eu si un amic care are un golf 4 1.4i 2002.Exact acelasi martor "check engine" sta aprins o perioada scurta(cateva ore de mers) apoi se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a aprins si mie azi. am mai patit-o de vreo doua ori. prima data am dat fuga la service, am platit stergerea erorii si gata. a doua oara a fost la drum lung, n-am avut ce face si l-am lasat asa. dupa 130km s-a stins singur. asta a fost acum circa trei luni. acum m-am gindit sa-l mai las pina ma duc la verificat. poate se stinge. masina are tot ce-i trebuie asa ca nu-mi fac griji pre mari. dar trebuie sa recunosc ca ma ENERVEAZA ca arde becul ala. m-am gindit chiar sa lipesc un autocolant negru peste el ca sa nu-l mai vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
de multe ori se aprinde si din cauza benzinei proaste de la diferite statii peco. dupa un mic research pe care l-am facut pe forum am constatat ca in general dupa alimentarea de la mol cu 95 fara pb se aprinde becul respectiv. eu asa am patit. preventiv poti merge cu masina in service pt o scanare, asta in cazul in care nu gasesti pe forum pe cineva care sa te ajute .

succes

Eu,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda.. asta cu statiile am observat-o si eu in ultima perioada. si mol si omv.. parca s-au prostit toti. acuma eu pun de la rompetrol de 98. ca pret e ca si carera 100, dar trage mai bine masina si nu mi s-a aprins niciodata check engine de cand pun benzina de la ei.

am mai observat o chestie, daca mergi cu motorul subturat, masina scoasa din viteza.. de ex ai 10km/h si esti pe liber, dai a doua si vrei sa pleci repede. cuplezi ambreiajul dupa care o accelerezi brusc, se aprinde din nou check engine. probabil amestecul de gaze iese prost.

oricum nu e o eroare vitala si daca se stinge dupa un timp a fost doar o chestie temporara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceeasi problema si cei de la Skoda mi-au zis ca se mai incarca catalizatorul, din cauza ca merg mai mult in oras si nu turez motorul. Cand mai aparea martorul in bord o turam mai tare si se stingea. Asta acum vreo 2 ani, de atunci nici o problema. Nu cred sa fie grav. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmmm.....ma gandesc sa postez si eu aici cu o problema asemanatoare.

Acelasi martor buclucas mi s-a aprins si mie, dupa ce am mers constant cu 140 km/h de la Viena pana in vama dintre Austria si Ungaria. Exact la 20 de metri inainte de vama cand am franat, dintr-o data mi s-a aprins martorul.

NU este prima data. Mi s-a mai aprins de 2 ori. Prima data mi s-a aprins tot la o frabnare dupa un drum lung prin tara (Cluj-Valcea). Atunci am fost la service si dupa diagnoza mi-au spus ca e sonda Lambda. Cand m-am dus la programare mi-au bagat iar testerul si mi-au zis ca totusi nu este sonda Lambda, si ca nu are rost sa-mi schimbe nimic, deoarece eroarea respectiva nu mai aparea. Mi-au resetat eroarea si am mers asa cateva sute de km, pana mi s-a aprins iar, de data asta dupa un drum mai prost prin Cheile Turzii. Cand am fost la service, iar mi-au spus ca nu e nimic, si mi-au resetat eroarea. Au zis ca martorul poate sa se aprinda chiar de la drum foarte prost, sau motor fortat. Lucruri care se intamplasera atunci, deci am crezut ca asta e motivul. Buuuuun

Si acum dupa Cluj-Viena-Zeltveg-Viena-Vama Austria-Ungaria (adica peste 1500 km mers cu o medie de peste 100 km/h) mi s-a aprins iar.

Ce parere aveti? Ca eu m-am saturat sa tot dau cate 500.000 mii ca sa-mi zica, ca masina nu are nimic si sa mi reseteze martorul. Need help in exchange of beer!!!!

PS. Cineva cu VAG-com prin Cluj??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt VagCom in Cluj vorbeste cu kisslorand.

Ma gandesc ca daca eroarea apare sporadic ar putea fi benzina proasta. Incearca sa alimentezi cu alta benzina. Al doilea aspect care ma intereseaza este: mergi subturat cu masina? Daca da, incearca sa mergi cu masina mai turata (evident, dupa ce incalzesti motorul) si vezi daca se mai aprinde martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu merg subturat. In general schimb la 3500 rpm.

Ciudat sa fie de la benzina, pentru ca ultima alimentare inainte sa mi se aprinda martorul a fost chiar din viena. Am facut plinul, ce-i drept cu Fara plumb 95, desi e recomandat 98 la tipul meu de motor.

Multam pentru pont, vb cu kisslorand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca "agata" cumva EGR-ul? :evil:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa scanarea Vag-com.

Din pacate eroarea mi-a fost stearsa din greseala, dar am reusit sa vedem despre ce era vorba.

Scria ceva de genul "Fluctuatii in alimentarea cu combustibil" (traducerea mea din ce imi aduc aminte :) ).

Am mers mai adanc sa vedem de la ce putea fi si mi-a aparut o lista cu peste 10 posibile cauze ale aparitiei acestei erori. Printre care apareau si sonda lambda, injectoare de la anumite pistoane 1,2 si 4 parca, pompa de benzina si inca o gramada de cauze.

Adevarul e ca se poate sa fie inclusiv de la benzina pe care am bagat-o. Am facut o alimentare exact la ultima benzinarie Petrom inainte sa ies din tara pe la Nadlac.

Mi s-a recomandat sa fac un up-date la softul masinii. Cum eroarea a fost stearsa, o sa incerc acum sa bag numai carera 100 o perioada sa vad daca mi se mai aprinde martorul.

Oricum am fost avertizat, ca masina poate sta si 2 zile in service pana i se gaseste buba la aceasta eroare, daca imi reapare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema.Se aprindea beculetele la bord cam la o saptamana si statea aprins pret de vreo 50km, apoi ma lasa in pace.Am rezistat la 3 aprinderi cu greu si la a 4-a am fost la service.

Eroarea : 17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low

Mecanicul a zis ca sunt 2 posibilitati. Una ar fi ca a curatzat cu un spray o mufa de pe acolo de la egr, iar cea de-a 2-a ca trebuie schimbata "sonda egr", dar ca nu e graba atat timp cat se mai si stinge.Mentionez ca aceeasi eroare am avut-o si cam acum un an, a fost stearsa si de atunci nu mai aparuse pana acum vreo luna.

Aveti si alte pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin.Faza cu mufa curatata pica.De dimineata s-a aprins iar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Noi noutati :) Surpriza s-a produs.Aveam furtunasul de plastic de la epurator fisurat(asta am observat eu,ca la service au probleme cu ochii).E vorba de cel ce iese din capacul de plastic al motorului si intra in tubul dintre filtrul de aer si motor.Dupa inlocuire(cam scumpa - 200 ron) nu s-a mai aprins beculetul si am parcurs cam 1000km.Nu stiu ce legatura are cu potentiometrul de la valva egr, dar e clar ca din cauza acestui furtunas dadea eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa pui o poza? Sa vedem si noi furtunul buclucas :) . Poate descoperim si legatura cu EGR-ul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!