Jump to content

tune
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am achizitionat de curand un Golf 3 GLX din 1995 (superafacere). Am o problema cu afisajul ceasului din bord. Stie cineva o solutie de rezolvare mai rapida sau e nevoie sa ma duc la specialisti, care daca trebuie sa-si bage nasul in bord nju m-as incurca. Mai am o problema, niste becuri probabil arse, sub RC Blaupunkt (masca detasabia) butoanele din dreapta, aceeasi problema cu iluminarea butoanelor ventilatorului si reglarea aerului. Stie cineva cum se pot schimba aceste becuri.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. N-ai zis CE problema ai cu ceasul din bord. Butoanele de la climatizare sunt iluminate de un singur bec, aflat in spatele butonului din mijloc. Demontezi "plasticul" negru ce inconjura butoanele de climatizare. Apoi ai de desfacut cele 4 suruburi ce tin mecanismul de comanda al climatizarii. In spatele butonului din mijloc, este o "chestie" in care intra o mufa. Tragi cu blandete de "chestia asta", dupa ce in prealabil ai scos mufa. In mijlocul ei este becul, inconjurat de un filtru de plastic verde.

PS: nu trebuie sa demontezi butoanele de la ventilator, cald/rece si de directionare a aerului, nici pargiile de comanda ale cilmatizarii. Spor la munca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mai sunt 2 surube daca scoti scrumiera. Trebuie desfacute si acelea. (ca sa ajungi la becul de aeroterma) Deci 4 becuri de care ti-a zis Wabbit + 2 sub scrumiera.

P.S.: avatar, profil detaliat, localitate, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Ce-i drept, n-am amintit de suruburile de sub scrumiera. Ca sa-ti fie mai usor ar cam trebui scoase. Dupa ce dai jos toata masca, impinge inainte blocul de comanda, apoi lasa-l sa mearga in jos. Ar trebui sa ai destul spatiu de "manevra".

Pana nu uit: becul nu are filet, se infige in soclu ca si cel de pozitie. Ai grija la clemele din plastic. :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. N-ai zis CE problema ai cu ceasul din bord.

problema este ca ceasul electronic (sub turometru) nu mai afiseaza decat cateva liniute. schimbarea lui implica multe suruburi demontate? :colors:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butoanele de la climatizare sunt iluminate de un singur bec, aflat in spatele butonului din mijloc.

Stai putin ca nu mai inteleg. Pai butonul din mijloc (cald/rece) este iluminat verde, dar celelalte doua nu. Daca nu e decat un singur bec inseamna ca nu e ars. Atunci de ce celelalte doua butoane (ventilator/directionare aer) nu sunt iluminate? E normal? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea e normal.Becul ala difuzeaza lumina printr-o banda de plastic verde.Eu am avut becul ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand totul funtioneaza corect pe la iluminare aeroterma 'butoanele' laterale sunt mai slab iluminate. Distributia luminii se face printr-un distribuitor din plastic. Vezi sa nu se fi miscat acela, eventual schimba si becul, poate a inbatranit. Ca sa ajungi la display ai de defacut cam 15 suruburi, dupa cum urmeaza:

2 suruburi - masca bord (ceasuri)

2 suruburi - bord (ceasuri)

6 suruburi - capac spate bord (ceasuri)

1 surub - placa electronica bord (ceasuri)

4 suruburi - display

Daca tot ajungi sa dai jos display-ul incearca sa-i cureti contactele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat si gata.Lumina peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi!

Daca as sti ca problema este din contacte mai ca m-as apuca de desfacut cele 15 suruburi, dar daca nu e de acolo ... :colors:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu desfaci bordul n-ai de unde sti care-i baiul. Deci, ori te apuci de lucru, ori il duci la service, ori mergi asa. Sansele sa se repare de la sine is mici, cred eu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ma bag si eu in seama cu o problema legata de bord (de fapt cam 3)

- Unul dintre cele 2 becuri care-mi lumineaza ceasurile de bord s-a ars. Cel din stanga. Cum il schimb? Ce si cum dau jos si ce bec sa-mi cumpar? (asta ca sa nu ma duc la cumparat becuri dupa ce am desfacut bordul).

- Acul de la indicatorul de benzina e foooaaarte lent si e foarte dependent de frana/acceleratie. La frana creste, la acceleratie scade... si destul de mult. Asta nu ma deranjeaza dar faptul ca e foarte lent m-a pus pe ganduri. M-am uitat la un prieten cu GIII si e foarte vioi la el. Sfaturi?

- Ultima... indicatorul de temperatura a apei imi arata cu 10grade mai putin. Daca iei asta in calcul, merge cum trebuie dar totusi, ce ar implica o reparatie a acestei probleme?

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Iau problemele in ordine inversa ;)

3... Nu esti singurul cu aceasta problema, suntem mai multi. Cel mai probabil este sonda, dar nu-i exclus sa fie ceasul in sine. Ar trebui sa experimantam cu o sonda noua / un ceas nou. Sonda e mai la indemana.

2... Asa este la majoritatea Golfurilor din generatie cu al tau, si asa a fost din fabrica. Am observat chestia asta si la alte masini, mai ales cand este destul de putina benzina in rezervor. (ce-i drept, nu mai stiu in ce sens se modifica indicatia) Spre sfarsit au introdus indicatoare care is mai "vioaie", din cate stiu eu.

1... Dai jos masca ce inconjura tabloul de bord, desfaci suruburile ce tin tabloul(n-ai cum sa gresesti, is cate 2 pentru fiecare). Suruburile de la masca sunt inapoia blocului de lumini pentru partea stanga, iar in dreapta inapoia comutatorului de incalzire a scaunelor, sau a ornamentului. Tragi masca spre tine, atentie la partea inferioara, are o ureche ceva mai mare. Suruburile ce tin tabloul de bord sunt in laterale. Inclini tabloul de bord cu partea superioara catre tine si ai acces la becuri. Nu-i nevoie sa scoti mufa (nu de alta, da' se deregleaza ceasul :D ) Ca sa scoti becul invarti cca 90 de grade. Becurile is cu soclu de plastic, si le gasesti cam peste tot. Eu am cerut becuri de bord ;) si de-alea am primit.

GO! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi fain de raspunsuri...

3. Problema nu ma deranjeaza foarte tare dar, schimband de curand termostatul si ventilatorul de pe radiator am tot fost cu ochii pe el. Daca gasesc o sonda probabil voi incerca... Am verificat cu Vag-ul si termostatul si ventilatorul merg la temperatura buna, doar indicatia e sucita.

2. Aha, ok, ma gandeam ca al meu s-o dus.

1. Asta chiar voi incerca cat de curand, e problema care ma enerveaza cel mai tare.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca doua intrebari:

1. La G3 butonul de reglaj al oglinzilor electrice de pe usa stanga, are martor luminos (daca da cum se schimba becul :lol: )?

2. Unde pot gasi capace roti originale de G3 si la ce preturi?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. sunt leduri, nu becuri. Cum se schimba? Se dau jos cele vechi si se pun cele noi. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Ce-i drept, n-am amintit de suruburile de sub scrumiera. Ca sa-ti fie mai usor ar cam trebui scoase. Dupa ce dai jos toata masca, impinge inainte blocul de comanda, apoi lasa-l sa mearga in jos. Ar trebui sa ai destul spatiu de "manevra".
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il impingi putin in interior ca nu se intampla nimic.Vezi ca mai are ub capac deasupra.Il scoti si o sa vezi banda de plastic verde care are in capat lacasul pentru bec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, il impingi spre botul masinii si apoi il lasi in jos. N-ai ce mufe sa desprinzi, cea de la ventilator este solida, iar cea de la bec nu atinge nimic. Cablurile o sa-ti opuna un pic de rezistenta, dar daca nu esti brutal cu ele nu distrugi nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma bag si eu un pic : am avut aceeasi problema cu iluminatul celor 3 cadrane(comutatoare,etc...intelegeti voi) de la ventilatie.

Cu tumpul,au inceput sa nu mai lumineze asa puternic.La un moment dat ajunsese sa se aprinda doar cadranul din mijloc.

Am desfacut totul,am schimbat becul(desi era ok) si am spalat foarte bine totul (inclusiv ghidajul de lumina din plastic transparent,care era imbacsit de praf si silicon).

Rezultatul a fost o marire a intensitatii luminii,dar tot nu este iluminat perfect(in partile laterale tot nu ajunge lumina cum trebuie.

Ce sa fac? (M-am uitat f atent si la ghidajul acela de plastic transparent si era perfect-nu tu crapaturi,nu tu ingalbenit...).

Precizez ca am cautat becuri de dimensiunea aceea mai mare de 1,5V(parca,nu mai tin minte exact) dar nu exista!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-o sa-ti lumineze uniform din cauza pierderilor pe ghidajul acela din plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!