Sign in to follow this  
Followers 0
passat no1

cat va consuma agregatul?

980 posts in this topic

am deschis acest topic , nu doar pt a afla eu in mod direct cat va consuma motoarele ci si pta ne face o oarecare idee pt noi in cazul unei cumparari de benzinar.

interior/mixt/exterior l/100 km

am sa incep eu

passatul meu 8-9/7-7.5/6-6.5

daca vreo unuia dintre moderatori nu li se pare bun topicul il rog sa il inchida

va multumesc

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi place titlul. L-am mai vaz si pe alt forum :blink:

ALtea 1.6: oras 10,5-12; mixt 7,5-9

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

audi motor 2000 cm3 multipunct. exterior 6.4l/100, in oras peste 10 litri, depinde f mult de cum e calcata, poate ajunge si la 15 litri.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
am sa incep eu

passatul meu 8-9/7-7.5/6-6.5

topicul a inceput cum nu se poate mai prost, cu o informatie eronata. Sub nici o forma motorul tau nu consuma in ciclu urban 8-9%. Doar daca mergi la vale nonstop sau esti remorcat. Altfel se duce usor de tot la 11, si asta o stii si tu foarte bine.

In semn de protest, refuz sa postez aici consumul masinii mele.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e neaparat sa fie eronata informatia, omu a spus din experienta proprie. Nu toti stau in Bucuresti ca sa faca 1 Km in 5 min. Daca stai intr-un orasel mai linistit si n-ai un stil de condus agresiv nu vad de ce n-ar fi posibil sa obtii consumuri asa mici. Eu am reusit cu a mea consum de 7.5%, mers super batraneste si fara blocaje in trafic. Un k-jetronic bine reglat nu se duce asa usor la 11%, daca mergi normal intr-un trafic mediu consumul e cam 10%.

Cel putin eu asa obtin cu a mea 10-11% in oras si nu merg nici pe departe batraneste, in plus a mea e gti si are alta plaja de turatii, la un motor mai bland ma astept sa fie consumul ceva mai mic.

In afara obtin 6-7% la mers pana in 100km/h.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Imi place titlul. L-am mai vaz si pe alt forum ;)

ALtea 1.6: oras 10,5-12; mixt 7,5-9

The same... iar "in afara" mi-a luat 6.5-6.7 ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca nu ma crezi dar asta este

in oraselul in care stau eu are 15 strazi si o varianta si casa vezi ca nu e adevarat ce zici tu , cand am luat masina de la bucuresti iam facut plinul cu fostul propprietar , am mers prin traficul aglomerat din bucuresti in jur de 10 km , dupa aia am luato spre tulcea ca sa o radiez de acolo si am mers destul de sportiv 130-140 la un moment dat si 170 , frecus prin tulcea de colo colo dupa care am plecat spre comanesti .

traseul care ti lam descris sa facut in jur de 800 km

asta poate sati confirme fostul proprietar care este si el inscris aici DUMIFLORIN

deci cu parere de rau te contrazic

si in legatura cu ce azis codres_ali , o injectie bine pusa la punct si reglata nu te duce la consum mare

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am condus 5 ani un multipunct de 1,8l, de doar 90CP, cod motor JN, pe o caroserie de 1050kg, si niciodata nu consuma mai putin de 11. Nu conduc sportiv, nu locuiesc intr-o metropola ci intr-un orasel de 90mii locuitori, iar motorul a fost reglat la reprezentanta VW. Bujiile erau usor caramizii, iar toba de esapament dupa un drum extraurban devenea alba, curata, deci reglajul era corect. Emisia de CO (sau ceva asemanator) era 0,9 in turatie si 1 in relanti.

Extraurban consuma 7-7,5%, dar am scos odata la un drum de 700km, 4 pers in masina, mers noaptea, 6,5% - condus usor subturat.

Si tu cu un motor asemanator, dar mai puternic, scoti 8% urban...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Extraurban consuma 7-7,5%, dar am scos odata la un drum de 700km, 4 pers in masina, mers noaptea, 6,5% - condus usor subturat.

Si tu cu un motor asemanator, dar mai puternic, scoti 8% urban...

N-ai ce sa-i faci...un motor un pic mai modern conjugat cu rulajul intr-un orasel fara trafic a scos ceva mai mult decat un vechi motor in deplasare extraurbana...mie nu mi se pare incredibil.

Tot secretul in consumul acela e traficul din acel oras.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiecare isi impune punctul de vedere , dar credema nu are nici un rost sa mint , nu vreau sa ma dau in stamba ca vezi doamne , cum fac unii " masina mea rupe tot, masina mea nu consuma, masina mea e cea mai buna care a existat vreodata" si deacea numi place lauda

esti sigur ca este multipunct de 1,8 si 90 de cai in grupul VAG , marefer la masinile mai vechi

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personal cred ca masina lui Sharanel era un Audi 80 1.8s sau cel putin asa imi amintesc din niste poze...El poate sa confirme/infirme...

1,8 S nu e monopunct? fata de 1.8 E care avea 113Cp?

Puterea de 90 Cp nu e ceva neobisnuit, au existat si motoare 2.0 pe Audi 80 B4 (dupa '92) care aveau tot 90 CP...

Dar si motoare pe Audi 80 din 1990 de 2.0 care aveau 115cp.

Au fost multe benzinare la VAG in anii '90.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, era un 1,8S, injectie multipunct. Sau crezi ca nu pot sa fac diferenta intre injectie mono- si multipunct? Anyway, am postat si codul motorului: JN deci nu vad de ce te mai intrebi daca nu cumva e monopunct?

Cred ca 1,8E e monopunct, mi-a zis un "neamt" ca e simpu sa tin minte: E = einspritz.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

bine

acum mam inteles cu treaba cu motoarele si vremurile

dar eu imi sustin pana in panzele albe ca mie numi ia mai mult de 9 si ca sa te vezi tu invingator este posibil sa se duca in 10

in satul meu cu blocuri ca sa o zic asa, asta este cel mai mare consum

deci te rog hai sa incetam cu discutiile contradictoriu si sa lasam topicul sa se dezvolte

si legat de cea ce am zis :esti sigur ca este multipunct de 1,8 si 90 de cai in grupul VAG , marefer la masinile mai vechi: din cate stiam eu 1,8l cu 90 de cai sunt alea monopunct si aici tin sa-mi cer scuze

multumesc

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai da...einspritz inseamna injectie.

1.8E ma indoiesc sa fie monopunct pt ca avea o putere mai mare (era cel mai tare 1.8 in oferta Audi80 din 1987-1988 si ulterior) decat 1.8 S care zici ca era multipunct (cel putin in versiunea JN).

Nevermind...destul cu off-topicul.

Sa continuam cu consumurile.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cred ca 1,8E e monopunct, mi-a zis un "neamt" ca e simpu sa tin minte: E = einspritz.

Audi 80 1.8E are injectie multipunct.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ca sa revenim on-topic: masina mea consuma astfel:

- extra-urban: 8 l/100km (chiar putin sub 8, ultima data am calculat 7.8 pe un drum de 200 de km).

- in BucurestiL 14.5 - 15 l/100km, pe distante de circa 7-8 km (adica acasa-serviciu si inapoi)

Despre mixt la mine e clar: depinde de numarul de km parcursi in oras, respectiv afara. Nu pot sa dau o valoare.

Am reusit intr-un week-end sa scot un consum de 12 l/100km in Bucuresti, dar era soseaua foarte libera.

Cam atat. Sper ca in curand sa mai fac niste operatiuni pe la motor si poate mai scade consumul urban.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

On topic: 9-10% urban, 6-7 extra.

Off topic: mai ales iarna intr-un oras mic consumi mai mult, pt ca se incalzeste mai greu, se fac drumuri scurte probabil. ( ma refer la medie nu la consumul efectiv). Eu in Buzau sub 9% scot extrem de greu mai ales acum iarna. Imi vine greu sa cred ca cineva cu motor de 1.8 poate sa scota mai putin in oras decat 1.4fsi. Am facut un testdrive cu un focus 5 ushi 1.6 100cai si dupa ce s-a incalzit motorul am resetat consumul. Am mers cam 15km prin bucuresti seara trafic mic spre mediu. La final a aratat 10.6%. Probabil arata mult mai mult daca nu il resetam de la rece...

Edited by NetFlow
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mea consuma in oras la mers normal 12-13 daca merg sportiv se duce in 20 , iar daca se merge alternat sportiv cu normal cam 15!

in afara bucurestiului la viteze de 140-160 ia 10l/100km

sper sa nu se scumpeasca benzina prea tare ca e jale mare:)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
- in BucurestiL 14.5 - 15 l/100km, pe distante de circa 7-8 km (adica acasa-serviciu si inapoi)

Am uitat sa precizez ca in Bucuresti nu exista diferente semnificative intre mers sportiv, cu plecat primul de la semafor, cu pedala de acceleratie la fund la fiecare acceleratie, si mersul calm, cu pedala apasata progresiv si cat mai putin.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

mers in oras intre 12-15

afara 7-10

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

computerul meu de bord indica numai cati km mai parcurg cu benzina din rezervor. pot sa spun ca merg cu plinu(70l) cam 580 km mixt. adevarul e ca merg cam sever, dar totusi pare un consum exagerat. sa fie de la cutia de viteze( multitronic) sau sa fie ceva in neregula???

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am condus 5 ani un multipunct de 1,8l, de doar 90CP, cod motor JN, pe o caroserie de 1050kg, si niciodata nu consuma mai putin de 11. Nu conduc sportiv, nu locuiesc intr-o metropola ci intr-un orasel de 90mii locuitori, iar motorul a fost reglat la reprezentanta VW. Bujiile erau usor caramizii, iar toba de esapament dupa un drum extraurban devenea alba, curata, deci reglajul era corect. Emisia de CO (sau ceva asemanator) era 0,9 in turatie si 1 in relanti.

Extraurban consuma 7-7,5%, dar am scos odata la un drum de 700km, 4 pers in masina, mers noaptea, 6,5% - condus usor subturat.

Si tu cu un motor asemanator, dar mai puternic, scoti 8% urban...

Am sa-ti spun eu de ce un motor mai puternic POATE consuma mai putin: aceeasi greutate a masinii, putere diferita. Nu e normal ca un motor mai puternic sa faca un "efort" mai mic sa plimbe acea caroserie? QED

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu neaparat. Daca motoarele folosesc acceasi tehnologie, si unul are mai multi CP e clar ca acela primeste mai mult combustibil. Nu vad cum 2 motoare cu acceasi tehnologie sa aibe randamente diferite...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, you got a point here. :P

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor APE 1.4 16V din 2000:

oras (Bucuresti): 9-10 (cu varfuri de 12 l pe trafic superaglomerat) / exterior: 6,5 - 7,5

OT: Preiau si eu ideea lui Toni de pe alt topic: oare nu putem sa tinem topicul asta doar pentru postari asupra consumurilor masinii personale? Comentarii pe PM sau pe alt topic. Ar fi frumos sa existe o "baza de date" despre consumurile masinilor (desi mai sunt nenumarate alte topic-uri pe tema aceasta)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.