Guest Dolfin

Creion corector vopsea original de la Porsche

24 postări în acest subiect de discuţie

In topicul acesta vreau sa vorbim despre creioanele corectoare de vopsea achizitionate de la Porsche Inter Auto.

Sunt disponibile in 2-3 zile pentru toate marcile grupului, la orice reprezentanta, se comanda exact pe culoarea masinii dupa seria de sasiu.

Am citit tot ce s-a scris aici pe acest subiect dar am ramas nelamurit de rezultatul final.

Marea majoritate au achizitionat creioane corectoare din alte surse (Metro, Vitan, etc) si rezultatele au fost dezamagitoare in unele cazuri.

Intentionez sa-mi cumpar un astfel de creion si deocamdata sunt oarecum nelamurit in ceea ce priveste procedura de pictare.

Cum se pregateste suprafata inainte?

Cat trebuie sa stea la uscat inainte sa intre in contact cu apa/soarele/vibratiile, etc.

post-68691-0-53671700-1331586466_thumb.j

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In final apare si la noi asa ceva. Am si eu nevoie de mai multe informatii :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit setul de reparatie pentru vopsea, comandat dupa VIN si acopera OK zgarieturile. Nu am mai dat si cu lac. Dupa ce o sa spal masina o sa pun poze cu suprafata corectata.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc celor care au folosit vopsea OE si au postat si aici.

Astept si fotografii, dupa ce-si spala masina [b[Al Bundy.

Rog un moderator sa stearga reply-urile care nu aduc informatie noua.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e in Ro, dar in Germania se pot comanda aceste "creioane corectoare" la orice magazin de vopsele, pe baza codului culorii. Ei cauta in catalog reteta pentru codul respectiv, o prepara si o pun in "creion". Fata de creioanele OEM sunt cam la jumatatate de pret (intre 5-15 eur parca), calitatea e absolut aceeasi avand in vedere ca se foloseste reteta producatorului auto.

Ca recomadare, incercati intai creionul pe o suprafata vopsita care nu e la vedere. Cel mai bine intr-o zona expusa soarelui si ploii, acolo culoarea e diferita fata de vana rotii de rezerva de pilda (s-a decolorat in timp, mai ales pentru masinile mai vechi). Nu asteptati minuni, sunt nuante care sunt foarte sensibile la micile variatii ale retetei - indiferent daca creionul e OEM sau nu.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am avut la una dintre foste, o octavia II, gri grafit. Este ieftina, se comanda dupa seria de caroserie, iar in cutia respectiva veti gasi doua sticlute de dimensiunea unor cu oja: una, cu lacul, cealalta, cu vopseaua. In ultima, sunt si bilute pt omogenizarea continutului la agitarea recipientului. Este si o mica periuta cu peri din metal, probabil pentru pregatirea suprafetei. Eu nu am indraznit sa o folosesc. Deci, nu este chiar "un creion", de unde si problema. Cel putin in cazul meu. :)

Aplicarea se face cu cate o pensula fina, exact ca in cazul ojei. In teorie suna ca o chestie facila, in practica, este dificil sa nimeresti exact cantitatea optima de vopsea, pe care, o data uscata, sa aplici cantitatea optima de lac, in asa fel incat sa ai un finisaj de calitate. In plus, conditia este ca, la aplicare, sa ai o miscare continua a mainii, fara "tremuriciuri" si fara se revi - ca iese nasol. Daca esti pretentios, este destul de dificil de aplicat perfect. Iar eu am cat de cat o buna... dexteritate. Cel putin, asa imi place sa cred. :tuktuk:

Din prima, este improbabil sa va iasa, de aceea, este bine sa aveti alaturi dizolvant si microfibra. Recomand pt interventia pe suprafete minuscule, tot ce depaseste cm patrat, se va vedea. Este ideala pt rezolvatul punctelor de pe manerele exterioare ale portierelor.

Daca nu se aplica si lacul, stratul de vopsea se la lua in timp de la presiunea jeturilor de apa.

Modificat de OII
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

MI-am cumparat eu astazi de la Brady Trade. A costat 36 RON pachetul cu cele 2 tubulete (vvopsea +lac) Culoarea mea este Gri Platinium.

Pretul difera in functie de culoare. La alt tip de gri era 55 RON.

Eu il folosesc sa acopar ciupiturile mici in locuri unde nu se vad foarte bine (la praguri, pe marginea/muchia capotei, in partea inferioara a portierelor sau pe bara de protectie).

Eu dupa ce dau cu vopsea, las sa se usuce dupa care dau cu un pic de lac iar dupa uscare dau cu un polish ca sa nivelez suprafata.

E foarte facil...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne faci un DIY dupa ce-ti faci mana.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a mai aflat nimic despre creioanele corectoare?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am mai folosit pentru ca pe capota si aripa au sarit pietre noi care mi-au crapat si parbrizul, deci le voi face pe CASCO.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit setul de reparatie pentru vopsea, comandat dupa VIN si acopera OK zgarieturile. Nu am mai dat si cu lac. Dupa ce o sa spal masina o sa pun poze cu suprafata corectata.

Cand o speli sa ne pui si noua niste poze te rog.. Un vecin binevoitor deschide portiera fix in a mea si am vreo 5 cioblituri de vopsea pe usa pasagerului. Poate are cineva niste poze din timpul operatiunii

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si eu mi-am achizitionat asa ceva...urmeaza sa vad ce fac cu ele... :mop:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sa faci poze la operatiune.. sa vedem si noi cum iese :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da faceti fratilor poze...macar una :)

running cm10 jellybean :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am facut,am dres...dar poze????

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Poze n-am, dar nici nu voi face. Am folosit un set de vopsea + lac originale de la Toyota ca sa rezolv niste ciupituri de pietre la Corolla. Rezultatul e bun numai daca vrei sa nu rugineasca, estetic insa nu e mare lucru. As zice ca solutia e buna pentru ciupituri minuscule, care nu depasesc sa zicem 0.5 mm patrat. Pentru ciupiturile mai mari e dezastru. Am incercat si pe o zgarietura foarte putin profunda (numai lacul), lunga de vreo 3 cm. Rezultatul nu e prea estetic nici aici, n-am polishat insa la final.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat eu vopsea retus de la vw (o aplicti cu pensula). E buna pt portiunea de la praguri unde nu e vopseaua fina nu se vede diferenta si atat in rest pt caroserie recomand revopsitul.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am retusat astazi capota si nu sunt multumit de rezultat, se vede foarte rau,in plus vopseaua facuta pe cod este mai deschisa la culoare .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pune poze cu ce ai vrut sa retusezi si cum ti-a iesit

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a facut cineva vopseaua sau ai cumparat kitul original de la VW?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat kit-ul de la vw pe cod de caroserie.

Modificat de bluejazz
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ce cod are vopseaua ta? Ai facut pdf la VIN-ul tau? Uite aici iti face un coleg 2 pdf-uri in caz ca nu ai si vezi daca bat culorile :). Daca era mai inchisa era ceva insa mai deschisa decat ce ai pe masina e cam ciudat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Codul de pe hartia din portbagaj este LW5Z.

post-108269-0-75137300-1353006051_thumb.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.