Jump to content


Photo

Creion corector vopsea original de la Porsche

cum se foloseste are efect? cat rezista in timp?

  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 Dolfin

Dolfin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Altea Stylance
  • Motorizarea:1.9TDI 105CPBXE

Posted 12.03.2012 @ 23:07

In topicul acesta vreau sa vorbim despre creioanele corectoare de vopsea achizitionate de la Porsche Inter Auto.

Sunt disponibile in 2-3 zile pentru toate marcile grupului, la orice reprezentanta, se comanda exact pe culoarea masinii dupa seria de sasiu.

Am citit tot ce s-a scris aici pe acest subiect dar am ramas nelamurit de rezultatul final.
Marea majoritate au achizitionat creioane corectoare din alte surse (Metro, Vitan, etc) si rezultatele au fost dezamagitoare in unele cazuri.

Intentionez sa-mi cumpar un astfel de creion si deocamdata sunt oarecum nelamurit in ceea ce priveste procedura de pictare.

Cum se pregateste suprafata inainte?
Cat trebuie sa stea la uscat inainte sa intre in contact cu apa/soarele/vibratiile, etc.

Attached Files



#2 The_Ego

The_Ego

    Membru Level 2

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf VI HL
  • Motorizarea:1.4 TSI 122CP

Posted 12.03.2012 @ 23:30

In final apare si la noi asa ceva. Am si eu nevoie de mai multe informatii :D

#3 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 13.03.2012 @ 07:22

Eu am folosit setul de reparatie pentru vopsea, comandat dupa VIN si acopera OK zgarieturile. Nu am mai dat si cu lac. Dupa ce o sa spal masina o sa pun poze cu suprafata corectata.

#4 colin

colin

    Comerciant

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Kia
  • Model:Ceed
  • Motorizarea:1.6 crdi

Posted 13.03.2012 @ 08:26

Daca intrati pe linkul din semnatura mea o sa vedeti un configurator pentru vopsele vag. va puteti alege de acolo setul de retus oe.

ca idee insa va sfatuiesc sa degresati foarte bine suprafata inainte de aplicare iar dupa sa folositi putin polish abraziv pt uniformizare.

#5 Dolfin

Dolfin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Altea Stylance
  • Motorizarea:1.9TDI 105CPBXE

Posted 13.03.2012 @ 09:15

Multumesc celor care au folosit vopsea OE si au postat si aici.
Astept si fotografii, dupa ce-si spala masina [b[Al Bundy[/b].

Rog un moderator sa stearga reply-urile care nu aduc informatie noua.

#6 Geisterfahrer

Geisterfahrer

    Nick anterior: dinu_s

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B7 Variant CL++
  • Motorizarea:2.0TDI CFFB

Posted 13.03.2012 @ 11:24

Nu stiu cum e in Ro, dar in Germania se pot comanda aceste "creioane corectoare" la orice magazin de vopsele, pe baza codului culorii. Ei cauta in catalog reteta pentru codul respectiv, o prepara si o pun in "creion". Fata de creioanele OEM sunt cam la jumatatate de pret (intre 5-15 eur parca), calitatea e absolut aceeasi avand in vedere ca se foloseste reteta producatorului auto.

Ca recomadare, incercati intai creionul pe o suprafata vopsita care nu e la vedere. Cel mai bine intr-o zona expusa soarelui si ploii, acolo culoarea e diferita fata de vana rotii de rezerva de pilda (s-a decolorat in timp, mai ales pentru masinile mai vechi). Nu asteptati minuni, sunt nuante care sunt foarte sensibile la micile variatii ale retetei - indiferent daca creionul e OEM sau nu.

#7 Timeless

Timeless

    Nick anterior: OII

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Passat CC
  • Motorizarea:1.8 TSI 160 CP

Posted 13.03.2012 @ 12:46

Am avut la una dintre foste, o octavia II, gri grafit. Este ieftina, se comanda dupa seria de caroserie, iar in cutia respectiva veti gasi doua sticlute de dimensiunea unor cu oja: una, cu lacul, cealalta, cu vopseaua. In ultima, sunt si bilute pt omogenizarea continutului la agitarea recipientului. Este si o mica periuta cu peri din metal, probabil pentru pregatirea suprafetei. Eu nu am indraznit sa o folosesc. Deci, nu este chiar "un creion", de unde si problema. Cel putin in cazul meu. :)

Aplicarea se face cu cate o pensula fina, exact ca in cazul ojei. In teorie suna ca o chestie facila, in practica, este dificil sa nimeresti exact cantitatea optima de vopsea, pe care, o data uscata, sa aplici cantitatea optima de lac, in asa fel incat sa ai un finisaj de calitate. In plus, conditia este ca, la aplicare, sa ai o miscare continua a mainii, fara "tremuriciuri" si fara se revi - ca iese nasol. Daca esti pretentios, este destul de dificil de aplicat perfect. Iar eu am cat de cat o buna... dexteritate. Cel putin, asa imi place sa cred. :tuktuk:

Din prima, este improbabil sa va iasa, de aceea, este bine sa aveti alaturi dizolvant si microfibra. Recomand pt interventia pe suprafete minuscule, tot ce depaseste cm patrat, se va vedea. Este ideala pt rezolvatul punctelor de pe manerele exterioare ale portierelor.

Daca nu se aplica si lacul, stratul de vopsea se la lua in timp de la presiunea jeturilor de apa.

Edited by OII, 13.03.2012 @ 12:55.


#8 nsm

nsm
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Superb2, Polo6R
  • Motorizarea:20tdi170/12tsi

Posted 09.04.2012 @ 15:47

MI-am cumparat eu astazi de la Brady Trade. A costat 36 RON pachetul cu cele 2 tubulete (vvopsea +lac) Culoarea mea este Gri Platinium.
Pretul difera in functie de culoare. La alt tip de gri era 55 RON.
Eu il folosesc sa acopar ciupiturile mici in locuri unde nu se vad foarte bine (la praguri, pe marginea/muchia capotei, in partea inferioara a portierelor sau pe bara de protectie).
Eu dupa ce dau cu vopsea, las sa se usuce dupa care dau cu un pic de lac iar dupa uscare dau cu un polish ca sa nivelez suprafata.
E foarte facil...

#9 Dolfin

Dolfin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Altea Stylance
  • Motorizarea:1.9TDI 105CPBXE

Posted 09.04.2012 @ 15:57

Sa ne faci un DIY dupa ce-ti faci mana.

#10 nael

nael
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF VI
  • Motorizarea:1.4 TSI 160

Posted 27.07.2012 @ 13:16

Nu s-a mai aflat nimic despre creioanele corectoare?

#11 Dolfin

Dolfin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Altea Stylance
  • Motorizarea:1.9TDI 105CPBXE

Posted 27.07.2012 @ 13:19

Eu n-am mai folosit pentru ca pe capota si aripa au sarit pietre noi care mi-au crapat si parbrizul, deci le voi face pe CASCO.

#12 Boditza

Boditza
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizarea:1.9 TDI 105CP

Posted 13.11.2012 @ 19:59

Eu am folosit setul de reparatie pentru vopsea, comandat dupa VIN si acopera OK zgarieturile. Nu am mai dat si cu lac. Dupa ce o sa spal masina o sa pun poze cu suprafata corectata.

Cand o speli sa ne pui si noua niste poze te rog.. Un vecin binevoitor deschide portiera fix in a mea si am vreo 5 cioblituri de vopsea pe usa pasagerului. Poate are cineva niste poze din timpul operatiunii

#13 florinpbv

florinpbv
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF 4
  • Motorizarea:1.6 16V

Posted 13.11.2012 @ 20:26

si eu mi-am achizitionat asa ceva...urmeaza sa vad ce fac cu ele... :mop:

#14 Boditza

Boditza
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizarea:1.9 TDI 105CP

Posted 13.11.2012 @ 20:45

sa faci poze la operatiune.. sa vedem si noi cum iese :)

#15 Mr VW

Mr VW
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.4 1.6 V

Posted 13.11.2012 @ 20:56

Da faceti fratilor poze...macar una :)
running cm10 jellybean :)

#16 quaresma91

quaresma91
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 6
  • Motorizarea:1.2 tsi 105 cp

Posted 13.11.2012 @ 22:52

am facut,am dres...dar poze????

#17 Geisterfahrer

Geisterfahrer

    Nick anterior: dinu_s

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:VW Passat
  • Model:B7 Variant CL++
  • Motorizarea:2.0TDI CFFB

Posted 14.11.2012 @ 09:31

Poze n-am, dar nici nu voi face. Am folosit un set de vopsea + lac originale de la Toyota ca sa rezolv niste ciupituri de pietre la Corolla. Rezultatul e bun numai daca vrei sa nu rugineasca, estetic insa nu e mare lucru. As zice ca solutia e buna pentru ciupituri minuscule, care nu depasesc sa zicem 0.5 mm patrat. Pentru ciupiturile mai mari e dezastru. Am incercat si pe o zgarietura foarte putin profunda (numai lacul), lunga de vreo 3 cm. Rezultatul nu e prea estetic nici aici, n-am polishat insa la final.

#18 luktm

luktm
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VOLSWAGEN SARAN
  • Model:TRENDLINE-2007
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CP

Posted 14.11.2012 @ 16:29

vopsele retus http://www.colindetailing.ro

#19 robi_zet

robi_zet
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Scirocco 2009
  • Motorizarea:2.0 TSI 200 CP

Posted 14.11.2012 @ 16:38

Am incercat eu vopsea retus de la vw (o aplicti cu pensula). E buna pt portiunea de la praguri unde nu e vopseaua fina nu se vede diferenta si atat in rest pt caroserie recomand revopsitul.

#20 bluejazz

bluejazz
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1.4 + GPL

Posted 15.11.2012 @ 16:26

Salut,am retusat astazi capota si nu sunt multumit de rezultat, se vede foarte rau,in plus vopseaua facuta pe cod este mai deschisa la culoare .




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users