Jump to content

Sfat achizitie A4 Avant 2.0 TDI 170 cp Quattro 2007!


mishuxviii
 Share

Postare recomandată

Salut! As vrea sa achizitionez un Audi A4 Avant, 2.0 TDI, 170 cp, Quattro (4x4) din 2007. Masina este adusa din Germania luna aceasta, km la bord 105 000, dar nu cred ca sunt reali, reali cred ca in jur de 250 000. As vrea sa ma ajutati mai ales cei care aveti aceasta motorizare si quattro la ce ar trebui sa ma uit, ce sa caut, si la acest numarr de km la ce sa ma astept sa cada? Astept parerile voastre, opinii, impresii, orice este bine venit... pretul masinii este undeva la 12000 euro cu taxa de prima inmatriculare, la care cred ca se mai poate negocia putin... Alte dotari xenon OEM, navigatie mare+magazie cd-uri, mp3, slot card, scaune incalzite fata+spate, geamuri electri fata, oglinzi electrice si incalzite, piele in 2 culori, jante S-Line 17", pachet crom, senzori de parcare, lumini, ploaie, pilot automat... Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten si-a luat asa ceva, dar varianta berlina. Tot a4, tot 2007, tot S-line. In 2 ani a schimbat 3 injectoare, ai grija sa nu aiba DPF. Daca are DPF trebuie sa mergi turat cu masina si sa bagi numai benzina buna, regenerarea filtrului se numai cu VCDS-ul pe masina si numai pe autostrada si numai contra-cost. 100 de euro cer majoritatea, 100 de euro a dat si tovarasul meu.

Injectoarele sunt scumpe. Presupun ca e pompe-duse motorul. Adica 2,0 Tdi-PD. Mai are nu-stiu-ce supapa pe baza de vacuum pe la admisie care se sparge si pierzi cativa caluti, maxim 10. Asta daca ai noroc sa prinzi supapa aia cu vacuum si nu electrica cum s-a pus pe motoarele mai recente.

Articulatia e cu niste brate care am uitat acum cum se numesc, dar sunt scumpe de inlocuit daca se bulesc(cel putin mie mi se par scumpe, dar imi scapa acum pretul ca-l stiam si p-asta candva).

Nu-mi mai aduc aminte acum de alte probleme. Ca puncte forte: 6 viteze, quattro care se impaca minunat cu zapezile din ultima vreme, xenon-ul e smecher tare mai ales daca ai faruri care se misca dupa curba. Cel mai misto e noaptea cand pui contactul si face verificarea farurilor si vezi lumina cum se plimba sus-jos si stanga-dreapta!

Si sa nu mai zic ca trage de rupe, cel putin mie mi se pare ca trage bine de tot si ca rupe suta destul de repede. Dar am simtit un oarecare turbo-lag la ea, nu stiu de ce poate era supapa aia sparta de cate ori am avut eu masina pe mana.

Si asta mai are o problema, grila de la proiector de pe partea cu intercooler-ul, a frecat de el si l-a fisurat. Dar toate ca n-ai acelasi model de bara si nu e cazul. Dar uita-te si acolo.

Si sa te mai uiti la suportii de motor care sunt hidraulici, vezi sa nu fie curs vreunul.

Ai mare grija cu injectoarele si filtru de-ala de particule daca are asa ceva!

Poate iti zice vreun coleg codul de motor cu probleme, ca eu nu l-am retinut niciodata.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, daca suportii de motor nu lucreaza bine, o sa simti iti dai seama daca turezi masina pe loc pentru ca misca, caroseria. Uita-te la preturile pentru articulatii si injectoare si pune-ti bani pe dreapta daca te hotarasti sa iei masina. Mie personal imi place si cum merge si cum arata si mai ales interiorul. Muzica se aude foarte tare si foarte clar datorita boxelor Bose.

Poti sa ai noroc sa nu schimbi injectoare, depinde cum stii sa ai grija de masina. Dar DPF-ul cu siguranta se va infunda, indiferent ce i-ai face. Degeaba iesi pe autostrada cu masina ca sa-i dai jar, pentru ca e diferit de catalizator si asta nu ajuta cu aproape nimic la curatarea lui. Nivelul de umplere al DPF-ului il poti vedea la diagnoza.

Oricum, e masina buna pentru ca totusi e un Audi. Dar ca orice masina, cere niste bani. Tu stii daca vrei sa bagi acesti bani in ea sau nu.

Bafta!

Edit: servodirectia mi s-a parut putin cam ciudata pentru se misca destul de greu vara daca incerci sa misti rotile pe loc. Nu stiu daca avea masina cu care am mers eu avea vreo problema sau daca asa lucreaza normal...Dar pentru acest motiv masina devine greu de parcat si de manevrat in spatii mici, cel putin pentru mine. Si sa nu crezi ca sunt vreun pispiriu, am si eu 1,70m si vreo 85 de kg! :)

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, rata de schimb a injectoarelor pe 2.0 TDI 170 CP e mult mai mica decat pe 2.0 TDI 140 Cp plus ca acum din cate stiu eu daca iti pica injectorul pe 2.0 TDI PD ti se schimba gratuit la reprezentanta VW-AUDI. Legat de articulatii toate modelele de Audi de la A4 in sus au suspensie multilink iar un schimb al tuturor bratelor de pe fata e cam 2100 RON + manopera dar tre sa te gandesti ca nu le schimbi din 15000 in 15000. Cu DPF trebuie sa mergi un pic mai turat, sfatul meu e sa iesi cel putin o data la 2 saptamani in afara localitatii si sa mergi vreo 100 km turat cu ea si nu vei avea probleme. Intretinerea per toatal nu e scumpa o revizie cu tot cu ulei pe mine ma costa undeva pe la 350-400 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Injectoarele ti le schimba reprezentantele VW - AUDI doar cu conditia ca ele sa fie cele originale din fabrica si sa nu mai fi avut o alta interventia in acest sens in alta reprezentanta .

Adica mai pe inelesul tau ti le schimba o singura data si gata .

Legat de DPF, acesta se poate anula definitiv dar singura problema este ca anularea softului costa in jur de 500 eur.

O zi buna.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai pretul asta cu 500 E?

Costa muuuult mai putin. Nu mai vehiculati tampenii.

Adica pe jumatate pretul si chiar mai putin. Sariti ca la VIM ul de la RNS 510.

Nu mai ascultati la babe, consultati specialisti, tot la ei o sa ajungeti.

Cine are nevoie pot sa l indrum.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pentru sugestii, astept in continuare sfaturi, cred ca o sa-i fac o testare la reprezentanta, electrica si mecanica.... si un test drive iar daca totul e ok

poate batem palma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am DPF și nu am avut nicio problemă cu el, nici cu regenerarea și nici cu alte legende sau povestiri nemuritoare ce circulă și se datoreză folclorului autohton. Nu trebuie decât să citiți cu atenție manualul mașinii și să țineți cont de recomandările producătorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie personal mi se pare ca ai aspiratii false, fara suparare. Decat sa-ti iei o masina obosita, coxata, calarita si manarita doar de dragul de a avea inele de Haudi pe capota, nu mai bine-ti iei un Passat mai nou si/sau cu mai putini kilometri? E clar ca devreme ce nu te intereseaza cati km. are, sau fiindca e important faptul ca e S-Line, ca are xenoane sau pilot automat, conteaza mai mult sa se vada ca e Audi decat sa-ti serveasca drept masina.

Nu zic, progresul si aspiratiile pozitive sunt deziderate comune si e firesc pentru orice om sa-si doreasca o casa mai buna, o masina mai buna, un job mai bun, etc., insa chiar crezi ca merita sa accepti sa fii inselat cu buna stiinta, luandu-ti o masina care categoric se afla peste posibilitatile tale financiare? Ti-ai pus problema cat costa o revizie normala (nu una facuta la reprezentanta), un schimb de distributie, un bec xenon, o volant, un CASCO? Pe langa pretul ei, o asemenea masina mai atrage dupa sine niste cheltuieli pe care nici macar nu le banuiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai liniștit in privința reviziilor pentru ca nu costa mai mult ca la Passat .

Daca iti place mașina si este ok din punct de vedere tehnic cumpara si gata.

BAFTA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wns: nu vorbesc din stomac in legatura cu DPF-ul. Intamplarea face ca atunci cand masina a intrat pe safe datorita gradului de umplere al filtrului, eu sa fiu la volan. Si mergeam pe urziceni in spatele unui 320D cu statie, pe asfalt uscat, deci...Se intampla! Regenerarea a costat 100 de euro si au iesit pe autostrada, cu VCDS-ul si menicosul in spate si mers la nu-stiu-ce viteza.

Iar cu injectoarele, stiu sigur ca omul asta a platit pentru ele, nu i le-au facut pe garantie. Ultimul l-a schimbat cam acum 1 an pe vremea asta.

Bwwlane, in mare parte e problema omului de ce vrea sa-si cumpere masina asta...Daca o face doar ca sa aiba masina cu cerculete pe grila fata, atunci asta e o prostie, insa nu cred ca e cazul. Iar legat de kilometri, sigur nu sunt reali. Dupa parerea mea, cred ca numarul real bate spre 250-300K km...

Pentru o perioada, majoritatea care vindeau masini aduse din Germania, le vindeau cu 145.000 de km in bord, ce coincidenta! Audi de care vorbesc, a fost cumparat de tovarasul meu din Germania, deci daca s-a facut magaria, s-a facut direct din Germania pentru ca n-a avut intermediar.

Am spus si repet: e o masina foarte buna, dar e oarecum scumpa de intretinut! Eu nu sunt mare fan al break-urilor, deci asa ceva nu mi-as lua. Poate sa fie o ocazie foarte buna si sa o iau ca s-o vand mai departe.

Am incercat sa-i expun colegului toate problemele pe care le stiu legat de acest model, nu am incercat sa tavalesc modelul in noroi-motiv pentru care am si zis ca-mi place, pentru ca e o masina foarte tare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o masina ca asta. Cea mai mare problema si des intalnita este ansamblul pompei de ulei - desi e modelul nou cu angenaj pe roti dintate in loc de lant, se uzeaza si presiunea de ulei scade(nu mi-a dat prin cap sa verific). Asta m-a costat scump - motorul si turbina la 100.000km. Si stiu oameni la care picat si pe la 50.000km.

Restul - injectoare sunt Siemens au reputatie proasta (piezoelectrice si PD), dar eu nu am avut probleme. Nici cu DPF-ul nu am avut probleme, si pe urma l-am scos odata cu chipuirea - teoretic ajunge la 220CP.

Exceptand problemele de fiablitate mentionate, masina este excelenta. Ce altceva mai poti sa gasesti cu tractiune integrala si motor cu cilindree mica? BMW 320 xd va costa aproape dublu.

Daca in schimb nu iti trebuie atata putere si quattro, in bugetul asta sfatul meu este sa cauti 2.0 common rail - Vei dormi mai linistit.

Km pot fi perfect reali si se verifica f usor la reprezentanta cu istoria de service sau vag-com.

Modificat de Northman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sfaturi, avea 235 000 km, verificati, ceea ce nu cred ca era o problema, dar din pacate masina s-a dat pana m-am hotarat eu. acum sunt in cautare de ceva la fel sau asemanator si nu o iau doar pentru cerculetele de pe capota, am zis daca tot o schimb pe a mea, macar sa o schimb cu ceva mult mai bun, plus ca e si mai sigura o tractiune integrala... Acum stau sa ma gandesc daca nu ar merge si un passat 4motion din 2009, cu mai putine dotari, dar an mai bun, kilometrii mai putini, motor de generatie noua, CR, euro 5, tot cam pe la banii astia, dupa cum zicea si colegul "Bwwlan"? Care ar diferentele majore dintre cele 2 sisteme de tractiune integrala, si anume: 4motion si quattro? Din cate stiu eu la audi a4, quattro este de tip torsen, iar la vw passat haldex, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Da,corect;la ceea ce te intereseaza pe tine,pe audi vei gasi torsen,iar pe passat haldex;lucrurile sunt simple:pe motoarele plasate longitudinal vei gasi numai torsen,iar pe cele transversale numai haldex.

Parerea mea,e ca torsen fata de haldex are 2 avantaje:

- nu exista intretinere la torsen,deci din acest punct "uiti" ca ai 4x4

-este un sistem preventiv,avand tractiune permanenta,fata de haldex care este reactiv si intervine in momentul pierderii aderentei

Dar in final,per total,conteaza cum se prezinta masina per total,indiferent de tipul tractiunii.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am gasit ceva asemanator in germania, luna a 12-a 2006, 190 000 km, navi mare, xenon, quattro, jante r16 oem, negru metalizat, scaune incalzite, volan piele cu comenzi, cotiera, scaune s-line din panza... asta ce am vazut din poze, dar este de 140 cp nu 170 cp, ce parere aveti? pretul este unul foarte bun in comparatie cu o alta masina, cu acelasi an si aceleasi dotari, dar de 170 cp... e potrivit motorul de 140 cp pentru un audi a4 avant quattro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Nu exista pe B7 quattro motorul de 140cp,ci numai cel de 170cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la ce a zis @multivan_t4. Chiar am mers si cu motorul de 140 de cai quattro si e mai mult decat decent pentru o masina aparent de familie.

Vad la tine in semnatura ca ai 90 de cai pe golf break. Si avant-ul respectiv are 50 de cai peste tine, ceva cuplu in plus si 4x4 deci o sa se simta bine de tot diferenta.

Depinde si la ce bani gasesti jucariile acolo. Eu personal nu m-as arunca prea tare in bani pentru masina asta neaparat. Poti sa mai cauti si altele care poate-ti mai plac...eventual break ca vad ca-ti plac astea.

Fiind off-topic, recomand vectra C gts 190 cu 150 de cai stock in varianta break. Desi e cam scumpa la piese pentru un Opel, e bomba masina. Am mers cu una care cica ar fi resoftata la 200 de cai, probabil ca avea vreo 180-185, dar e racheta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

post gresit,vad ca nu exista functia de a sterge postul.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pentru raspunsuri, atat voiam sa stiu daca este ok masina cu 140 cp in varianta quattro si break, oricum asa ma gandeam si eu ca de la 90 cp de la golf cred ca e mai mult decat suficient 140 plus ca nici nu merg foarte tare, chiar merg linistit... si da imi plac break-urile mi se par mai frumoase dupa parerea mea... asta e doar o parere strict personala... pana acum nu prea am gasit ceva care sa-mi placa mai mult decat audi a4 avant tinand cont si de banii pe care ii am...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu ar fi un A4 B7 Avant 1.9 tdi. E cel mai fiabil. Nu are nici o problema din garda celor mai noi 2.0 etc. Nu are nici DPF (Daca te sperie asta). Are 116 cai. Personal detin asa ceva de cativa anisori si nu am intampinat nici cea mai mica problema la ea. Are si un consum nitel mai mic decat 2.0 dar nu e un factor important in alegere.

Acum depinde si ce te intereseaza poate vrei neaparat 2.0 si quattro.

Si da , break-ul asta de la Audi e unul dintre cele mai estetice. Asa imi face si mie impresia.

Succes la cautari !

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ar fi ideal cel de 116 cp, dar eu as vrea quattro care este doar pe motoarele de 2.0 tdi de 140 cp si 170 cp, la diesel, ca nu vreau benzina sau cu motor mai mare de 2 L...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Ia si citeste un alt forum dedicat audi(nu-ti spun care pt a nu se considera reclama,foloseste google search) si vezi ce probleme intampina posesorii de 2,0tdi si cred ca-ti vei reconsidera optiunile ;)

Totusi am sa-ti enumar eu problemele frecvente ale acestui motor:injectoarele si pompa de ulei.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

asteptarea a luat sfarsit! am gasit una exact asa cum vreau eu, pe care am si cumparat-o, o sa fac un post la "masina mea". multumesc tuturor pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!