Jump to content

Probleme pornire la rece


Fiestax
 Share

Postare recomandată

chiar ma ingrijoreaza problema si ma gandeam sa o iau de la inceput.masina o am de asta vara deci in sezonul rece nu i-am studiat pornirea.

problema:cand o pornesc cu motorul rece(de dimineata) porneste bine(ca durata actionarii electromotorului) dar are vreo 3-4 secunde dupa ce porneste cand tremura motorul(nu foarte tare) si scoate putin fum asociat cu un miros de motorina.daca o opresc imediat dupa cele 3-4 secunde porneste perfect.se apropie urmatorul schimb de ulei pe care i l-am facut prima oara cand am cumparat masina si nu a consumat nici 100 ml de ulei.i-am facut loguri scanari nu are nimic.ma gandesc ca poate sa fie de la pompa de motorina...se dezamorseaza.ASTEPT PARERI! va multumesc anticipat

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    29

  • pop cristian

    25

  • zozopzrk

    21

  • lupo_bv

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum dupa ce l-am segmentat pe al meu asa face si la mine

Dc pompa de motorina sar dezamorsa ar invarti destul de mult pana ar reusi sa porneasca, pune un print screen cu avansul pe care il ai , nu cumva sa fie mai mic, bujiile sa iti fie bune, mai poate fi de la vreun injector care nu face fata la pornire

Sunt multe de luat in calcul si trebuie timp

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

of chestia e ca am cablu dar nu am laptop sa fac o scanare. deci ca sa o luam pe rand...

1. cu avansul e plauzibil dar nu am cum sa il verific momentan

2.daca bujiile sunt problema de ce porneste daca opresc motorul imediat dupa ce termina de tremurat?nu cred ca se incalzeste mai deloc

3. pentru injectoare am un log pe care il atasez facut acum vreo 2 luni daca ajuta cu ceva.(aici aveam probleme cu actuatorul...e bine acum).fum nu scoate

ce am mai observat e ca in furtunul transparent care duce la pompa se vad bule de aer inainte de pornire...ma gandesc sa nu fie si la filtru vreo problema.din cate am inteles pe traseul de furtune e o supapa de sens si una cea in T care intra in filtru.ma gandesc sa nu fie si de la ele

LOG-01-013-010-011_injecto.CSV.txt

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca nu ne intelegem sau nu inteleg eu ce vrei sa spui la punctul 2

Bujiile au treaba cu pornitul prima data, dc opresti si repornesti nu prea se mai tine cont de ele, bujiile la diesel nu au acelasi rol ca si la cele cu benzina

Valorile la injectoare sunt bune, dar foarte bine poate un injector sa faca figuri numai la pornire , nu injecteaza cat trebuie sau injecteaza mai mult de acolo apare tremurat, in mers si mai ales dupa ce este cald ele se compenseaza unul pe altul si poate merge fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte adevarat ce zici dar daca opresc motorul dupa ce se opreste din tremurat(temperatura nu a crescut) las masina asa 3-4 ore deci aceleasi conditii ca si prima data cand a fost pornita si a tremurat si ii dau o cheie porneste perfect.tind sa cred ca problema apare atunci cand masina nu este pornita de mai mult de 12 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa si la mine dar nu neaparat 12 ore

tremura apx 4-5 secunde dimineata, dc il opresc si il pornesc din nou nu mai tremura, il mai simt ca tremura la ora 16 cand plec de la serviciu deci dupa 8 ore

Azi dimineata au fost -10 si de tremurat a tremurat foarte putin nu ca si zilele trecute, acum ori isi da drumul motorul ori stie ca ma enerveaza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine face la fel, bujii noi, baterie noua. Acum 2 zile i-am facut un test si mi-a iesit probleme la senzorul temperatura combustibil. Pe langa asta chiar daca nu am eroare stocata am probleme cu senzorul de temperatura motor g62. Exista o diferenta de 15 grade intre ce trimite la ceasuri si ce trimite la ECU. Iar daca ma gandesc ca g62 da comanda la bujii cat sa incalzeasca poate fi si de acolo. desi afara sunt -10 grade bujiile incalzesc ca si cum ar fi vreo 2-3 grade afara. maine il schimb si vad daca e de acolo. daca nu e de la el asa o las pentru ca nu ma derajeaza cu nimic tremuratul de la pornire de 1-2 secunde atata timp cat merge bine masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca porneste un pic aiurea, daca ai G62 -ul defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am o problema asemanatoare. Voi incepe cu inceputul.

Am un VW Bora 1.6 benzina din 2002 cutie automata luat de nou.

Prin 2006-2007 i-a aparut pe bord Check Engine - Emissions Workshop. Conectat la calculator eroarea spunea "amestec de combustibil sarac". I-au fost shimbate ambele sonde lambda, fara nici un rezultat. Ai mei au ignorat problema spunand clasicul "las-o ca merge si asa". Acum 2 ani am luat eu masina in primire. Iarna trecuta imi facea probleme cu pornirea motorului. Tremura, se ineca si murea. Pe la a 7-8 cheie pornea si ramanea pornita. I-am schimbat bobina de inductie (care era sparta), repozitionat fisele care faceau un contact si furau curentul de la bujii. Check Engine inca aprins, desigur. (daca stergeai eroarea la calculator, reaparea dupa vreo 5 min de condus) Nici o schimbare, tot tremurat inecat etc. In vara asta i-am schimbat debitmetrul de aer, Check Engine a disparut, a scazut consumul, a crescut puterea.

A venit frigul acum si 1. Tremura motorul, inecare etc. 2. Nu se incalzeste motorul nici dupa 1 h de condus. Nu baga nici caldura in habitaclu, normal. 3. La pornirea de pe loc mai brusca are un delay de 1-2 secunde cand scade turatia si abia pe urma porneste. 4. Vechiul meu prieten, Check Engine - Emissions Workshop a reaparut.

Nu stiu ce sa ii mai verific, schimb! Cat despre neincalzirea motorului m-am gandit ca poate a ramas vreun termostat blocat pe inchis/deschis.

Deocamdata asta este tot ce imi amintesc. Puteti veni cu intrebari suplimentare...

Multumesc anticipat si scuzati invazia in thread-ul acesta.

Alina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana cand nu a pui la un teter ca a vezi codurile de eroare ne dam si aici doar cu presupusul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Legat de faptul ca nu se incalzeste si nu baga cald - e termostatul blocat pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana una-alta,o solutie poate puerila...pune o benzina superioara 95'ului si un aditiv pt combustibil,pt a scapa de CHECK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi mai tremura la pornire dimineata si daca nu o acceleram putin avea tendinta de oprire. Inca am stocata eroarea 16555. Am mai scos si bagat mufele la senzori dar bag si benzina alto 101. Surpriza, nu mai tremura si merge rotund motorul la relanti si dupa incalzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,acelasi lucru face si la mine,dar nu am bagat in seama,poate si de la filtru de motorina sa fie tremuratu ala,asta ar fi problema mica.

Problema mare care a aparut ieri,este ca nu mai vrea sa porneasca,dupa incercari multe a pornit,am facut cateva opriri,eram pe drum brasov-bucuresti,dar a pornit fara probleme cu motorul cald,inainte de plecare din bucuresti nu aveam nici o eroare si nici o problema,dar cand am scanat acolo,sa vad de ce nu porneste am gasit asta:

19557 motor for intake manifold flap (v157) open or short to ground

Am sters si nu a mai aparut,masina a mers perfect tot drumul.Azi dimineata am vrut sa pornesc,din nou la rece,si nu a mai pornit,doar dupa N incercari,si porneste doar tinut mult la automat,vreo 10-15 secunde,mi-e si frica sa nu ard electromotoru.

Am scanat iar,nici o eroare.Am gasit pe aici pe forum ceva cum ca ar fi o siguranta,pentru ca nu merge nici AC,nu porneste nici ventilatoru,si nici compresoru.Intrebarea mea,in afara de sigurantele alea 3 pe baterie,mai sunt undeva alte sigurante,sau unde e clapeta aia responsabila de eroare? Daca e aia din EGR,am scos furtunul si am oprit masina si inchide.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu tremuratul cand pornesc masina la rece....dupa cum am postat intrun alt topic(nu mai tin minte care) la mine chiar si la 0 grade cat au fost azi de dimineata martorul de bujii sta aprins exact cat statea si la 35 grade.ma gandesc ca bujiile nu se aprind si de aici si problema cu pornitul aiurea.

din cate stiu aprinderea bujiilor este comandata de g62 adica senzor temperatura motor.cum am cablu dar nu am laptop m-am gandit avand climatronic ca pot sa vad temperatura motorului data de senzor si in modul de diagnoza la pozitia 45(sa ma corecteze aici cineva daca nu este acesta) si ciudat imi indica -99.de aici sa fie problema sau e alt modul.chiar si dupa un drum de 100 km tot -99 scria.atasez o poza sa vedeti si voi

post-95513-0-53080600-1321893666_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiestax si la mine se stinge la 0 martorul de bujii, de abia de la -4-5 grade in sus am vazut ca sta mai mult pornit

Azi la 4 am urmarit din nou , dupa pornirea care e la sfert a urmat o sesiune de apx 3 secunde de tremurat, pe langa mi se pare ca si fumul e mai mult si spre gri albicios ca de motorina nearsa sau poat fi de la frig ca erau sub -2 grade la ora 16.

Intradeva la rubrica 45 zice ca ar trebui afisat temperatura motorului, maine verific si eu la mine

bafta

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha exact asa si la mine...dar tot nu stiu ce sa cred exact.adica sa incadrez evenimentul in asa face toate sau e o problema care trebuie rezolvata.in plus faza cu climatronicul si modul 45 tot nu m-am lamurit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci de facut asa nu fac toate iti spun eu, al meu nu facea deloc asa, face de cand a fost desfacut de vreo 2 saptamani

Cu modulul 45 de la climatronic incerc si eu maine si iti zic dimineata ce si cum, in documentul ce il gasesti pe net cu ce inseamna toate acele canale zice ca e temperatura motorului, dar la fel dc temperatura motorului ar fi la -99 iti zic ca becul de bujii ar fi stat aprins o gramada de timp

Ceva se intampla , trebuie doar sa ne dam noi seama ce, parametri sunt toti buni, avansul reglat de mine cum trebuie si la fel face, nu stiu ce sa spun numai ca mai am 1500 si ies din rodaj dupa sub 3500 de ture nu va mai vedea, ii curat eu injectoarele stai linistit

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello! Am dus-o astazi sa ii fac un test si a bagat-o la Vat Com. A dat eroare la EGR si la un senzor de temperatura (care functioneaza cand il taie capul).

EGR-ul banuiesc ca se curata, senzorul de temperatura se schimba...

Asta este tot ce am aflat, a fost putin pe fuga...

Voi merge pe joi, vineri la un service (recomandat de cineva) sa reverifice si sa o ia si "la mana"...

Multumesc pentru raspunsuri si revin cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cumperi G62-ul pe original - e mai scump (130-150 lei) dar te va tine. Celelalte la 40 lei....schimbi cu punga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea, sunt cam nou pe forum, dar din pacate am si eu ceva probleme cu pornirea la rece, masina e un Golf 4 TDI an 1997 90 CP, povestea a inceput odata cu sezinul rece, am schimbat toate bujiile pentru ca dupa verificare una era arsa, iar cum eu nu am masina de mult timp nu stiu daca si cand au fost schimbate asa ca le-am schimbat pe toate. Mi s-a facut si un scan la motor fara nici o eroare. Cand e rece motorul si incerc sa i pornesc trebuie sa insist sa porneasca, cca 5-10 sec. urmata de o dara puternica de fum. Dupa ce porneste nu mai scoate fum.

Vreau un sfat daca se poate!

Va multumesc anticipat pentru ajutor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci o pornire dimineata, cu mufa la senzorul G62 - scoasa. Test de compresie ai facut ?

Sunt foarte multe componente care iti pot cauza pornirea asta - pompa, injectoarele, compresia slaba, G62 cu probleme sau alti senzori. Trebuie mers pas cu pas si verificate toate componentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa imi face si mie:|Cand pornesc masina dimineata imi scoate mult fum(vreo 5 minute) o las sa se incalzeasca putin si plec,merg cu ea vreo 300m asa mai tare(schimbat undeva la 3000-3500) si dupa aceea nu mai scoate gram.se aude si o pocnitura la motor(vreo 5-10 secunde)nu tare dar se aude.Dupa aceea este totul okay!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiestax am verificat canalul 45 de la climatronic azi, motorul avea vreo 70 de grade ca si temperatura iar pe canal aparea 0,oricum vad ca sunt destul de multi cu astfel de problema si nu numai pe marca vag ci si pe alte marci, oricum ceva se intampla dat fiind cum e la mine, pana acum nu tremura gram si la pornire chiar si la rece era curat in spatele lui nu iesea gram de fum de nici o culoare, acum avem ceva fum alb de motorina nearsa sau e chiar condens, dar la fel am vazut altele care la pornire de abia abia sar vedea ca da sa iasa ceva

Legat de compresie nu ma prea pricep la aceasta arie, am vazut multa lume care zice ca la o pornire mai grea sa se verifice compresia, mie nu mi se pare logic, dc ai avea probleme la compresie ar fi si alte semnale , lipsa putere, consum ulei, consum carburant etc

Dc motorul invarte 4-5 secunde si porneste pe urma aia nu e pornire grea din cauza compresiei, din cauza compresiei dai peste 3-4 chei si o ia greu sau deloc, dc mai dai si cu spray mai ai o sansa sa il pornesti, acolo zic e probleme la compresie

Pana la a verifica compresia sunt multe altele de verificat si de inlocuit, nu avem noi posibilitati sa inlocuim sa verificam, desfaci motorul si ai un injector ce se blocheaza numai la rece sau circuit alimentare care se dezamorseaza.... mai sunt si se pot completa

Ovi sunt curios dc ai schimbat distributie, consumabile, verificat avans in momentul achizitionarii masinii, de verificat bujiile vad ca nu le-ai verificat cand ai achizitionat-o sau in momentul intrarii in iarna, asa zisa pregatire de iarna

Deci fiestax in concluzie inca cautam cauze care pot duce la tremurat dimineata asociat cu putin mai mult fum de motorina nearsa.

P.S. Sir adrian banuiesc ca ai cunostinta de faptul ca modul tau de exploatare duce la distrugerea prematura, dar prematura a turbosuflantei

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!