Sign in to follow this  
Followers 0
str82heaven

ULei motor peste maxim

33 posts in this topic

Salutare am si eu nevoie de cateva lamuriri va rog in lagatura cu uleiul din motor.

cand l-am verificat acum 4 zile joja era la minim , mai aveam 1 litru de ulei de la ultima revizie si l-am completat pentru ca ultima data inainte de schimb mi s-a aprins senzorul de ulei si a trebuit sa completez 1L , insa acum cand l-am verificat iar am vazut ca depaseste maximul e vreo problema daca il las asa sau sa ma duc sa-l scot ?. Pana la schimb mai am circa 3000 km

Vw touran 1.9 tdi 77 kw , tip motor bkc

Edited by str82heaven
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde cat de mult este. Daca depaseste cu putin nu-i bai ca oricum il mai consuma. Dar daca este prea mult se face presiune prea mare si afecteaza nu mai stiu ce, mi-a spus un mecanic odata dar am uitat. Daca e mult mai bine incerci sa mai scoti putin

Uleiul se completeaza treptat, prin verificarea jojei

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bineinteles trebuie scos. Doteaza-te cu o seringa mare si un furtun sa ajunga pana in baie si scoate surplusul. Si data viitoare fii mai atent nu mai adauga ulei cu galeata. Pune-i cate 100-200 ml si masori dupa fiecare adaugare.

@Mihai.Nechifor se strica catalizatorul care nu e deloc ieftin.

Edited by dizy
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma duc sa-l mai scot ieri l-am completat mai scot din el ...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiam ca mai afecteaza ceva si prin motor. Oricum de stricat strica

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

do not exceed maxim oil level itmay damage the cathalitic convertor - ceva de genul scrie sper ca 1 zi nu are nimic ca am mers asa oricum am facut maxim 100 km

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI eu am scos ulei din motor am incercat cu seringa dar nu facea suficienta presiune incat sa pot sa scot uleiul. Asa ca am cumparat un furtun cu diametru un pic mai mic decat diametrul jojei si am tras eu :)) ca din butoi:)doar ca te opresti inainte sa iti intre uleiul in gura :). Am scos cam 300-400 de ml destul de repete.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un mester la un garaj in spate face detoate ma duc la el ii dau o bere si ma rezolva

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut greseala sa pun mai mult intr-un Caddy 2007, si nu mai pornea masina (35 de grade afara)! Intra imobilizatorul din cauza ca simtea noxe mari cred. Am scos uleiul si a trebuit resetat la service ca sa mearga iar. Oricum, catalizatorul este in pericol si daca mai ai si DPF e jale!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu vad legatura intre imobilizator si prea mult ulei.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal, la mn mi se aprinde in bord semnul de la ulei cu galben si uleiul e aproape la maxim.stie cineva care e problema????

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,5 milimetrii deasupra liniutei cu MAX e problema?

De cand am cumparat masina (4 luni jumate) nu am verificat uleiul.

Si ieri cand am verificat, am vazut ca e cu 1,5mm deasupra liniei unde scrie MAX.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

1-2 mm inseamna 100 ml ulei in plus in motor si nu e nicio problema dar 1 cm peste maxim este o problema pentru simeringuri si nicidecum pentru catalizator cum s-a spus mai sus.Vreau si eu o explicatie logica de ce un nivel mai mare de ulei afecteaza catalizatorul(explicatii plauzibile nu de genul "am citit" sau "a spus un mecanic").Nu are absolut nicio logica deoarece uleiul ala trebuie ars ca sa ajunga in catalizator si daca este ars si ajunge acolo inseamna ca ar trebui sa fie o problema cu segmentii sau simeringurile la supape(daca consuma cantitati mari) si atunci nu ar mai conta nivelul ca uleiul tot s-ar arde,logic nu?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da adriane nu e o problema sii eu azi am verificat uleiul si asa am si eu in plus si nu e nici un stres.Eu am facut asa cu el un drum italia-romania deci....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc colegi. M-am linistit.

Cand trebuie sa completez si eu cu ulei.

Si cu ce fel de ulei?

Toate reviziile au fost facute la VW si nu stiu ce baga ei in motor.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cind vezi ca scade sub nivel are pe joja de ulei un marcaj sa zicem care iti arata minim si maxim dar daca nu te pricepi te duci la un mecanic si pt 2 min iti verifica el.Cu uleiul nu stiu ce sa iti zic dar banui ca Mobil 1 folosesc dar nu sunt sigur eu nu am facut schimbul niciodata la reprezentanta dar poti sa ii si intrebi pe eii .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

1-2 mm inseamna 100 ml ulei in plus in motor si nu e nicio problema dar 1 cm peste maxim este o problema pentru simeringuri si nicidecum pentru catalizator cum s-a spus mai sus.Vreau si eu o explicatie logica de ce un nivel mai mare de ulei afecteaza catalizatorul(explicatii plauzibile nu de genul "am citit" sau "a spus un mecanic").Nu are absolut nicio logica deoarece uleiul ala trebuie ars ca sa ajunga in catalizator si daca este ars si ajunge acolo inseamna ca ar trebui sa fie o problema cu segmentii sau simeringurile la supape(daca consuma cantitati mari) si atunci nu ar mai conta nivelul ca uleiul tot s-ar arde,logic nu?

scrie in M A N U A L

Edited by Hudrea
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

1-2 mm inseamna 100 ml ulei in plus in motor si nu e nicio problema dar 1 cm peste maxim este o problema pentru simeringuri si nicidecum pentru catalizator cum s-a spus mai sus.Vreau si eu o explicatie logica de ce un nivel mai mare de ulei afecteaza catalizatorul(explicatii plauzibile nu de genul "am citit" sau "a spus un mecanic").Nu are absolut nicio logica deoarece uleiul ala trebuie ars ca sa ajunga in catalizator si daca este ars si ajunge acolo inseamna ca ar trebui sa fie o problema cu segmentii sau simeringurile la supape(daca consuma cantitati mari) si atunci nu ar mai conta nivelul ca uleiul tot s-ar arde,logic nu?

Daca e ulei in exces, va ramane ulei in plus pe camasa cilindrului si acesta se arde in camera de ardere. Daca nivelul e mai mare decat normal, motorul va arde cantitatea in plus mult mai repede decat arde uleiul in mod normal, iar particulele de la uleiul ars poate infunda catalizatorul si filtrul de particule (DPF). Logic, nu ?

Eu nu vad legatura intre imobilizator si prea mult ulei.

Imabilizatorul imi oprea motorul imediat ce pornea. De ce? Fiindca aveam eroarea de "Engine Fault" aprinsa in bord. Pusesem ulei 1 cm peste maxim si motorul incepuse sa-l arda, iar sonda lambda a simtit multe noxe la esapament. Dupa ce am scos ulei, a trebuit dusa la Porche sa imi reseteze erorile active. Si s-a rezolvat.

Asta este legatura. Daca ai cod activ care arata ca motorul este in pericol sa fie distrus, imobilizatorul iti opreste motorul.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti oprea motorul si in mers sau doar dupa pornire?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Am si eu o problema cu uleiul prea mult. S-a aprins in bord semnalizarea cu nivel minim ulei, si eu m-am oprit din drum intr-o parcare si am completat. Era noaptea si am pus cam dupa ochi. A doua zi dimineata am verificat joja si am vazut ca era peste maxim cu cel mult 5 mm. Sa ma apuc sa scot din ulei se se va consuma in timp ?

Detin un VW Golf IV 1.9 SDI

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti oprea motorul si in mers sau doar dupa pornire?

Am pornit normal, am mers vreo ora, am oprit in fata casei sa iau ceva si apoi sa plec iar... da' n-a mai vrut sa porneasca! Invartea, pornea, dar in 5 secunde mi-l oprea, si aparea beculetul galben de la imobilizator, plus ABS ENGINE SERVO... parca era pomul de Carciun in bordul meu !

Edited by Catalinu
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa stii exact ce ulei sa cumperi poti sa te uiti pe factura de la ultima revizie sau ultimul schimb de ulei. Acolo ar trebui sa scrie exact ce ti-au bagat.

In manual va scrie specificatiile nu si brandul si tipul de ulei. De exemplu la mine au pus Castrol SLX Professional Powerflow Long Life III desi aproape peste tot gaseam doar Castrol EDGE amandoua 5W30. Stiu ca SLX este facut in partenerial cu VW special pentru motoarele lor. Eu am preferat sa completez cu acelasi tip de ulei sa nu fie probleme.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se intampla ceva deca bagi altfel de ulei pentru completare?

Trebuie sa completezi cu ulei tot timpul sau doar cand apare martorul in bord?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am un prieten care de curand si-a luat un Touran 2009 TDI si nu poate scoate joja de ulei pentru a verifica nivelul. Am tras si eu de ea in sus dar nu iese. Are vreo smecherie anume(se insurubeaza ?)...sau trebuie sa mai mergem la sala :). Bafta!

Edited by olteanu82
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergeti la sala.

Ai la mine iasa foarte greu.

Pur si simplu trebuie sa tragi in sus.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.