Jump to content

Inlocuire ambreiaj


Ph3t0n88
 Share

Postare recomandată

inainte de schimbul ambreajului intra bine in toate vitezele?

pune aici codurile kit-urilor ce s-au perindat pe masina sa vedem daca au avut dreptate cei de la service, ca nu au fost cele potrivite sau doar te-au pacalit sa cumperi de la ei

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat inainte sa schimb primul kit de ambreiaj cat si cu primul kit masina intra bine in toate vitezele, doar acum cu ultimul imi face probleme si odata cu ultimul kit am schimbat si cilidrul receptor ma gandesc ca poate nu o fi bun acesta. Codul stantat pe prima piesa este: 5^04 13 3082 2993 35 Made in Germania si mai si mai scria pe ea TYP M 228. Pe cel de al doilea kit era stantat codul: 5^40 13 3082 2993 35, iar pe piesa ce este acum pe masina este stantat 3082 0003 86 / 3^22 13. Pot spune ca nu am stiut in cine sa am incredere pentru a schimba aceasta piesa si am crezut ca daca ma duc acolo de unde am luat masina totul va fi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu recunosc codurile atea. ce marca era primul kit? Sachs, luk? cutie albastra sau galbena?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate piesele sunt de la Sachs cutie albastra. Codurile spuse de mine erau stantate pe piese, cutiile nu aveau niciun cod. Doar rulmentul avea un cod si pe cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2290 601 004 - asta ar fi codul kit-ului sachs pentru masina ta (complet cu volant si rulment)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cutia kitului pe care il am acum scrie: 2289 000 054

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este similar celui postat de mine, dar fara rulment inclus

 

post-17228-0-05559400-1377438986_thumb.p

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar pe factura rulmentul apare separat de kit dar oricum dupa cod-ul cutiei, acest kit se potriveste cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca fapt divers...cat a costat kitul si rulmentul?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La magazinul de volante am dat pe kit si pe rulment 1700 lei, in schimb la reprezentanta am dat 2350 lei + manopera de  2 ori 550 lei + cilindru receptor 248 lei + manopera pt cilindru 160 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aoleu... deci ai inlocuit ambreajul cu 4.000 lei.... 

ai partea ta de vina ca nu ai stiut ce anume cauti

 

1. cei de la magazinul de piese trebuiau sa se asigure ca piesele se potrivesc pe masina ta.

2. cei de la reprezentanta sunt vinovati ca au montat un kit incompatibil cu masina ta ( daca era asa)...  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in total atat am platit, am avut incredere ca am apelat la niste firme renumite si nu am crezut ca se poate gresi, oricum cei de la magazinul de piese auto au spus ca piesele lor sunt compatibile cu masina mea 100% in schimb cei de la service au dat scris semnat si stampilat ca piesa nu e pentru masina mea si din cate am inteles tot de aici diferenta intre kiturile de ambreiaj dintre un model si altul poate sa fie si de 5 mm (distanta intre disc si placa de presiune) si nu iti poti da seama decat daca desfaci kit-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ti-ai rezolvat problema? Cand ai ramas cu pedala la fund te-ai uitat sub masina sa vezi daca a curs un lichid? Asa am patit si eu dupa ce am schimbat ambreiajul, idiotii de la service nu mi-au montat bine siguranta de la conducta de presiune a ambreiajului si a sarit. Sarind siguranta, am ramas in trafic cu pedala de ambreiaj la fund ca si tine si a curs tot lichidul de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu pedala ramasa la fund s-a rezolvat prin inlocuirea kit-ului din nou, am verificat lichidul si era bidonasul plin, nu cursese nimic, parerea mea este ca s-a deplasat discul si nu mai putea debreia masina cand ridicam pedala. Problema actuala este ca nu intra prea bine in vitezele 3 si 4 dupa ce mi s-a montat noul kit. Oricum ma duc cu ea saptamana aceasta la service sa vedem cum se rezolva, poate trebuie aerisita instalatia din nou (sper eu sa fie asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

povestea cu 5 mm intre placa si disc e ... de adormit copiii.

poate intre rulment si placa, dar si acolo ma indoiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am vazut unde a pus sublerul si a masurat si intradevar era o diferenta mai mare intre disc-ul si placa nefunctionala fata de cea pe care o am acum. Asta a fost explicatia nefunctionarii piesei si atunci daca ar fi sa nu fie adevarat ma intreb care alta ar fi fost cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la service si au reglat-o din timonerie si acum intra in toate vitezele bine. Am mai ramas cu niste zgomote pe sub capota dar au spus ca sunt sunete normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca sunt zgomote ce nu erau inainte de inlocuirea ambreajului, as zice ca nu sunt asa de normale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

pana la urma sincronul sa fie de vina pentru faptul ca uneori nu`mi intra din prima in treapta 1 ? 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una din doua, sau sincronul respectiv sau mai trebuie umblat la timonerie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a durat 10 minute sa faca reglajul la timonerie, deci merita sa incerci, nu cred ca e nici scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La magazinul de volante am dat pe kit si pe rulment 1700 lei, in schimb la reprezentanta am dat 2350 lei + manopera de  2 ori 550 lei + cilindru receptor 248 lei + manopera pt cilindru 160 lei.

Salut.

De curiozitate, de unde ai luat kit-ul ?

Saptamana trecuta am schimbat si eu kit-ul de ambreiaj(LUK, nu SACHS), si l-am luat de la un magazin de langa Cora-Lujerului. La mine, de exemplu, nu scrie nici macar un cod pe cutie sau factura, singurele coduri erau pe placa de presiune si ce se mai vedea pe disc, care chiar nu m-au interesat, am mers pe mana celui de la magazin. Cand l-am cumparat era preasamblat, ca sa zic asa, adica discul si placa de presiune erau deja montate si stranse pe volant!!! Pentru mine a fost excelent(l-am montat eu), nu a mai fost nevoie de centrat discul, etc. Ce vreu sa spun, este ca, nu am avut nici cea mai mica problema, si nici acum dupa aprox. 200 km, nu trepideaza nu face nici macar un zgomot, inainte nici nu pot sa explic cum facea!!!

Asa ca nu stiu ce sa zic, daca l-ai luat tot de acolo! Cred ca nu ai nimerit reprezentanta care trebuie, din pacate pentru tine.

P.S.- cilindru receptor era 195 lei tot la ei, si manopera la el de ce au mai luat cei din reprezentanta?! Doar ca au scos o conducta si au aerisit?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de acolo am cumparat si eu, dar te pot intreba pt ca vad ca te pricepi daca l-ai montat singur, se putea monta gresit astfel incat sa mearga 40 km apoi sa cedeze? Initial nu m-au interesat nici pe mine codurile insa apoi inaintand in problema orice a contat. Stiu diferentele de preturi intre magazin si reprezentanta insa am preferat sa le montez pe toate dintr-un loc numai sa nu mai am probleme cat despre manopera cilindrului receptor pur si simplu asa au considerat ei ca trebuie sa platesc operatiunea ca si cand ar fi fost o problema separata. Doar trebuie sa scoata profitul din ceva ca tot au pierdut timpul cu mine vreo saptamana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea, ceva nu au pus bine de prima data, nu au aerisit bine probabil, sau nu au strans ceva bine pe acolo. La kit nu avea ce sa se intample incat sa nu mai mearga deloc(ca doar nu sau rupt toate lamelele de pe placa de presiune si nu mai elibera discul!). Daca nu era bun nu mergea din prima, se auzeau ceva zgomote suspecte, in nici un caz nu pateai ce ai patit tu cu pedala la fund. Si daca tot sunt atat de meseriasi cei de la reprezentanta(asta vizavi de semnatul hartiei bla bla!), de ce mai ai zgomote?! Cum am mai zis, la mine aveam impresia ca da cineva cu ciocanul in compartimentul motor la relanti, asa de rau se auzea(bine, nu asa de tare pe cat se intelege din ce zic eu aici!), dar destul de bine si enervant. Acum este ca noua, toarce perfect. Trebuia sa scrii aici atunci cand sa intamplat, poate te ajutam si nu te pacaleau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti mecanic si mai ales din bucuresti iti pot face o vizita pentru a vedea functionalitatea actuala a kit-ului. Cei de la service mi-au spus ca ce aud eu acum sunt zgomote subiective (adica au spus ca mi se pare). Acum accelerez masina la relanti pana la 2500 - 3000 turatii si cand decelereaza se aude un zanganit ca si cum ar fi un surub nestrans bine care de la vibratii face un zgomot metalic. Nu face mereu face destul de rar si se aude si in viteza 1-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!