Ph3t0n88

Inlocuire ambreiaj

183 posts in this topic

De curand,dupa un drum aglomerat de oras,volant incepe sa faca zgomot,la genul ca intre 1000-1400 de turatii,la acceleratii usoare sau daca ridic piciorul de pe acceleratie incepe sa huruie...vreau sa schimb ambreiajul...cine a schimbat ambeiajul si ce model a pus?!eventual niste preturi sau magazine de unde se poate achizitiona...am o Octavia 2 1.9 TDI-BJB cu soft,iar cuplul la 300Nm...nu as vrea sa-l pun tot pe cel din fabrica,as vrea unul care sa imi tina cuplul mai mare.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

luk set lung cu volant cu masa dubla in jur de 20 mil.si in jur de 12 mil sachs fara volant.Trebuie luat dupa seria de caroserie.Nu prea ai ce sa pui ceva mai bun decat sachs sau luk,nici macar discul nu se gaseste separat.Face sachs..de fapt zf discuri de ambreiaj varianta Performance dar vad ca pt motorizarea ta nu imi scoate nimic.Poate te ajuta alt coleg.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care e diferenta dintre cele cu masa dubla si cele cu masa simpla?Si care sunt mai bune?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

volant,tu ai sigur cu masa dubla.Se poate monta si cu masa simpla sa scutesti niste bani dar parerile sunt impartite.Oricum nu trebuie schimbata volant odata cu ambreajul.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

volant simplu!!! dar trb schimbat tot kitul.eu am tot 1.9,BJB-330 Nm si merg cu el de 100.000km si nu am treaba.singurul inconvenient este ca pedala de ambreiaj este putintel mai tare la apasare.in rest...SUPER!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce firma ai pus si cat te-a ajuns?M-ar tenta unul cu volant usurata...Vreo diferenta fata de cel stock in afara de pedala,la genul ca volant a fost mai usoara decat cea oem si urca mai repede in ture?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum 3 ani,am platit cam 12-14 milioane pe set.in ETKA este dat acest kit pt masini care circula cu preponderenta in oras.nu mai stiu ce marca este. nu urca mai repede in ture.nu este nici o diferenta decat pedala mai tare.si te tine minim 100.000km!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum cateva zile masina a inceput sa trepideze la plecare in treapta 1 dupa care de la a 2-a in sus nu are nici o problema. Acum am inceput sa sesisez si un zgomot metalic care nu se aude tot timpul. Am fost la un service pentru un test in miscare. Mecanicul a verificat plecarea cu frana de mana trasa ca sa vada daca patineaza ambreiajul, lucru care nu s-a intamplat. Mi-a spus ca trebuie sa-mi iau un kit de ambreiaj+volant. Intrebarea mea : este posibil sa se fi dus doar volant (caz in care se schimba doar aceasta) sau trebuie schimbat inclusiv ambreiajul? Mentionez ca oricum am achizitionat tot kitul. Intreb asta pentru ca n-as vrea sa schimb ceva ce nu este defect iar in mecanicii din ziua de azi (cea mai mare parte) nu prea poti avea incredere.

Merci mult.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai mecanicul ti-a zis sa schimbi tot kitul de ambreiaj ca odata si odata o sa iti cada si ambreajul si trebuie sa dai iar cutia jos.... deci alta distractie 3-4-5 mil....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mecanicul nu mi-a spus nimic de ambreiaj...si oricum nu prea am incredere in acel service. Discutia a fost despre volant. Oricum pana nu desface nu-si poate da seama ce e acolo. Voiam sa stiu daca sunt cazuri in care e doar volant defecta iar ambreiajul nu e. Merci.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in majoritatea cazurilor discul de ambreiaj nu are nimic problema e doar la volant, dar se schimba ambele pentru ca majoritatea celor care fac schimbul au trecut de 100 000 de km. Tu nu ai dat cel mai important detaliu: Cati km are masina ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine de la 100.000 de km, tot se aude..

Acum am 160.000...si zgomotul este la fel!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna!  am si eu o problema ,cred ca e de la volant. se aude vzgomot in relanti si trepidatii la plecarea de pe loc , mai putrrnice la mersul innapoi . am schimbat placa discul si rulmentul de vreo 30.000km la procar ,sau cel putin asa spune pe factura :grrrrrr: pt ca zgomotul la relantii il aveam si inainte volant nu au schimbato.Daca e volant o pot schimba doar pe ia sau trebuie si restul? ,sau daca stie cineva ce e mai bun luk sau saks??masina e octavia 2 tip motor bjb 1,9 tdi cutie manuala in 5 trepte din 2007.are 185000km.multumesc!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine la break in etka tot cod motor bjb spune ca am luk sistemul de ambreiaj dar oricum amandoua sunt bune acu trebuie vazut pretul lor .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am patit-o si eu cu ambreiajul. Am plecat de pe loc, am facut cativa metri pt a intoarce si n-a mai vrut sa intre in viteza.

Am observat apoi ca ambreiajul ramane cuplat desi pedala era apasata, mai mult decat atat pedala a ramas blocata in podea.

Am ridicat-o cu mana, am incercat sa fac presiune apasand si ridicand pedala cu mana, dar fara efect.

 

Am tractat masina la service si acum astept verdictul de maine. Oare la ce sa ma astept si la cat?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. M-am interesat si eu zilele astea de ambreiaj pentru ca imi scoate un huruit cand apas pedala. Ca preturi am vazut ca variaza toata distractia intre 2000 si 2700 roni(kit + montaj) .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am patit-o si eu cu ambreiajul. Am plecat de pe loc, am facut cativa metri pt a intoarce si n-a mai vrut sa intre in viteza.

Am observat apoi ca ambreiajul ramane cuplat desi pedala era apasata, mai mult decat atat pedala a ramas blocata in podea.

Am ridicat-o cu mana, am incercat sa fac presiune apasand si ridicand pedala cu mana, dar fara efect.

 

Am tractat masina la service si acum astept verdictul de maine. Oare la ce sa ma astept si la cat?

 

Eu daca ar fi sa ghicesc as zice ca e ceva minor, gen pistonlul/pompa de la partea hidraulica care actioneaza discul de ambreiaj. Eu zic ca o sa scapi destul de ieftin. 

 

PS: Evident poate fi si altceva mai grav ... 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Claudiu, aceleasi problema a avut si un prieten de-al meu (o2, 1.9 TDI), si a scapat ieftin, gen cilindru sau ceva hidraulic pe la ambreiaj, exact cum spune si colegul Adrian.

Meanwhile, eu radeam de el ca tocmai schimbasem kit volant si banuiam ca asa o sa fie si la el.

Nu a fost!:)

 

Vezi ce zic la service!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deocamdata a comandat pompa de ambreiaj, 250 lei. Sa vedem

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta trebuie sa fie! pompa de ambreiaj.am patit si eu la fel si se schimba relativ usor.problema este ca nu e loc de manevra in spatele pedalei.se vor chinui nitel,mecanicii.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul in care se aude un huruit usor la apasarea pedalei (fara patinari, schimb greu de viteze sau alte zgomote) trebuie schimbat sau mai pot merge pana se agraveaza ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la schimbatul pompei de ambreiaj, problema este foarte usoara, fiindca se decupleaza furtunul de alimentare a pompei si conducta care pleaca de la pompa la ambreiaj si pompa iese printr-o simpla rotire si extragere cu mina, dupa decuplarea de pedala, cu ajutorul unui cleste mai special .

 

Huruitul usor la apasarea pedalei apare de la rulment in general. Rulmentul este partial uzat si cind apesi pedala, intra in contact cu placa de presiune si se invirte, si atunci huruie (prima faza) sau este partial gripat si cind intra in contact cu placa huruie, dar acum patineaza pe razele soarelui placii uzindu-le prematur. Deci in functie de zgomot si de priceperea urechii care asculta se stabileste cind trebuie schimbat (adica sa-l asculte si un mecanic sau cineva priceput la mecanica)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

luciane,teoria cu pompa,e frumoasa.practica ne omoara! :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

intru si eu in clubul celor cu probleme la skodilac. Cand masina este rece, se schimba foarte usor vitezele. In momentul in care motorul se incalzeste (dupa vreo 10-15 km parcursi in oras), intra din ce in ce mai greu in viteza. Pedala de ambreiaj este tare. Skoda mea are 81.500 km, O2, 1.9 TDI. nu stiu care este modelul de O2 dar in talon scrie la punctul D2 = 1Z AABXEX01 si la punctul D3 = TMBBS21Z882140941, an fabricatie 2008.

 

Ca idee, cand vreu sa plec de pe loc (de la semafor) nu-mi intrat in treapta 1 chiar daca ambreiajul este calcat pana la fund, nu vrea sa intre in viteza, de parca este ceva care impidica schimbatorul sa intre in lacasul pentru treapa 1. Simptomele astea le are si la treapta 2-a, 3-a si cateaodata la a 5-a.

 

Am fost la Avia Motors pentru o constatare, mi-au luat 50 lei pentru treaba asta si mi-au spus ca nu imi pot spune nimic pana cand nu demonteaza cutia de viteze si vad despre ce este vorba (mi-au mai cerut inca 750 lei pentru constatarea de profunzime). Pentru cei 50 lei incasati de la mine au spus ca poate fi orice din sistemul de transmisie-ambreiaj, adica pompa de ambreiaj, conductele, rulmentul, volant, placa sau discul de ambreiaj.

 

Daca trebuie sa cumpar kitul de ambreiaj plus volant, din experienta voastra, de la ce marca sa cumpar, pe care o considerati mai buna calitativ? Valeo, Sachs, Luk, etc.

Edited by jupanu
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci din experienta mea iti spunem ca in primul rand nu trebuie sa crezi nimic din ce'ti zic aia de la reprezentanta ca habar n'au pe ce lume traiesc de cele mai multe ori. Dupa cum suna ar putea fi ori placa de presiune ori ceva pe la inelele de la sincroane (daca se manifesta doar pentru anumite viteze). Evident ca fara o constatare de catre un mecanic cu experienta si care stie ce face e destul de greu de spus. Asteptam sa vada si ceva colegi mai "rodati" in ale mecanicii ca mine si poate au si ei alte posibile cauze.

 

In mod cert preturile de care pomenesti pentru niste simple constatari sunt astronomice si eu n'as arunca cu banii pe fereastra in locul tau. (750 lei reprezinta mai mult de o treime din costul unui kit complet de ambreiaj sachs spre exemplu ;) )

 

O zi buna!

Edited by pro_niger
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.