Jump to content

Masurare presiune ulei


adici
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Vineri la un drum mai lung s-a aprins martorul de ulei.

Comprtament : Se aprinde apoi dupa o perioada se stinge si tot asa. Nu pot sa spun ca se aprinde la o anumita turatie, sau ca tine un anumit interval de timp.

Motorul trage bine. Ceea ce e clar e ca martorul se aprinde doar dupa ce motorul se incalzeste.

Ulei este destul, schimbat cam acum 5 kkm castrol slx LL, nivelul este ok.

Vineri seara am oprit in Oradea si am gasit un service deschis unde i-am facut o diagnoza(nu vag-com) , dar nu erau erori stocate. Un mecanic a zis ca poate am prea putin lichid de racire,nivelul nu era la minim, duminica venind spre timisoara am oprit si am adaugat niste apa distilata cam 100 ml. S-a aprins din nou si cam 40 kkm a ramas aprins. In oradea am oprit 1 ora, iar dupa ce am pornit a ramas stins.

Daca se mai aprinde ce ar trebui sa masor cu vag-com? Poate sa fie uleiul prea subtire? Sau era prea putin lichid de racire?

Se poate masura presiunea uleiului cu vag-comul? sau imi trebuie un manometru?

O sa incerc sa curat senzorul, asta dupa ce aflu unde e acest senzor.

Pt moderatori: Am mai postat problema pe un alt topic(contrar regulamentului) si va rog sa imi dati un warning, dar problema asta ma streseaza ca trebuie sa plec in week-end si as vrea sa o rezolv cumva azi si maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai putintica rabdare. ma duc acum sa fac o poza la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Locatia filtrului de ulei:

oil14mc.jpg

Locatia senzorului de presiune pe carcasa filtrului de ulei:

oil26ye.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru poze alex si lui Ice

Acum am ajuns de la service, unde am masurat cu un manometru presiunea uleiului,

la relanti are 1.3 bari iar 2000-2200 rpm are 4 bari. Sunt prea mici aceste valori?

Mecanicul zicea ca e prea mica, si mi-a sugerat sa pun un ulei ceva mai vascos,

sau sa adaug niste aditiv de ulei care sa il faca putin mai "gros".

Ar trebui sa schimb uleiul?

Voi ce parere aveti? sau inainte de a schimba uleiul mai bine curat sorbul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat mai intai curatarea senzorului?

<{POST_SNAPBACK}>

da, ca e cea mai ieftina operatie :))

Modificat de adici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg ca n-a functionat... :))

<{POST_SNAPBACK}>

nu stiu daca n-a functionat,

ce m a intriga pe mine e ca la intoarcere din Oradea ,170 km drum intins, mers mai finut cu ea, max 110 km/h nu s-a aprins martorul.

Azi o sa fac un drum mai lung din nou, si o sa vad daca se aprinde sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai folosit si inainte ulei 0W30?

<{POST_SNAPBACK}>

nu, e prima data cand pun. Inainte am folosit Aral 5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un inteleg. daca ai curatat senzorul si n-a mai aparut eroarea, de ce-ti mai faci griji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, e prima data cand pun. Inainte am folosit Aral 5w40

<{POST_SNAPBACK}>

Poate un schimb de ulei cu 5W40 ar rezolva "problema"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice_2k : imi fac griji deoarece mecanicul a zis ca presiune e prea mica, iar eu nu stiu care sunt valorile normale.

r&d: daca imi apare din nou, o sa schimb clar uleiul, desi ma doare mana, tinand cont ca are doar 3,5kkm(si am dat o gramada de bani pe el :) ).

Eu cred(sau vreau sa cred) ca nu uleiul este de vina, deoarece masina este cu perioada de service long life, asta insemna ca suporta acest tip de ulei si ma ingrijoreaza ca problema e din alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cei 1.3 bari la relanti au fost masurati cu motorul cald (apa la 80-90 grade) eu nu cred ca este prea mica presiunea. 4 bari la 2000 e OK, la o presiune mai mare(> 6 bar) se deschide supapa de bypass de la filtru si uleiul nu va mai fi filtrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa uleiul acolo! Este vw506.01, cel mai potent ulei pentru TDI-urile LL service interval.

Nu te lua dupa un mecanic obisnuit cu 10w40 la diesel.

Eu nu cred ca este mica presiunea de mers in gol, cu motorul la temperatura de regim. Mai curind au fost probleme cu senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dieselul 1.5 dCi si 1.9dCi de la Renault presiunea de ulei corecta este 1.5 bar la ralanti si 3.5 bar la 3000rpm. Deci 1.2 ar cadea sub minimul acceptabil,

La benzinare este 1 bar la ralanti si 3 bari la 3000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Va multumesc tuturor pentru ajutor.

In week end am facut cam 700 km si problema nu a mai aparut. Probabil a fost senzorul de vina. Sper sa fi fost doar contactul imperfect.

Numa bine

Adi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 15 years later...

Buna seara, o intrebare am, am schimbat baia de ullei la sharan, am gasit doar fara locas pentru senzorul de nivel ulei, acuma am o problema, cand pornesc masina se aprinde de 3 ori becul de nivel, dupa care daca o turez se aprinde si cel de presiune ulei. Are vreo legatura ca nu am acel senzor de ulei? Cu manometru am 2,1 bari la relantiu si 4,5 turat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!