Cristel

Schimb filtru benzina la GOLF 4 1,6

89 postări în acest subiect de discuţie

Am si eu o problema:-vreau sa schimb filtru de benzina la Golfulet si nu prea stiu pe unde e!!! Stiu ca era o discutie pe forum si spuneau ca este asezat in partea dreapta spate sub bancheta,dupa cate stiu eu acolo e pompa de benzina. Spuneti-mi si mie unde e asezat ca vreau sa nu mai ma duc la service sa mai scap niste bani.Cat despre filtru am gasit la o firma facut in Austria la 350.000lei.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina e situat sub masina, pe partea drepta in dreptul manerului de deschidere a usii spate (vreo 30cm spre botul masinii).

Ala e pretul pietiei, eu am luat Mann cu acelasi pret.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

deci tu vrei sa spui ca daca ma bag sub masina pe partea dreapta spate o sa il vad acolo??Adica nu are ceva cu care e acoperit??????

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ceva. E prins cu un colier.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@Cristel no offense, da' de ce ai umplu forum-ul de poza aia a ta cu farul? Ai pus-o la fiecare post...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Gata,am fost la masina,m-am uitat si e acolo unde spuneai.Acum sa vad daca reusesc sa scot furtunasele alea usor,thanks Toni!!!!

Ice ,pur si simplu i-mi place poza si daca tot nu pot sa o pun la Avatar o pun si eu pe unde apuc!!! Bine,uite iti promit ca nu o mai pun,ok Ice???

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu-i mai simplu s-o pui la avatar? presimt ca intrebi cum... te duci la www.imageshack.us, uploadezi imaginea ta si dup-aia la avatar pui link-ul de-acolo :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Deabia acum mi-am luat si eu filtru de benzina.M-am hotarat sa-l schimb singur dar nu prea vad 'what's down there' , inafara de furtunasele alea doua din fata si spate mai e prins cu ceva filtru ,stie cineva cu ce e prins ,cine a mai schimbat asa ceva !!!!????????

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

a precizat Toni e prins cu un colier de caroserie

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

OK!! atunci o sa ma bag maine dimineata sub masina sa vad cu ce cheie deschid colierul!!!!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
OK!! atunci o sa ma bag maine dimineata sub masina sa vad cu ce cheie deschid colierul!!!!

Salut baieti,

Atentie mare cand schimbati filtrul de benzina.De ce?

dupa ce slabiti sau desfaceti colierul care tine filtrul veti avea problema desfacerii furtunelor de pe filtru.Nu fortati ca riscati sa rupeti reductiile de plastic care sunt chiar la marginea furtunelor la intrare in filtru si ca o consecinta veti fi nevoiti sa scimbati toata teava de benzina.

Cum se desfac acele clipsuri?

La partea de linga filtru pe aceasta mica reductie de plastic aveti un mic buton care se apasa si atunci reductia (cu tot ce teava) iese extrem de usor.Aceasta reductie de plastic are forma de ' D' cand o examinezi atent.Tine-ti de partea dreapta a literei" D " si in partea bombata al "literei" este acel mic butonash pe care trebuie sa apasati.De obicei acest buton este blocat din cauza de noroi si alte depuneri de orice si va trebui sa-l "inecati" in degripant de suruburi ( se gaseste la spray-WD-40 sau echiovalente-nu stiu ce e pe piata in RO) si asteptati 10- 15 minute dupa care usor incercati sa impingeti cu unghia degetului mare in buton pana incepe sa-si dea drumul si devine elastic ( in miscare sus-jos).NU FOLOSITI CLESTI SAU ALTE SCULE DE STRANS PTR CA ACELE REDUCTII SUNT F FRAGILE SI SE RUP INSTANT.De dorit sa faceti operatia intr-un garaj incalzit ca acele tevi de plastic si reductii sa nu fie inghetate tun si sa fie casante.Langa tevile de benzina exista alte tevi de retur care au asemenea reductii si ele fiind puse mai la vezeala puteti sa va dati seama in ce mod se apasa ^pe acel buton.

Eu am schimbat la mine cu succes filtrul.Operatia mi-a luat cca 1 1/2 ore din cauza ca reductiile de plastic aveau butoanele blocate de mizerie si ptr faptul ca am studiat atent problema sa nu ma vad apoi schimband tevi de benzina pe sub masina.

Succes

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cineva o poza exact cu clema ce se apasa pe acele reductii din plastic ca m-am tot chinuit sa le scot si nu-mi dau seama pe ce sa apas. :icon_thumright:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In partea dreapta a motorului in spatele rezervorului cu lichid de parbriz vin doua furtune (turul si returul de benzina) unul albastru si unul alb (daca nu ma insel). Poti vedea aici exact cu arata acele reductii de plastic inclusiv acel buton care trebuie apasat pentru decuplare.

sau

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1276409

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o micuta problema la schimbarea filtrului(original)...o bucatica din el s-a rupt chiar in furtunul din plastic , a fost ceva chin la scoatere dar pana la urma a mers cu ceva injuraturi din partea mecanicului :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor

Astazi la revizie am intampinat problema asta cu clema la unu din furtunase,cine sia bagat nasu pe acolo inainte a stricat clema si nu mai iese furtunelu dinspre motor,si nu am putut sa schimb filtrul!! ce se face in cazul asta?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca in mufa aia de plastic in iterior este un fel de manson tot din plastic care se intepeneste pe teava filtrului. Ca sa scoti din partea dinspre motor desfaci conducta din primele cleme ca sa poti lucra mai bine , dai cu un spray de curatat carburatoare sau ceva ca sa cureti bine mufa si apoi faci cumva o pargghie dintr-o surubernita lata si o proptesti intre filtru si mufa . Apesi butonul de la mufa si fortezi cu parghia dar cu atentie!!!!. Eu m-am chinuit vreo 2 ore si pana la urma am reusit sa scot filtru cu tot cu mansonul din interiorul mufei pe care l-am impins dupa aceea la loc fara probleme.Trebuie rabdare si uita-te inainte atent in interiorul mufei care ai desfacut-o ca sa vezi cum functioneaza. succes :icon_thumright:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca mam chinuit 2 ore si io si mecanicul si nu am putut sa o scoatem,am facut si parghie cu o surubelnita lata dar degeaba,clema aceea care trebuie apasata e facuta praf,nu cred ca mai apasa pe ceva cand o apesi! ce sa fac in cazul asta? mentionez ca cealalata mufa a iesit perfect,tind sa cred ca nici la revizia precedenta nu i sa schimbat filtrul de benzina din aceasta cauza,nu pare a avea 10 000 km :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

daca rupi clema mai mult decat este acum rupta probabil ca va trebui sa cuperi alte conducte din plastic. Am auzit ca ar costa in jur de 600RON. Daca zici ca apasa in gol s-ar putea sa fi fost lipit la schimbul anterior. Pune ceva benzina/solvent pe el poate cedeaza adezivul.

numai bine.

Modificat de abuwz
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

SE invarte mufa in jurul gulerului de fier care il are tamburusu filtrului,nu decupleaza porcaria aia de mufa,nu se poate schimba doar mufa( mufa rapida) la cald? si sa se puna alta in locul ei tot la cald? mi se pare cea mai mare tampenie ce au

facut nemtii acolo,in timp tot se strica una di nmufe,acuma ce facem inlocuim tot traseul pt o mufa amarata,tot mai bine era la mk3,furtun de cauciuc colier de fier la filtru si gata,pe masura ce evoluam ne scarpinam cu mana dreapta in partea stanga! astept totusi si alte pareri!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul respectiv e foarte bun, dar daca si-a bagat ghiara un carpaci de mecanic, normal ca a distrus mufa respectiva. Un colier metalic sub masina nu cred ca ar fi o idee buna, ca rugineste in ultimul hal. M-am chinuit de exemplu sa desfac colierul de metal cu care era fixat filtrul de benzina si pana la urma l-am taiat cu clestele si am pus unul nou.

Cu noul filtru de benzina in mana, du-te pe la firmele de automatizari industriale si cere sa-ti arate mufele folosite pentru racordurile de plastic folosite la actionari pneumatice/hidraulice. S-ar putea ca gasesti o asemenea mufa si s-o montezi cumva pe furtunul de pe masina.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

VW nu copercializeaza doar mufele.

Daca ai probleme cu furtunul de tur intre rezervor si filtru ( nr 1 in poza ) cu codul 1J0201293E atunci s-ar putea sa fie mai ieftina inlocuirea.

Insa setul de tur/retur intre filtru si motor (nr 3) cu codul 1J0200059L cred ca ajunge pe la 600 lei. Vad ca in etka este specificat ca 'set'

deci nu cred ca se vand furtunele din componenta si individual.

Cel mai indicat este sa te interesezi de piese aftermarket. Il poti intreba aici pe forum pe volksman (www.volksparts.ro) daca exista o alternativa

la piesele originale. S-ar putea sa gasesti doar mufa.

Tind sa cred ca furtunul din plastic nu poate fi fixat de filtru direct, fara mufa, printr-un colier. Sau? Sunt curios ce solutie gasesti.

succes!

post-11830-1211884962_thumb.jpg

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate este nr 3,cel lung intre filtru si motor! extraordinar de groasa treaba,nu-mi vine sa cred ca din cauza unei mufe sa dau 600 ron pe tot traseul de conducte,din partea mea e incadrata la bila neagra vw! o sa ma interesez si va tin la curent

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca am dezinformat, dar cum spuneam nu eram sigur si stiam de 600 lei doar din auzite.

Am sunat acum la porsche vest 1 si am primit urmatoarele preturi pentru piesele de mai sus:

1 - 1J0201293E 47lei

2 - 1J0200059L 145lei

De retinut ca aceste coduri s-au schimbat. Domnul de la pbv1 nu poate sa imi dea noile coduri, dar puteti gasi piesele si dupa aceste coduri mai vechi sau dupa talon.

numai bine, scuze again.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc frumos pentru interesul acordat topicului,parca asa mai merge cu preturile :wub: o sal intreb pe volksman sa vedem ce zice! mersi inca odata

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca stiti, imi puteti spune si mie preturile pentru filtru de benzina original si filtru aer tot pe original.1.6 16V cod motor AZD.

Mersi.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.