Jump to content


Photo

Schimb filtru benzina la GOLF 4 1,6


  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#1 Cristel

Cristel
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:VW GOLF 4 1,6 SR

Posted 07.10.2005 @ 14:03

Am si eu o problema:-vreau sa schimb filtru de benzina la Golfulet si nu prea stiu pe unde e!!! Stiu ca era o discutie pe forum si spuneau ca este asezat in partea dreapta spate sub bancheta,dupa cate stiu eu acolo e pompa de benzina. Spuneti-mi si mie unde e asezat ca vreau sa nu mai ma duc la service sa mai scap niste bani.Cat despre filtru am gasit la o firma facut in Austria la 350.000lei.

#2 toni

toni

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizarea:1.8 20v turbo

Posted 07.10.2005 @ 14:20

Filtrul de benzina e situat sub masina, pe partea drepta in dreptul manerului de deschidere a usii spate (vreo 30cm spre botul masinii).
Ala e pretul pietiei, eu am luat Mann cu acelasi pret.

#3 Cristel

Cristel
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:VW GOLF 4 1,6 SR

Posted 07.10.2005 @ 14:29

deci tu vrei sa spui ca daca ma bag sub masina pe partea dreapta spate o sa il vad acolo??Adica nu are ceva cu care e acoperit??????

#4 toni

toni

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizarea:1.8 20v turbo

Posted 07.10.2005 @ 14:37

Cam asa ceva. E prins cu un colier.

#5 Ice_2k

Ice_2k

    Moderator Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B8 2008
  • Motorizarea:3.0TDI V6 240CP quattro

Posted 07.10.2005 @ 16:20

@Cristel no offense, da' de ce ai umplu forum-ul de poza aia a ta cu farul? Ai pus-o la fiecare post...

#6 Cristel

Cristel
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:VW GOLF 4 1,6 SR

Posted 07.10.2005 @ 16:32

Gata,am fost la masina,m-am uitat si e acolo unde spuneai.Acum sa vad daca reusesc sa scot furtunasele alea usor,thanks Toni!!!!
Ice ,pur si simplu i-mi place poza si daca tot nu pot sa o pun la Avatar o pun si eu pe unde apuc!!! Bine,uite iti promit ca nu o mai pun,ok Ice???

#7 Ice_2k

Ice_2k

    Moderator Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B8 2008
  • Motorizarea:3.0TDI V6 240CP quattro

Posted 07.10.2005 @ 17:50

nu-i mai simplu s-o pui la avatar? presimt ca intrebi cum... te duci la www.imageshack.us, uploadezi imaginea ta si dup-aia la avatar pui link-ul de-acolo :D

#8 Cristel

Cristel
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:VW GOLF 4 1,6 SR

Posted 06.01.2006 @ 18:38

Deabia acum mi-am luat si eu filtru de benzina.M-am hotarat sa-l schimb singur dar nu prea vad 'what's down there' , inafara de furtunasele alea doua din fata si spate mai e prins cu ceva filtru ,stie cineva cu ce e prins ,cine a mai schimbat asa ceva !!!!????????

#9 lucian victor

lucian victor
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:AUDI
  • Model:A6
  • Motorizarea:2.0 TDI 173CP

Posted 06.01.2006 @ 18:57

a precizat Toni e prins cu un colier de caroserie

#10 Cristel

Cristel
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:VW GOLF 4 1,6 SR

Posted 06.01.2006 @ 19:13

OK!! atunci o sa ma bag maine dimineata sub masina sa vad cu ce cheie deschid colierul!!!!

#11 DUBB4LIFE

DUBB4LIFE
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:VW Golf 2.0 l / AEG engine

Posted 06.01.2006 @ 20:29

OK!! atunci o sa ma bag maine dimineata sub masina sa vad cu ce cheie deschid colierul!!!!

Salut baieti,
Atentie mare cand schimbati filtrul de benzina.De ce?
dupa ce slabiti sau desfaceti colierul care tine filtrul veti avea problema desfacerii furtunelor de pe filtru.Nu fortati ca riscati sa rupeti reductiile de plastic care sunt chiar la marginea furtunelor la intrare in filtru si ca o consecinta veti fi nevoiti sa scimbati toata teava de benzina.
Cum se desfac acele clipsuri?
La partea de linga filtru pe aceasta mica reductie de plastic aveti un mic buton care se apasa si atunci reductia (cu tot ce teava) iese extrem de usor.Aceasta reductie de plastic are forma de ' D' cand o examinezi atent.Tine-ti de partea dreapta a literei" D " si in partea bombata al "literei" este acel mic butonash pe care trebuie sa apasati.De obicei acest buton este blocat din cauza de noroi si alte depuneri de orice si va trebui sa-l "inecati" in degripant de suruburi ( se gaseste la spray-WD-40 sau echiovalente-nu stiu ce e pe piata in RO) si asteptati 10- 15 minute dupa care usor incercati sa impingeti cu unghia degetului mare in buton pana incepe sa-si dea drumul si devine elastic ( in miscare sus-jos).NU FOLOSITI CLESTI SAU ALTE SCULE DE STRANS PTR CA ACELE REDUCTII SUNT F FRAGILE SI SE RUP INSTANT.De dorit sa faceti operatia intr-un garaj incalzit ca acele tevi de plastic si reductii sa nu fie inghetate tun si sa fie casante.Langa tevile de benzina exista alte tevi de retur care au asemenea reductii si ele fiind puse mai la vezeala puteti sa va dati seama in ce mod se apasa ^pe acel buton.
Eu am schimbat la mine cu succes filtrul.Operatia mi-a luat cca 1 1/2 ore din cauza ca reductiile de plastic aveau butoanele blocate de mizerie si ptr faptul ca am studiat atent problema sa nu ma vad apoi schimband tevi de benzina pe sub masina.

Succes

#12 OVIDEOS Alba

OVIDEOS Alba
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:Volksvagen
  • Model:GOLF IV 1999 , Passat B6
  • Motorizarea:1.6AKL2.0BKP

Posted 08.12.2007 @ 23:52

Nu are cineva o poza exact cu clema ce se apasa pe acele reductii din plastic ca m-am tot chinuit sa le scot si nu-mi dau seama pe ce sa apas. :icon_thumright:

#13 Lacaru

Lacaru
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:VW
  • Model:Bora AVU 2001
  • Motorizarea:1.6 102CP

Posted 10.12.2007 @ 16:22

In partea dreapta a motorului in spatele rezervorului cu lichid de parbriz vin doua furtune (turul si returul de benzina) unul albastru si unul alb (daca nu ma insel). Poti vedea aici exact cu arata acele reductii de plastic inclusiv acel buton care trebuie apasat pentru decuplare.

sau

http://forums.vwvort...read?id=1276409

#14 rainkiss

rainkiss
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1,4 16 v 75cp

Posted 09.02.2008 @ 13:50

Eu am avut o micuta problema la schimbarea filtrului(original)...o bucatica din el s-a rupt chiar in furtunul din plastic , a fost ceva chin la scoatere dar pana la urma a mers cu ceva injuraturi din partea mecanicului :D

#15 golfix

golfix
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A3 sportback
  • Motorizarea:2.0 TFSI

Posted 26.05.2008 @ 19:05

Salut tuturor

Astazi la revizie am intampinat problema asta cu clema la unu din furtunase,cine sia bagat nasu pe acolo inainte a stricat clema si nu mai iese furtunelu dinspre motor,si nu am putut sa schimb filtrul!! ce se face in cazul asta?

#16 OVIDEOS Alba

OVIDEOS Alba
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:Volksvagen
  • Model:GOLF IV 1999 , Passat B6
  • Motorizarea:1.6AKL2.0BKP

Posted 26.05.2008 @ 23:02

Problema e ca in mufa aia de plastic in iterior este un fel de manson tot din plastic care se intepeneste pe teava filtrului. Ca sa scoti din partea dinspre motor desfaci conducta din primele cleme ca sa poti lucra mai bine , dai cu un spray de curatat carburatoare sau ceva ca sa cureti bine mufa si apoi faci cumva o pargghie dintr-o surubernita lata si o proptesti intre filtru si mufa . Apesi butonul de la mufa si fortezi cu parghia dar cu atentie!!!!. Eu m-am chinuit vreo 2 ore si pana la urma am reusit sa scot filtru cu tot cu mansonul din interiorul mufei pe care l-am impins dupa aceea la loc fara probleme.Trebuie rabdare si uita-te inainte atent in interiorul mufei care ai desfacut-o ca sa vezi cum functioneaza. succes :icon_thumright:

#17 golfix

golfix
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A3 sportback
  • Motorizarea:2.0 TFSI

Posted 27.05.2008 @ 06:58

Problema e ca mam chinuit 2 ore si io si mecanicul si nu am putut sa o scoatem,am facut si parghie cu o surubelnita lata dar degeaba,clema aceea care trebuie apasata e facuta praf,nu cred ca mai apasa pe ceva cand o apesi! ce sa fac in cazul asta? mentionez ca cealalata mufa a iesit perfect,tind sa cred ca nici la revizia precedenta nu i sa schimbat filtrul de benzina din aceasta cauza,nu pare a avea 10 000 km :)

#18 abuwz

abuwz
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:G4 '01
  • Motorizarea:1.6

Posted 27.05.2008 @ 07:10

daca rupi clema mai mult decat este acum rupta probabil ca va trebui sa cuperi alte conducte din plastic. Am auzit ca ar costa in jur de 600RON. Daca zici ca apasa in gol s-ar putea sa fi fost lipit la schimbul anterior. Pune ceva benzina/solvent pe el poate cedeaza adezivul.

numai bine.

Edited by abuwz, 27.05.2008 @ 07:11.


#19 golfix

golfix
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A3 sportback
  • Motorizarea:2.0 TFSI

Posted 27.05.2008 @ 09:56

SE invarte mufa in jurul gulerului de fier care il are tamburusu filtrului,nu decupleaza porcaria aia de mufa,nu se poate schimba doar mufa( mufa rapida) la cald? si sa se puna alta in locul ei tot la cald? mi se pare cea mai mare tampenie ce au
facut nemtii acolo,in timp tot se strica una di nmufe,acuma ce facem inlocuim tot traseul pt o mufa amarata,tot mai bine era la mk3,furtun de cauciuc colier de fier la filtru si gata,pe masura ce evoluam ne scarpinam cu mana dreapta in partea stanga! astept totusi si alte pareri!

#20 Lacaru

Lacaru
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:VW
  • Model:Bora AVU 2001
  • Motorizarea:1.6 102CP

Posted 27.05.2008 @ 12:26

Sistemul respectiv e foarte bun, dar daca si-a bagat ghiara un carpaci de mecanic, normal ca a distrus mufa respectiva. Un colier metalic sub masina nu cred ca ar fi o idee buna, ca rugineste in ultimul hal. M-am chinuit de exemplu sa desfac colierul de metal cu care era fixat filtrul de benzina si pana la urma l-am taiat cu clestele si am pus unul nou.

Cu noul filtru de benzina in mana, du-te pe la firmele de automatizari industriale si cere sa-ti arate mufele folosite pentru racordurile de plastic folosite la actionari pneumatice/hidraulice. S-ar putea ca gasesti o asemenea mufa si s-o montezi cumva pe furtunul de pe masina.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users