Jump to content

H&R Cup Kit sau KONI FSD + Eibach Pro Kit


Farfus
 Share

Postare recomandată

As dori sa schimb suspensia masinii din semnatura insa nu stiu ce sa aleg..vechea problema..Ca sa va faceti o idee, va spun cam ce mi-as dori eu de la o suspensie. Am exclus din start varianta cu reglabila ( poate doar Eibach Pro street S, dar depasim ) :

- In primul rand folosesc masina 80% daca nu mai mult in Bucuresti, daily driving, asta implicand linii de tramvai, canale, gropi, etc. si nu imi doresc sa pierd foarte mult din comfort, chiar daca nu sunt un tip comod.

- imi doresc sa micsorez distanta dintre aripa si roata - 3 cm maxim , astfel incat sa nu isi piarda din practicabilitate, sa mai pot urca borduri cand parchez.

- alegerea facuta sa imi permita 1, de 2 ori pe an sa particip la un track day, unde sa ma pot descurca cu suspensia cat de cat

Am primit ca si recomandare din partea Racing Nick- H&R Cup Kit, coboara garda la sol cu 35mm,pret bun. Mi-au spus ca este peste Koni FSD + Eibach Pro Kit , mai ales ca cea din urma combinatie este cu 1000 RON mai scumpa decat prima. Am citit review-uri de pe site-uri de afara, toata lumea vorbeste de bine despre H&R Cup Kit dar si despre Koni FSD.

Ce parere aveti? Ce sa fie?

Cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

841500 118436 ia vezi codul asta de sachs. Sasiu:Suspensie cu filet (reglabila in inaltime) / Sistem amortizor:Forta de amortizare reglabila / Sistem amortizor:reglabil in inaltime / Diametru carcasa [mm]:55 mm / Garda micsorata de la [mm]:30 mm / Garda micsorata la [mm]:50 mm / Sarcina axa fata pana la [kg]:1200 kg / Sarcina axa spate pana la [kg]:1100 kg / Sasiu:pentru vehicule cu suspensie standard / DAR PARADOXAL E MAI SCUMP DECAT EIBACH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e codul de produs pentru SACHS Coilover. E cel despre care vorbea in reviewul sau fuscobal. e peste o mie de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Romania iti recomand Koni FSD + Eibach Pro Kit 718e tva incl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca bilstein B12 e mult peste ce ai enumerta mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si la pret? nu sunt tot mult peste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vrei sa mai strangi bani si sa-ti iei un KW Street Comfort ?

Un Coilover o sa fie mai mereu peste o suspensie fixa. Eu iarna cu masina la -30 mereu "curatam" strazile daca nu intervenea nimeni inaintea mea si pot sa te asigur ca nu e frumos.

Mi-ar fi placut sa pot ridica masina putin iarna si sa o las la loc primavara.

Ca duritate se vede aici unde e situata(cat si ca pret):

post-12783-0-14286600-1299098076_thumb.j

E scumpa dar pentru Bucuresti e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as merge pe coilover de la KW in special pentru ca vrei circuit, am vazut ca sunt si destul de acceptabile preturile, adica am gasit pe la 780 USD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

780 USD pentru coilover de la KW ??? Unde ai gasit la pretul acela?Eventul un pm daca poti cu site-ul...

Din cautarile mele Coilover V1 nu am gasit sub 1200 USD..:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa mergi pe circuit, din punctul meu de vedere Koni FSD + Eibach Pro nu sunt suficiente. Pe de alta parte, erau pe circuit masini antice cu suspensii stock... depinde ce cauti, doar distractie sau esti orientat pe un condus sportiv cat mai precis si eficient.

Koni FSD + Eibach este un upgrade extrem de bun pentru condus de zi cu zi pe drumuri publice. Este mai confortabila de ex. cand treci peste liniile de tramvai, dar si mai controlabila pe viraje/frane etc. Daca vrei sa te descurci pe circuit cat de cat spre bine, trebuie sa mai introduci in ecuatie un set de bare anti-ruliu.

Eu, cu Koni FSD + Eibach PRo Kit + H&R ARB 26/22, as vrea ceva mai rigid pe circuit si uneori ceva mai confortabil pe strada. Pentru drumuri publice, aceasta combinatie o consider arhisuficienta pt. handling, poate un pic prea rigida (pe drumuri proaste)... depinde si de persoana. Personal sunt intr-o mare dilema: sa trec la ceva mai rigid pt. 3-4 trackday-uri pe an, sau sa raman la setup-ul actual, decent pt. circuit.

Comparatii nu pot face cu suspensiile de mai sus, pentru ca nu le-am condus.

Sper sa ne potrivim la program si sa te dau o tura ;)

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cautarile mele de pana acum, H&R produce 2 Cup Kit-uri : Touring (in Europa se numeste Comfort) si Sport.

Primul coboara undeva la 3.5 cm si ar fi maximul cu care as merge, in timp ce al doilea e recomandat mai mult pt GTI, coborand undeva la 5 cm, ceea ce e prea mult pt mine. Pe forumurile de afara, lumea vb de bine de H&R Cup Kit ,chiar si de cel Sport care e mai tare decat Touring-ul, dar aproape toti l-au ales doar pt ca avea pret bun si ofera un look sportiv masinii prin drop-ul respectiv,ba chiar si ride comfortabil. Citeam parerile voastre si am vaz ca sway bar-ul ar face practic cat o suspensie,deci ruliul existent in functie de setarea masinii se va reduce prin ele, deci va trebui sa le montez si pe astea.

Daca aleg totusi H&R, e necesar sa schimb neaparat in acelasi timp si sway bar-urile?(exista parerea asta pe undeva la un moment dat)

In lipsa unui posesor de H&R care sa ma dea o tura, se pare ca tura cu Acidutzul va fi decisiva in alegerea facuta.

Cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, daca cobori masina mult e absotul necesara schimbarea sway bar-urilor (pentru performane mai bune si pentru a nu iti freca anvelopa in caroserie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi1911, pana la urma ti-ai cumparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost putin ocupat insa acum am revenit si am inceput sa ma interesez de suspensie mai mult. inca astept tura cu acidutzul , se va rezolva curand, si, cred ca voi opta pentru KONI FSD. Asta nu inseamna ca spun cA H&R CUP KIT nu e bun. Am citit ca, asemenea celor de la KONI, amortizoarele din H&R Cup Kit au o valva interioara care atenueaza socurile destul de bine. E o alegere destul de tricky, depinde de fiecare om in parte, de ce vrea sa faca din masina, de cati bani are,pe unde se deplaseaza cu ea..Eu sper sa imi permita timpul sa o rezolv cat de curand, si apoi promit ca revin cu impresii. Pana atunci, astept o tura cu H&R Cup Kit, promit ca nu raman dator :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am ales KONI FSD si Eibach Pro Kit.Am comandat-o azi, cam intr-o saptamana urmeaza sa ajunga. M-am dat cu Acidutzul o tura si mi-a placut. El are si H&R sway baruri si nu mi s-a parut deloc rigida ( pentru gusturile mele, sau poate ca era prima impresie) in schimb mi-a placut cum raspunde masina la schimbarea brusca de directie.Zic ca pt mine va fi suficienta.Dar intai sa o montez si apoi vedem ce si cum, dar clar o sa pun si sway-uri, dar mai tarziu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am H&R Cup kit deja de vreo 4 ani. Sunt mai mult decat multumit de suspensie. Am circulat cu masina mai ales prin Bucuresti dar si foarte multe drumuri prin tara, vara / iarna. Chiar si pe afara dar asta nu cred ca se pune. :) Masina sta foarte bine in curbe - evident, nu la nivelul unei masini sport, dar aici contribuie si forma masinii si altele. In oras e foarte confortabila (pt o suspensie sport) si totusi daca la arcul de triumf iei curba mai brusc, sa aseaza bine de tot. :) Pe la Dealu' Negru cu rotile pe 18 poti lua curbele destul de sanatos. Nu stiu de track pentru ca nu am participat niciodata la "track day".

Nu stiu in ce masura mai conteaza postul meu, dar am vrut sa iti spun doar ca era fosrte ok si Cup Kit-ul, mai ales daca mergi in mare parte prin oras.

Bafta cu noua suspensie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin asa cum am promis cu impresiile personale lasate de KONI FSD+Eibach Pro Kit, dupa aprox 1000km facuti in conditii mixte

Inainte de upgrade pe masina a fost montat Eibach PRO KIT pe amortizoare stock.Totul ok,comfortabil , imbunatatire evidenta fata de ce era stock pe masina. In combinatie cu jante pe 17, masina era super ok, era mai stabila, mai manevrabila. Cand treceam peste denivelari, ( canale, linii de tramvai) suspensia era destul de zgomotoasa, in sensul ca se auzea hurducaiala aia de la amortizoarele stock ( stie toata lumea la ce ma refer)

Insa , schimbarea adevarata a intervenit in momentul in care am montat tot kitul.Masina pare mai inchegata, e mai responsiva la miscarile bruste stanga dreapta de volan, si fara sa iti dai seama, duci cauciucurile la limita mai repede in curbe atunci cand ai chef de mers sportiv. Se simte ca si cum ar sta toate 4 cauciucurile pe asfalt si nu doar cele de pe exteriorul virajului.La accelerari sau franari nu se mai ridica/coboara de bot, ruliul s-a diminuat foarte mult desi inca exista oarecum, cred eu datorita naturii progresive a arcurilor (in prima faza arcurile sunt moi, apoi pe masura ce se compreseaza se intaresc,dar procesul asta se realizeaza foarte repede )

Din punct de vedere al comfortului nu am decat cuvinte de lauda. Sunt absolut bestiale amortizoarele astea pentru daily driving. In Bucuresti de fiecare data cand trec peste linii de tramvai mi se pare ca suspensia e mai comfortabila, ca nu se mai aude fier pe fier, de fapt se aude un sunet infundat, un sunet compact care nu ma deranjeza absolut deloc. Socurile nu se resimt si imi vine sa zambesc de fiecare data cand trec prin intersectia Calea Vitan cu Calea Dudesti (la Casa de pensii) unde sunt liniile alea idioate de tramvai. Si acum, ca si inainte treceam peste ele cu minimum de viteza posibil si cu strans de dinti la zgomotul care se auzea de la suspensie. Acum, trec cu aceeasi minima viteza de ma claxoneaza toti, dar nu mai aud nimic, nu mai simt mai nimic. LA denivelarile mici, gen valuri in asfalt, se simte putin mai rigida fiindca valva amortizorului nu se deschide, insa mie unul imi place senzatie de rigiditate moderata data de suspensie.

AM tras intr-un weekend pe un traseu virajat destul de mult de suspensie, si pot sa va spun ca se simte intr-adevar diferenta si aici. Isi face treaba foarte bine, INSAparerea mea,la care am ajuns si dupa sfaturile celorlalti, e ca pt trackdays trebuie un set de sway baruri ca sa nu frece din cauza ruliului in aripa.Pt cei care merg in oras f mult,tin la comfortul lor si nu au de gand sa se distreze si pe pista, setupul asta e arhisuficient.

Si ca in toate lucrurile bune trebuie sa existe si un minus. Minusul meu vine din faptul ca nu a coborat cat am crezut/vrut/vazut eu pe la altii. De exemplu, la Golful lui Acidutzul intre roata si aripa sunt 2 degete in fata, 2 si ceva aproape 3 in spate, se vede foarte foarte bine. La mine, in fata si in spate sunt 3 degete, ba chiar la inceput fata mi se parea mai sus ca spatele si ma apucasera spumele. Acum parca e egala fata cu spatele, desi nu am masurat exact. Care sa fie oare problema? De ce nu a coborat cat trebuia?( 30 mm)Iar asta ma face sa ma gandesc ca poate cu H&R Cup Kit coboram mai mult? Dar, nu le poti nimeri pe toate, si comfort si scartait de cauciucuri in curbe nu? :)

Una peste alta, recomand tuturor celor care sunt interesati ca prim setup pt masina acest kit, inainte de a trece la ceva mai dur. De ce? Pt ca nu iti prind viata plasticele din bord, pt ca poti sa iei pe oricine in masina cu tine fara sa ai reclamatii dupa aia si tot asa.

Parerile exprimate nu sunt ale unui profesionist in materie, sunt simple observatii ale mele, asa ca orice completare e binevenita.

As vrea sa pun si niste poze, lasati-mi un link cu tutorialul de upload ca il caut de o gramada de timp si nu il gasesc.

Pana data viitoare, mari succese!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o sa mai coboare fata sub greutatea motorului, daca de la inceput pana acum a coborat putin. Zi-ne si noua la ce bani ai luat-o si cat te-a dus si cu montatul.

Modificat de Dj SoSo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Suspensia am luat-o de la colegul nostru de forum, zenoracing,pret final 700 si un pic de euro. Ii multumesc inca o data cu aceasta ocazie :icon_thumright:

Pana acum am facut 2000km, sunt in continuare multumit de alegerea facuta, plasticele din masina au ramas la locul lor, nu au prins viata.Inca.

Singurul lucru care ma deranjeaza e ca nu a coborat cat ma asteptam eu. Ca si inaltime e la acelasi nivel ca echiparea de fabrica sportline, adica 3 degete intre aripa si roata.Inca mi se pare ca in fata e un pic mai ridicata decat in spate, desi ar fi trebuit sa coboare vizibil. Nu stiu ce sa zic, din punctul asta de vedre regret ca nu am luat reglabila, dar mai trebuia sa pun inca 300euro pe care i-am bagat in frane. Am mai aratat la lume si lumea zice ca e ok. nu stiu ce sa zic.. dati-va si voi cu parerea acum.

dscn8369f.th.jpg

Sper sa mearga pozele :

dscn8368h.th.jpg

dscn8366.th.jpg

dscn8365hb.th.jpg

dscn8355l.th.jpg

dscn8359.th.jpg

dscn8357.th.jpg

dscn8356.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan am pe masina roti de 215/50/17 , arcuri eibach pro kit + kayaba excell g si nu sunt multumit deloc de aceasta suspensie.

Pe plan drept este dura simt majoritatea denivelarilor iar in curbe parca trage sa se rastoarne peste 80km/h sau in sensuri giratorii la 50km/h.

Amortizoarele au 23.000km si 2ani jumate, le-am verificat de scurgeri par intacte, am verificat si ochiometric balansandu-ma pe portbagaj dar nu face balans, in fata la fel. Directia este schibata tot kitul, bucsele bari rigidizare fata /spate sunt ok. Am pe ambele punti bare de rigidizare.

Am citit multe despre eibach/ H&R si multa lume spune ca sunt slabute eibach deoarece sunt simetrice spirele una fata de alta si de aceea se simt toate denivelarile , pe cand la H&R chiar daca sunt mai dure putin nu se simte orice pietricica deoarece sunt asimetrice spirele spre exterior sunt mult mai indepartate in schimb pe viraje.......

Una peste alta am comandat un set H&R saptamana asta sper sa ajunga.

De fapt eu as vrea o suspensie echivalenta S-line , deci am nevoie si de telescoape noi.

As dori sa stiu de fapt amortizoarele s-line ce model sunt? am inteles ca ar fi boge pro gaz sau sachs performance rosii.

Recomandari:

S-line originale .................................................. ........... 500 lei cu 20% reducere inclusa

Bilstein B4 Romanesti din Sibiu........................................200 la negru sau 400 magazin

Sachs Advantage = Boge turbo gas ..................................340 lei

Sachs super touring = Boge pro gas .................................315

Sachs performance .................................................. .......600

Boge Automatic .................................................. ...........395

FK Power High Tech .................................................. ......450 lei cu transport cu tot, REGLABILe pe DURITATE

http://www.venommotorsport.com/produ... ry=Suspension astea am inteles ca sunt fabricate la fabrica KONI in varianta mai ieftina/slaba.

Parca nu as da 500 lei pe S-line , dar nici advantage/super touring nu as lua deoarece pe forum BMW lumea zicea ca sunt moi iar pe forumurile externe ziceau ca BOGE ProGas sunt bitubulare si progresive in 2 etape pe duritate(adica pe drum drept sunt confortabile iar in viraje devin rigide sau la gropi adica cand cand e presiune mai mare pe ele intra in etapa 2 Dure. Iar cu arcuri sport -30mm-50mm sunt tot timpul in etapa 2 adica foarte rigide.

Eu as inclina spre FK deoarece au un pret de mijloc si au posibilitate de reglare a duritatii , desi nu stiu cum se mai poate regla dupa montare. Am vazut ca din capul tijei se invarte un " butonas" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai comandat doar arcuri H&R? De ce nu ai luat si amortizoarele? Luai la pachet un Cup Kit. Eu sunt multumit de suspensie. In oras si pe gropi nu scutura, iar in curbe sta bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai le-am luat separat de pe Ebay la un pret bun...... nu am vazut nicaieri amortizoare separat H&R cup kit. Stii tu ceva magazin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am indoit un amortizor si a trebuit sa-l inlocuiesc. Am comandat direct de la site-ul lor. M-au si sunat din Germania sa le confirm si mi-au trimis 2 amortizoare in Bucuresti. Au fost foarte de treaba si pretul a fost absolut normal. Eu zic sa le trimiti un mail sa-ti faca o oferta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar despre FK cu duritate reglabila ce parere ai? si nu sunt scumpe 350lei + transp. As lua si H&R dar sa vad ce oferta primesc alfel as inclina spre kony FSD doar ca momentan nu am bani pt toate 4 odata decat pt 2 iar FSD sunt decat la set :( . Desi mi se pare o prostie cu seturile, vb ta ce fac daca mi se strica 1 singur? cumpar 4 pt 1 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!