Jump to content

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


Wayne
 Share

Postare recomandată

Din pacate injectoarele alea Siemens sunt recunoscute dupa faptul ca pot sa cada oricand :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea.Verifica: temperaturi senzori aer,combustibil,antigel la rece si la cald ;compensatiile pe injectoare;valoare avans;egr-ul sa nu fie infundat sau blocat pe deschis.Poti face si un log in mers.Pentru alte detalii gasesti nr meu de tel in profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal nu au reusit mesterii de la vw italia care sint si repezinta vw... sa dea de capat la masina am retraso de la ei si am fost sa vorbesc cu un alt mecanic care doar di spusele mele adica defectele masini care imi face mia dat un raspuns cum ar fi;distributia nu a fost montata la punct dar la mine distributia a fost facuta acum 40 mii km.

voi ce ziceti ar putea fii si asta ??????

Deci sa va reamintesc problema masini;

Cind e cald afara porneste binisor dar cind e rece 2...3 grade porneste repede dar se opreste imediat si cind incerc a doua oara imi porneste dar mai greu.

Motorul de cind a pornit se comporta normal pina cind se incalzeste ,cind sa incalzit si stau pe loc in relanti incepe sa se balanseze motorul isi revine iar se balanseaza si daca vrei sa pleci de pe loc atunci si nu o accelerezi se opreste motorul si dinnou cind vreau sa o repornesc,porneste mai greu

Inca o problema mai are ca incepind cu viteza a 3 daca o tin in 2mii turatii simt motorul ca se balanseaza,pina in 2mii sau dupa 2mii nu are nici o problema se comporta normal

As mai avea o intrebare in bord la turometru am 6mii trm la mine cind o turez chiar si stind pe loc imi agunge doar la 5000-5100 nu trece peste,CE ZICETI E BINE ASA??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din vorbe nu putem sa te ajutam. cauta un mecanic priceput.

Si las-o mai usor cu turatia. 4500 e mai mult decat destul pentru motorul diesel.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te gandesti sa scapi de masina.

Si in viata ta sa nu mai iei un BKP!

 

Trepidatul ala si intreruperile, balansul in ralanti - sunt din cauza injectoarelor.

Prost motor...

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum, doar pana la 5200 rpm se tureaza pe loc?! Incearca sa tii pedala de acceleratia apasata de tot ceva mai mult timp, ar trebui sa urce pana la 6000 rpm, ca doar de aia atat are in bord..

unii chiar merita..

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect! Problema exista si la motoarele BLB,BRE care sunt de evitat.

Trepidatul ala si intreruperile, balansul in ralanti - sunt din cauza injectoarelor.

Prost motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar motoarele BMP sunt OK ? eu acuma 3 saptamani mi-am cumparat un passat b6 motor 2.0 cod motor BMP ? probleme ceva ce ar putea aparea la el ? ce ulei imi recomandati ? si cate noxe au iesit la rar pt ca in carte scrie 161 dar nu cred ca o sa treaca cei de la rar atata fara sa le mai verifice 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar fi rau ca odata ajuns intr-o comunitate sa te apuci sa-i citesti regulile.

 

Unul dintre multele topic-uri in care se discuta despre ceea ce te intereseaza pe tine:

http://vwforum.ro/topic/110026-probleme-specifice-motor-bmp/

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut prieteni,

sunt nou pe acest forum si va rog daca ma puteti ajuta cu o parere un sfat pentru ca nu mai am nici o speranta in mecanicii romani(cel putin in cei pe care i-am intalnit).

 Am un VW Caddy 1.9 TDI care imi face urmatoarele probleme.Porneste la sfert si merge frumos dupa ce accelerez peste 3000 rot, incepe sa balbaie si merge in 3 pistoane.Acest fenomen se intampla pana se incalzeste motorul la 90 de grade,  trebuie sa opresc motorul si apoi repornit merge perfect.Am fost la tester cu ea si imi da eroare 16684 electrical malfunction pe injectorul 3.I-am schimbat injectoarele (BA) cu unele SH, i-am cumparat cablaj nou la injectoare dar fara nici un rezultat.Pe tester injectoarele aveau urmatoarele valori 1=1.03; 2=1.08; 3=-2.61; 4=-0.6...dar aceste valori oscilau in limita a 2-3 zecimi. Aceste valori le inregistram cand masina mergea bine ...in momentul cand intra in vrie si merge in 3pistoane valorile o iau razna pe toate injectoarele si ajung la valori de 2.7 si 3.05 cu plus si minus.Daca ma puteti sfatui cu ceva ce as putea sa fac v-as fi recunoscator.

  Multumesc

Modificat de AntoniuDinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai schimbat injectorul ai verificat si camele de la ax? Daca nu,da capacul jos si verifica toate camele,in special pe cele de la evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus manomatrul pe fiecare piston si compresia este undeva la 29 cu mici abateri pe toate pistoanele!

 Multumesc mult de raspuns, iar daca sugestia ta nu se refera la faptul ca una din supape nu ar etansa perfect, da-mi te rog mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinu.

Excalade ti a spus sa verifici camele de pe ax,tu..ai verificat compresia pe cilindri(sunt 2 lucruri diferite).

Valoarea de 2,7 e la limita si care..banuiesc o depaseste daca te uiti cu atentie(-/+ 2,8 e limita admisa),cea de 3,5 e depasita demult.

Teoretic ar trebui sa schimbi ambele injectoare(eu am inteles ca ai schimbat numai unul).

Daca ai pus unul bun si compensarea e depasita tot pe el,atunci nu iti ramane decat sa verifici cama sau..sa reglezi injectorul(banuiesc ca doar l ai schimbat si atat)

Cu asa compensari pe ele nu o sa mearga niciodata.

Duminica placuta tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Acum am inteles ce ai spus.Am asistat la operatiunile de montaj, axa cu came este ok iar injectoarele au fost reglate cu cheia gradata, au incercat injectorul care nu functioneaza si cu un reglaj la 220 grade si cu reglaj la 180 grade.Injectoarele au fost schimbate toate 4 iar kit-ul de reparatie l-am cumparat nou( o-ringuri, garnituri si tijele din capul injectoarelor).Mai mult decat atat injectoarele se pare ca le-am schimbat degeaba, cineva mi-a verificat solenoidul de pe ele si sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinu.

Cauta pe aici cum se face un reglaj corect al injectoarelor(ceas comparator/cheie gradata).

Daca injectorul e bun,ax cu came ok,injectorul reglat corect nu are de ce sa aiba asa compensari.

Ceva nu se leaga,nu e bun in cazul asta.

Da mi in pm.o adresa de mail si iti trimit cum se regleaza injectorul.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor colegilor.. Am si eu o problema cu un motor bmp sa rupt vibrochenul stie cineva daca pot sa pun un bmm? mersi

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred  doar de la 1.9 BLS se potriveste.La cati KM a crapat ? Asta e codul pt BMP  038109101AH

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor !vreau sa ma ajutati cu ceva sfaturi daca se poate,in special cei care au golf 5 2.0 140 cp.Urmeaza sa merg in Germania pt a achizitiona un golf 5 tdi .  momentan masina mea e pe benzina ,nu sunt multumit nici de consum si nici de putere (80 cp ford fiesta 2006).

Am citit toate post-urile legate de acest motor,dar as vrea sa va intreb care dintre cele 3 coduri de motor BKP,BMM,CBDB, conform Wikipedia ,trebuie evitat.Ma refer la injectoare Siemens,chiulasa care crapa ,pompa ulei care se defecteaza.Masina ce urmeaza sa o achizitionez va fi fabricata pana in 2006,sau ar trebui sa ma uit la 1.9 pd?desi as vrea cei 140 cp.Aceasta motorizare exista cu filtru de particule dar si fara?

 As vrea sa stiu la ce sa fiu atent cand o cumpar,ce sa verific ,cum sa testez un motor diesel ,deoarece nu am avut diesel si nici nu am condus unul decat cu 2-3 ocazii.Am citit pe forumuri,inclusiv din Marea Britanie si altele ,si exista o parere generala cum ca ,la aceasta motorizare e loterie curata in materie de fiabilitate.Am citit chestia cu crapatul chiuloasei si am ramas socat,dar am citit spre ex 70 pagini de comment-uri pe ''What a car'' ,si lumea e dezamagita rau ,se vorbeste de R32 in care ploua si multe altele,in schimb nimeni nu se plange de motorul 1.9 tdi pd 104 cp.Merita sa caut un 2.0 140 cp fabricat pana in 2006?va rog spuneti-va parerea.Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

CBDB - este motor TDI, common rail - nu are probleme cu injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

O sa incerc eu sa iti raspund la cateva din intrebarile tale ca posesor de 2.0 tdi.

 

Asadar:

 

1. la cilindreea de 2 litrii pe golf stiu ca s-a pus un singur tip de motor si anume BKD care are injectoare bosch cu care in mod normal nu ar trebui sa ai probleme. Legat de filtrul de particule nu cred ca o sa gasesti asa ceva mai devreme de 2009-2010 an de fabricatie. 

 

2. De testat daca nu ai un VagCom( sa stii sa il folosesti) la indemana sa verifici kilometrii, injectoarele, turbo samd nu poti decat sa il pornesti, sa il asculti cum merge la ralanti ( sa mearga rotund fara sa se balbaie...o mare problema la BKD-uri), in mers sa nu scoata fum excesiv ( sa lasi dara in spate de n metrii), sa nu scoata sunete suspecte venite din partea turbinei (sunet de sirena de ambulanta), sa nu se auda vreo bataie la roata stanga fata ( volant...verifici si cu pedala de ambreiaj calcata si fara). Ar mai fi altele dar nu imi vin in minte chiar acum.

 

3. Motorul de 1.9 105 cai este ok din punctul meu de vedere dar din ce am citit la randu-mi pe forum are mari probleme cu volant.

 

4. Il rog pe Florin ( a adaugat raspunsul in timp ce scriam) sa ma corecteze daca am gresit cu ceva.

 

 

Si nu uita, parerea mea este ca o masina achizitionata sh este o loterie. Cel mai mult poti doar sa fi foarte atent la achizitie pt ca pana la urma urmei nu te obliga nimeni sa scoti banii din buzunar pentru o anumita masina. Mergi si vezi mai multe masini, condu-le si abia apoi ia decizia. 

 

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pe Golf 5 o sa gasesti si BMM.

Modificat de sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da da..8 valve. Am uitat de el.

Cunosc pe cineva care cauta tocmai motorul respectiv ( omul are 3 4 masini modificate la activ cu participare la legale samd) tocmai pentru faptul e 8v nu 16v cum e bkd-ul ( 1 axa vs 2 axe) si astfel evita posibilele probleme cauzate de decalarea axelor( avansul) plus ca ar fi ceva mai fiabil.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru promptitudine.intradevar cu DPF numai dupa 2006 s-au fabricat.nu am stiut chestia cu 8 sau 16v ,in functie de cod.deci BKD are 16 v si BMM are 8v?dar amandoua au 140 cp?sa inteleg ca pe golf 5 nu au fost probleme cu injectoarele Siemens,si chiulasa<?doar pe Passat si alte modele au fost probleme?pentru ca sunt in ceata datorita acestor ''coduri'' de motor.atunci care ar fi diferentele dintre BKD si BMM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu chiulasa au fost probleme pe BKD, primele generatii, cu injectoarele au fost probleme pe BKP-ul de pe Passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari , vreau sa iau un leon 2006 - 04-04   BKD (cred) DSG. E ceva la ce ar trebui sa casc ochii mai bine inainte ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!