marianu

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?

309 postări în acest subiect de discuţie

ma gindesc la o schimbare in alegerea unui golf 5 cu motorizarea de 2.0 tdi de 140 cp.am mai tot auzit pareri pro si contra acestei motorizari,cum ca ar fi unele probleme la injectoare,ca sunt mai sensibile la motorina proasta de la noi,ca volantele pica pina in 100k,asta comparativ cu vechile motoare de 1.9 tdi puse pe masinile vag pina in 2004.un caz concret am un amic care i s-a bulit un injector la motorul asta de 2.0 140 cp,masina are numai 28000km.astept parerile voastre.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da sunt foarte proaste si la injectoare aceste motare cat si pe partea de ungere daca nu ma insel BKP cod motor si BMM, pica pompa de ulei mai exact imbusu care o antreneaza, e un sistem de ungere foarte prost conceput. :vaidecapulmeu:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Evita 2.0 TDI-ul daca vrei sa te urci in masina si cand ii dai cheie sa poti pleca fara probleme.

Nu stiu 2.0-urile de generatie noua CR cum sunt dar cele vechi sunt slabe... din punct de vedere al fiabilitatii.

Modificat de Tracto
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am auzit de 2.0 tdi pe Golf 5 cu probleme + ca motorul BKP (la care pica injectoarele) se gaseste doar pe Passat B6

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum spune si Lucian, BKP-ul nu a fost pus pe Golf5 asa ca eu nu as ocoli acest motor. Drept dovada mi-am cumparat exact 2.0TDI 140CP, cod motor BKD. Depinde foarte mult ce vrei. Eu unul as lua-o razna cu un 1.9 de 105cp, nu mai rezist cu motoare de putere mica. M-am convins ca in Romania e chiar important sa ai putere. Da, stiu ca se poate resofta 1.9. Totul depinde de tine. Ce vrei.

Eu am 110.000km si ca probleme importante nu am avut decat grupul de valve infundat (banuiesc) si turbina rupta. Adica 700 ron plus 400EUR. In rest cu ambreiajul stau bine, injectoarele chiar nu crapa la BKD, nu troncane, nu sughite, nu tuseste, porneste la sfert indiferent de temperatura atmosferica.

Daca vrei sa faci un fel de istoric al problemelor ce au aparut la BKD ar fi asa:

- turbina -> daca nu crapa inseamna ca esti exceptia care confirma regula;

-pompa de motorina;

-chiulasa ar putea incepe sa aiba fisuri spre 200.000km;

-ceva cu pompa de ulei, nu stiu prea bine ce;

-volant -> si asta pica destul de des.

Daca gasesti ceva ce-ti place, e ok dpdv tehnic, esti 100% sigur ca sunt reali km - eu zic sa nu excluzi 2.0TDI BKD. EVITA ... rectific ... ELIMINA COMPLET vreo varianta de motor BKP (vezi Passat-ul, Touran-ul).

Modificat de the_punkreas2003
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri,atunci mai bine ma indrept spre un 1.9 tdi de 105 cp,banuiesc ca la el nu sunt problemele lui 2.0 tdi.ori ma mai gindesc daca sa schimb o masina de care sunt multumit,fara probleme majore,doar pentru a satisface plictiseala.numai bine si sarbatori fericite la toata lumea.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu intre cele 2 am akles 2.0

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca poti sa alegi 2.0 TDI de pe Golf 5, dar daca este 2.0 TDI (astea au foarte multe probleme) Passat B6 mai bn te orientezi spre 1.9.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu e sa alegi motorizarea de 1.9 tdi, care si-a dovedit din plin fiabilitatea, si sa ii faci o resoftare de 30, 35 de cai.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

din moment ce sunt diferite un motor cu cai putini si altu cu cai mai multi,nu sunt de acord sa il imping peste limite .cred ca totusi 1.9 ie o alegere buna.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.9TDI si imi pare rau ca nu am 2.0TDI. Incearca sa mergi cu ambele motoare pe G5 sa vezi diferentele, ca sa nu iti para rau dupa.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 2.0 de 140 si imi pare rau ca nu am 2.0 de 170. Deci totul se rezuma la ce asteptari ai de la masina. Cand am avut de ales intre 2.0 si 1.9 pe Passat am ales cel mai mare dupa drivetest, insa e posibil ca un Golf sa mearga ok si cu un 1.9 TDI.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mare diferenta intre Golf si Passat. Daca vrei sa traga bine ai nevoie de cei 140CP si 320Nm.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am 2.0 TDI, cod BMN si la 28.000 km mi-a picat un injector. Senzatia e nasoala rau: moare motorul si nu se mai misca masina decat cu platforma. Daca vrei sa o pornesti singur trebuie sa decuplezi injectorul defect. Dar la 28.000 nimeni nu se asteapta la probleme, nu? Doar de asta cumparam masini noi...

Daca vrei doar putere e bun daca vrei mai mult (confort, silentiozitate,) nu. Despre fiabilitate inca nu ma pronunt ca nu vreau sa cobesc. Sper ca problema cu injectorul sa fie singura

Oricum daca ar fi sa aleg acum nu mi-as lua nici 1.9 TDI nici 2.0 TDI ci noile diesel-uri common-rail CR (de la orice producator nu doar VW).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu as da un pd pentru un cr,cu toate ca PD are consumu ala de ulei specific,si ie mai zgomotos un pic.CR ie bun la consum si nu ie asa zgomotos,dar......nu stiu ce sa zic de fiabilitate la injectoarele CR,plus ca raspunsul la pd este incomparabil.colegul cu seatu altea,care este cauza la defectarea injectorului?motorina?sau s-a ars?

Modificat de marianu
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei fiabilitate... motorul de 1.9 TDI PD e lider, E adevarat ca varianta cu 105CP e cam depasita. De-asta e si singura disponibila pe VW. Daca mai montau si acum "legendarul" motor de 131CP (sau chiar si cel de 150), motorul de 2.0TDI mai avea trecere doar la cate un curios. :lol:

Motorul de 2.0 CR se comporta foarte bine. Injectoarele sunt mult mai putin supuse "stresului" mecanic, decat la clasicul PD.

E adevarat ca VAG e inca la inceput in CR, dar tehnologia in sine este foarte fiabila. BMW spre exemplu, cred ca este deja la a 4-a generatie de CR. Si o dezvolta in continuare, obtinand consumuri de te minunezi.

Deci cine vrea PD, sa ramana la 1.9. Cine vrea 2.0, sa aleaga CR, chiar daca se gaseste doar pe motoare relativ noi si destul de scumpe.

Dezavantajul este cuplul mai liniar si nu atat de violent decat la PD.

Modificat de C o s m i n
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa spun exact si nici nu stiam ce sa intreb la service in acel moment. Cel de la service mi-a spus ca injectorul are si o parte electrica (cablaje) si ca aceea ar fi defecta. Oricum a spus ca la 28.000 km singura problema a unui injector poate fi doar un defect de fabricatie si nu un defect datorat combustibilului.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da se pare ca ai ghinion :vaidecapulmeu: . Cred ca sigur pe motorul tau BMN ai injectoare Siemenes cu cristal piezoelectric. Asa ca, cauza defectarii lor este intrarea in scurt a cristalului piezo, nu are nici cea mai mica legatura cu motorina. Probabil cu timpul se vor strica si celelalte (desi sincer nu iti doresc asta). Injectoarele tale sunt identice cu cele de pe Passat B6 cod motor BMR ... care se pare ca sunt afectate de aceleasi probleme ca si cele de pe BKP.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sunt un pic off topic ,exista diferenta ,ma refer ca sistem ,intre vechiul injector pd la motorul de 1.9 si injectorul pd de 2.0?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Chiar foarte mare.

Imaginile 1,2 - injectoare 2.0

Imaginea 3 - injector 1.9

post-8441-0-92325100-1293783505_thumb.jp

post-8441-0-31618000-1293783687_thumb.jp

post-8441-0-34743400-1293783710_thumb.jp

Modificat de C o s m i n
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pe passaturile B6 (ultimul model) toate motoarele sunt cele BKP?

chiar ma gandeam sa achizitionez noul passat sh, sau un touran 2.0tdi dupa 07

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pe Passat B6 doar 2.0 BKP de 140 de cai si 2.0 BMR de 170 de cai au probleme cu injectoarele. Deci de astea doua trebuie sa te feresti ...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu tot BKP din 2006, 140 CP. Pana acum nu am avut pb si am 62.000 km.

Va rog sa ma lamuriti care este de fapt problema:

- sunt injectoarele de fiabilitate mica?

- exista un tip de injectoare de fiabilitate mai mare?

- sau este problmea motorului PD ?

- se poate face ceva la acest motor sa nu mai ai pb?

Multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Problema este partea de comanda a injectoarele PD de pe BKP si BMR. Ele sunt marca Siemens si sunt cu cristal piezoelectric. La motoarele 1.9 TDI de 105 cp si la vechiile 2.0 TDI sunt injectoare cu solenoid, adica partea care comanda injectorul este alcatuita dintr-un solenoid care folosind efectul electro-magnetic comanda deschiderea injectorului. La cele cu cristl piezo mecanismul de comanda cu solenoid a fost inlocuit cu un cristal piezoelectic care pentru a comanda deschiderea injectorului foloseste efecul piezoelectric (daca aplici un curent unui cristal el isi va mari fizic dimensiunile). Acum problema e ca acest cristal intra in scurt circuit datorita, se pare, unui proaste izolari a lui fata de uleiul din motor. Odata intrat in scurt ECU (calculatorul motorului) sesiseaza asta printr-o scadere brusca a rezistentei (sub 10 ohmi de obicei) pe injectorul defect, asa ca pentru a nu se distruge (ECU) opreste comanda tuturor injectorelor pana ce injectorul cu probleme e scos din circuit. Asa ca masina nu va mai porni pana nu deconectezi injectorul in cauza. Dupa cum se prezinta situatia se pare ca toate injectoarele astea sunt afectate de aceasta problema asa ca e doar o cestiune de km pana se vor strica. Eu nu am auzit pe nimeni sa treaca de 200 000 km cu seriile de motor BKP sau BMR fara ca macar sa pice un injector.

PS: Mai exista un motor 2.0 TDI cu codul BMP care are injectoare Bosch tot cu cristal piezo dar care nu au nici o problema ...

LE: Solutia e sa schimbi toate 4 injectoarele daca nu vrei sa ai surprize neplacute, sau poti sa mergi cu ele asa dar sa fii mai precaut pentru ca pot sa iti crape cand esti intr-o depasire ...

Modificat de adrian001
3

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pai io dupa cum vad in desen injectorul de pe 2.0 nu ie pd,pare a fi de cr.el mai are in continuare rol si de pompa?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.