Jump to content


Photo

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


  • Please log in to reply
198 replies to this topic

#1 marianu

marianu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:A4 b8 tdi 2009
  • Motorizarea:2.0 120cp

Posted 24.12.2010 @ 15:52

ma gindesc la o schimbare in alegerea unui golf 5 cu motorizarea de 2.0 tdi de 140 cp.am mai tot auzit pareri pro si contra acestei motorizari,cum ca ar fi unele probleme la injectoare,ca sunt mai sensibile la motorina proasta de la noi,ca volantele pica pina in 100k,asta comparativ cu vechile motoare de 1.9 tdi puse pe masinile vag pina in 2004.un caz concret am un amic care i s-a bulit un injector la motorul asta de 2.0 140 cp,masina are numai 28000km.astept parerile voastre.

#2 Romario

Romario
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 V6 4MOTION
  • Motorizarea:2.5TDi 180 CP

Posted 24.12.2010 @ 18:18

Da sunt foarte proaste si la injectoare aceste motare cat si pe partea de ungere daca nu ma insel BKP cod motor si BMM, pica pompa de ulei mai exact imbusu care o antreneaza, e un sistem de ungere foarte prost conceput. :vaidecapulmeu:

#3 Tracto

Tracto
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Audi
  • Model:A3
  • Motorizarea:AEH

Posted 24.12.2010 @ 18:45

Evita 2.0 TDI-ul daca vrei sa te urci in masina si cand ii dai cheie sa poti pleca fara probleme.

Nu stiu 2.0-urile de generatie noua CR cum sunt dar cele vechi sunt slabe... din punct de vedere al fiabilitatii.

Edited by Tracto, 24.12.2010 @ 18:45.


#4 lucian_90tud

lucian_90tud
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi
  • Model:`01 A4 B5 Avant
  • Motorizarea:1.9TDI quattro

Posted 24.12.2010 @ 18:48

Inca nu am auzit de 2.0 tdi pe Golf 5 cu probleme + ca motorul BKP (la care pica injectoarele) se gaseste doar pe Passat B6

#5 the_punkreas2003

the_punkreas2003
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:BMW
  • Model:E90
  • Motorizarea:177 CP

Posted 24.12.2010 @ 19:12

Exact cum spune si Lucian, BKP-ul nu a fost pus pe Golf5 asa ca eu nu as ocoli acest motor. Drept dovada mi-am cumparat exact 2.0TDI 140CP, cod motor BKD. Depinde foarte mult ce vrei. Eu unul as lua-o razna cu un 1.9 de 105cp, nu mai rezist cu motoare de putere mica. M-am convins ca in Romania e chiar important sa ai putere. Da, stiu ca se poate resofta 1.9. Totul depinde de tine. Ce vrei.
Eu am 110.000km si ca probleme importante nu am avut decat grupul de valve infundat (banuiesc) si turbina rupta. Adica 700 ron plus 400EUR. In rest cu ambreiajul stau bine, injectoarele chiar nu crapa la BKD, nu troncane, nu sughite, nu tuseste, porneste la sfert indiferent de temperatura atmosferica.

Daca vrei sa faci un fel de istoric al problemelor ce au aparut la BKD ar fi asa:

- turbina -> daca nu crapa inseamna ca esti exceptia care confirma regula;
-pompa de motorina;
-chiulasa ar putea incepe sa aiba fisuri spre 200.000km;
-ceva cu pompa de ulei, nu stiu prea bine ce;
-volant -> si asta pica destul de des.

Daca gasesti ceva ce-ti place, e ok dpdv tehnic, esti 100% sigur ca sunt reali km - eu zic sa nu excluzi 2.0TDI BKD. EVITA ... rectific ... ELIMINA COMPLET vreo varianta de motor BKP (vezi Passat-ul, Touran-ul).

Edited by the_punkreas2003, 24.12.2010 @ 19:14.


#6 marianu

marianu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:A4 b8 tdi 2009
  • Motorizarea:2.0 120cp

Posted 25.12.2010 @ 09:15

multumesc pentru raspunsuri,atunci mai bine ma indrept spre un 1.9 tdi de 105 cp,banuiesc ca la el nu sunt problemele lui 2.0 tdi.ori ma mai gindesc daca sa schimb o masina de care sunt multumit,fara probleme majore,doar pentru a satisface plictiseala.numai bine si sarbatori fericite la toata lumea.

#7 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 25.12.2010 @ 09:18

Eu intre cele 2 am akles 2.0

#8 stelist_2007

stelist_2007
  • Oraş:Oradea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat b5.5 variant 2005
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 25.12.2010 @ 09:46

Eu zic ca poti sa alegi 2.0 TDI de pe Golf 5, dar daca este 2.0 TDI (astea au foarte multe probleme) Passat B6 mai bn te orientezi spre 1.9.

#9 cornel4575

cornel4575
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2009
  • Motorizarea:2.0 TDI CBAB

Posted 25.12.2010 @ 20:34

Sfatul meu e sa alegi motorizarea de 1.9 tdi, care si-a dovedit din plin fiabilitatea, si sa ii faci o resoftare de 30, 35 de cai.

#10 marianu

marianu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:A4 b8 tdi 2009
  • Motorizarea:2.0 120cp

Posted 25.12.2010 @ 23:44

din moment ce sunt diferite un motor cu cai putini si altu cu cai mai multi,nu sunt de acord sa il imping peste limite .cred ca totusi 1.9 ie o alegere buna.

#11 lucian_90tud

lucian_90tud
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi
  • Model:`01 A4 B5 Avant
  • Motorizarea:1.9TDI quattro

Posted 26.12.2010 @ 11:37

Eu am 1.9TDI si imi pare rau ca nu am 2.0TDI. Incearca sa mergi cu ambele motoare pe G5 sa vezi diferentele, ca sa nu iti para rau dupa.

#12 clau_75

clau_75
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2009
  • Motorizarea:2.0 TDICR 140CP

Posted 26.12.2010 @ 14:15

Eu am 2.0 de 140 si imi pare rau ca nu am 2.0 de 170. Deci totul se rezuma la ce asteptari ai de la masina. Cand am avut de ales intre 2.0 si 1.9 pe Passat am ales cel mai mare dupa drivetest, insa e posibil ca un Golf sa mearga ok si cu un 1.9 TDI.

#13 the_punkreas2003

the_punkreas2003
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:BMW
  • Model:E90
  • Motorizarea:177 CP

Posted 26.12.2010 @ 14:28

Nu e mare diferenta intre Golf si Passat. Daca vrei sa traga bine ai nevoie de cei 140CP si 320Nm.



#14 jpn_karz

jpn_karz
  • Oraş:Câmpulung
  • Maşina:Seat
  • Model:Altea
  • Motorizarea:2.0 TDI

Posted 26.12.2010 @ 16:11

Am 2.0 TDI, cod BMN si la 28.000 km mi-a picat un injector. Senzatia e nasoala rau: moare motorul si nu se mai misca masina decat cu platforma. Daca vrei sa o pornesti singur trebuie sa decuplezi injectorul defect. Dar la 28.000 nimeni nu se asteapta la probleme, nu? Doar de asta cumparam masini noi...
Daca vrei doar putere e bun daca vrei mai mult (confort, silentiozitate,) nu. Despre fiabilitate inca nu ma pronunt ca nu vreau sa cobesc. Sper ca problema cu injectorul sa fie singura
Oricum daca ar fi sa aleg acum nu mi-as lua nici 1.9 TDI nici 2.0 TDI ci noile diesel-uri common-rail CR (de la orice producator nu doar VW).

#15 marianu

marianu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:A4 b8 tdi 2009
  • Motorizarea:2.0 120cp

Posted 26.12.2010 @ 16:34

sincer nu as da un pd pentru un cr,cu toate ca PD are consumu ala de ulei specific,si ie mai zgomotos un pic.CR ie bun la consum si nu ie asa zgomotos,dar......nu stiu ce sa zic de fiabilitate la injectoarele CR,plus ca raspunsul la pd este incomparabil.colegul cu seatu altea,care este cauza la defectarea injectorului?motorina?sau s-a ars?

Edited by marianu, 26.12.2010 @ 16:36.


#16 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 28.12.2010 @ 11:43

Daca vrei fiabilitate... motorul de 1.9 TDI PD e lider, E adevarat ca varianta cu 105CP e cam depasita. De-asta e si singura disponibila pe VW. Daca mai montau si acum "legendarul" motor de 131CP (sau chiar si cel de 150), motorul de 2.0TDI mai avea trecere doar la cate un curios. :lol:

Motorul de 2.0 CR se comporta foarte bine. Injectoarele sunt mult mai putin supuse "stresului" mecanic, decat la clasicul PD.
E adevarat ca VAG e inca la inceput in CR, dar tehnologia in sine este foarte fiabila. BMW spre exemplu, cred ca este deja la a 4-a generatie de CR. Si o dezvolta in continuare, obtinand consumuri de te minunezi.

Deci cine vrea PD, sa ramana la 1.9. Cine vrea 2.0, sa aleaga CR, chiar daca se gaseste doar pe motoare relativ noi si destul de scumpe.
Dezavantajul este cuplul mai liniar si nu atat de violent decat la PD.

Edited by C o s m i n, 28.12.2010 @ 11:46.


#17 jpn_karz

jpn_karz
  • Oraş:Câmpulung
  • Maşina:Seat
  • Model:Altea
  • Motorizarea:2.0 TDI

Posted 28.12.2010 @ 15:26

Nu stiu sa spun exact si nici nu stiam ce sa intreb la service in acel moment. Cel de la service mi-a spus ca injectorul are si o parte electrica (cablaje) si ca aceea ar fi defecta. Oricum a spus ca la 28.000 km singura problema a unui injector poate fi doar un defect de fabricatie si nu un defect datorat combustibilului.

#18 adrian001

adrian001
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia II 2004
  • Motorizarea:1,9 TDI 105cp

Posted 29.12.2010 @ 13:12

Da se pare ca ai ghinion :vaidecapulmeu: . Cred ca sigur pe motorul tau BMN ai injectoare Siemenes cu cristal piezoelectric. Asa ca, cauza defectarii lor este intrarea in scurt a cristalului piezo, nu are nici cea mai mica legatura cu motorina. Probabil cu timpul se vor strica si celelalte (desi sincer nu iti doresc asta). Injectoarele tale sunt identice cu cele de pe Passat B6 cod motor BMR ... care se pare ca sunt afectate de aceleasi probleme ca si cele de pe BKP.

#19 marianu

marianu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:A4 b8 tdi 2009
  • Motorizarea:2.0 120cp

Posted 31.12.2010 @ 09:53

sunt un pic off topic ,exista diferenta ,ma refer ca sistem ,intre vechiul injector pd la motorul de 1.9 si injectorul pd de 2.0?

#20 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 31.12.2010 @ 10:19

Chiar foarte mare.
Imaginile 1,2 - injectoare 2.0
Imaginea 3 - injector 1.9

Attached Files


Edited by C o s m i n, 31.12.2010 @ 10:22.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users