Jump to content

Totul despre Golf 3 si Vento ...


CT-12-VVV
 Share

Postare recomandată

Salut, din moment ce topicul cu consumul este inchis, m-am gandit sa pun aici neclaritatea mea.

Tocmai ce am luat la adunat benzina de pe bonurile de benzina. Cu 49litri benzina am parcurs 693Km din care 490km in exterior si 203km interior. Daca fac un calcul simplu imi iese cam 7%, se poate considera a fi consum mixt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca postez aici, stie cineva daca este vreo diferenta intre motorul de 1.8 ADZ si motorul de 1.8 ADD? Trebuie sa schimb garnitura de chiulasa, garnitura baie de ulei, segmenti ...... si la nici un magazin de piese auto nu gasesc codul meu de motor ... Salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 ADD exista in Etka dar cred ca au uitat sa puna si piesele pentru el :) Solutia ar fi mergi la un dealer reprezentanta VW si sa-ti faca o proforma pe piesele pe care le ceri, se va lovi de faptul ca nu gaseste piesele in Etka pentru ADD si va cere o informare de la Porsche Romania. Iar la proforma rogi consultantul sa-ti lase si codurile pieselor desi e contrar politicii :)

P.S:ADZ si ADD sunt asemanatoare dar nu identice.

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi o varianta care nu se prea practica la noi in Romania. Trimiti o scrisoare (mail) la VW si ceri detalii despre masina (coduri piese si repere) motivand ca faci restaurare si nu gasesti codurile. Vei primi o diagrama cu toate piesele montate pe masina. Ar trebui sa primesti un desfasurator cu codurile. Sunt curios daca trimit asa ceva si in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa merg la Sandra sa intreb in Iasi, sunt sigur ca nu ma lamuresc aia (am mai fost o data sa imi faca o diagnoza si mi-au spus ca nu fac pe masini mai vechi de 2000), in caz contrar o sa incerc piesele de la ADZ ... mersi pentru raspunsuri ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca dar nu stiu ce sanse ai :) Am inteles ca cei din Suceava ar fi ceva mai ok desi pentru mine reprezentanta = service la coltul strazii unde trebuie sa platesti de 3 ori mai mult decat face. Au noroc de imaginea creata prin investitia masiva "arata bine" :) , stiti zicala cu leopardul si gardul vopsit? :D ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ADD-ul ala nu e cumva facut doar pentru piata americana ?

Ia legatura cu paul_ral el te poate indruma legat de aceste piese.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ADD-ul este un motor de 1,8 cu sistem de injectie Digifant. A fost pus doar pe masinile fabricate pentru Mexic și America de Sud, nu au fost destinate pieții americane/canadiene sau europene

post-6155-0-94151900-1291828227_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asta e, masina mananca cam mult ulei si mi-a inegrit foarte tare toba de aceea am dus-o la doctor ... Maine cred ca imi da verdictul , sper sa fie doar segmentii dusi .... ce spui paul, or fi la fel segmentii la toate motoarele de 1.8 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba semeringurile de la supape. Segmentii sunt aceiași la toate motoarele 1,8, avand aceleași date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca am mai scapat un pic de griji .... mersi , sper sa rezolv sa iasa repede pe strada saracuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

Pentru ca toate topicurile (3) despre consum sunt ichise intreb aici. Vreau sa iau vw vento, 1993 motor 1.8 benzina 90cai, la ce consum urban/extern sa ma astept?

Multumesc!

Modificat de zaytsuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In trecut am avut un Golf 1.8 90cp si pot sa iti spun ca in mediu urban consuma undeva intre 10-12L/100KM iar extraurban in jur de 6L/100KM,motorul fiind in mintile lui.Bafta!

Modificat de robert28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite despre consum avem asa:

1.4 - 60 cai , Nm 107 , viteza maxima 157 demaraj o-100 km/h 16,3sec, consum mixt 7,8/100km catalizator +

1,4 mpi idem 1.4 monopunct dar Nm cuplu 116

1.6 mpi - 75 cai , Nm 126, vit max 168, 0-100km/h - 14 sec consum mixt 7,2 catalizator +

1,6 monopunct idem 1.6 mpi dar cuplu 126 si consum 7,2

1.6 - 100 cai, Nm 140 , viteza max 186km/h , demaraj 0-100km/h 10,7sec, consum 9,4 catalizator+

1.8 - 75 cai -Nm , viteza max 168km/h , demaraj 0-100km/h - sec , comsum mixt 7,6? catalizator E2

1.8 - 90 cai 145Nm , viteza max 180km/h , demaraj 0-100km/h 12.1 sec , comsum mixt 7,6 catalizator+

2.0 - 115 cai , Nm 166 , viteza max 198km/h , 0-100 km/h 10.1 sec, consum mixt 8,6 catalizator +

GTI 2.0 16v - 150 cai , 180 Nm, vit max 215km/h, demaraj 0-100km/h 8.3 sec , consum 8,4l/100km mixt . pun si o poza ca sa fie treaba treaba !

2.8VR6 - 174 cai, 235Nm , viteza max 225km/h , demaraj 7,6 sec, consum mixt /100km 9,5 catalizator+

2.9 VR6 syncro- 190cai , cuplu Nm 245, viteza max 224 km.h , demaraj 7.5 , consum mixt 10.6 , catalizator+

1.9 D - 64 cai , 124 Nm , viteza max 156km/h , demaraj 0-100 km/h 17,6 sec,consum mixt 100km 6,8 l

1.9 TD - 75 cai , 150 Nm , viteza max 165 km/h, demaraj 0-100km/h 15,4 sec, consum mixt 6,4 l /100km

1.9 TDI - 90 cai , cuplu 202Nm , vit max 178km/h, demaraj 0-100km/h 12.8 sec , consum mixt 100 km 5l .

Si manualul de utilizare consum.

post-14771-0-50357000-1299782304_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

nu stiu da e off topic da daca e off topic imi cer scuze. as dori sa aflu si eu cat costa o inmatriculare dupa bg pe ro. am vw vento 1,9 sdi din 97. ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu da e off topic da daca e off topic imi cer scuze. as dori sa aflu si eu cat costa o inmatriculare dupa bg pe ro. am vw vento 1,9 sdi din 97. ma puteti ajuta?

la taxa asta (aproximativa) mai adauga pretul asigurarii,talon, numere,etc.post-81754-0-37568200-1348913123_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu plati taxa, vorbeste cu un avocat intai. cauta pe google, gasesti tone de informatii, topic-uri intregi pe tema asta, oameni din domeniu care te ajuta cu un sfat. nu valoreaza masina cat taxa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
CRISTIAN DELEANU

Mai este o chestie, vezi cum arata bujiile , daca sunt negre (ancrasate) si nu au culoare caramizie,  ai amestecul prea bogat din cauza ca sonda lambda e defecta . Simptome defectiune sonda lambda: motorul nu trage bine, posibil sa se aprinda becul la presiunea de ulei atunci cand masina este incarcata si este sub 3000 de ture, motorul are mici intreruperi cand este turat la 2500 de ture,consum marit de combustibil. Sonda lambda are un aliaj de zirconiu care citeste oxigenul din esapament si in functie de acesta produce un voltaj intre 0.2 - 0.9 volti pe care calculatorul masinii  il interpreteaza si modifica combustia la injectie.  Se mai poate observa cum lucreaza sonda, dupa culoarea din teava de esapament ( neagra sau afumata in loc de culoarea deschisa asemanatoare cu tabla zincata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am si eu o problema mai ciudata daca poate sa-mi faca si mie cineva cateva poza cu 1 mufa care vine la pompa de spalat parbrizu a suferit un accident masina pe partea soferului si acuma am reparato da numa nu gasesc mufa aia de unde vine conectata la pompa golf 3 tdi 1,9 90 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Invata sa scrii!

2. Foloseste functia Search si posteaza intr-un topic adecvat problemei tale.

3. Invata sa scrii corect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine poate sa ma ajute va rog

Modificat de Jonny1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut !

Am un vw vento an 1993. motor 2.0 benzina monopunct.

am o problema cu el si incerc sa o rezolv cu ajutorul vostru daca se poate.

 

am scos mufa de la senzorul hall in timp ce motorul mergea. - motorul sa oprit. am pus mufa senzorului hall la loc. si am dat sa pornesc . motorul a pornit din nou fara probleme doar ca am observat ca inainte de a roti cheia in contact sa dau la automat am pus doar contactul in sine si se aude un tzarait in delcou.

Am scos fisa centrala din capac delcou aceea care vine de la bobina si am pus aproape de sasiu . am pus contact iar si da scanteie fisa centrala fara ca sa dau la automat da cateva stantei doar cand pun contactul.

aveti cumva idee cum pot sa remediez aceasta problema ? nu cred ca e normal sa dea scanteie fisa centrala doar cand pun contactul si nu dau la automat.

mentionez am schimbat bobina de inductie si tot la fel face.

 

astept raspunsuri. multumesc.

Modificat de z4X
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!