Jump to content


Photo

probleme delcou


  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#1 bankaru g3

bankaru g3
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:mk2/3
  • Motorizarea:1.8 GTI 8v

Posted 29.08.2010 @ 16:14

am incercat de 3 ori sa schimb capacul de la delcou, niciodata nu s-a portivit. este diferit sistemul bosh de cel valeo? eu am un pin de palstic , o catare , care nu vine la semn . precizez ca delcoul meu este valeo

#2 CVA G3

CVA G3
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 3 CL 1992
  • Motorizarea:1.8 55W AAM

Posted 30.08.2010 @ 20:00

Sunt doua sau trei tipuri.
Cel putin Bosh sunt doua tipuri. Lung sau scurt. De obicei cei de la piese stiu asta.
Se cumpara luleaua si capacul impreuna, de acelasi tip.

#3 r.alex

r.alex
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Mk3 '94
  • Motorizarea:1,8 90 CP ABS

Posted 18.11.2010 @ 22:59

Va salut,nu am gasit un topic referitor la aceasta problema.Daca exista si nu l-am gasit eu imi cer scuze.

Ok, problema la mine sta in felul urmator:
Dupa multe analize ale motorului, datorate unui mers neregulat in diferite conditii...mecanicul meu a ajuns la concluzia ca este o problema la aprindere.
Mi-a aratat capacul de la delco,care intradevar arata rau.Este afumat si are mai multe "impuscaturi".Nu l-am schimbat inca.Mi-a zis si sa ma uit pe intuneric dupa scantei la bobina,fise,delco.
Bun,astazi mi-am adus aminte si cum s-a intunecat....masina nepornita de cateva zile,umezeala mare afara am coborat sa ma uit.
Am pornit-o,am ridicat capota si surpriza...un adevarat spectacol de lumini.
La capacul de la delco,unde se conecteaza fisele...scantei la greu.Pe fise la fel,pe toate se vedea.Mai ales unde se ating intre ele.Chiar si daca puneam degetul pe oricare din ele oriunde, facea scanteie.Si la fel si pe fisa de la bobina la capac.
Fisele sunt relativ noi, mi le-a masurat cu un aparat (nu ma pricep) si mi-a zis ca sunt bune.Bujiile chiar sunt noi si toate arata bine.
Care sa fie problema?
Se poate sa fie doar de la capac?

#4 taz21

taz21

    Moderator

  • Oraş:Mangalia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 1HX0 1996
  • Motorizarea:1.8 ADZ 90 CP

Posted 19.11.2010 @ 00:43

Schimba capacul. Nu e o avere.

#5 r.alex

r.alex
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Mk3 '94
  • Motorizarea:1,8 90 CP ABS

Posted 19.11.2010 @ 12:22

Capacul nu este, dar fisele si bobina cam sunt.
Acum sper sa nu fie prosteasca intrebarea, dar simptomele mele elimina cumva bobina?
Intreb pt. ca nu ma pricep iar mecanicul la care o duc de multe ori merge pe principiul "hai sa schimbam tot" si daca nu are nici un efect, "oricum trebuiau schimbate".

#6 spionu

spionu
  • Oraş:Roman
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:golf 3 1993
  • Motorizarea:1,6 ABU 75CP

Posted 19.11.2010 @ 17:48

ha ne-ai lamurit cu mecanicul tau "hai sa schimbam masina ca si asa trebuia schimbata"eu zic ca problema ta este la capac si la fise nu de la bobina
daca ar fi de la bobina ,altele ar fi simptomele

#7 victor177

victor177
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Cordoba 1994
  • Motorizarea:1.8 GTI

Posted 19.11.2010 @ 17:56

Eu cand am schimbat capacul de la delcou am comnadat dupa codul de pe delcoul original, daca ai bosch ar trebui sa aiba codul pe el, si se gaseste echivalent. M-am izbit de aceeasi problema, erau 3 sau 4 modele diferite cu specificatii diferite

#8 denismoc

denismoc
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf III
  • Motorizarea:1.6mpi 75CP AEE

Posted 19.11.2010 @ 18:52

Cand comanzi capacul la delco trebuie sa te duci cu certificatul masinii, fiecare motorizare are tipul ei de delcou si de aici diferentele. Eu comand tot timpul dupa cod motor si anul de fabricatie si este ok.

Dac sunt scantei pe la fise si delcou neaparat schimbate toate, daca bobina ar avea probleme nu cred ca ar mai porni motorul.

#9 r.alex

r.alex
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Mk3 '94
  • Motorizarea:1,8 90 CP ABS

Posted 19.11.2010 @ 20:36

Ca model nu cred sa am probleme.Pentru motorul meu nu exista decat 2 modele,Bosch lung si scurt.Iar al meu este scurt.

De pornit,porneste "la sfert" oricand oriunde. :)
Sunt mai linistit ca am eliminat bobina.
Desi nu prea inteleg eu principiul de functionare, mi se pare ciudat totusi ca toate fisele sa fie duse.
Au cam un an de cand au fost schimbate si cand mi le-a masurat acum cateva zile erau ok...

#10 denismoc

denismoc
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf III
  • Motorizarea:1.6mpi 75CP AEE

Posted 20.11.2010 @ 15:40

E dusa izolatia si conturneaza prin ea. In felul acesta ai piederi de scanteie si cred ca iti va distruge si pipa si capacul delcou nou pe care urmeaza sa il montezi ( parerea mea ). La mine la masina din cauza lor mi-a mancat in jumatate de an toti electrozii din capacul delco.

#11 sorin74

sorin74
  • Oraş:Drăgăşani
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf3 Edition 1997
  • Motorizarea:2,0GTI 150CP

Posted 21.11.2010 @ 18:58

Salutare!Am citit acest topic si confirm cele scrise de voi mai sus cu uitatul noaptea la fise,capac delcou.Am un relantiu neregulat,mici rateuri(insesizabile)la relanti,accelerare necontrolata(uneori).Am deschis capota si surpriza-"orga de lumini".Daca atingeam fisele intre ele se forma un cordon de schantei,deasupra capacului(intr-un colt) cateva schantei.La fisa care vine de la bobina si intrain delcou,la fel scantei la intrarea in delcou!Nu m-am gandit la treaba asta pt ca fisele,izolatia pareau ok!Am desfacut acum o luna capacul de plastic si in iterior era afumat si pe alocuri impuscat!Tare e treaba cu uitatul sub capota noaptea!!Cred ca o sa schimb tot fise capac delcou,senzor hall.Fisele si capacul trebuie cumparate noi dar nu stiu daca restul merg si la mana a doua?!Mult

#12 cheloo_e13

cheloo_e13
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf III
  • Motorizarea:1.6 75 cp ABU

Posted 21.11.2010 @ 20:08

senzorul hall nu are rost sa-l schimbi, el merge chiar daca iti da scanteile acelea

ai sa stii cand nu iti mai merge senzorul hall, ca nu iti mai porneste masina

#13 r.alex

r.alex
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Mk3 '94
  • Motorizarea:1,8 90 CP ABS

Posted 22.11.2010 @ 02:34

Eu o sa schimb in prima faza doar capacul, sa vad cum se comporta.Daca o sa am spectacol de lumini in continuare o sa schimb si fisele.
Capacul l-am gasit Bosch,Facet si Beru.Si as merge pe Bosch...
Iar fisele,FACET,TESLA si NGK. NGK vad ca sunt ceva mai scumpe,dar as opta pentru ele.Sau Tesla cu miez de cupru (banuiesc ca sunt mai bune decat cele cu miez siliconic).
Voi ce-mi recomandati?

#14 denismoc

denismoc
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf III
  • Motorizarea:1.6mpi 75CP AEE

Posted 22.11.2010 @ 13:12

Eu am pus prima data TESLA cu miez siliconic, si am fost sa imi regleze avansul cu stroboscopul dar nu primeau semnal prin fisele astea asa ca am pus cu miez de cupru, bineinteles ca nici prin astea nu primeau semnal asa ca am ramas cu avansul pe pozitia veche.
Nu stiu care este problema cu reglajul avansului la stroboscop prin fisele astea dar daca dispui de bani cumpara direct NGK, nu ca nu ar fi bune si TESLA, eu nu am probleme cu ele in afara de cea expusa mai sus.

#15 r.alex

r.alex
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Mk3 '94
  • Motorizarea:1,8 90 CP ABS

Posted 09.12.2010 @ 22:52

Astazi am schimbat capacul.Si pana acum se comporta ok.Nu a apucat sa se raceasca sa-mi dau seama mai bine.
Dar scantei nu se mai vad nicaieri.In ultimele zile se si oprea dimineata,iar scateile la capac erau deja violente si se si auzeau.
Adevaratul test va fi dimineata.Vreau sa va intreb cum vi se pare vechiul capac pt. ca eu nu-mi pot da seama daca arata bine sau nu.

Capac vechi

#16 sorin74

sorin74
  • Oraş:Drăgăşani
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf3 Edition 1997
  • Motorizarea:2,0GTI 150CP

Posted 09.12.2010 @ 23:14

Salut.Deci,indicat sa schimb mai intai capacul,apoi urmaresc daca mai apar pe fise?!Capacul e 145ron m-am interesat.....!Bafta!

Edited by taz21, 10.12.2010 @ 08:54.
Nu mai da quote la mesajul anterior


#17 taz21

taz21

    Moderator

  • Oraş:Mangalia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 1HX0 1996
  • Motorizarea:1.8 ADZ 90 CP

Posted 10.12.2010 @ 08:55

Eu am dat pe capac vreo 50 de lei.

#18 omu_negru84

omu_negru84
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:volkswagen
  • Model:VENTO GT 1993
  • Motorizarea:1.8 ABS 90CP

Posted 10.12.2010 @ 11:09

pentru 2.0gti : http://www.unixauto....Marka_Form.aspx

#19 r.alex

r.alex
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Mk3 '94
  • Motorizarea:1,8 90 CP ABS

Posted 10.12.2010 @ 11:47

La mine dupa schimbarea capacului,nu se mai vad scantei nici pe fise.(aseara cel putin,o sa-i urmaresc evolutia) Si oricum e mai ieftin,deci mai bine se schimba capacul in prima faza.
Eu am dat 65 pe el, Beru.Si mai citeam pe un alt forum,nu mai retin unde...am ajuns din intamplare acolo.Ca mici scantei se pot vedea si pe unele fise noi, unde se ating intre ele sau daca pui degetul...dar daca nu sunt insotite de pocnituri si nu curenteaza e ok.

#20 r.alex

r.alex
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Mk3 '94
  • Motorizarea:1,8 90 CP ABS

Posted 10.12.2010 @ 13:55

Tocmai ce am fost plecat putin cu ea.Nici o problema la pornire.Si a fost destul de frig,abia am reust sa deschid usa.(sunt la Sinaia)
In aceleasi conditii acum cateva zile,pana o curatam de zapada se oprea de 2-3 ori.Tremura grav si chiar si dupa ce se incalzea ma trezeam ca da sa moara cand aveam nevoie sa traga.
Acum porneste si merge ceas.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users