plus8

Lexus IS 220d VS Audi A4 2.0TDI 2006

16 postări în acest subiect de discuţie

Ma intereseaza cat mai multe informatii privind costurile de intretinere si probleme specifice.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut zilele trecute un Lexus IS care abia a iesit din parcare,tractiunea pe spate pt. mine e un minus..reviziile sunt f. scumpe (in jur de 2000RON) si mai are o problema..are prostul obicei sa creada ca e portbagajul deschis atunci cand pui contactul si nu te lasa sa o pornesti,trebuie sa rogi pe cineva sa apese pe el sa poti porni masina.Eu pun banii pe Audi cu toate ca nu ia ochii targului e mult mai fiabila si mai ieftin de intretinut.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La fiabilitate as pune toti banii pe Lexus. In toate survey-urile de fiabilitate si customer satisfaction au fost in top daca nu chiar pe locul unu, mult mai bine clasat decat Audi.

In plus daca as avea de ales cred ca as iesi putin din pluton si alege Lexus.

Totusi la costuri de intretinere cred ca este ceva mai scump decat Audi.

Modificat de spb
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

mda...tocmai ce am iesit de pe lexusownersclub.co.uk

valva EGR pune multora probleme....costa 500lire,s-au facut si niste recalluri pt injectoare

la audi cat costa EGRul?

in afara de valva EGR si cateva chestii minore nu am mai citit altceva de rau...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Imi place mult Lexus - masina exclusivista dar totusi sunt sigur ca intretinerea costa mai mult ca la un Audi.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Intre lexus si audi e clar ca lexus...La toate masinile este problema cu egr daca persanele respective merg cu masinile in ora 100% si merg cu ele ca si cu bicicleta.

Probleme exista la ambele acuma si la audi nu e departe egr-ul dar sunt sigur ca nu e 500 de lire la lexus si pe deasupra nu e nevoie sa il schimbi , se curata si gata.

Referitor la problema cu switch-urile cred ca la grupul vag e cea mai des intalnita de la G4 la Toareg si chiar si la Phaeton si Porsche Cayene am schimbat, de ce nu ar fi si la lexus aceasta problema.

Am avut lexus de drive unde am lucrat odata, super tare masina super dotata, te simti prea tare la volan si in plus un lexus nu isi ia oricine.

Consumabilele ulei filtre si alte alea nu cred sa coste diferit la cele 2

Modificat de gabriel
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am citit 3 posturi de la useri diferiti in care au specificat ca au schimbat EGR cu 500lire.

motorul 220d 2231 cc are 400Nm cuplu :P ....de aici rezulta mers subturat mai mult ca sigur...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, ofera multa putere dar trebuie un pic mai turat si folosit fiind in aglomeratie e de ajuns sa ajungi la max a 3-a imediat si sa mergi acolo dar mergand asa motorul este subturat .

In oras la acest motor ca sa fii in regula cu a 3-a la 1400 sau 1500 ai deja 50 sau 60 linistit.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Dintre marcile premium Audi stiu ca are cele mai mici costuri de intretinere. Insa, calitativ (si aici ma refer in special la statistica penelor) Lexus sta cel mai bine. Cu alte cuvinte in Audi bagi bani... oarecum mai des sa zic, iar in Lexus nu e chiar asa. Insa atunci cand "pica" ceva te costa foarte mult. Daca mergi foarte mult cu masina eu zic ca merita Lexus, daca nu, Audi. :frigbaitata:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

da ,dar a 4 2.0 tdi 170 cp il face pe is220 chiar si cu 400 nm ,

lexus este super faina masina si comfort bun , dar platesti mai mult ca la 2.0 tdi ca is220 are de 2.2

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Informatii despre costuri de intretinere poti afla in cazul Lexus, luand legatura cu cei de la Toyota Romania. Nu cred ca au ce sa ascunda. La modelele Toyota datele financiare despre revizii sunt la vedere pe site, sunt foarte transparenti (spre deosebire de multe alte marci, care le considera confidentiale).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
da ,dar a 4 2.0 tdi 170 cp il face pe is220 chiar si cu 400 nm ,

lexus este super faina masina si comfort bun , dar platesti mai mult ca la 2.0 tdi ca is220 are de 2.2

IS are 177CP

@Diesel :am vazut reviziile la Toyota,mi se par super ok...buna ideea ta

Modificat de plus8
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@plus8 , da are 177 cp , dar are performante mai slabute 0-100 si alealalte si cutia e mai buna

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

e mai greu Lexus...

nu ma intereseaza sa discutam decat despre costuri de intretinere...celelalte aspecte le-am lamurit

deci,dc poate cineva sa imi dea preturi concrete de intretinere,facturi service,revizii,probleme specifice,i-as fi recunoscator

Modificat de plus8
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am gasit acest topic, eu tocmai ce am luat acum un is220d... am mers cu mercedesuri cu bmw uri, am si avut ...dar lexus ii mult peste... sunt fan rau de vag... de cand ma stiu numai vag visez noptile... credeam ca sunt masini bune, dar acum... inca mai am passatu si merg si cu una si cu alta... ii diferenta de la cer la pamant... nu se compara... multi compara cu seria 3 cu C klasse si A4 ... eu mergand cu masina zi de zi ... eu zic ca ii cu mult peste toate aces lexus... bine a mea ii si full (scaune ventilate, navi mare L&M etc)...

Asa ca daca ca si mine vati saturat de de VAG si vreti intrun buget destul de mic confort maxim si placere de conducere eu zic ca lexus (is) ii ceea mai buna varianta.

De mai bine de 2 luni tot studiez si incerc masini cu care as putea inlocui passatu (Highline si 188 cai), ba cu golf6 ba cu seria 3 sau chiar si 5 , ba audi a 3 sportback (09) ba B6 (2010) etc in final am gasit.

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu as lua A4 B7 diesel cu motor mai mic de 2.5L nici de ar fi la versus cu golf 5. Pe partea de motoare diesel a fost dezastruos, o rusine si totodata un esec fata de motoarele legendare de pe B6. Rasfoieste forumul sa vezi "bucurii" la 1.9/2.0 pe A4 B7 - evident, vor aparea posesorii de B7 care vor sari in sus, nimeni nu va admite ca masina lui e , pe romaneste, nasoala din pdv al fiabilitatii. 

Daca tii mortis de A4 B7, ia-ti Exeo. Sau A4 B7 cu motor diesel V6. 

Iar apoi, cum au spus si colegii mai sus, Lexusul este o clasa mai sus fata de competitorii directi. 

 

Topicul e vechi, dar spun sa vada si alti colegi interesati de aceste masini. 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.