Sign in to follow this  
Followers 0
plus8

Lexus IS 220d VS Audi A4 2.0TDI 2006

14 posts in this topic

Ma intereseaza cat mai multe informatii privind costurile de intretinere si probleme specifice.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut zilele trecute un Lexus IS care abia a iesit din parcare,tractiunea pe spate pt. mine e un minus..reviziile sunt f. scumpe (in jur de 2000RON) si mai are o problema..are prostul obicei sa creada ca e portbagajul deschis atunci cand pui contactul si nu te lasa sa o pornesti,trebuie sa rogi pe cineva sa apese pe el sa poti porni masina.Eu pun banii pe Audi cu toate ca nu ia ochii targului e mult mai fiabila si mai ieftin de intretinut.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fiabilitate as pune toti banii pe Lexus. In toate survey-urile de fiabilitate si customer satisfaction au fost in top daca nu chiar pe locul unu, mult mai bine clasat decat Audi.

In plus daca as avea de ales cred ca as iesi putin din pluton si alege Lexus.

Totusi la costuri de intretinere cred ca este ceva mai scump decat Audi.

Edited by spb
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda...tocmai ce am iesit de pe lexusownersclub.co.uk

valva EGR pune multora probleme....costa 500lire,s-au facut si niste recalluri pt injectoare

la audi cat costa EGRul?

in afara de valva EGR si cateva chestii minore nu am mai citit altceva de rau...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi place mult Lexus - masina exclusivista dar totusi sunt sigur ca intretinerea costa mai mult ca la un Audi.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre lexus si audi e clar ca lexus...La toate masinile este problema cu egr daca persanele respective merg cu masinile in ora 100% si merg cu ele ca si cu bicicleta.

Probleme exista la ambele acuma si la audi nu e departe egr-ul dar sunt sigur ca nu e 500 de lire la lexus si pe deasupra nu e nevoie sa il schimbi , se curata si gata.

Referitor la problema cu switch-urile cred ca la grupul vag e cea mai des intalnita de la G4 la Toareg si chiar si la Phaeton si Porsche Cayene am schimbat, de ce nu ar fi si la lexus aceasta problema.

Am avut lexus de drive unde am lucrat odata, super tare masina super dotata, te simti prea tare la volan si in plus un lexus nu isi ia oricine.

Consumabilele ulei filtre si alte alea nu cred sa coste diferit la cele 2

Edited by gabriel
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am citit 3 posturi de la useri diferiti in care au specificat ca au schimbat EGR cu 500lire.

motorul 220d 2231 cc are 400Nm cuplu :P ....de aici rezulta mers subturat mai mult ca sigur...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este, ofera multa putere dar trebuie un pic mai turat si folosit fiind in aglomeratie e de ajuns sa ajungi la max a 3-a imediat si sa mergi acolo dar mergand asa motorul este subturat .

In oras la acest motor ca sa fii in regula cu a 3-a la 1400 sau 1500 ai deja 50 sau 60 linistit.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dintre marcile premium Audi stiu ca are cele mai mici costuri de intretinere. Insa, calitativ (si aici ma refer in special la statistica penelor) Lexus sta cel mai bine. Cu alte cuvinte in Audi bagi bani... oarecum mai des sa zic, iar in Lexus nu e chiar asa. Insa atunci cand "pica" ceva te costa foarte mult. Daca mergi foarte mult cu masina eu zic ca merita Lexus, daca nu, Audi. :frigbaitata:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ,dar a 4 2.0 tdi 170 cp il face pe is220 chiar si cu 400 nm ,

lexus este super faina masina si comfort bun , dar platesti mai mult ca la 2.0 tdi ca is220 are de 2.2

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Informatii despre costuri de intretinere poti afla in cazul Lexus, luand legatura cu cei de la Toyota Romania. Nu cred ca au ce sa ascunda. La modelele Toyota datele financiare despre revizii sunt la vedere pe site, sunt foarte transparenti (spre deosebire de multe alte marci, care le considera confidentiale).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
da ,dar a 4 2.0 tdi 170 cp il face pe is220 chiar si cu 400 nm ,

lexus este super faina masina si comfort bun , dar platesti mai mult ca la 2.0 tdi ca is220 are de 2.2

IS are 177CP

@Diesel :am vazut reviziile la Toyota,mi se par super ok...buna ideea ta

Edited by plus8
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@plus8 , da are 177 cp , dar are performante mai slabute 0-100 si alealalte si cutia e mai buna

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

e mai greu Lexus...

nu ma intereseaza sa discutam decat despre costuri de intretinere...celelalte aspecte le-am lamurit

deci,dc poate cineva sa imi dea preturi concrete de intretinere,facturi service,revizii,probleme specifice,i-as fi recunoscator

Edited by plus8
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.