philip.robz

cum se monteaza releu bujii incandescente

10 postări în acest subiect de discuţie

la motorasul meu de 1.6 td tip jr care de fapt e pus pe un golf 3 , nu merge releul bujiilor asa cum trebuie , in sensul ca tine prea mult bujiile aprinse asa cum am citit ca au patit si alti membri ai forumului. am inteles ca timpul cat acestea stau aprinse depinde de temperatura motorului si e cat se poate de logic. Releul pe care il am montat sigur nu e de golf si e o improvizatie a unul asa zis meserias d-zeu stie cine o fi deci nu am pe cine sa injur. imi arde bujiile ca la balamuc . vreau sa il schimb cu unul original dar nu stiu cum trebuie legat . de unde isi ia temperatura motorului , prin ce sonda? va rog sa ma puteti ajuta cu o schema si cateva indicatii de montaj . o poza ar fi chiar nemaipomenit . multumesc mult.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Incepand cu inceputul, motorul tau nu are ce cauta pe Golf III. Acolo sunt alte motoare, dar cu siguranta nu JR.

Poti incep prin motarea unui releu de bujii luat pe codul tau, nu potrivit "vizual". Senzorul de temp este plasat pe gatul de plastic care intra in chiulasa, si in care intra furtunul "mare si gros" de la radiator. Senzorul e plasat in lateralul acelui gat de plastic (cel putin la mine asa e).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca este posibil ca releul sa fie legat bine dar este setat din fabrica cu un anumit timp. acesta difera in functie de motor, cod, masina etc

schema electrica o gasesti pe net. problema este sa gasesti releul pt codul tau de motor. asta am patit si eu atunci cand am schimbat releul cu pricina (pt ca murise) si uitand un voltmetru conectat la baterie am observat ca tensiunea crestea brusc dupa 3 min de la pornire si stingerea becului din bord. cu releul vechi nu se intampla asta, asa ca am sapat si am descoperit ca la magazinele de piese spun ca este echivalent dar nu este asa. in final am gasit la un magazin un releu care nu avea emblema unei firme mai mult sau mai putin cunoscute dar functiona in parametri normali(stabiliti in urma stresarii unor prieteni cu masuratori facute si pe masinile lor) deci: dupa ce pui contactul 10-15 sec max becul din bord si 30 sec max la fisa bujiei dupa stingerea becului. timpi pt motor rece si frig afara

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare?

de putin timp nu-mi mai merge becul de la bujii( nu se mai aprinde)

ce pot face ca sa mearga?

help me please

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai verifica cu un amic, cand pui contactul daca ai + pe plotul bijiei, si, daca dispare dupa 7 sau 24 de secunde (caz fericit in care ti sa ars ledul din bord :D).

Asta e o varianta, si sa identifici , cine e inculatul pe traseul de + al bujiilor.

Daca acolo nu e +, atunci RELEU DOWN.

Il scoti, si iei altu :D (pe linia de sus este al doilea de la stanga la dreapta)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai jos semnificaţia pinilor releului de bujii.

T- se leagă la sonda de temperatură

L- se leagă la lampa (led-ul) din bord

30- plus permanent

50- se leagă la conductorul care duce la bobina demarorului (+) Se foloseşte la resetarea releului c

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu o intrebare..cum verific daca e un releu bun chiar daca motorul este cald pt ca am cumparat 2 releuri degeaba..au acelasi cod dar nu merg.am facut proba cu un releu de pe un alt golf si mergea...ciudat..cu acelasi cod ca si celelalte.cum verific daca am + pe fisa bujiilor?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pui releul in locasul lui si desfaci firul care se duce la buji si pui aparatul de masura ( firul minus al aparatului pe masa masini ) (firul + pe firul care lasi scos de la buji ! ) pui contactul si vezi daca ai curent :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

are idee cineva cum verifici becul din bord de la bujii fara sa dai ceasurile jos? care sunt pini care activeaza becul respectivi?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

est un fir alb cu verde ..2 daca nu ma insel

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.