Sign in to follow this  
Followers 0
82_K_M_S

Curatare catalizator?

17 posts in this topic

Salut. Am un Golf 3 1.8 ABS si mi se pare ca miroase putin cam rau dupa el... Ce ma deranjeaza este ca in sept 2008 a trecut de RAR fara probleme, fiind catalogat Euro2. De ceva vreme, nu mai miroase asa bine dupa el, in sensul ca nu este nici o deosebire intre gazele de esapament ale golfului meu si cele ale unei dacii ( :icon_thumright: ) de exemplu. Cred ca este de vina catalizatorul, poate s-a imbacsit si de la benzina mai proasta (am bagat o perioada petrom de 95). Intrebarea care se pune: il pot curata cumva sau trebuie scos si aruncat? Mi se pare ca nici evacuarea nu mai este cum trebuie...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare că, cl puţin pentru diesele, ar fi o variantă cu o soluţie de acid citric, concentraţie 2%, ceva cu 8 ore la o temperatură de 70-80 de grade. Nişte spanioli au descoperit chestia. Se susţine că acel acid citric nu ar afecta metalele rare care se folosesc, ci curăţă doar depunerile şi ce se mai pune pe acolo. Chiar eram curios dacă a făcut cneva aşa ceva. La benzină e altă m

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-e sa nu fie si sonda dusa...Pe tester nu arata nimik rau...Sapt viitoare incerc sa o schimb, si atunci vad si cu catalizatorul...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca crezi ca e infundat dai forja

schimba pe la5000 rpm ocazional (de cateva ori pe zi) si se va desfunda cat de cat

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usor de zis...Numai ca am cutie automata si nu prea i-as da pana in 5000 des, ca nu-i de curse...Merge, nu-i problema, dar la anii lui :rolleyes:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

e 3 mil un catalizator univesal de la magnaflow sau ceva de genu...decat sa omori masina mai bine il schimbi...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate catalizatorul si pune o teava in loc cu coliere... asa il pastrezi si il pui la loc cand vinzi masina sau ai treaba pe la rar. La itp te descurci... Eu la 1.8 ABS am avut scos catalizatorul si mi-au iesit noxele si fara el.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am catalizatorul golit, m-am interesat sa-mi iau unul din-ala universal si e pana in 3 mil, dar problema e la sonda lambda ca este pe catalizatorul original, iar cel universal nu are loc pt sonda si nu am mai luat. Un catalizator "original", pe comanda e undeva la 11 mil, si momentan nu-mi permit.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, are Paul dreptate. Decat sa ma stresez pentru asa ceva, mai bine il scot si pun teava in loc...Nu e o solutie inteligenta, dar e romaneasca :banghead: , asa ca merge... iar in momentul de fata eu nu dispun nici de cei 300 roni necesari pentru un catalizator universal :offtopic:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Cred ca am nimerit bine pe acest topic legat de catalizator. Problema mea e in felul urmator; cand stau la relanti cu masina se aude sub masina ca si cum ai da cu mai multe linguri intr-o oala... sau ceva de genul asta.... zici ca ai plin de oale si linguri sub masina :D . nu stiu sa descriu problema, dar cand accelerez putin, dispare zgomotul. Ce pot sa ii fac, eu am mai cerut sfaturi si imi zicea de "bucati de ceramica" care ar trebui scoase afara.... dar cum ? fara sa ii fac nimic la catalizator

Multumesc

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, cine ti-a zis bine a zis.Ceramica din catalizator s-a spart si acum 'joaca' in el.Si eu am patit acelasi lucru, la relanti suna iar cand acceleram zgomotul disparea.Ai doua soluii:

1.Tai catalizaorul si scoti bucatile de ceramica dupa care il sudezi si il pui la loc.

2.Il iei jos si pui un alt catalizator functional.

Eu am ales varianta a2a, mai ales pentru noxe si daca neamtu l-a pus acolo nu degeaba l-a pus

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat sonda lambda si acum merge perfect...Catalizatorul se va schimba la o data urmatoare, cand imi vor prisosi niste bani :offtopic: Ca cel putin deocamdata, nu ma deranjeaza ca miroase mai nasol dupa masina....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Sper sa nu fi adaugat intr-un loc gresit intrebarea. Sunt pe la vecini prin R.Moldova si de la drumurile lor bune...si toba imi era ruginita imi face zgomot mare si la relanti dar si in sarcina.M-am uitat pe sub ea cat am vazut si parca imi scoate cel mai tare zgomotule in partea din fata a tobeiunde arata ca un racord negru prin cu coliere plus ca cam miroase a noxe cam tare de sub masina...Daca sa zicem ca toba mie varza si ar trebui sa o schimb ce ma fac cu catalizotorul imi trebuie altul sau il pot folosi pe acelasi pe o toba noua?In legatura cu acel racord negru din fata care am impresia ca e catalizatorul ar putea fi miscat de pe teava tobei si de asta sa imi scoata asa un zgomot si sa miroase asa nasol?

Masina la care ma refer e un passat cocosat din 98 pe benzina de 1,6...

Multumesc anticipat...ar fi super daca ati putea sa imi dati un raspuns cat mai repede ca acilea nu prea am incredere in mecanici..Bafta si sper ca nu v-am plictisit cu problema mea...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colegu', catalizatorul nu are legatura cu toba... dupa cum zici tu, ma gandesc ca toba care iti este dusa este cea finala, asa ca nu au treaba una cu alta... Tu schimba toba daca e dusa... Catalizatorul este undeva aproape de iesirea din motor, cam pe la jumatatea masinii. In legatura cu racordul acela care zici ca se poate sa fie miscat, da drumul la motor, intra sub masina si atunci vezi daca ies gaze pe undeva...Daca nu-s impreunate ca lumea, asta se rezolva foarte usor, cu un colier nou si ceva poxipol....Bafta!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

baieti,am si eu o intrerbara,nu s-ar putea spala catalizatorul cu spuma activa de la spalatorie?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sugerez spargerea catalizatorului,la mine a avut consecinte dezastruoase,adica consuma 18% cand l-am spart,cu 10% mai mult ca inainte

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.