Jump to content

1.8 AAM Nu Porneste


preghicialex
 Share

Postare recomandată

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GenuVW

    6

  • petre_mk3

    5

  • taz21

    4

  • ireedeejay2

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc Paul, CVA G3, si cei care mi-au mai furnizat informatii, in sfarsit in urma investigatiilor facute si documentatie pusa la dispozitie de voi am reusit sa gasesc cauza ce a dus la problema 1.8 AAM Nu Porneste. Toata problema a constat in firul ce venea de la calculator si comanda injectorul. Era intrerupt fix la iesirea din mufa sub mansonul de cauciuc. Am postat poza cu reparatia facuta de mine...in urma inlocuirii conectorului din mufa. Firul evenimentelor l-am descris mai sus...oricum destul de palpitant :P

post-15002-1259946376_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

De tinut minte si de verificat inclusiv pentru senzorul de temperatura al aerului aspirat.

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Am avut si eu cam aceleasi probeleme la un vento 1.8 ABS care nu vroia sa porneasca sub nici o forma, si cand pornea..pornea fff greu. Benzina avea, pompa de benzina era ok, bujii noi, capac delcou nou... Problema la mine a fost cu senzorul de temperatuar si sonda lambda dupa ce am schimbat aceste doua componente :beer: porneste la sfert de cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,

am si eu o problema mare cu golful meu din 94' ABS , nu porneste.

Cum pot verifica da am imobilizator?

nu porneste pentru ca nu da scanteie.

In acelasi timp la o verificare mai amanuntita am scos bordul cu instrumentele , era topit. si in panoul de singurante am gasit 2 sigurante arse care le-am schimbat.

am verificat urmatoarele: - capacul de delcou , l-am curatat, nu se vede urma de fisura pe el.

- am verificat luleaua, am curatat-o

- fisa centrala nu da scanteie

- bobina este functionala

- alimentarea cu benzina se face corect.

- am pus tester-ul pe ea si imi da eroare la senzorul hall.

- o sa il inlocuiesc cu unul bun , sa presupun ca de acolo este problema.

Va rog sa ma ajutati cu sugestii ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu o problema mare cu golful meu din 94' , nu porneste.

Cum pot verifica da am imobilizator?

nu porneste pentru ca nu da scanteie.

In acelasi timp la o verificare mai amanuntita am scos bordul cu instrumentele , era topit. si in panoul de singurante am gasit 2 sigurante arse care le-am schimbat.

am verificat urmatoarele: - capacul de delcou , l-am curatat, nu se vede urma de fisura pe el.

- am verificat luleaua, am curatat-o

- fisa centrala nu da scanteie

- bobina este functionala

- alimentarea cu benzina se face corect.

- am pus tester-ul pe ea si imi da eroare la senzorul hall.

- o sa il inlocuiesc cu unul bun , sa presupun ca de acolo este problema.

Va rog sa ma ajutati cu sugestii pentru ca am mers la 3 mecanici pana acum si nu imi pot da seama care este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si eu am aceiasi problema la Polo 6n 97...la prima pornire din zi, pleaca cam la a 5-a sau a 6-a cheie asta dupa care incepe sa tuseasca si sa porneasca intr-un final, si miroase a benzina nearsa...dupa care daca o opresc de 10 ori,pleaca fara probleme...ziua urmatoare tot cu problema asta porneste...zici ca se dezamorseaza pompa de benzina, sau nu se face aprinderea cum trebuie...am observat ca atunci cand este frig afara si umezeala face chestia asta, iar cand este cald si a batut soarele pe capota pleaca fara probleme la sfert de cheie...unii zic sa schimb capacul la delco si rotorul( stie cineva cum iese rotorul de pe ax, tragi de el sau are vre-un surub?)...altii sa schimb fisele (daca scot o fisa,se vede ca merge in 3 pistoane dupa aceea)...altii bobina...pai mi-ar trebui o galagie de bani sa le fac pe toate astea...intrebarea este, daca era pompa bulita,nu facea asa tot timpul? Cred ca o pompa cu probleme se cunoaste de la pornire pana in mers ca e stricata, nu doar la prima pornire,nu? daca erau fisele nu trebuia sa trepideze in relanti si sa mearga neregulat? de ce face doar o data si restul zilei merge ca si cum nu are nimic? am sa incerc sa schimb capacul de delco si luleaua- si vad pe urma ce-o mai fii...Am observat noaptea ca imi face arc electric intre mana si fise, mai ales cea centrala si am schimbat-o, dar degeaba...e normal sa faca asa?bafta!

Ps. imi spune cineva cum iese luleaua de pe ax?Trag de ea pur si simplu sau are vre-un surub/siguranta?

Modificat de ireedeejay2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luleaua s-a sudat din cauza ruginei si a mizeriei(doar culiseaza).Nu cred ca asta este problema masinii.Ia-ti un set de fise noi si crede-ma ca toti avem proleme cu pornirea mai greoaie atunci cand e umezeala afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu o problema mare cu golful meu din 94' , nu porneste.

Cum pot verifica da am imobilizator?

nu porneste pentru ca nu da scanteie.

In acelasi timp la o verificare mai amanuntita am scos bordul cu instrumentele , era topit. si in panoul de singurante am gasit 2 sigurante arse care le-am schimbat.

am verificat urmatoarele: - capacul de delcou , l-am curatat, nu se vede urma de fisura pe el.

- am verificat luleaua, am curatat-o

- fisa centrala nu da scanteie

- bobina este functionala

- alimentarea cu benzina se face corect.

- am pus tester-ul pe ea si imi da eroare la senzorul hall.

- o sa il inlocuiesc cu unul bun , sa presupun ca de acolo este problema.

Va rog sa ma ajutati cu sugestii pentru ca am mers la 3 mecanici pana acum si nu imi pot da seama care este problema.

Eroare la hall dau toate cu motorul oprit. Schimba delco-ul cu totul cu senzorul hall integrat si ar trebui sa porneasca,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luleaua s-a sudat din cauza ruginei si a mizeriei(doar culiseaza).Nu cred ca asta este problema masinii.Ia-ti un set de fise noi si crede-ma ca toti avem proleme cu pornirea mai greoaie atunci cand e umezeala afara.

merci mult pentru raspuns! zici ca iese asa pur si simplu,fara sa aibe ceva de siguranta? ce o impiedica sa nu iasa in mers? sau intra mai fortat prima oara...cu ce sa trag,cu un patent? bafta! (scz de atatea intrebari,dar ce aflu eu aici, impartasesc si eu mai departe)

I

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio siguranta.Da cu niste wd40 dupa care forteazo.Ai grija la ax.Daca nu iese ,spargeo.(totusi cred ca e munca in zadar;-nu va imbunatati cu nimic mersul masinii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, sper sa nu sparg nimic,merci inca o data!

p.s.am gasit si o poza...aviz amatorilor...ca mine :)

!!! Remove the rotor from the distributor shaft by pulling it straight up. Examine the condition of the rotor. If it is cracked or the metal tip is excessively worn or burned, it should be replaced.

UN LINK PT MAI MULTE DETALII http://www.jaguarforum.co.uk/f51/guide-changing-your-distributor-cap-dizzy-cap-roto-19467.html

post-34369-0-55677200-1352321206_thumb.j

Modificat de ireedeejay2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot respectul pentru moderator, un rotor se demonteaza la fel si de pe Polo si de pe Golf...o pornire cu probleme se manifesta la fel si pe Polo si pe Golf...noi incercam sa impartasim aici atat problemele pe care le avem cat si cunostintele...daca vorbeam de Maserati iti intelegeam observatia...dar Golf, Polo = VAG...in mod normal daca postezi ceva cu stricta trimitere la modelul respectiv, postezi strict in zona dedicata...in prima faza intrebasem cum iese un rotor de pe ax, dar avand si aceleasi probleme ca ceilalti colegi, m-am gandit sa continuam discutia tot aici pentru ca mai multe minti si idei rezulta intr-un final ceva bun,sunt sigur.multumesc pentru intelegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am spus sa postezi acolo pentru ca pe Golf3 nu exista motor de 1000.

Si da, esti off-topic daca te uiti la numele topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. poate imi raspundeti la urmatoarea dilema. cand este umezeala afara, fie ca ploua sau este ceata mai intensa, masina nu vrea sa porneasca din prima...s-a intamplats sa dau la cheie si cateva minute bune. dupa ce o pornesc si plec cu ea imediat daca pun frana tinde sa moara motorul. dupa ce trec cateva minute totul merge ok. reamintesc ca acest lucru se intampla numai pe umezeala. am verificat delcoul si bobina si nu vad nici o problema. fisele sunt bune iar bujiile is schimbate tot cu ngk. sigur este de la aprindere o problema...dar nu imi dau seama ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat delcoul si bobina si nu vad nici o problema.

Cum le-ai verificat?

De cand nu ai mai schimbat capacul ala delcou si luleaua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are microfisuri capacul, nu vezi nici cu lupa. Eu am patit-o si tot la fel... L-am schimbat si nu mai am treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea taz nu le-am schimbat niciodata. le-am verificat vizual sa nu fie crapate. nu imi dau seama de ce lulea vb... tin sa mai precizez ca atunci cand nu vrea sa porneasca se aud si niste pocnituri cateodata si miroase. banuiesc ca este benzina nearsa.

phun cam nasol cu microfisurile astea de care vb tu ca daca nu am pe cineva sa ma ajute, sa vad care are problema, ar trebui sa le schimb pe ambele si stiu din verificarile facute de mine ca bobina e cam scumpa.

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Genu nu te grabi sa schimbi bobina de inductie,incearca sa schimbi capacul la delcou si eventual si luleaua despre care-ti spunea si colegul taz, este piesa pe care o gasesti sub capacul delcou,are forma unei pipe sau cum este mai des numita lulea si are rolul de a distribui uniform scanteia pe ploturile din interiorul capacului. Este doar parerea mea,rog colegii sa-si expuna si ei alte pareri care sa te ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. incep cu piesa cea mai ieftina. ma enerveaza ca nu totdeauna este umezeala afara, ca sa imi dau seama de unde este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot nu le-ai schimbat pana acum, cred ca ar fi timpul, mai ales ca nu sunt asa scumpe (capac+lulea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti dau dreptate mai ales ca masina a ajuns la 260.000 km

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratica...eu am schimbat luleaua prima data. A costat 30 de lei. Apoi tot asa facea. Si am schimbat capacul de delco. A costat 50 de lei. Ca sa o luam in ordinea preturilor. Fi atent! ...cand am pus capacul nou intra fest pe delcou, un pic fortat ca sa zic asa. Pe cand cel vechi avea si un pic de joc cand era pus. Gandeste-te un pic...poate ca nu era fisurat dar avand joc si nu era etans se facea si condens. Cred ca suntem destul de clari in legatura problemei tale.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tin sa mai precizez ca atunci cand nu vrea sa porneasca se aud si niste pocnituri cateodata si miroase. banuiesc ca este benzina nearsa.

Cand se aude pocnitura exact, in clipa in care pui contactul dupa ce inainte nu a pornit? Daca se aude atunci problema ta e la bobina de inductie. Inainte sa cumperi incearca cu una de la un tovaras ca sa fi sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!