Jump to content

Trage mai prost cand se incalzeste?


golfix
 Share

Postare recomandată

Eu as zice sa o blochezi pe aer cald pe timpul iernii. Daciile vechi 1310 de dupa 1985 aveau la filtrul de aer clapeta manuala cu 2 pozitii, vara/iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • R Z F

    18

  • bgy23

    10

  • SergiuD

    9

  • neohq

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare baieti,

As vrea sa stiu daca ati mai gasit intre timp acel termostat. Am aceeasi problema si as vrea sa cumpar un astfel de termostat.

Modificat de DannyR
.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am gasit, l-am lasat blocat pe rece fie vara fie iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori cu ala ori fara ala tot aceiasi ''putoare'' ramane in special vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tin sa te contrazic, vara comutat pe rece trage sesizabil mai bine si dupa cum am spus si in alta parte, in special motorul 1.4 16v 100cp trebuie alimentat cu benzina de minim co98 ca sa atinga cei 100 de cai. scrie si in manual ca daca pui co95 ai performante reduse.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti discuta trairile fiecaruia...sistemul este gandit prost si blocat pe aer rece(aer rece din parti...)pana ajunge in filtru care este amplasat pe motor deja este fierbinte(sistem gresit din start).Eu alimentez numai cu 99 de 1.5 ani si se stie clar ca cea de 95 nu are ce cauta in aceste rezervoare daca vrei ca motorul sa mearga in ''mintile'' lui si fara detonatii( 1.4 , 1.6 , 1.8 , 2.0 etc...).Pentru aer mai rece(chipurile) pune un filtru sport ori cauta o carcasa pentru filtrul de aer de la o motorizare diesel si iese ceva decent.Si cine nu te lasa ca sa tii in continuare clapeta blocata pe aer ''rece'' daca zici ca te multumeste?Dupa cum este discutat acel termostat(bimetal)nu se gaseste si atat...am cautat si eu de m am lasat pagubas dar acum na daca ai timp de pierdut poti cauta pana la adanci batraneti...succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ceva nou ce aud cu carcasa de la motoarele diesel. Poti sa-mi zici in special de la ce motorizare s-ar potrivi pentru motorul meu? Asigura debitul necesar de aer?

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai era valabil doar in cazul in care ai golf 4...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant sa-i pun acea cutie. Eu am acum capacul acela de imbraca tot motorul, si am considerat mereu ca nu l-au gandit prea bine si ca se incalzesc prea tare bobinele din cauza capacului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Dar la un motor 1,6 16v cod AZD ce alta carcasa de filtru aer merge?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cashonly Vazand poza pusa cu un post mai sus observ ca , clapeta de acceleratie a acelui motor este in mijloc fata de al tau care este in dreapta la margine(cum te uiti din fata masinii) deci ce trece de furtunul flexibil trebuie anulat din start...si bobinele nu au treaba ca este cald acolo.

@eugenius68 O carcasa de alh cu tot cu tubulatura(cea dinpre clapeta si cea care trage aer din fata ca altfel nu ai ce face doar cu , carcasa...)trebuie vazut ce faci cu furtunul epuratorului si anume prelungit si conectat dar nu prea proape de clapeta sa sa nu o umple de ulei...ori daca diametrul furtunului corespunde cu cel al clapetei de azd daca nu trebuie cautat alt furtun cu , cot plus 2 coliere...este nitel de treaba si nu stiu daca merita cheltuiala din punctul meu de vedere era sa uit ca automat ai sa renunti la capacul original.Eu nu am facut asa ceva dar m am documentat si cam astia ar fi pasii pentru ''transplant''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AZD exista clapeta pentru aer cald / aer rece? Si a mea cand se incalzeste nu mai e la fel de vioaie. In schimb..cand e motorul rece merge perfect.

O poza pentru clapeta? Nu as vrea sa mut eu manual vara iarna.. nu e automat procesul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta este automatizata de catre un termostat. Acolo este problema, crapa termostatul si ramane blocata clapeta pe aer cald. Nu se gaseste termostatul si sigura solutie este sa blochezi manual clapeta pe aer rece. Iarna poate ramane de asemenea pe aer rece, eu unul nu am remarcat probleme, singura ce ar putea fi, motorul sa se incalzeasca mai greu. Eu unul nu am remarcat.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum arata termostatul acela? Un cod? Chiar e asa de rar de nu se gaseste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu am renuntat la aerul cald, nu vad diferente iarna, oricum daca e cald motorul incurca aerul cald si iarna, sistemu a fost gandit sa dea aer cald 5-10 min pana la incalzirea galeriei de evacuare si a termostatului, nu merita atata stres pt. asa nimic. cand motorul e cald ii trebuie aer rece.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am pus sa ramana pe aer rece. La mine era pe aer cald. Tot aerul fierbinte de pe motor intra la nesfarsit in motor.. Se misca cu o idee mai bine. Am emotiila iarna daca va mai porni...atat. Daca nu mai porneste. Alt capac de motor si asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Update dupa 5 ani:

A mea tragea doar aer cald in 2018 si de atunci am lipit clapeta sa stea doar pe aer rece. Am 5 ani acusi si masina nu are probleme .

Merge bine atat iarna cat si vara. intrucat termostatul e 279 lei pe original la autokarma.. nu cred ca mai fac modificări acolo.

Succes tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!