Jump to content

motorul smuceste


arabel
 Share

Postare recomandată

cred  ca   ,problema  este   din     aprindere     .fise   ,bujii,  delcou 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andreidaniel93

    8

  • paul-vw

    6

  • arabel

    4

  • das_auto97

    4

Salut..am un golf 3 1.4 abd si de cateva zile smuceste rau motorul,mai exact cand sunt in frana de motor si cand vreau sa plec de pe loc sau iau de volan..asa face de cand i`am scos bateria..a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sault, am si eu o problema asemanatoare, doar ca la mine smuceste atunci cand e motorul rece si dupa ce se incalzeste, foarte rar. La relati cu motorul rece are 1000-1100 rotatii si variza pana la 1400-1500( ca si cum nu ar avea aer, cred eu), variatiile astea se simt si la viteze mici, pana la 90km/ora.

Poate cineva sa-mi spuna de ce?

Cam aceeasi problema o am si eu. La relanti turatia motorului variaza pana la 1400 rpm dar dupa ce am mai slabit cablu de acceleratie nu am mai patit-o (il stransesem inainte cu cv timp cred ca prea tare) si uneori, cald sau rece, imi moare motorul la relanti. Daca il turez de 2-3 ori pana la 4000 rpm isi revine. Acelasi lucru il patesc si cand plec din loc. Masina nu trage de parca nu are scanteie ori nu se alimenteaza si dupa 2-3 sec cand isi revine, smuceste rau si incepe sa traga. Sa schimb bujiile? Ce credeti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copii eu am gasit problema! Furtunul care duce in carburator, din mufa sondei lambda, era spart la intrarea in injector/carburator si pierdea/tragea aer fals. L-am scurtat cat a fost nevoie iar acum masina merge CEAS!! Ba chiar, diferenta de turatii de la o treapta de viteza inferioara la una superioara e mai mare iar la inaintarea cu primele 2 trepte e mai puternica. Vibratiile la relanti si in mers au disparut. Bft!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreidaniel93

sall, am si eu ca multi altii probleme cu un golf3 din 94 monopunct 1400 cm, 60 cp. e slab, n.am ce sa.i cer dar inafara de asta au aparut si niste probleme cu motoru...cand sun in panta sau nu neaparat dar cu masina mai incarcata si vreau sa schimb treapta de viteza trb sa o turez peste 2600 rtpm ptr ca altfel imi da niste suturi motoru, trb sa o iau usor, sa mangai acceleratia. mentionez ca am avut probleme si cu fisele, facea masa cu blocu ptr ca era rupt acea protectie din cauciuc si atunci ziceai k merge.n trei da am rez . astept raspuns, multam


si mai am o problema de cand am luato dar m.am obisnuit cu ea...ca nu sth de la ce ar putea fi. in viraj stanga sau dreapta, mai puternik si cu benzina putina in rezervor se opreste motoru...uit de asta pana ajung pe rosu la benzina si atunci intru incet in viraje. sper sa nu fiu off-topic, scz si multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
andreidaniel93

sall baieti!!! ma lasat golfuletu de tot, scoate fum negru si consuma cam 18%...plus ca imi afuma bujiile care sunt recent schimbate inafara de una ca n.am putut sa o schimb, imi trb o cheie mai mica si nu am. sta pe dreapta de 2 sapt. cne poate sa ma ajute cu un sfat ar fi nemaipomenit, multam fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă se afumă  bujiile şi la consumul ăla este clar că ai amestec prea bogat.

Cauze posibile:

-pompa de combustibil, releul pompei sau regulatorul de presiune (presiunea se poate verifica cu un manometru şi un T-eu, iar debitul pompei prin scoaterea furtunului care intră în corpul clapetă, băgat într-un pet şi se face un scurt în locul unde intră pinii  4 şi 6 de la releu, într-un minut trebuie să debiteze cam 1litru)

- senzor temperatură aer, senzor temperatură lichid răcire, senzor poziţie clapetă (astea se verifică cu un multimetru, dacă ai îţi explic cum se verifică)

- injectorul

- evacuare spartă înainte de sonda lambda

 

După cum ai relatat şi în postul precedent, foarte probabil să ai probleme cu pompa de combustibil, aşa că începe cu ea şi nu mai merge  cu combustibil puţin în rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreidaniel93

sall, e urat ca sunt multi factori care pot duce la simptomele astea...trb luate prin eliminare, scoate gaze intepatoare rau de miros si in habitaclu.nu prea am scule si o sa merg la "cineva" sa vad ce putem face, sa fie chiar sonda lambda? sau catalizatoru? acum si la pornire scoate un zgomot mai mare motoru, e mai galagios si e posibil sa fie mai multi factori... ms mult pentru idei, sall cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
andreidaniel93

salutare din nou, am dus.o la service si baietii au zis sa schimb fisele, capac delcou....le.am schimbat si mi.au schimbat iei si bujia veke care n.am putut sa o schimb eu. am mers cu ea, merge binisor doar ca tot afuma bujiile si are consumu mai mare. am luat semeringurile de la supape sa le schimb eu cu un prieten ca iei imi luau 6 mil, sa fie semeringurile ca iei au masurat compresia si le.a iesit cam 12 la toate. in concluzie, aprindere noua...dar amestec prea bogat si compresie buna, ce sa fie oare?! la a mea ghicitoare?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amestec bogat -> verifica sonda lambda.

Cand postezi incearca sa formulezi un enunt corect si inteligibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

1.6 ABU care merge foarte frumos si trage uneori ca-ti vine sa il pupi (pt varsta lui). In schimb, de cele mai multe ori dupa ce pornesc motorul si plec din loc, tinand acceleratia calcata la acelasi nivel, indiferent ca motorul e rece sau cald ori merg cu prima treapta sau a 2-a, motorul nu trage aproape deloc. Practic i se taie forta pentru cateva secunde dupa care zmuceste cand isi revine si trage din nou. Se intampla chiar si de 2 ori pe pornire/demaraj. De asemenea stationand cu acceleratia la acelasi nivel turatiile scad motorul pierzand putere. Mentionez ca relantiul oscileaza intre 800 si 1100, ba chiar uneori dupa pornire galopeaza la relanti pana se opreste motorul. Bujii noi, filtre noi, ulei proaspat, termostat nou, nu consuma ulei, consum 5,5 % intins. Repet, masina merge farte frumos dar cand are toanele astea mi-e si rusine cand am pe cineva cu mine. Ce credeti? Multumesc si va salut cu respect!

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! din nou cu probleme...i-am schimbat semeringurile la supape si cu uleiul e bine dar tot ma rupe la consumu de benzina. pompa facea figuri, cand baga debit mare cand abia  scoteam 300 ml in 10 min si in mers in orice treapta cand acceleram peste 3000 de ture nu mergea, banuiesc ca atunci avea nevoie de mai multa benzina si pompa nu baga. Am luat una sh am puso azi si am arso un pic, mergea bine...cand sa plec la munca sa oprit dupa 2 km si abia am pornito pana ce sa oprit din nou si na mai pornit neam ptr ca pompa nu baga benzina, nu venea nimic pe tur. am puso pe cea veche ca o aveam la mine si maine sa vad ce naibi le mai fac. o idee pentru consumu de benzina, mentionez ca supapele etanseaza perfect...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi un pic sa nu-ti faca probleme releul pompei de benzina,cand nu baga benzina vezi daca iti ajunge curent la mufa de la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajunge ca azi dupa ce sa oprit din nou baga benzina pe retur in loc sa bage pe tur, nu mai inteleg nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pompa defecta,ea are o supapa pe retur ca sa tina pompa amorsata si sa faca presiune,probabil se blocheaza supapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, cu pompa am rezolvat...am mers si am dat comanda de una noua, am puso si sa rezolvat. o singura problema mai are, fum negru deci consumul exagerat de benzina care ma rupe. credeam ca poate fi si de la pompa dar neee, altceva si nusth ce. cum verific mai usor sa nu ia aer fals? pe unde mai exact sa plimb bricheta cu gaz?? mai sunt 2 furtunase ce duc in corp injector si le vad cam firave, ce rol au? i-am scos mufa de la sonda lambda dar e la fel...mor de nervi ca motoru e simplu si nu reusesc sa-i dau de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti.....am un golf 3 din '91 si de cateva zile imi smuceste motorul dupa ce se incalzeste ca si cum ar da sa se opreasca iar daca o scot din viteza se opreste si dupa porneste greu.....am mers la cineva si mi-a zis ca regulatorul de relanti e defect... voi ce imi puteti spune? este cineva din Suceava pe aici?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regulator de relanti = motorasul pas cu pas

fa o readaptare......apa sa fie la 90gC

curata si putin mufa aia care vine la clapeta cu un spray de contacte

 

 

#andrei..pai tocmai aia sa nu fie problema. daca ai scos sonda lambda si nu se intampla nimic.....si cu ia si fara ia consuma in draci

incearca si o diagnoza. ar trebui sa dea eroare pe lambda daca este de vina

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ramane sa merg in service din nou si sa vad ce eroare imi da si sa verifice toti senzorii, dar vreo siguranta arsa ar putea duce la asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o nsiguranta arsa ar scoate total din uz piesele pe care le deserveste

 

 

 

 

 

(pfffff....ce am putut sa scot....inginerie curata)  :)

Modificat de catalin_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu problema mea... Am observat ceva: cand scot mufa din partea dreapta a injectorului (4 pini cu spatiu intre 2 si 3) se balbaie motorul apoi isi continua mersul dar foarte prost. Ei bine exact asa imi merge uneori cu mufa respectiva bagata si de cele mai multe ori cand pornesc motorul, timp de aprox 30 sec-1 min. ce credeti? Nu am gasit la 2 service-uri din Constanta diagnoza compatibila din pricina anului '94 probabil.

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie pentru obd1 si nu cred ca o sa gasesti la servis. Eu miam luat cablu pentru al meu mk3 dar al meu e obd 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

obd2 am inteles ca e cea din dreapta scrumierei, cea dreptunghiulara? Asa am eu. Sunt dezinformat? Indrumati-ma va rog cum sa fac sa rezolv cu un test. Trebuie sa cumpar vreun anumit gen de mufa care se adapteaza la o alta mufa 'universala' in service? Repet, are toane cand merge exact ca atunci cand scot mufa din dreapta injectorului. Clapeta de acceleratie am curatat-o si oricum era in regula. Merci anticipat!

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da aia e obd2. trebuie sa iti cumperi tu cablul si cu un laptop iti faci singur diagnoza. eu asa fac la al meu ca tot asa nu gaseam in servis nicaieri pentru masini sub 2000 fabricatie

uite aici cablu:  http://www.autoscan.ro/Interfata_KKL_USB.htm

programul il iei de pe net

Modificat de das_auto97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!