Jump to content


Photo

Nu mai trage!


  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1 john k

john k
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Vw
  • Model:Passat 1998
  • Motorizarea:1,9tdi 110Cp

Posted 30.10.2008 @ 16:56

ieri...mi s`a oprit motoru...din cauze necunoscute....am pornit si apoi nu mai tragea...pana ajung la 60 imi vine sa imi iau campii ...si mai mult de 110 nu vrea sa creasca..i`am skimbat azi filtru de aer si cel de motorina si nimic.sa fie de la debitmetru??sau ceva pe la turbina??astept un raspuns...e urgenttt:((..aaa..si mai face o chestie..tot de ieri...cand pornesc creste turstia pe la 2000 si apoi scade la cat sta ea la relati..si ramane acolo...vreo idee?

#2 JonDoe2

JonDoe2
  • Oraş:Abrud
  • Maşina:VW
  • Model:Golf
  • Motorizarea:TDI

Posted 12.11.2008 @ 11:27

Limp mode.... e infundata turbina

#3 audia6tdi

audia6tdi
  • Oraş:Bârlad
  • Maşina:audi
  • Model:passat-uri mai multe
  • Motorizarea:1.9 tdi

Posted 26.11.2008 @ 18:08

si eu cred ca e de la turbina.dar poate fi si de la debitmetru

#4 cristy40

cristy40
  • Oraş:Suceava
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf
  • Motorizarea:1,9tdi

Posted 26.11.2008 @ 19:05

nu vreau sa va contrazic,dar masina cu pricina nu are turbina cu geometrie variabila ca sa se blocheze, in cel mai rau caz se sparge un furtun de la intercooler sau nu mai lucreaza actuatorul de la turbo,sau egr-ul are capsula sparta si ramane deschis, sau pompa nu mai face reglajul debitului in timp real ,sau electrovalva de comanda la turbo este defecta ,sau se pierde vacuum de la pompa ,sau este sarita de la punct si s-a devansat......dar parerea mea este ca trebuie pus un calculator sa se citeasca erorile pentru ca ce se intampla la o masina nu este identic cu ce se intampla la alta. cu speranta ca m-am facut inteles va urez toate cele bune si bafta :icon_cheesygrin:

#5 kistler

kistler
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Vw Sharan Family
  • Motorizarea:1.9 tdi 115 cp

Posted 24.12.2008 @ 12:44

Deoarece inca nu pot deschide un topic nou, o sa postez aici o intrebare legata de puterea motorului. Am un VW Passat din 94, motor 1,9 tdi.
Ieri ma grabeam la cumparaturi, am bagat cheia in contact si am pornit imediat motorul. Insa cand am vrut sa plec de pe loc nu avea deloc "vlaga" si nici nu se tura. Dupa 50 de metri am oprit motorul, am pus din nou contactul, am asteptat pana s-a stins becul si totul a revenit la normal.
E vre-un semn de slabiciune la vreo componenta? (morotul era cald cand am facut prima pornire).

#6 beniamin

beniamin
  • Oraş:Tulcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Gl ABS
  • Motorizarea:1.8 90 CP

Posted 19.01.2009 @ 15:08

Am si eu ceva probleme. La inceput cand lasam pe liber ramanea turata pe la 2000 si abia dupa 10 sec cobora la normal.Alteori se tura singura de nu stiai ce e cu ea sau ramanea pe la 2500 ture si nu mai cobora. Acum nu mai am probleme cu turatia, dar ma scutura putin in mers, tinde sa se inece cand apas acceleratia. Ma poate ajuta si pe mine cineva? am verificat bujiile, am schimbat filtrele inclusiv cel de benzina, am avut un furtun de aer spart,dar l-am schimbat si nimic. La diagnoza auto mi-a iesit ca un senzor din delcou nu e bun.Ma poate lamuri cineva, e senzor de relanti?Am mai auzit de un senzor la clapeta de acceleratie sau supapa EGR. Imi poate spune si mie cineva unde sunt pozitionate poate le pot curata.Multumesc mult si astept raspunsurile voastre!

#7 cristy40

cristy40
  • Oraş:Suceava
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf
  • Motorizarea:1,9tdi

Posted 23.01.2009 @ 22:24

verifica pentru inceput sa nu fie vreun furtun de pe galeria de admisie crapat sa nu traga aer fals

#8 john k

john k
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Vw
  • Model:Passat 1998
  • Motorizarea:1,9tdi 110Cp

Posted 24.01.2009 @ 19:41

am avut si eu problema asta...sa nu mai traga....mi`am cumparat 2 metri de furtun dinala de injectoare...si i`am schimbat toate furtunele pe la vacuum pe akolo....am mai strans furtunele de la intercooler...si akum...fuge de rupe:)))

#9 2shae

2shae
  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat b5.5 2004
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 26.01.2009 @ 07:59

Am un Passat Variant din 2004 131 Cp. Nici mie nu imi mia trage (abia accelereaza si mai mult de 120 nu se duce - mi-e si frica sa ma bag in depasiri :D ). Am si scanat cu Vag si nu mi-a dat nici o eroare. Doar ca nu mai merge turbina. (Ca o completare -> si cred ca acesta este si motivul de nu mai merge - am fost pe la tara si am ramas intepenit - tractorul a fost singura scapare :D si am cam si fortat-o un pic ... tind sa cred ca a intrat si ceva pamant .. pe unde nu trebuie). Pana sa fac testul cu vag am sperat sa fie in Safe sau Limp mode cum io zice sa poate fi remediat din calculator dar ... nu a fost sa fie. Nu imi ramane decat sa ajung si pe la Service poate o fi vreun Furtun ceva sau oricum .. sa nu trebuiasca sa schimb Turbina :D . Daca aveti si alte idei va rog sa impartasiti.

O zi buna

#10 82_K_M_S

82_K_M_S

    Nick anterior: watpassat

  • Oraş:Deva
  • Maşina:VW
  • Model:PASSAT
  • Motorizarea:TDI 116CP

Posted 30.01.2009 @ 23:59

Senzorul de presiune in turbina e de vina. Este pozitionat pe evacuare si sigur este infundat sau imbacsit. Se intampla de la depuneri de funingine, fum, etc...Iar acesta da comanda turbinei sa se opreasca pentru a nu fi avariata...Rezultatul: motorul tau merge ca un SDI...

Edited by R_a_z_v_a_n, 02.02.2009 @ 09:19.
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste AddReply sau FastReply.


#11 2shae

2shae
  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat b5.5 2004
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP

Posted 05.02.2009 @ 17:13

Ai fost pe aproape 82_K_M_S. Problema era de la Pierburg -> Reglator Vacuum sau ceva de genu. Se arsese ceva prin el si nu mai permitea trecerea aerului. Oricum Problema Rezolvata :huh:

Gl & Hf

#12 MAAD

MAAD
  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 28.02.2010 @ 15:50

salutare! am si eu o problema cu Passatul meu... Moare deodata si numai are putere in ea..mai mult de 115-120 nu sare...daca o opresc si o repornesc (din mers) aceasta merge bine dar tot moare...nu ma pot baza niciodata cu ea in depasiri..
Am zis sa ma duc la tester cu ea... am fost si baietzii de acolo mi`au spus ca debitmetrul...BUN am schimat debitmetrul...6 milioane.. l`am pus..fericit sa vad daca trage..am ajuns a1a 4000 de turati..nimic a2a 4000 de turatii..nimic..cand am bagat a3a gata a inceput iar sa numai traga
Ma duc iar la tester... imi apare eroare Senzor presiune Scurtcircuit ( se spune ca e vorba de un senzor MAP)...unde se afla acesta si cum il pot schimba?... motorul este model 95' AFN... mi sa zic ca e din calculator...asa sa fie??? Help PLs...Stima

#13 em7

em7
  • Oraş:Alba Iulia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat GL vr 1996
  • Motorizarea:1,6i 101CP

Posted 28.02.2010 @ 16:54

Se gaseste pe foum... e cam la fel, cred.

http://vwforum.ro/in...o...t&p=1184519

#14 MAAD

MAAD
  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 01.03.2010 @ 17:45

Se gaseste pe foum... e cam la fel, cred.

http://vwforum.ro/in...o...t&p=1184519



inteleg...dar eu am schimat debitmetru.. VA ROG SA MA AJUTATI:( multumesc

#15 UnderCode

UnderCode
  • Oraş:Satu Mare
  • Maşina:vw
  • Model:passat 5 din 1999
  • Motorizarea:19 tdi 116 cp

Posted 24.03.2010 @ 12:43

sal , am si eu o problema, deoarece nu pot inca deschide topic nou

am schimbat recent chiulasa si garnitura la masina mea , passat 1999, 19tdi pompe duze, dupa ce am schimbat distributie , filtre toate , ulei antigel, am fost nevoit sa schimb si chiulasa ca iam ars garnitura sis a fisurat,

am luat chiulasa din ungaria folosita , testata si garnitura noua

toate bune si frumoase, nu mai pierde apa , merge clima dar am o singura problema ce mi se pare mie ca nu e normal :

cind pornesc de pe loc las ambreiaju incet, ca si cum as chinui motorul fara sal accelerez, doar putin: motorul bate de 4 5 ori mai tare decit normal, ceva de genu cum e la dieselurile de pe mercedes cobra, dupa aia isi revine , in a 2 a 3 , 4 nu am treaba, trage merge, dar face acel zgomot la pornire

acel zgomot seamana exact ca si cind e dus capu de planetara, dar asta e la motor

daca accelerez mai tare ca si cum mas grabi undeva, nu scoate zgomot

as vrea sa mai dati cu parerea ce ar putea fi asta , multumesc

#16 DjMc

DjMc
  • Oraş:Satu Mare
  • Maşina:VW
  • Model:passat 35i 1994 variant
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 24.03.2010 @ 14:08

sal , am si eu o problema, deoarece nu pot inca deschide topic nou

am schimbat recent chiulasa si garnitura la masina mea , passat 1999, 19tdi pompe duze, dupa ce am schimbat distributie , filtre toate , ulei antigel, am fost nevoit sa schimb si chiulasa ca iam ars garnitura sis a fisurat,

am luat chiulasa din ungaria folosita , testata si garnitura noua

toate bune si frumoase, nu mai pierde apa , merge clima dar am o singura problema ce mi se pare mie ca nu e normal :

cind pornesc de pe loc las ambreiaju incet, ca si cum as chinui motorul fara sal accelerez, doar putin: motorul bate de 4 5 ori mai tare decit normal, ceva de genu cum e la dieselurile de pe mercedes cobra, dupa aia isi revine , in a 2 a 3 , 4 nu am treaba, trage merge, dar face acel zgomot la pornire

acel zgomot seamana exact ca si cind e dus capu de planetara, dar asta e la motor

daca accelerez mai tare ca si cum mas grabi undeva, nu scoate zgomot

as vrea sa mai dati cu parerea ce ar putea fi asta , multumesc





verifica bucsele de la sistemu de evacuare, daca is slabite se aude acea bataie cand pornesti de pe loc

#17 UnderCode

UnderCode
  • Oraş:Satu Mare
  • Maşina:vw
  • Model:passat 5 din 1999
  • Motorizarea:19 tdi 116 cp

Posted 24.03.2010 @ 22:29

verifica bucsele de la sistemu de evacuare, daca is slabite se aude acea bataie cand pornesti de pe loc

cineva a zis sa schimb debitmetru de aer, deoarece si la tester a semnalat asta .... altu a zis ca sa regleze injectoarele mai bine ...

#18 DjMc

DjMc
  • Oraş:Satu Mare
  • Maşina:VW
  • Model:passat 35i 1994 variant
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 25.03.2010 @ 09:51

cineva a zis sa schimb debitmetru de aer, deoarece si la tester a semnalat asta .... altu a zis ca sa regleze injectoarele mai bine ...

cea mai simpla dar costisitoare solutie ii drumul la service cat de cat recunoscut

#19 UnderCode

UnderCode
  • Oraş:Satu Mare
  • Maşina:vw
  • Model:passat 5 din 1999
  • Motorizarea:19 tdi 116 cp

Posted 26.03.2010 @ 22:42

cea mai simpla dar costisitoare solutie ii drumul la service cat de cat recunoscut

debitmetru de are nou, a schimbat multe , acuma bate chiar un pic la ralanti cind il chinui , asta tre sa fie ceva joc din avans zic eu ....

#20 soni

soni
  • Oraş:Turda
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:35i
  • Motorizarea:1,6 ben 74kw

Posted 28.03.2010 @ 12:11

servus!pe langa toate problemele pe care le-ati postat aici (astea le am deja) nu-mi sta deloc relantiul si trebuie tot timpul sa tin accelerat motorul.am auzit tot felul de solutii cum ar fi debitmetru soc automat.oare astea sa faca diferenta?;apropo a mea e benzinara si se comporta de parca i-a venit sfarsitul.astept sugestii.multam anticipat!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users