Jump to content


Photo

sonda presiune ulei


  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#61 mihai1

mihai1
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:wv
  • Model:golf 3
  • Motorizarea:1.8 75 cp AAM

Posted 17.07.2010 @ 10:01

sal Am un wv golf 3 motor 1.8 AAM imi suna buzerul cand se incinge uleiul vreau sa ii schimb sondele (acelea dupa filtru)2 buc aveti idee ce valori si ce culori trebuie sa aiba la aceasta motorizare ?

Edited by v@sy, 17.07.2010 @ 12:39.


#62 zipp

zipp
  • Oraş:Suceava
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:PASSAT B5 VARIANT / AJM
  • Motorizarea:1.9 TDI 115 CP

Posted 17.07.2010 @ 13:52

mihai ai mai jos un link cu valoarea sondelor si culoarea lor.

http://img268.images...s/f/sondao.jpg/

Edited by zipp, 17.07.2010 @ 13:53.


#63 Claudiu90

Claudiu90
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:MK 3
  • Motorizarea:1.6 GT 101 CP

Posted 25.07.2010 @ 21:38

Salut.
Nu am gasit alt topic si am decis sa postez aici.

Astazi am incalecat un bolovan mare cu masina si am indoit destul de tare baia de ulei.Nu este sparta sau fisurata.Este vreo problema daca o las asa?

#64 gaby1773

gaby1773
  • Oraş:Suceava
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B6 2004
  • Motorizarea:1.8T quattro

Posted 25.07.2010 @ 22:01

da, depinde de zona indoiturii
e posibil sa fie afectat si sorbul inauntru si sa nu mai traga cat/cum ar trebui si astfel rezulta o ungere proasta a motorului si implicit toate efectele acesteia

#65 Claudiu90

Claudiu90
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:MK 3
  • Motorizarea:1.6 GT 101 CP

Posted 26.07.2010 @ 15:46

pai si poate fi indreptata? indoitura e spre interior...


probabil daca o taie si o sudeaza la loc...

#66 Tracto

Tracto
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Audi
  • Model:A3
  • Motorizarea:AEH

Posted 11.02.2011 @ 00:30

Va salut cu respect !

Am si eu o intrebare. Vreau sa montez un ceas de presiune a uleiului. Nu stiu insa la care din cele 2 sonde sa il leg (pot sa il leg la sonda masinii , nu e nevoie de sonda lui proprie ?). Daca ceasul are sonda proprie cum pot sa mai montez si sonda respectiva si cea a masinii ? Cu un racord ceva ? Si daca utilizez un racord pe care dintre cele 2 locuri sa il montez ?

#67 thewobdoctor

thewobdoctor
  • Oraş:Rădăuţi
  • Maşina:vw
  • Model:rabbit
  • Motorizarea:2.0

Posted 11.02.2011 @ 08:46

La oricare poti sa legi. Iti trebuie un T confectionat cu filet M10 si pas filet 1 la cei care au ateliere si fac prelucrari metale.
Dimensiunile T-ului le alegi dupa spatiul care il ai la dispozitie la chiulasa astfel incat sa nu te incurce la schimbarea bujiilor sau a altor piese din zona.
Din pacate la motoarele de 1.4/1.6 nu ai posibilitatea ca la motoarele mai mari (1.8 , 2.0) sa pui senzorul de presiune pe capacul sub care vine filtrul de ulei.

Edited by thewobdoctor, 11.02.2011 @ 08:49.


#68 Tracto

Tracto
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Audi
  • Model:A3
  • Motorizarea:AEH

Posted 11.02.2011 @ 14:49

E bun asa ceva ? E de la o Dacie.

Mersi !

Attached Files


Edited by Tracto, 11.02.2011 @ 14:57.


#69 tehnics

tehnics
  • Oraş:Tulcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 2001
  • Motorizarea:1.6 16V AZD

Posted 12.02.2011 @ 11:23

Nu stiu daca senzorul de presiune de la dacie are variatie a rezistentei interioare in functie de presiunea uleiului, sau daca nu cumva este doar cu comutator inchis/deschis. La unele dacii stiu ca aveau indicator de presiune, la alte dacii am vazut ca nu aveau acele indicatoare de presiune...doar bec martor in bord....trebuie sa verifici daca acel acel senzor isi modifica rezistenta in functie de presiune...atunci il poti folosi cu succes asa cum a mentionat thewobdoctor .
Pe viitor ma gandesc sa imi fac si eu un bord electronic pentru vw-ul meu, cu display cu afisarea temperaturii interioare/ext, presiunea uleiului, ceas si alte dracovenii...
Daca ai nevoie de ajutor...tinem legatura...am mai facut borduri electronice pentru scutere si au iesit misto....arunca o privire aici

#70 mihai_mihai

mihai_mihai
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:golf 3,1992
  • Motorizarea:1.4 ABD GPL

Posted 12.02.2011 @ 15:36

La dacie sunt doi senzori pt ulei,unul pt bec si unul pt ceas,cel pentru bec seamana cu cel din dreapta din poza ta iar cel pt ceas are bulbul mai mare si este din metal,daca vrei pot face o poza la unu.

#71 Tracto

Tracto
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Audi
  • Model:A3
  • Motorizarea:AEH

Posted 14.02.2011 @ 14:23

Eu am intrebat altceva . T-ul respectiv are 2 capete . Nu stiu daca pot infileta T-ul in locul sondei de la masina mea iar apoi sonda de la masina mea sa o montez la un capat si sonda de la ceasul de presiune la celalalt capat ? E vorba de dimensiunile filetelor :(

Edited by Tracto, 14.02.2011 @ 14:23.


#72 Tracto

Tracto
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Audi
  • Model:A3
  • Motorizarea:AEH

Posted 15.02.2011 @ 12:54

Din pacate T-ul de pe Dacia e M14. Eu am nevoie de M10. M-am lamurit. Multumesc.

#73 Tracto

Tracto
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Audi
  • Model:A3
  • Motorizarea:AEH

Posted 15.02.2011 @ 13:58

La oricare poti sa legi. Iti trebuie un T confectionat cu filet M10 si pas filet 1 la cei care au ateliere si fac prelucrari metale.
Dimensiunile T-ului le alegi dupa spatiul care il ai la dispozitie la chiulasa astfel incat sa nu te incurce la schimbarea bujiilor sau a altor piese din zona.
Din pacate la motoarele de 1.4/1.6 nu ai posibilitatea ca la motoarele mai mari (1.8 , 2.0) sa pui senzorul de presiune pe capacul sub care vine filtrul de ulei.

Deci pana la urma pot sa leg ceasul la una din sondele masinii sau trebuie neaparat o alta sonda proprie a ceasului ?

#74 e13

e13
  • Oraş:Buzău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Vento GL
  • Motorizarea:1.8 ABS 90 CP

Posted 15.02.2011 @ 18:39

Masina are sonde de presiune cu contact, la o anumita presiune fixa in functie de model deschide un contact. Pentru ceas iti trebuie o sonda care sa iti dea o tensiune sau o rezistenta variabila proportionala cu presiunea. De obicei acestea sunt specifice fiecarui ceas(model) in parte.

#75 nightrayder

nightrayder
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf III
  • Motorizarea:1.8 75 CP 55 kW

Posted 16.02.2011 @ 20:04

Salut
Nu e foarte bun topicul, dar este un topic despre ulei.
Ieri am completat uleiul pentru ca era nivelul mic si am vazut asa ceva:
Attached File  14022011021.jpg   700.07KB   98 downloads
Care ar fi explicatia?

#76 taz21

taz21

    Moderator

  • Oraş:Mangalia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 1HX0 1996
  • Motorizarea:1.8 ADZ 90 CP

Posted 17.02.2011 @ 15:42

Exista topic in care s-a discutat si problema ta.
Just Search.

#77 astacist

astacist
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf
  • Motorizarea:1,6 ABU 75cp

Posted 28.04.2011 @ 14:15

salutare,mai nou imi scapa ulei pe la sonda de ulei asa ca am dato jos si am vazut ca sonda respectiva nu era pentru 1,6 abu scria pe ea 0,15-0,45 bar(cu capu maro),m-am uitat pe tabelul din cartea de reparatii a masinii si zice ca trebuie sonda cu cap albastru de 0,15-0,35 bar asa ca am fost in oras si am cautat si am gasit aveau in magazin chiar ce imi trabuia aia albastra o montez si fac o proba pornesc si o iau prin oras si dintro data se aprinde becul la ulei si buzzerul tiuia concomitent,ce naiba sa aibe daca iam luat ce trebuia,celalalt era pentru 1,6 101 cp si pentru 1,8 nicidecum pentru motorul meu de 1,6 abu 75cp :vaidecapulmeu: ati patit vreunu?

#78 Tracto

Tracto
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Audi
  • Model:A3
  • Motorizarea:AEH

Posted 30.04.2011 @ 13:02

Mai consulta o data un catalog VW ORIGINAL pentru piese si vezi ce sonda iti trebuie.

#79 Tracto

Tracto
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Audi
  • Model:A3
  • Motorizarea:AEH

Posted 08.05.2011 @ 17:15

Pot inlocui sonda (cea din stanga) de presiune a uleiului cu una de Dacia pe care scrie 0.35 bari ? (sau alta tot de Dacie)

Am facut rost de un teu cu sonda de presiune a uleiului (pt ceas) si manocontact (de Dacie) Au filet M14. Cu o reductie pot monta T-ul cu sondele aferente pe bloc dar vreau sa nu dea erori manocontactul de Dacie. Ce ziceti merge ? Optez pentru manocontact de Dacie ca sa nu mai pun inca o reductie si acolo.

#80 paponeone

paponeone
  • Oraş:Târgovişte
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 3 1993
  • Motorizarea:1.6 ABU 75 CP

Posted 20.08.2011 @ 20:44

Va salut. Va intreb unde sa fie problema la sonda de ulei de nu se sting martorii de ulei si baterie?Pe sonda de culoare albastra am gasit ulei,arunca pe la papucul firului,am schimbat-o cu una febi dar tot stau aprinsi.Precizez ca martorii stau aprinsi doar cand pun contactul cand motorul este pornit se sting,daca scot papucul sondei cel de ulei palpaie.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users