Jump to content


Photo

sonda presiune ulei


  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#21 UPO

UPO

    Membru Senior

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Vento VR6 1993
  • Motorizarea:2.8 VR6

Posted 12.01.2009 @ 11:32

Iti curge cel mai probabil de la semeringul axei cu came.

#22 ghynesku

ghynesku
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf III S
  • Motorizarea:2.0 T 190 cp

Posted 12.01.2009 @ 15:09

salut.am avut aceeasi problema la golful meu mi se tot aprindea becul de ulei dar asta la turatii mari si curgea ulei pe la sonda.a fost o treaba foarte simpla costa 10 lei sona se inlocuieste foarte simplu iar acum functioneaza perfect.e vorba ca daca s.a uzat scapa ulei dar doar la presiune mare ... deci te sfatuiesc sa o schimbi simplu si ieftin :icon_thumright: sal

#23 Wizard84

Wizard84
  • Oraş:Călăraşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 3
  • Motorizarea:1.6 GL ABU 75CP

Posted 12.01.2009 @ 17:10

Iti curge cel mai probabil de la semeringul axei cu came.


Si eu am aceeasi problema si vreau sa te intreb... este complicat sa schimb semeringul acela? ma refer daca este nevoie sa dezmembrez mult din motor, sau care este procedura pe scurt, sa stiu daca merita sa ma apuc eu sau o duc la service.
Mersi!

#24 paul_ral

paul_ral

    Membru Senior

  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:volkswagen
  • Model:Vento
  • Motorizarea:1,8i ABS 90cp

Posted 12.01.2009 @ 17:18

Se demonteaza capacul de la culbutori.
Se demonteaza capacul de protectie de la distributie
Se scoate fulia de pe ax.
Se slabesc lagarele de la axul cu came, se scoate vechiul semering, se introduce cel nou si se strang inapoi lagarele
Se pune inapoi fulia, se pune la punct distributia si apoi capacele.

LE: hai ca o dam in offtopic

#25 Nykey

Nykey
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:ex. Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 2001
  • Motorizarea:1.9 AVB 100CP

Posted 26.01.2009 @ 16:38

Sal. Stie cineva cate sonde de ulei are motorul de 1.6 benzina cod AEA sau cum as putea cauta in ETKA dupa nume sonda(sondele) pentru ca nu reusesc sa le gasesc si nu stiu denumirea lor in engleza.

#26 geee

geee

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf mk1 cabrio '87
  • Motorizarea:1.8 K jetronic

Posted 26.01.2009 @ 16:50

Un prieten are un golf (ABU) caruia ii piuie buzzerul de la ulei si se aprinde becul, foarte aiurea. Uleiul este proaspat schimbat, racirea este buna ....apa nu urca mai mult de 90C . Asta se intampla din senin la turatii cuprinse intre 2000-3000. Daca o tureaza mai tare - 4000-4500 .. avertizarea este sistata, dar incepe in cateva minute, din nou. Presupun ca vreo sonda face figuri ....dar care ?



Salut! Exact aceeasi problema am avut si eu la fost-ul meu G3. La turatii de peste 3000 se aprindea becul de ulei.

Am schimbat impreuna cu SorinCabrio sondele de pe filtru de ulei - 2 parca. De atunci pana cand am vandut masina a fost ok!

#27 hunior

hunior
  • Oraş:Miercurea Ciuc
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Vw golf
  • Motorizarea:1.6 abu

Posted 26.01.2009 @ 18:49

andrei vento....si la mine acolo curge uleiul
:) si cat costa semeringul acela?

Edited by hunior, 26.01.2009 @ 19:02.


#28 arabel

arabel
  • Oraş:Nehoiu
  • Maşina:vw
  • Model:golf3
  • Motorizarea:1,4 44kW

Posted 26.01.2009 @ 18:51

Sal. Stie cineva cate sonde de ulei are motorul de 1.6 benzina cod AEA sau cum as putea cauta in ETKA dupa nume sonda(sondele) pentru ca nu reusesc sa le gasesc si nu stiu denumirea lor in engleza.


ai 2 sonde

#29 Hubacska

Hubacska
  • Oraş:Sfântu Gheorghe
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:1HX0 Vento clx
  • Motorizarea:1.8i ADZ

Posted 26.01.2009 @ 19:11

Si eu am avut aceasta problema (curgea uleiul langa sonda). Eu am schimbat sonda si astfel am rezolvat problema

#30 hunior

hunior
  • Oraş:Miercurea Ciuc
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Vw golf
  • Motorizarea:1.6 abu

Posted 27.01.2009 @ 16:57

cat costa semeringul axei cu came?

#31 S0rinaKE

S0rinaKE
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A6 C5 2002 quattro
  • Motorizarea:2.5 TDI 180CP

Posted 27.01.2009 @ 17:26

Referitor la scaparile de ulei prin diferite locuri...si nu ma refer aici la baia de ulei sparta :) imi spunea un mecanic ca mai repede cumpar un aditiv special ce se adauga in ulei si acopera locasurile pe unde scapa dar repet (nu mult) Voi de ce parere sunteti... merita sau este un ..... comercial !


Imi scapa si mie ceva-ceva insa nu de ordinul picaturilor... mai repede sta umezit la garnitura de chiulasa si semering. De aceea vreau sa ma sfatuiti cu o idee, shimbate sau nu.

Cu stima,

#32 Nykey

Nykey
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:ex. Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 2001
  • Motorizarea:1.9 AVB 100CP

Posted 28.01.2009 @ 13:13

ai 2 sonde


Din cauza faptului ca la noi ploua de rupe, chiar nu am nici o sansa sa ma duc sa dau sonda jos dar as vrea totusi sa aflu despre ea sa fug repede sa o cumpar iar cand o sa se opreasca ploaia cateva momente sa reusesc sa o schimb. Am gasit in ETKA 2 posibilitati:

1. 068 919 081 A - oil pressure switch - 0,9BAR M10X1 1 pin GREY
2. 1HO 919 563 - oil temperature gauge sender - 0-150C M10X1 1 pin WHITE

La mine este sonda care am incercuit-o eu in poza (cam neclara dar intelegeti pozitia), cealalta sonda nici macar nu stiu unde este. Intrebarea mea este care dintre sonde este acolo, 1 sau 2? Am nevoie sa ma asigur si de caracteristici daca sunt ok, ce mi-a rezultat din program sa nu cumpar cu alte valori. Trebuie sa o schimb urgent aceasta sonda, curge ulei in prostie. Am schimbat uleiul de 3000km si ieri am completat cu 1L de ulei si mai intra putin sa ajunga exact intre nivelele min-max de pe tija... ieri in timp ce mergeam si am accelerat-o mai puternic pentru a prinde culoarea verde intr-un semafor s-a aprins martorul de ulei (clipocea) si a inceput sa piuie masina, bineinteles ca am oprit la acel semafor, am oprit si motorul... l-am pornit dupa 1 minut si a mers pana acasa dar de atunci nu am mai scos-o. E RAU! Astept raspunsurile voastre cu nerabdare sa pot pleca linisitit sa o cumpar si sper din tot sufletul sa o si schimb. App ce cheie imi trebuie pt. sonda? Am inteles eu bine ca de 15?


Attached File  Fotografii_00025.jpg   50.85KB   419 downloads
Attached File  oil_pressure_switch.JPG   192.9KB   272 downloads
Attached File  oil_temperature_gauge_sender.JPG   186.38KB   134 downloads

#33 arabel

arabel
  • Oraş:Nehoiu
  • Maşina:vw
  • Model:golf3
  • Motorizarea:1,4 44kW

Posted 28.01.2009 @ 13:31

cele 2 sonde ar fi in locul incercuit in poza de mai jos. dr daca ai numai 1.... nu te complica cu coduri, da-o jos si citeste codul de pe ea. de regula scrie si la ce presiune lucreaza. in privinta cheii, cred k e mai mare de 15'', alegi prin incercare.

Attached Files



#34 Nykey

Nykey
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:ex. Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 2001
  • Motorizarea:1.9 AVB 100CP

Posted 28.01.2009 @ 14:19

Da, am 2 sonde. Mie imi face probleme sonda 2 cea incercuita cu rosu. Deci sa inteleg ca cea cu probleme este nr. 2 adica: 1HO 919 563 - oil temperature gauge sender - 0-150C M10X1 1 pin WHITE, right?

#35 mowgly

mowgly
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Audi
  • Model:A3 8l
  • Motorizarea:1.6

Posted 29.01.2009 @ 06:41

eu am avut probleme cu garnitura de chiulasa(am arso) si dupa ce am schimbat-o , a doua zi a inceput sa palpaie becul de la ulei si nu se stingea. Am inlocuit sonda de ulei(pret 14 lei ) si totul a fost ok.
in legatura cu simeringul e cam greu de schimbat de un "neavizat", pentru ca daca dai jos cureaua de distributie de pe rola pe urma e mai greu de pus la loc , trebuie reglata in functie de "axul motorului"(nu stiu daca asa ii zice) dar oricum daca nu e aranjata cum trebuie o sa-ti blochezi motorul.
Spun astea pentru ca am stat langa mecanic cand mi le-a montat la loc si am vazut cat s-a chinuit.
Numai bine!

#36 Nykey

Nykey
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:ex. Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 2001
  • Motorizarea:1.9 AVB 100CP

Posted 29.01.2009 @ 14:05

Salut. Am o dilema in aceste momente si sunt putin presat de timp, sper sa primesc si eu un raspuns in timp util:(. Am desfacut sonda de pe masina asa cum spunea arabel insa pe ea am gasit codul 056 919 081 E si presiunea 1.6 - 2.0 bar iar in ETKA la codul acesta am gasit 1.8 bar. Bun, asta e una din dileme.... diferenta dintre presiuni cea de pe sonda cu cea din program. In dreptul acestui cod nu scrie modelul pentru care se foloseste sonda, ce inseamna asta, ca este universala? Tot in ETKA la 2 coduri mai jos de cel mentionat apare 068 919 081 A presiunea de 0.9 bar si in dreptul ei scrie AEA, ABD, ABU. Nu stiu ce sonda, la ce presiune, sa cumpar mai exact si dupa care din coduri. Ma gandesc ca poate asta de am dat-o jos nu este cea originala, a mai fost schimbata odata si nu a fost pusa exact care trebuia.... Si culorile difera la ele, la cea pe care am dat-o jos este WHITE iar la cealalta unde scrie si codul (AEA - motorul meu) este GREY. Ceva pareri sa pot da comanda la magazin sa imi vina si mie maine ca nu mai pot merge cu masina si de luni o sa am nevoie de ea. Multumesc

Attached File  oil_pressure_switch.JPG   199.08KB   114 downloads

#37 arabel

arabel
  • Oraş:Nehoiu
  • Maşina:vw
  • Model:golf3
  • Motorizarea:1,4 44kW

Posted 29.01.2009 @ 22:54

iti dau maine codurile si ce culoare trebuie sa aiba sondele. cele originale.

#38 Nykey

Nykey
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:ex. Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 2001
  • Motorizarea:1.9 AVB 100CP

Posted 30.01.2009 @ 20:20

Pana la urma am cumparat piesa cu codul 068 919 081 A presiunea de 0.9 bar (sonda este FACET cod 7.0095 - este made in italy pret 20ron). Am montat-o astazi si pana acum a mers super ok, adica dupa ce am pus sonda am pornit masina am lasat-o sa ajunga temp la 90 de grade si am scos-o la rulaj. Accelerari scurte 1-2-3 schimbat la 5500-6000, accelerari lungi schimbat la fel si nu s-a aprins nici martorul nici avertizorul sonor. Se pare ca am scapat si de problema mirosului de ulei ars in masina si nu mai curge. Toate bune, acum trebuie sa ma ocup de rola de la alternator care mai are putin si imi rupe cureaua:|. Deci pana la urma motoarele de 1.6 AEA folosesc sonda de 0.9 bar si aveti mai sus si codurile.

#39 hunior

hunior
  • Oraş:Miercurea Ciuc
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Vw golf
  • Motorizarea:1.6 abu

Posted 01.02.2009 @ 21:21

salut. am si eu problema cu sonde....imi piuie la drum lung. am 1.6 abu, pe care sonda as trebui sa-l schimb?ca am doua

#40 mac23

mac23
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF 3 Europe
  • Motorizarea:1.6 ABU 75 CP

Posted 20.02.2009 @ 02:50

mie imi palpaie cand da sa imi moara masina si imediat dupa ce moare mai paplpaie cca 20 de secunde am avut 2 cazuri cand la turatii de peste 2000 de ture mi-a pornit si buzzerul-credeti ca e de la sonde sau din cauza relantiului instabil?stiti daca apar aceste defectiuni la sonde cu vag com?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users