Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

@ Dan-Danutz:

 

Precum scriam mai sus motorasul l-am gasit pe un site de dezmembrari la diverse preturi, cel mai mic fiind 200 lei (la mine codul motorasului e 03L 129 086 v120 , cod galerie admisie 03L 129 711 AG). Mi-e cam frica insa sa-l iau ca poate primesc altceva si/sau nu stiu in ce conditie e si dau banii degeaba.

Nu cred ca se rezolva doar cu curatatul galeriei, mie mi-a umblat electricianul pe la motoras (oricum am tot cautat pe net rezolvari dar se pare ca totusi e motorasul ala de vina). Masina merge bine si merg de ceva timp cu eroarea respectiva, sper sa nu se strice altceva.

 

Chestia de pe dieselgeek pare cea mai ok daca nu vrei sa dai banii aiurea si cred ca o sa-mi comand in curand. Oricum fata de cei 1800 lei pret galerie la reprezentanta am gasit in alta parte la 1450, dar la banii astia mai adaugi si manopera - vreo 150-200 lei dat jos si pus inapoi galeria.

 

Daca rezolvi cumva da-mi te rog un semn.

Succes.

 

Edit: producator pt. motoras e VDO, dar eu nu l-am gasit separat la magazinele de piese auto, am gasit doar galeria cu tot cu motoras.

Modificat de JJuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Dan-Danutz:

 

Precum scriam mai sus motorasul l-am gasit pe un site de dezmembrari la diverse preturi, cel mai mic fiind 200 lei (la mine codul motorasului e 03L 129 086 v120 , cod galerie admisie 03L 129 711 AG). Mi-e cam frica insa sa-l iau ca poate primesc altceva si/sau nu stiu in ce conditie e si dau banii degeaba.

Nu cred ca se rezolva doar cu curatatul galeriei, mie mi-a umblat electricianul pe la motoras (oricum am tot cautat pe net rezolvari dar se pare ca totusi e motorasul ala de vina). Masina merge bine si merg de ceva timp cu eroarea respectiva, sper sa nu se strice altceva.

 

Chestia de pe dieselgeek pare cea mai ok daca nu vrei sa dai banii aiurea si cred ca o sa-mi comand in curand. Oricum fata de cei 1800 lei pret galerie la reprezentanta am gasit in alta parte la 1450, dar la banii astia mai adaugi si manopera - vreo 150-200 lei dat jos si pus inapoi galeria.

 

Daca rezolvi cumva da-mi te rog un semn.

Succes.

 

Edit: producator pt. motoras e VDO, dar eu nu l-am gasit separat la magazinele de piese auto, am gasit doar galeria cu tot cu motoras.

 

Inteleg, doar ca poate ar fi mai ok sa mergi la dezmembrari si sa verifici ca e acelasi lucru, poate chiar sa-l montezi acolo si sa vezi ca functioneaza....

 

Va anunt ce rezolv si revin cu poze.

 

O zi faina si daca cineva a mai avut experiente de acest fel, nu strica sa ne impartaseasca si noua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, cand ai probleme cu clapeta de cutoff si clapetele din galerie nu isi face regenerare filtrul de particule.

Modificat de Sarbu Mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta poate daca ai putini km, dar in cazul meu, am 262.000 km si nu a fost umblat niciodata pe acolo, nu cred ca se ocupa nemtii de asa ceva :)

 

Filtrul de particule e ok si pana acum am folosit masina mai ales in afara orasului si mai putin in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

 

      Am fost sambata trecuta si am facut curatarea galeriei de admisie. Costul operatiunii de demontare, curatare si montare inapoi, plus incercare stergere eroare a fost de 200 de ron.

      Intr-adevar clapetele de pe galerie erau intepenite la incercarea de a le misca cu mana din parghia ce iese din motoras, insa dupa curatare se puteau misca cu usurinta.

      Eroarea a ramas, asadar va trebui sa schimb doar motorasul (daca se poate) sau toata galeria de admisie, ramane de vazut. Functionarea motorului este ok, nu vad sa fie influentat consumul sau puterea.

      Presupun acum ca acele clapete functioneaza ok si a ramas doar eroarea pe partea electrica care a afectat sau nu motorasul, pe vremea cand clapetele se miscau greu sau aproape deloc.

      Daca stie cineva ce inseamna sa mergi, sa zicem 10.000 de km, cu aceasta eroare, as aprecia. Ideea e ca nu as vrea pana la vara in colo sa schimb galeria, decat daca este necesar si ar fi influente negative asupra motorului, mergand asa.

 

Multumesc.

 

Galerie inainte:

post-145084-0-91515900-1449138212_thumb. post-145084-0-76859400-1449138201_thumb.

 

Galerie cod si producator:

post-145084-0-52007900-1449138225_thumb. post-145084-0-63905000-1449138219_thumb. post-145084-0-00759500-1449138451_thumb.

 

Galerie dupa curatare:

post-145084-0-87275900-1449138574_thumb.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi http://www.natef.org/NATEF/media/NATEFMedia/VW%20Files/2-0-TDI-SSP.pdf de la pagina 8. Acolo zice ce fac valvele alea. 

Documentul respectiv este pentru America, dar cred ca este valabil si pentru cbab si cbbb. Cel putin ca si principiu.

 

Cat despre kilometri, daca vrei sa mergi 10k km, sa ne zici si noua ce se intampla, sa invatam unii de la altii .. :)

Modificat de mondeo30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am gasit de ceva timp documentul respectiv pe net si m-am uitat peste el cu rezerva unor mici diferente intre SUA si Europa.

 

Eu sper sa nu ajung la asa multi km pana reusesc sa schimb galeria de admisie, insa e bine de stiut toate implicatiile negative ale unei asftel de abordari, si asa cum ai anticipat, e bine sa invatam unii de la altii...desi as fi preferat sa nu fiu primul care fac asta  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca galeria la passat-ul meu e metalica... Sunt si din plastic la CR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la CR nu este metalica

 

L.E. = la 2010.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu rezolvati cu schimbarea separata a geleriei sau a motorasului, problema este la articulatia dintre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm CBAB 2009 galerie metalica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu rezolvati cu schimbarea separata a geleriei sau a motorasului, problema este la articulatia dintre ele.

 

Te referi la zona de parghii actionata de motor sau in interior...?!?

 

post-145084-0-63725700-1449235295_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la tine e metalica ?

 

la a mea - 2010 - era de plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la tine e metalica ?

 

la a mea - 2010 - era de plastic

 

Daca pe mine ma intrebi, e tot 2010 masina si e de plastic, asa cum poti sa vezi in pozele de mai sus daca dai pe ele sa le faci mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu... pe Mihai, dar nu are importanta... era ca idee - merci pt confirmare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea P2015 - 000 - Implausible Signal la CBAB nu se datoreaza clapetei de admisie, EGR-ului, clapetelor sau parghiei de actionare a clapetelor swirl, ci motorasului care actioneaza acele clapete. Eroarea apare din cauza uzurii pintenului de oprire a mecanismului din interior.

Rezolvarea este pe diesel geek, linkul postat de Florin, sau de improvizat un opritor in motoras. Nu e mare scofala.

La admisia din aluminiu este foarte simplu, la cele din plastic s-ar putea sa fie nevoie de demontarea galeriei, nu stiu daca motorasul poate fi demontat usor de pe galerie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva in RO de vanzare acea piesa "salvatoare" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

      Multumesc pentru explicatii Valentin. Din cate banuiesc, la mine se poate sa se fi dus motorasul sau ceva din el din cauza intepenirii axului care misca clapetele. Banuiesc asta ca fiind cauza, pentru ca la curatarea galeriei, acest ax nu putea fi miscat, iar dupa curatare, mergea relativ usor sa fie miscat cu mana.

      Am mai cautat in stanga si in dreapta si am gasit doar motorasul de vanzare la Oradea, vreau sa ma duc maine sa-l iau, la pret de 620 de ron. Problema ce ramane, dupa inlocuire este necesar, pentru o functionare corecta, resetarea cursei acestuia din VCDS. Poate gresesc cum m-am exprimat, asa ca as vrea sa va intreb, daca stiti careva ce anume trebuie facut mai exact in VCDS, bineinteles in afara de stergerea erorii P 2015.

 

Motorasul arata asa si are codul 03L 129 086:

post-145084-0-16035300-1449829545_thumb.

 

     In alta ordine de idei, am gasit intr-un manual de service training de motor de audi in V, deci cu doua galerii de admisie, doua motorase, cum ca, in cazul unei erori, acestea raman in pozitia deschise, ceea ce, avand in vedere modul de functionare, inseamna consum mai mare la viteze mici si faptul ca atunci cand accelerezi mai fortat, nu mai simti exact aceeasi forta a cuplului ca atunci cand aceste clapete lucreaza corect, adica exact ceea ce simt si la masina mea.

 

post-145084-0-20610200-1449829851_thumb.

 

 

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

motorasul l-ai gasit nou la acel pret? oricum mie mi s-ar parea solutie mai buna cea de pe diesegeek.com (http://www.dieselgeek.com/P2015_Repair_Bracket_p/egr-p2015-711ag.htm). cred ca ajungi sub 400 lei cu transport si taxe.

 

pe de alta parte am gasit un site unde poti adauga cereri de piese si daca are cineva iti pot face oferte (noi sau din dezmembrari): http://www.pieseauto.ro/cereri-piese-auto/vw/motoras-galerie-admisie-sau-galerie-admisie-383507.html

 

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate banuiesc, la mine se poate sa se fi dus motorasul sau ceva din el din cauza intepenirii axului care misca clapetele. Banuiesc asta ca fiind cauza, pentru ca la curatarea galeriei, acest ax nu putea fi miscat, iar dupa curatare, mergea relativ usor sa fie miscat cu mana.

Axul cu clapetele swirl nu poate fi mișcat dacă motorașul este montat, decât dacă îl forțezi zdravăn. Dacă motorașul era demontat și axul tot nu se mișcă liber înseamnă că depunerile împiedicau mișcarea sa normală. Brațul de acționare a motorului mai are un arculeț cate are rolul de a deschide clapetele dacă brațul se rupe, însă arculețul este destul de slab, mă îndoiesc că poate învinge rezistența arcului motorașului, care este mult mai puternic.

Se poate să se fi blocat și angrenajul dințat din motoraș, însă cea mai comună cauza este uzura aia despre care am amintit mai devreme și pe care o rezolvă piesa aia de pe site-ul american.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Din cate banuiesc, la mine se poate sa se fi dus motorasul sau ceva din el din cauza intepenirii axului care misca clapetele. Banuiesc asta ca fiind cauza, pentru ca la curatarea galeriei, acest ax nu putea fi miscat, iar dupa curatare, mergea relativ usor sa fie miscat cu mana.

Axul cu clapetele swirl nu poate fi mișcat dacă motorașul este montat, decât dacă îl forțezi zdravăn. Dacă motorașul era demontat și axul tot nu se mișcă liber înseamnă că depunerile împiedicau mișcarea sa normală. Brațul de acționare a motorului mai are un arculeț cate are rolul de a deschide clapetele dacă brațul se rupe, însă arculețul este destul de slab, mă îndoiesc că poate învinge rezistența arcului motorașului, care este mult mai puternic.

Se poate să se fi blocat și angrenajul dințat din motoraș, însă cea mai comună cauza este uzura aia despre care am amintit mai devreme și pe care o rezolvă piesa aia de pe site-ul american.

 

 

        Hm... e foarte ciudat pentru ca motorasul nu a fost scos de pe galerie cand am curatat, sunt poze mai devreme in postul cu operatiunea de curatare. Si asa montat, la inceput nu s-a miscat deloc, iar dupa a fost posibil sa-l miste cu mana. Din pacate nu am pus mana sa vad daca se misca greu sau usor dar se auzea sunetul de rotite dintate in miscare, probabil mecanismul din motoras.

       Unde se gaseste acel opritor care se uzeaza, in interiorul mecanismului din motoras?

 

       Din pacate nu am siguranta ca in galerie este totul ok si de aceea sunt in dubii daca sa iau sa schimb motorasul....

Modificat de Dan-Danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorașul are un arc destul de tare, însă dacă tragi mai tare de clapete sigur se mișcă. Eu n+as fi făcut asta pentru ca brațul de antrenare pare destul de firav, cred ca e din ceva plastic.

Acum clapetele sunt acționate, se mișcă motorașul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorașul are un arc destul de tare, însă dacă tragi mai tare de clapete sigur se mișcă. Eu n+as fi făcut asta pentru ca brațul de antrenare pare destul de firav, cred ca e din ceva plastic.

Acum clapetele sunt acționate, se mișcă motorașul?

 

       Acum e montat inapoi pe masina, eroarea exista, deci in mod normal nu functioneaza. Este si motivul pentru care vreau sa schimb cu totul motorasul si sa pun unul nou, urmand ca pe acesta sa-l desfac sa-l studiez inauntru sa vad cum e ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!