Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

.......... si cutia de viteze care este doar in 5 trepte.

Nu sunt probleme la pompa de ulei la aceste motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cateva modificari la trenul de rulare si la sasiu, adica o podea mai plata care sa asigure o rezistenta la aer mai mica,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara ma sunat mecanicul si mia zis ca e garnitura dusa dar ca sa imi faca planeitatea chiuloasei si sa o verifice la presiune si cu schimbat distributia ma costa 2100euro

imi puteti spune daca e necesar sa ii fac planeitatea la chiulasa daca el a gasit garnitura dura ca oricum distributia o fac in tara

gsrnitura dusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul pentru un plan la chiulasa e infim eu zic sa il faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.......... si cutia de viteze care este doar in 5 trepte.

Nu sunt probleme la pompa de ulei la aceste motoare.

 

 

Si cateva modificari la trenul de rulare si la sasiu, adica o podea mai plata care sa asigure o rezistenta la aer mai mica,,,

 

Si jantele's altfel. Si Grila are o emblema sclipitoare-n plus...

 

Omul a intrebat strict de motor, din considerente de fiabilitate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, daca ne referim strict la motor, dar eu am inteles ca este interesat de motor pentru a face o alegere a masinii in cunostinta de cauza. Odata cu motorul primeste si alte diferente fata de cele de 140/170 si cred ca ar trebui sa stie la ce sa se astepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o intrebare.la un passat b6 cod motor cbab cu galeria de admisie de plastic,se poate demonta galeria fara a desface conductele de combustibil de la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! care sunt valorile  la injectoarele common rail. la mn cel mai mult are 0,40. Pana la ce valoare merge in parametrii buni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ok asa. Trebuie sa fie cat mai aproape de 0... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.la un passat b6 cod motor cbab cu galeria de admisie de plastic,se poate demonta galeria fara a desface conductele de combustibil de la injectoare?

 

Vad ca nu-ti raspunde nimeni si de aia ma bag in vorba. Nu ma pricep dar cand mi-a murit pompa de motorina din rezervor un mechanic mi-a pornit masina cu gaz direct in admisie - asa am inteles. Nu mi s-a parut ca a umblat la conductele alea, a tras de galleria aia cu diametru mare. Pune eventual poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Imi poate spune cineva ce fel de motor si injectoare se gasesc pe masina cu Vin-ul :wvwzzz3cz6p226276

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta este PD....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cridaia: Corect. Este un BKP din 2006: 

 

Maker VW Name Passat Limousine Region Other Date 24.05.2006 Color 2T2T Country France (X3A) Transmission JLU Engine BKP Model PA Manufactured 2006 Produced from 1974 Trim color UP
 
Deci daca nu au fost schimbate in garantie injectoarele cu Continental, sunt cele vechi Siemens. 
Modificat de rufus15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e BKP si a schimbat injectoarele poti sa stai linistit. Siemens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,sunt nou pe acest forum ,am un passat din 2009 cod motor CBAB 103 KW si am o problema in sensul ca  am schimbat pompa de apa auxiliara de pe motor pentru ca pe dignoza aparea ca defecta iar acum motorul se comporta la fel: in timp ce merg apare in bord mesajul sa verific manual nivelul lichidului de racire desi apa sta la 90 de grade.Opresc trag capota in bazinul cu antigel nivelul este de aproximativ 3 cm,opresc motorul,desfac busonul si apare apa,pun busonul si pot continua calatoria iar dupa cativa km. reapare mesajul cu apa.Am facut intial inlocuirea bazinului care credeam eu ca e fisurat ptr. ca am gasit tropi de antigel pe el,apoi am inlocui tsi capacul,dar mesajul revenea in bord,am facut o scanare si am gasit defectul referitor la coolant pomp 2,am comandat o pompa noua ,am schimbat pompa,am schimbat si tot lichidul de racire dar dupa cativa km in bord apare iarasi mesajul cu verificarea manuala.Am observat ca in timp ce motorul functioneaza aproape tot lichidul de racire este impins in motor iar prin furtunul subtire de sus de pe bazin vine foarte putina apa.Mentionez ca am schimbat distributia la 210.000 km am pus pompa de apa noua HEPU iar acum am 224.000 km.Nu am furtunurile tari ori sparte, am scos din racordurile de sus furtunul subtire am bagat aer prin el si prin celelalte, nu par sa fie infundate. Daca cineva are o parere despre ce semai poate face astept cu interes  o sugetie pe forum sau la tel.din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie senzorul de temperatura defect, care da semnal eronat ?! zic si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,la mine semnalul este dat de senzorul de pe bazin care sesizeza ca in bazin nu mai ajunge apa ,dupa ce desfac busonul apare toata apa din motor,opresc motorul apoi pornesc si pentru o perioada masina merge normal. Mentionez ca nu am pete de ulei in apa sau apa in ulei,masina o am de 3 ani si am facut toate schimburile la timp,nu am scurgeri sau alte pete.Am tot cautat aceeasi problema pe net dar nu am gasit nimic referitor la disparitia/aparitia apei din vasul de expansiune.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum pe diagnoza numai apare nici un cod de eroare dupa schimbarea pompei.Astept cu interes alte opinii sau sugestii.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de chiulasa defecta, baga compresie in instalatia de racire, parerea mea. Lasa busonul putin desfacut sa scape ceva presiune, si o sa vezi ca nu mai scade nivelul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca temparatura indicata pe vcds este in limite normale atunci problema e de la garnitura chiulasa sau chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna .An si eu o problema la passat din 2010 motor de 2.0 TDI, CR cod motor CBDC si anume am schimbat filtrul de motorina si nu mai stiu exact cum vin furtunelele la filtru.......ma poate ajuta cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce ai desfacut furtunele de pe filtru .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall....,.sa indoit in urma unui accident si a trebuit schimbat cu totul.

Modificat de nicu_nick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Nu imi merge un clanson si vreau sa stiu pe unde am acces mai usor la el ca sa-l inlocuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!