Jump to content


Photo

Releu de incarcare - Defect sau nu?


  • Please log in to reply
169 replies to this topic

#61 apolodorsn

apolodorsn
  • Oraş:Eforie
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 5 2005
  • Motorizarea:2.0tdi 140 cp

Posted 20.04.2011 @ 12:04

revin..am dat jos alternatorul...puntea de diode era rupta la propriu..am pus-o l aloc cu 2 suruburi...dar tot nu incarca....ma gandesc sa fie releul...deci..infasurarile sunt bune diodele la fel..singura cauza ar fi releul...azi ma duc sa caut unul..si revin :D:D:

#62 apolodorsn

apolodorsn
  • Oraş:Eforie
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 5 2005
  • Motorizarea:2.0tdi 140 cp

Posted 20.04.2011 @ 20:19

va salut cu respect.am inlocuit releul cu unul nou...dar mai era ceva ..o siguranta fuzibila pe plusul alternatorului de 200 a...am inlocuit-o si merge brici:D:D:D

#63 Anagabi

Anagabi
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF 4 2003
  • Motorizarea:1,9 TDI 101 CP

Posted 21.04.2011 @ 09:51

Salut,
Am si eu o problema. De ceva vreme, dupa vreo 5 - 10 km dupa ce pornesc masina, cateodata si cand sta in relanti, se aprinde becul ESP de la bord. Am fost sa fac o diagnoza si mi-a dat ceva defect de genul " impuls incarcare alternator".Am verificat incarcarea, si e 14,440 v. Ati avut careva o asemenea problema?, Sa fie releul?

#64 Ady Man NFS

Ady Man NFS
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2001
  • Motorizarea:1.9TDI 90CP ALH

Posted 07.05.2011 @ 13:43

Salutare. Am si eu o problema la Golf-ul meu. Cateoadata numai dupa prima pornire (dimineata), la vreo 10 secunde se aprinde martorul bateriei in bord si imi scrie ca am probleme la incarcare. Daca o opresc si o pornesc iar nu mai scrie nimic si merge fara probleme. Tin sa evidentiez faptul ca nu am probleme cu bateria (nu se descarca) indiferent cat as merge si cati consumatori as avea porniti. La scanarea cu VAG-ul nu imi arata nicio eroare la baterie sau alternator. Ce ar putea fi? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Numai bine.

Edited by Ady Man NFS, 07.05.2011 @ 13:43.


#65 gabyte00

gabyte00
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf IV hatchback 2001
  • Motorizarea:1.6i 105cp AZD

Posted 07.05.2011 @ 13:52

Martorul din bord, desi e desenat ca o baterie, de fapt indica un defect la alternator care nu iti mai incarca bateria. Trebuie sa ajungi la o verificare a alternatorului.

#66 klaudiu17

klaudiu17
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2001
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 16.08.2011 @ 19:59

salut ! nu pot sa gasesc un releu de incarcare sau regulator de tensiune pentru alternatorul cu codul 028 903 029 g . Masina e un golf 4 alh din 2001. multumesc mult !! o zi buna

#67 AlexCJ

AlexCJ
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF 4 AKQ
  • Motorizarea:1.4 16V 75CP

Posted 16.08.2011 @ 20:36

Salut! Ce marca e si catzi amperi are??

#68 GABIVVX

GABIVVX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF
  • Motorizarea:1400

Posted 17.08.2011 @ 11:13

din pacate am incercat sa fac o echivalenta dupa codul alternatorului postat de tine,dar nu am reusit nimic :( Ceel mai sigur e sa identifici singur codul releului de incarcare si apoi sa il postezi aici ca eu si colegii sa iti dam alternative.

Attached Files



#69 klaudiu17

klaudiu17
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2001
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 17.08.2011 @ 12:33

merci baieti e un hitachi de 120 amperi ..dar nu gasesc piese de schimb la el .. o singura chestie acum am aflat ca am odioda arsa si au gasit niste baietii niste diode si incerca sa le modifice:(

#70 klaudiu17

klaudiu17
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2001
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 18.08.2011 @ 12:11

pana la urma l-am schimbat cu un bosh de 90 de amperi de pe un seat . ms

#71 GABIVVX

GABIVVX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF
  • Motorizarea:1400

Posted 18.08.2011 @ 12:36

@klaudiu17 totusi pune o intrebare referitoare la releu lui FLORIN sau lui AL BUNDY,sa nu te trezesti ca iti moare bateria sau ca incarcarea e incorecta.

#72 sopui

sopui
  • Oraş:Oraviţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat b6 variant bkp dsg
  • Motorizarea:2.0 tdi 140cp

Posted 24.03.2012 @ 23:06

salut. Am un passat b6 din 2005 si am probleme cu incarcarea si anume cand vrea incarca 14,1 constant alta data 13,8 constant sau 13,5 constant sau 13,3 constant si nu tine cont de consumatori. Am schimbat 3 baterii si la fel a facut cu fiecare.Alternatorul este valeo de 180 amp,Am fost la un electrician sa-l verifice si a zis ca e ok la diode rotor si ce mai are pe acolo dar tot nu merge. are cineva vreo idee???

#73 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 25.03.2012 @ 09:45

Incarcarea e in parametrii - si difera in functie de temperatura exterioara si alti parametrii - in mod normal

#74 sopui

sopui
  • Oraş:Oraviţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat b6 variant bkp dsg
  • Motorizarea:2.0 tdi 140cp

Posted 25.03.2012 @ 20:15

florin tu zici ca incarca normal??!! Adevarat ca asta iarna apareau diferente dar am terminat 2 baterii pe tema asta,sunt cam mari fluctuatiile. Mie mi se pare absurd sa ma tina o luna si jumatate o baterie

#75 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 25.03.2012 @ 20:21

Eu zic ca e in parametrii.... fluctuatiile apar in functie de temperatura exterioara, turatie, consumatori... deci, variaza incarcarea in timp... nu de la o secunda la alta...de la 13.4 la 14.1

#76 SSorin

SSorin

    Membru Level 2

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model: Golf IV 1,9 TDI 2002
  • Motorizarea:ALH 90 / 125 CP

Posted 25.03.2012 @ 20:23

Verifica sa nu ai un consumator permanent.

#77 sopui

sopui
  • Oraş:Oraviţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat b6 variant bkp dsg
  • Motorizarea:2.0 tdi 140cp

Posted 25.03.2012 @ 21:51

se manifesta astfel daca pornesc masina de dimineata am 13,8 constant fara sa afecteze pornitul sau opritul vreunui consumator (ex. clima) ajung la destinatie apoi pornesc iar la drum dupa jumate de ora si am alta tensiune ,sa zicem 13,5 opresc si repornesc am 14,1 NU ARE O REGULA.Am pus voltmetrul pe alt passat din generatie cu al meu si nu face asa fara consumatori arata 14,2 si cand pornesti clima ,faruri sacade la 13,9 13,8 si sta acolo.

#78 Specialistul

Specialistul
  • Oraş:Oneşti
  • Maşina:Wolkswagen
  • Model:Bora
  • Motorizarea:1.6 16v AZD

Posted 14.11.2012 @ 01:50

Azi am patit si eu beleaua :dry:. Ma intorceam acasa pe un drum lung, liber si drept cand ma decid sa apas pedala de la acceleratie, cand ajung la 160 Km/h acele s-au dus pe 0 martorii se aprindeau ca si cum ar fi scurtcircuitati (palpaiau foarte rapid). Mentionez ca nu aveam consumatori mari (doar faza scurta). Motorul mergea normal, In timp ce cautam un loc de parcare, acele au revenit si a aparut martorul de la air-bag. Am parcat am oprit motorul am luat contactul. La repornire a mai aparut si martorul bateriei. Surprins am verificat toti consumatorii si am constatat ca s-a ars un bec de faza si cele de pe pozitie(LED-uri) nu se mai aprindeau. Am schimbat repede becul si surpriza s-au aprins si pozitiile. Am mers acasa, cu gandul ca merg numai pe baterie. Am ajuns acasa si am facut diagnoza am sters eroarea cu air-bag. La masurarea bateriei aveam ~12.6 V fara motorul pornit valoare nu varia, cand am pornit motorul, tensiunea era de 11.8V indiferent de turatie valoarea nu crestea, ba chiar scadea uneori cand turam. Desi sunt constient ca am mers pe baterie spre surprinderea mea aceasta nu a dat semne de descarcare. Dupa oprirea motorului tensiunea revine la 12.6V.
Acum e intrebarea, ce ar putea fi, puntea redresoare (diodele)? Maine ma duc si verific ce ar fi. Poate revin cu niste poze.

#79 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 14.11.2012 @ 08:55

trebuie sa-l desfaci, ca sa vezi de la ce este.... poate sa fie vreo dioda dusa sau releul

#80 alexanderdj

alexanderdj
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Ibiza
  • Motorizarea:1.4 16v

Posted 14.11.2012 @ 11:06

Eu am patit ca tine, dar fara becuri arse si toate cele. Mie nu mi s-a aprins bateria in bord, doar am simtit-o ca porneste mai greu, iar dupa 5 km de oras am ramas fara baterie. Buba a fost la carbuni, unul a ramas blocat probabil de la pulberea de carbune si n-a mai atins pe rotor. Eu am schimbat releul ca vine cu tot cu carbuni cu unul marca Cargo, era printre cele ieftine si incarca destul de bine. Insa diodele erau foarte bine si restul lucrurilor pe alternator erau teapene. Vezi ca daca te apuci sa-l dai jos, o sa fie chin. Poate tu la Bora ai mai mult loc, dar la Leon 1M a trebuit sa dam jos tabla aia care vine peste teava de evacuare dintre motor si radiator ca sa avem loc sa scoatem alternatorul.

Mai bine scoti releul de incarcare direct cu alternatorul pe masina si vezi in ce stare e. Daca ti se par dusi carbunii, va trebui inlocuit. E vreo 150 de lei daca imi amintesc eu bine.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users