SARBUlica

Diferenta Intre Motorul 1.4 16v 75 Cp Si 1.4 16v 101 Cp Stock

63 postări în acest subiect de discuţie

imi puteti spune si mie care este diferenta intre motorul 1.4 16V 75 CP si 1.4 16V 101 CP STOCK ? am cautat raspunsul la aceasta intrebare pe tot forumul si pe toate listele de motoare posibile, am vazut pe undeva aruncat asa la plesneala k difera axa cu came si nu mai stiu c...

Ma intereseaza sa imi fac si eu upgrad-u la 101 CP sau macar vreo 90 jongalnd din aceste optziuni ... mai incolo cip, tobe, filtru... si alte chestii :icon_thumright:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Motoare stock pe golf 4 benzina 1.4 16v - 75 cp 1.6 sr - 102 cp 1.6 16 v - 105 cp 2.0 116 cp 2.3 v5 150 sau 170 cp

Din cate stiu nu exista 1.4 cu atatia cai cum zici tu....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

OT: Exista si 1.4 de 100 de ponei, poate fi gasit pe modele ca Fabia, Ibiza, Cordoba, ...

Numai bine

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

da asa e, era si un topic pe seama asta. din cate stiu difera softul, axul cu came....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Chiar am vrut s specific cei cu diesel sa se abtzina de la comentarii.... din poze si grafice de dyno am vazut k cel de 75 CP are puterea maxima la 5000 ture si limitarea de ture la 5800, iar cel de 101CP are puterea maxima la 6000 de ture si limitarea ii la 6500.

Refuz sa cred k se scot 25 de cai din 500 de ture tinand cont k spre final puterea incepe sa scada

Este adevarat k motorizarea nu 101 CP nu e pe golf (nu cred) numai pe LUPO, POLO ...fabia si ibiza

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Motorizare de 1,4 101 cp sigur nu e pe golf 4 iar cat despre scoaterea puterii pana la 100 si ceva de cp la 1,4 16 v 75 cp este cale lunga asta e ceva aproape imposibil in primul rand e un motor aspirat si la un motor diesel de exemplu cu turbina poti scoate cat spui tu 30 cp deci nu cred cu toate chipuirile si tobele ca vei scoate acei cai

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cu chip la motorul de 75 de cai mai castigi vreo 10, nici aia nu stiu daca ii castigi. am vazut pe unele site-uri de firme care se ocupa cu asa ceva ca prin chip ti-l duc la 90 dar e f greu sa cred asta, chiar nu cred. era cineva aici pe forum care a facut asa ceva la un motor 1.4 de 75 de cai si a zis ca acum ar avea 85 de cai.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

stiu k ii greu de scos cai din motor asha mic si si aspirat, tocmai de aceea mi se parea ceva fantastic sa ii ridic puterea cu 25 de cai cu piese stock :icon_thumright:

ii ca si la diesele: acelashi motor de 1.9 are 90 100 130cp etc....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Numai ca benzinaru e aspirat si dieselu turbo :D io zic ca e mica mare diferenta :blink:) si io am tot 1.4 16v si nu am nev de mai mult,asa ca nu cauta sa umblii la motor aiurea,vrei cai mai multi iati una cu motor mai mare,un motor vw este durabil,daca functioneaza exact la parametrii dati din fabrica,nu ca vine gheorghe sii ii face cip sa urce in 6500 ture cu el,acel motor mai mult de 50 000 nu tine,asa ca gandestete bine inainte sa faci prostii,si ia in considerare ce tiam spus,producatorul stia el ceva cand ia dat 75 cai!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

golfix are dreptate.....nu te baga in motor.....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

De ce vi se pare asa SF ca motorul de 1.4 16 V sa aiba 100 de cai din moment ce si cuplul maxim il are sus 126 Nm / 4400 rpm (fata de acelasi cuplu la 3800 rpm la 75 cp) si lucreaza la turatii mari, puterea maxima fiind la 6000 rpm (fata de 5000 rpm la 75 cp). Motorul respectiv daca il urci in ture chiar simti ca trage masina!! E si gurmand de nu se poate (in oras ziua fara 14l/100 km nu scapi nici mort).

Prin chiptuning aftermarket nu cred ca cineva iti poate da o plaja de inca 1000 turatii asa cum a facut fabrica in cazul asta - alt ax cu came, kit de inductie, remapare

Si sa nu uitam ca mai exista o varianta de 1.4 16 V care nu a fost pe piata la noi:

Skoda Fabia Sport Edition

1400 cc 16 V

power 116 hp at 6100 rpm

max torque 142 Nm at 4500 rpm

top speed 200 km/h

acceleration 0-100 km/h: 10,8 sec

seamana cu RSul dar nu e...garda la sol similara, jante identice....

In Grecia stiu cu siguranta ca s-a comercializat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In sfarshit cineva care se pricepe! hai k la axa cu came si la remapare nu mash baga dar kitul de inductzie nu pot sa mi-l pun si eu si eventual sa cashitg vreo 2-3 cai sau cat o fii sau alte chestii marunte care fac diferentza de 1-2 cai sau pur si simplu sa mearga motorul mai rotund sau sa-i urce putzin cuplul

practic ii acelashi motor cu undele piese diferite pe el si fortat umpic, d c nu as putea "imprumuta" unele imbunatatiri?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai pus 12 caluti pe 1.4 16V.Cum? Prin remapare.Cert e ca am facut mutarea asta de vreo 2 zile si nici o surpriza neplacuta.Adevarul e ca am si schimbat tot ce a trebuit , distributie ulei filtre la timp si benzina numai carera 100 dar nu vad ce pb ar putea aparea daca remaparea nu e facuta de un "Gheorghe".Eu am fost ajutat de un inginer de la Renault , avea o scula n`am mai vazut pana la el deci nu cred ca va muri prea curand :). si daca ,moare asta este , invatatura de minte , il repar , o vand si imi iau o motorizare mai mare cum ar fi trebuit de altfel sa fac de la inceput insa nu am avut norocul sa gasesc in De..Am uitat sa mentionez ca masina are 80 000km si sunt foarte multumit de efectul dai de cei 12 caluti in plus.

Numai bine!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

    Am o skoda fabia motor vw 1.4 16v 75cp cod aua a bagat apa in ulei si ulei in apa, am shimbat de doa ori garnitura de chiulasa iar atreia oara si chiulasa iar dupa aproape 400 de km a aparut apa in baie ca sa facut uleiul  de culoare cafea cu lapte dar am constatat cand sa lasat frigul saptamana trecuta ar putea fi blocul fisurat sau altceva

    Vreau sa stiu daca se poate ce diferenta este intre blocul motor AXP si AUA s-au care se potriveste cu AUA. 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

tehnic, nu este nicio diferenta notabila

 

dar prinderile pe sasiu te omoara... sunt complet diferite la cele 2 motoare

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

soila, care sunt diferentele intre cele 2 motoare?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

la prinderile pe sasiu, cred ca am scris romaneste mai sus :)

 

AUA, AXP, APE s-a pus pe golf4, iar un AUA pe fabia1 am vazut cum arata, are o cunostiinta de a mea..

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa stiu daca se poate ce diferenta este intre blocul motor AXP si AUA s-au care se potriveste cu AUA.

 

Aceasta este intrebarea, nu pe ce masina s-au pus....stiu sa citesc si nu port ochelari, numai ca raspunsul tau nu ajuta cu nimic. Ar fi bine sa dam sfaturi utile, nu ce am vazut pe strada. AUA totusi inca nu s-a pus pe golf 4...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

numai la o cautare de bun simt gasim faptul ca AUA s-a pus pe golf4

 

 

engine: 1.4 1997–2004 I4 16V AHW/AXP/BCA/AKQ/APE/AUA 1390 cc 55 kW (75 PS; 74 hp) @ 5000 rpm 128 N·m (94 lb·ft) @ 3300 rpm

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk4

 

nu-s mecanic, dar stiu sa ma documentez inainte de a vorbi prostii :)

Modificat de alios
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

www.doppel-wobber.de

 

Imi pare rau sa-ti spun, dar nu pot sa ma mai abtin, vorbesti prostii!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

daca si wikipedia vorbeste prostii (in afara faptului ca eu am citit in cartile de reparatie golf mk4)

 

chiar nu mai are rost sa iti bag in seama tentativa la polemica inutila :)

 

lamureste tu colegul de mai sus, daca stii mai bine,

 

numai bine.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa ajuti este de apreciat, daca nu esti sigur sau nu cunosti mai bine nu te bagi in seama.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Blocul motor de pe AUA este identic cu blocul motor de pe APE,AHW,AKQ,AXP=036103101AM.Atentie mare numai la masinile cu cutie manuala.

AUA nu a fost montat pe G4.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

NU ESTE ADEVARAT! Internele sunt indentice, blocul difera.

Modificat de GOLFISTUL
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume? :lol:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.