Jump to content


Photo

Scuturi plastic si metalice Fabia


  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#41 bluetux

bluetux
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:OPEL & SKODA
  • Model:ASTRA H CDTI & FABIA
  • Motorizarea:101CP Isuzu&VW

Posted 23.11.2012 @ 18:16

n-am facut poze, dar seamana bine cu cel metalic de mai jos;
lungimea fantei decupate nu e asa de mare la mine;
nu are nevoie nici de bridele alea metalice de fixare din poza.

Posted Image

Edited by bluetux, 23.11.2012 @ 18:35.


#42 carmina

carmina
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Touareg V10 tdi, Fabia
  • Model:Touareg 5.0
  • Motorizarea:4921 cc

Posted 23.11.2012 @ 22:44

Asa crezi tu Bluetux? Uita-te cu atentie, si compara acest scut metalic cu cel pe care il ai montat pe masina ( cel de plastic).
Lungimea fantei decupate la cel metalic este in spate catre caseta de directie, deoarece in fata daca te uiti cu atentie nu este decupat (cum ti-a decupat tie mecanicul) deoarece cel de tabla are acea ,,adancitura" (in poza postata de tine zona mai deschisa la culoare) pentru a nu se atinge de racordul flexibil, inclusiv de traseul evacuarii....unde atinge cel metalic...este decupat.
La cel de plastic decuparea ti-a facut-o in fata, chiar in zona racordului flexibil, dar iti spun sigur ca nu ajunge....cu timpul ai sa vezi ca se va topi plasticul....si va trebui decupat exact ca la cel metalic, aproape pana in spate...rezultatul? vei avea un scut de plastic taiat in doua...Daca nu vei decupa exact pana in locul unde este cel metalic....va atarna pe sub masina ca urechea elefantului . Crezi ca cei de la Skoda de ce au gandit pentru varianta ,,benzinare" acea jumatate de scut? Ok, sunt de acord ca vei gasi scutul ala cat jumate de masina pe net specificat ,,varianta 16v" dar asculta-ma este o gogoasa...exact ca butucul ala care l-ai achizitionat...suna-i si ai sa vezi cum incep s-o invarta ba ca e....ba ca nu e....dar se poate decupa....
Nu vreau sa influentez decizia nimanui....
Bluetux, ia uita-te nitel la poza..si vezi unul original:

Attached Files


Edited by carmina, 23.11.2012 @ 23:52.


#43 bluetux

bluetux
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:OPEL & SKODA
  • Model:ASTRA H CDTI & FABIA
  • Motorizarea:101CP Isuzu&VW

Posted 24.11.2012 @ 00:08

mecanicul m-a asigurat ca o topire e exclusa dupa ce a modificat scutul, o sa verific si eu saptamana viitoare la revizie, ca prea esti convinsa de esecul operatiunii :)
nu am fost atent la traseul esapamentului, dar poate ca si Blitz are dreptate in pagina 2 ...

#44 carmina

carmina
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Touareg V10 tdi, Fabia
  • Model:Touareg 5.0
  • Motorizarea:4921 cc

Posted 24.11.2012 @ 11:25

Ce a modificat mecanicul de te-a asigurat ca nu se va topi? L-a tratat ignifug Bluetux? Nu de esecul operatiunii...ai sa vezi ca nu va sta scutul ala pe masina nicicum....vei fi tot cu ochii pe el sa nu se topeasca ...daca vei face decuparea mai lunga va atarna scutul pe sub masina....se departeaza de esapament...dar va arata ca burta camilei... :lol:
La motorul tau de 1.4 traseul esapamentului trece pe sub baia de ulei....nu tot trage cu ochiul la nu stiu ce pagina, tu uita-te sub masina ta... :lol:
Daca nu ar fi trecut....nu l-ar fi decupat mecanicul intelegi? Banuiesc ca nu juca ,,x-o" cu caterul in mana pe scutul tau...
Am avut scutul acesta....stiu ce vorbesc, eu l-am achizitionat la acea vreme fiindca aveam eu un ,,fix " ...motorul imi placea sa fie bec...intelegi? Ei, nu mi-a iesit, cand a inceput sa se topeasca, s-a mai decupat nitel din el, dupa ce am vazut cum arata sub masina, l-am facut cadou celor de la salubrizare. De stiam ca vei achizitiona si tu unul din asta, il tineam....mai aplicai vreun ,,petec" pe ici-colo cand se prajea.... :winter:
La vara cand vei sta in coloana pe la Comarnic...vin sa prajim niste gratare pe Fabiuta ta.....foc avem, gratarele le aduc eu.... :lol: ce zici?

Edited by carmina, 24.11.2012 @ 12:03.


#45 bluetux

bluetux
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:OPEL & SKODA
  • Model:ASTRA H CDTI & FABIA
  • Motorizarea:101CP Isuzu&VW

Posted 24.11.2012 @ 14:33

gata, m-ai convins! dar tot nu ma las: o sa aplic pe suprafata scutului o izolatie termica non-azbest (hartie sau tesatura ceramica);
rezista la maxim 1200 grade, daca e buna ca bariera termica pt cuptoarele industriale si scuturile termice, o fi buna si pt esapamentul de fabie... :lol:
sau pot izola chiar teava cu ceva similar (un fel de patura ceramica non-azbest) :10[1]: aici e discutabil, si caldura tb evacuata totusi...

Edited by bluetux, 24.11.2012 @ 14:37.


#46 carmina

carmina
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Touareg V10 tdi, Fabia
  • Model:Touareg 5.0
  • Motorizarea:4921 cc

Posted 24.11.2012 @ 17:26

Prima varianta in opinia mea, este cea corecta.

Edited by carmina, 24.11.2012 @ 18:30.


#47 cipl

cipl
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:POLO 2002
  • Motorizarea:1.2 CM

Posted 24.11.2012 @ 19:24

bluetux devine interesant ceea ce faci tu. Eu unul te sustin, ma incapatanez si eu s-o cred pe carmina. Nu se poate! Trebuie sa existe o solutie! Chiar sa fie o scapare de fabricatie, sa nu se fi gandit ei la o solutie de protectie? Toata stima carmina, dar trebuie sa existe o solutie. Pe forum este un comerciant de scuturi metalice, l-am intrebat si i-am povestit cele sustinute de carmina, sunt curios ce va raspunde.

#48 carmina

carmina
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Touareg V10 tdi, Fabia
  • Model:Touareg 5.0
  • Motorizarea:4921 cc

Posted 24.11.2012 @ 20:00

Nu este o scapare de fabricatie Cipl....acea jumatate de scut este varianta corecta pentru motorizarea la care traseul esapamentului trece chiar pe sub baia de ulei....daca voi doriti ca scutul sa acopere toata baia de ulei, si ati achizitionat....sau urmeaza sa achizitionati acel scut de plastic...va trebui sa faceti niste modificari scutului, altfel va riscati....cum doriti voi...
Cipl, acel comerciant vinde scuturi metalice ca cel din imaginea postata de Bluetux...nu este aceeasi treaba, cel metalic daca te-ai uitat cu atentie, are acea ,,adancitura" sa nu fie lipit de traseul evacuarii. Daca comercializeaza si scuturi de plastic, ma refer la cel care acopera toata baia...si iti va spune ca nu este nicio problema.....te rog frumos sa ma crezi, este o mare gogoasa....daca nu are aplicat pe toata suprafata scutului acea izolatie de care pomenea Bluetux.... tu ai vazut si cel original ce are aplicat? si la ce distanta este galeria de el....si totusi fabricantul a luat niste masuri de precautie...
Cum doriti voi.....tu ai noroc Cipl, in caz ca se va aprinde masinuta tu sari rapid cu ea in mare....dar Bluetux ce va face? o va stinge cu brazii din Poiana Brasovului? :winter:
E bine ca il sustii Cipl, fiindca si mie imi place sa scot castanele din foc cu mana altuia.... :lol:
Glumesc baieti...ce sa va spun: succes.

Edited by carmina, 24.11.2012 @ 20:57.


#49 cipl

cipl
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:POLO 2002
  • Motorizarea:1.2 CM

Posted 24.11.2012 @ 20:01

Uitati si raspunsul comerciantului http://vwforum.ro/to...o/page__st__460
carmina comentarii..ceva?!

#50 carmina

carmina
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Touareg V10 tdi, Fabia
  • Model:Touareg 5.0
  • Motorizarea:4921 cc

Posted 24.11.2012 @ 20:11

,,Totusi producatorul ofera acelasi tip de scut metalic care este pentru ambele tipuri de motorizari."
Cipl....este vorba de un scut metalic care acopera toata suprafata baii de ulei, nu este de plastic.
..Problema legata de evacuare este data de faptul ca sunt slabite inelele de sustinere a tobei ceea ce face ca ea sa stea mai jos decat este recomandat": asa este, cu specificatia ca scutul de plastic (cel mare) nefiind gandit pentru motorizarea a carui traseu al esapamentului trece pe sub baia de ulei, va sta lipit de esapament, si daca inelele de sustinere ale tobei nu sunt slabite.....ok?...asa este forma lui..asa este gandit... daca nu decupezi, se va topi...
De ce ,,producatorul" nu i-a facut decuparea? De ce nu i-a aplicat acea izolatie termica? De ce cel de plastic se vinde fara distantoare? De ce cei care au gandit si proiectat masinuta (producatorul adevarat) .... nu le agreeaza pentru motorizarea 1.4 16v?

Edited by carmina, 24.11.2012 @ 21:03.


#51 SergiuD

SergiuD
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo 9N 2003
  • Motorizarea:1.4 16v BBY

Posted 24.11.2012 @ 21:19

ma bag si eu putin in discutie daca mi se permite ca ex-fabiot

am avut fabia 1.4 16v care am luat-o adusa de afara cu scut de plastic care era mare sub tot compartimentul motorului, stiu ca l-am dat jos la un schimb de ulei, daca imi aduc bine aminte scutul coboara putin in kos in partea din fata cam la nivelul plasticelor laterale de care se prindea, nu avea probleme cu esapamentul, acesta nu stiu sa fi fost sub baia de ulei, parca trecea printre motor si cutie

sper sa fiu de folos cu un sfat si anume sa cautati la dezmembrari unul original cu care a venit de la mama ei

LE - si eu am aceleasi planuri pentru polo din semnatura, chiar ma intreb daca sunt la fel cu cele de pe fabia

Edited by SergiuD, 24.11.2012 @ 21:21.


#52 bluetux

bluetux
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:OPEL & SKODA
  • Model:ASTRA H CDTI & FABIA
  • Motorizarea:101CP Isuzu&VW

Posted 24.11.2012 @ 22:15

adevarul e ca nici eu nu-mi amintesc sa treaca vreo teava pe sub baia de ulei ?!?
dar, ca si la butucul buclucas :001: , e posibil sa existe mai multe "solutii" constructive :10[1]: la fabiile astea...

#53 SergiuD

SergiuD
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo 9N 2003
  • Motorizarea:1.4 16v BBY

Posted 24.11.2012 @ 22:27

pai nici la poloul cel il am acuma nu-i trece nimic pe sub baie e tot 16v

#54 carmina

carmina
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Touareg V10 tdi, Fabia
  • Model:Touareg 5.0
  • Motorizarea:4921 cc

Posted 24.11.2012 @ 22:33

http://www.expertpie...ucts_id/1026381
Ia trage cu ochiul Sergiu la traseul esapamentului...
Uite si niste poze..sa vezi de unde incepe....si cam pe unde ,,trece" dumnealui....
Nu va tin de mana....cumparati ce ganditi voi ca este mai bine...

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   57.69KB   37 downloads
  • Attached File  2.jpg   43.4KB   46 downloads
  • Attached File  3.jpg   49.59KB   37 downloads


#55 SergiuD

SergiuD
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo 9N 2003
  • Motorizarea:1.4 16v BBY

Posted 24.11.2012 @ 22:40

stai asa! noi ne referim la scutul de sub masina, nu la ecranajul serpisorilor de evacuare cu tabla acea de aluminiu ce se vede in poze

LE - noi ne referim strict ce e sub masina, ceea ce e in poze nici nu se poate inlocui cu altceva

Edited by SergiuD, 24.11.2012 @ 22:41.


#56 carmina

carmina
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Touareg V10 tdi, Fabia
  • Model:Touareg 5.0
  • Motorizarea:4921 cc

Posted 24.11.2012 @ 22:44

PAI pe unde trece teava de esapament? Nu cumva pe mijlocul motorului? Eu ti-am arata de unde incepe....si care ar fi traseul....nu ai afirmat ca pe la tine nu trece nimic pe sub baia de ulei...? Scutul acopera baia de ulei.....varianta despre care vorbeam noi....
,,Serpisorii " de evacuare intra in catalizator.....se continua cu teava de esapament....care trece pe sub mijlocul motorului....ai si schita....

Edited by carmina, 24.11.2012 @ 22:49.


#57 SergiuD

SergiuD
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo 9N 2003
  • Motorizarea:1.4 16v BBY

Posted 24.11.2012 @ 22:52

asta zic si eu... de aceea mai zic ca nu vad de ce s-ar topi scuturile de plastic, s-ar putea totusi ca doar cele OEM sa reziste cum aveam pe fosta fabie...

#58 Ebi

Ebi
  • Oraş:Lugoj
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon 2001
  • Motorizarea:1,4 16V 75CP

Posted 24.11.2012 @ 23:14

Ma bag si eu ca am acelasi motor. Nu am avut scut la masina si am cerut unul pe gratis de la reprezentanta Skoda. M-au trimis sa-mi aleg din cele puse la pastrare/aruncate de la cei care le-au schimbat din diferite motive.( spart, inlocuit cu tabla, murdar, etc). Am luat unul mare, aproape nou dar murdar de ulei de la vreo baie sparta. Avea si multe patratele cu aer pe partea de sus. Poate era de diesel sau nu. Il folosesc de multi ani. Intradevar cand il dau jos sa schimb uleiul vad ca are patratele topite complet in dreptul tevii de esapament. Nu a luat foc si cred ca este ignifug. Cine vrea sa verifice nu are decat sa taie o bucatica din scut si sa o puna pe aragaz si sa vada daca doar se topeste sau arde. Si daca arde, cand il ia de pe foc se stinge singur?

Edited by Ebi, 24.11.2012 @ 23:17.


#59 bluetux

bluetux
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:OPEL & SKODA
  • Model:ASTRA H CDTI & FABIA
  • Motorizarea:101CP Isuzu&VW

Posted 25.11.2012 @ 16:58

de obicei, piesele din plastic cu adaos de fibra de sticla (cam 30 %) nu iau foc, se topesc si se autosting; dar sunt destul de casante la socuri... ce sunt alea patratele cu aer ?!

Edited by bluetux, 25.11.2012 @ 17:01.


#60 carmina

carmina
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Touareg V10 tdi, Fabia
  • Model:Touareg 5.0
  • Motorizarea:4921 cc

Posted 25.11.2012 @ 18:31

Bluetux: cred ca omul se referea la scutul pe care l-ai montat, adica dupa ce l-a praji esapamentul, va pica pe sub masina sub forma unor ,,patratele cu aer" :lol:
Ebi a achizitionat un scut pentru motorizarea disel.
Ca sa ai idee Bluetux cum stau lucrurile cu patratelele, priveste :

Attached Files


Edited by carmina, 25.11.2012 @ 18:47.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users