Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Intrebare pentru cunoscatori:de unde vine firul cu impuls de pe mijlocul mufei ce alimenteaza bobina de inductie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o rugaminte,unde este ECU pe motor,cum arata? are si alta denumire daca-l caut in scheme electrice?

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECu sau popular calculatorul masinii este sub protectia din plastic aflata la baza parbrizului, sub stergatoare. In schema pentru mono-motronic este codificat J 257

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,azi am verificat cu paul_iasi cam tot ce se putea legat de aprindere,la diagnoza nu a aparut nimic in neregula,toate firele au si primesc curent,suspectam bobina si calculatorul(ecu)dupa ce a plecat paul am verificat si ecu ca-n manual cu un led si arata ca este functionabil,bobina am verificato din nou separat pe baterie cu cabluri si bujie si functioneaza,pusa la locul ei am incercat din nou si a dat o singura scanteie cand am oprit demarorul,am suspectat contactul de pornire ca nu-si face treaba dar l-am verificat cu o lampa la mufa de la bobina si da curent pe toata durata cat tin demarorul in functiune.Disperare?putin spus,rog inca odata pe cei din iasi sa-mi imprumute o bobina sa fac o proba,poate un calculator,poate un delcou,chiar nu mai stiu,a ramas doar varianta de inlocuire succesiva a acestor piese.Ajutatima ca ma taie prietena de la ratie :( :offtopic:

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu care ma confrunt de ceva vreme. Nu imi coboara turatiile cind las de accelerator. imi impinge motorasu de relanti cred acceleratoru inapoi nu stiu dece. cind accelerez merge foarte bine si cind las de el mai urca turatia un pic si dupaia incepe sa coboare. si la frina de motor simt cum imi impinge acceleratoru. Recent am schimbat pompa de benzina. Dar si inainte facea numa nu asa pronuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si senzorul Hall ? e ok ?

da Andrei,e bun,verificat cu ledul,am verificat si calculatorul,tot cu led si palpaie,daca scot mufa de la senzor hall,nu mai palpaie,deci de la delcou vine semnal.ramane de schimbat efectiv bobina,delcou si calculator,altceva nu vad ce-asi mai putea face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine e din iasi si are golf3 ,motor 1,6-75CP,benzina?0741240067 sau hmcristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata,am rezolvat,mare problema!!!!!!!!!aiurea,era bobina de inductie,culmea e ca toate masuratorile erau bune,azi am prins o masina de pe strada si am imprumutat bobina,a pornit la prima cheie.Macar acum stiu ce trebuie sa cumpar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol:

Ar mai fi o problema,daca plec mai in forta,fara sa scartaie rotile apar niste batai ritmice ,poc,poc,poc,in partea din fata,pe la motor,de la ce-or fi oare?

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca ai mai intrebat, rezuma-te la o singura intrebare (un sigur post) si foloseste cautarea search.

Batai poc poc poc prinderile/tampoane motor, cutie samd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,asa e, am mai intrebat odata si nu am primit raspuns asa ca am reluat intrebarea.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil planetarele

nu cred ,e alt zgomot,posibil ca la plecarea in forta,motorul se torsioneaza pe sasiu si atinge,bate undeva,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci poate bate toba de esapament , sau timoneria de la schimbatorul de viteze ( ai mai strans axul ? )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am citit si recitit acest topic dar tot nu stiu in care caz ma incadrez asa ca o sa va spun si ce problema intimpin eu

am golf 3,1.6 cl.1993,benzina.pana acum 2 zile mergea masina ca vantul.apoi nu mi-a mai stat la relanti dupa care nu a mai pornit deloc.dau la automat,se aude electromotorul,masina da semne ca ar vrea sa porneasca dar nici o sansa.Mentionez ca golful meu a fost modificat putin,adica mufa care vine conectata la motorasul de relanti (cea originala) intra in dispozitivul din figura prezenta in link,iar din acesta pleca o alta mufa la motorasul de relanti + un un senzor de temp cred montat pe furtunul de racire.Conexiunea la curent a acestui modul(euro tr2)era la 12 volti prin intermediul unei sigurante care atunci cand am ramas fara relanti s-a ars dar masina inca a mai mers 2 zile dupa care nu s-a mai miscat din loc.Are cineva o idee?sau macar a mai vazut cineva acest dispozitiv care am inteles ca nu exista la un golf clasic?ca cica acest sistem euro tr 2 imbunatateste amestecul a.i. gazele emanate sa se incadreze in norma euro2

http://www.hjs.com/english/ sectiunea products apoi exhaust gas systems(trebuie sa selectati limba engleza din stanga susu)

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: Salutare.Am si eu o mica probl cu golful meu,abia l am cumparat...are momente cand porneste foarte greu,mai des la cald,dupa ce il opresc si il las sa zic 10-15 min invarte mai mult motorul inainte sa porneasca.Am intrebat si eu mai multe pers si mi au spus k poate fi de la senzorul de temperatura...altzi mi au spus k poate fi si de sonda lambda.Ma poate ajuta cineva sa stiu la ce sa ma uit?Multzumesc :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda nu preaare cum sa fie d vina,mai d graba senzorul de temperatura sau senzorul hall.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD

Am si eu o problema. Cam de 3 zile nu mai porneste masina la rece, porneste extrem de greu. Tre s invart de 2-3ori cate 10-15 secunde. Inainte banuiam ca e de la filtrul de motorina, in furtunul intre filtru si motor apar bule de aer. Asta poate genera proble? Am schimbat furtunul, coliere etc. acum nu mai apar tot timpul bule dar motorul tot nu porneste la rece (de la o zi la alta). In timpul zilei daca umblu cu ea, porneste relativ bine. Azi dimineata m-am uitat inainte sa pornesc daca este aer sau nu in conducta, si nu era, dar tot nu a pornit. Care poate fi problema? Poate fi bujia incandescenta sau altceva? AM incercat sa scot prima bujie din dreapta si am rupt capatul ca era ruginit. Am montat una noua dat problema persista...

Pareri? Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba bujiile incandescente si releul. pt problema cu bulele de aer e de la filtrul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD

Am verificat bujiile azi, toate is in regula. Releul ala conteaza? Unde gasesc releul respectiv si cum se poate verifica daca e ok sau nu. Am schumbat fiecare furtun si colier si am montat si 2 supape unidirectionale, una intre rezervor si filtru si alta pe conducta de surplus intre filtru si motor. Pare ca e in regula, astept sa vad maine cum pot porni. Dar parca cum se raceste motorul mai tare tot mai greu porneste... ceva de la instalatia aia de bujii tre sa fie :icon_thumright: Poate chear releul cum ziceti voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am inlocuit sonda de temperatura azi, merge ceva mai bine. A ramas problema cu pornitul, la cald o ia foarte greu. Cred ca problema e electrica pana la urma, investighez mai departe.

Mai exact, am scos fisa centrala si am pus-o la masa, da o oarecare scanteie de 1 cm.

Am masurat si transformatorul, rezistenta de la intrare e de 3 ori mai mare decat ar trebui, la iesire e OK. Fisa centrala are 2Kohm, pe ea scrie 1Kohm. Cred ca aici e problema...nu e scanteia satisfacatoare :D

Modificat de cikinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!