Jump to content

Pompa de benzina


Scorpion_23
 Share

Postare recomandată

Pai daca ai eroare la sensorul de turatie, el este cel care da comanda bobinei de inductie.(bine, ECU o piloteaza dar sensorul Hall da comanda). Poate e sensorul ala stricat sau are fir intrerupt. Nu are cum sa mai dea scanteie, e similar cu platina la Dacie.

Deci inca o diagnoza sa vedem ce apare. Urmareste si daca nu cumva apare codul Engine Blocked by Immobiliser, sa nu fie vreun semnal slab de la transponderul chipului din cheie. Daca nu intelegi,dau detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mai zis cineva de cipul din cheie, eu mai am un rand de chei o sa incerc si cu ala

maine dimineata la prima ora ma duc acolo , la test , vreau sa las masina in service-ul ala , am vorbit si pentru un electrician bun de acolo ,.. nu stiu ce sa ai zic... la polo de 98 costa 300 lei senzorul ala de turatie...

am cautat explicatii si la alti mecanici din cartier , si toti mi-au spus sa caut un electrician bun si un service care are prog pentru masina mea... mi-au spus ca e probabil un singur senzor care da peste cap calculatorul de da diferite fenomene si asta pana o sa moara de tot si atunci o sa-l gasesc...

de ce oare cei care isi rezolva problemele nu mai intra pe forum sa ne explice ce au facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , e un obicei "omenesc" de a uita necazurile odata ce s-au sfarsit.

Poti verifica si tu senderul Hall de pe distribuitor ,cu un voltmetru masori, pe un fir e masa, pe unu sunt 5V si pe al treilea trebuie sa vina intrerupt 5V in timp ce invarti axul,dar trebuie sa scoti distribuitorul ca sa il poti invarti cu mana ;e prin in doua suruburi de 6 cu hexagon interior.

Trage intai in zgarietura cu surubelnita ca sa faci un marcaj al pozitiei distribuitorului sa il poti pune in aceeasi pozitie ulterior.

Chipul din cheie nu se strica, e indestructibil ,doar daca il spargi cu ciocanul ,doar e un cristal de cuartz,probeleme cu imobilizatorul vin de regula de la partea de pe butucul cheii (transponderul) sau d ela modulul imobilizatorului - o cutie neagra fixata undeva pe coloana de directie in dreapta tabloului de sigurante.In cutia aia 2 conectori electrici,unul de la transponder si una care duce semnalul la ECU.

De la vibratii si drumuri proaste uneori se pot slabi mufele alea si daca ECU nu primeste un semnal bun de la modulul imbolizatorului pornetse motorul 1 secunda apoi il opreste.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat cu imobilizatorul

am fost la serviceul ala cu testerul si pana sa pun testerul au verificat ei scanteia si benzina si au dat pompa jos sa merg la magazin sa o schimb ca nu e in parametri

mi-au aratat ca cu furtunelul scos din rampa cand pun contactul de abia daca pisa asa vreo 10 cm ... cei de la service spuneau ca trebuie sa arunce jet de cel putin 50 de cm benzina... asa ca au demontat-o si acum imi fac curaj sa ma duc la magazin cu ea... aia e !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am montat aseara alta pompa, tot noua, a patra pompa .. tot nu vrea... a murit si bateria, la Constanta e foarte frig si mai bate frate si un vant din ala de te dezbraca... masina e in curtea serviceului.

#

acum dimineata o sa ma duc la service sa pun bateria la incarcat si sa mai incercam , am vorbit si cu alt electrician de acolo sa ne uitam ..culmea e ca si el la prima strigare tot de imobilizatorul ala a zis, acum ma duc cu ambele chei acolo

eu am vazut acolo o cutie neagra, pe panoul de sigurante in dreapta sus spre volan... o cutie cam cat un releu dar se vede ca nu-i releu

nu stiu de ce am impresia ca tot ei au miscat-o cand umblau acolo dupa mufa aia unde puneau calculatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi poate ai un modul de alarma pe acolo care nu da voie masinii sa porneasca. Am patit ceva asemanator la o masina a mea la care nu mai foloseam alarma de mult, si dupa ce am ramas fara baterie ma dadeam cu capul de pereti ca nu mai pornea si eu nu mai aveam telecomanda de la alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia aia neagra de pe coloana de directie este modulul imbilizatorului. dar iti aratala diagniza erori de imobilizator? "Engine blocked by immbiliser"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nimic de genul asta.. ce erori dadea erau alea cu senzorul de turatie, ceva cu starter module fault sau ceva de genul, in orice caz, dupa ce masina pornea , reseta baiatul toate alarmele alea si apoi nu mai aparea nimic...

acum sunt la faza in care vreau sa consum toata benzina din rezervor, am avut benzina de 200 de lei de la Lukoil in care bagasem un flacon de Duralube pentru curatat injectoarele, apoi sa pun de la alta benzinarie ceva de 98 , sa vedem daca e diferenta..

mai am de curatat si injectoarele , poate e de acolo ...

se poate ca un injector sau toate sa nu deschida la rece ? daca le curat face bine? am gasit un service unde costa 100 lei curatatul.. e adevarat ca curatatul la ultrasunete poate distruge injectorul?

deocamdata am un spray de pornit diesele si reusesc dimineata sa o pornesc elegant ... cred ca mai sunt vreo 10 litri in rezervor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in mod normal injectoarele se curata doar cu ultrasunete. Alte metode de curatare distrug injectoarele. Eu am dat 80 lei sa curat injectoarele cu ultrasunete si baietii nu au oprit masinaria aia pana nu au dozat la fel toate patru injectoarele. Spor la curatat, la anii lor mai trebuie si astea curatate din cand in cand. Mai poti masura si valoarea fiecarui injector cu un aparat de masura, parca trebuia sa dea 7 ohmi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatarea cu ultrasunete se face in ultima instanta si cu mare atentie. trebuie neaparat schimbate sitele si o-rigurile. de multe ori se decalibreaza injectorul in urma ultrasunetelor. sau se poate disloca o bucatica de goma neagra care sa il infunde mai tarziu.

eu folosesc de 2 ori pe an chestii ieftine de curatat injectoare din benzinarii. sunt toate la fel. insa curata in timp.

ar fi bine sa fie scoasa rampa cu injectoare si dat la cheie sa vezi cum azvarl benzina. nu trebuie tinut mult,cateva jeturi informativ daca ai vreunul mai naspa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denismoc

in 4 ani am folosit de vreo 4 ori solutii de curatat de la benzinarie..am facut rau!? chiar si acum mai am in benzina Duralube pentru injectoare (primita cadou la pachetele alea de la metro cu tratamemt de motor SR3)

stealth

adica sa scot injectoarele, sa scot rampa si apoi sa le montez in aer si dau la cheie? sau cum mai precis sa fac asta?

Modificat de Constanteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scoasa rampa cu injectoarele montate pe ea,4 eprubete (farmacie) si dat la automat cateva secunde. verifica si furtunelul de vacuum intre regulatorul de presiune si colectorul de admisie sa nu fie crapat sau scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunelul ala e nou, l-am schimbat , era praf.. si mai e un furtunel acolo, lipit de caroserie, in dreapta bobinei langa borcanul lichidului de frana, iese si intra scurt din caroserie, schimbat si ala ...

am schimbat si benzina, am pus omw 100, e mai buna, se simte, dar tot nu porneste la rece

acum o pornesc cu spray -ul de diesel pe clapeta de aer, m-am experimentat, o ia din prima

eu am impresia ca injectoarele cat sunt reci nu primesc comanda din calculator sa deschida... dupa ce solutia din spray invarte 2 secunde e ok...o las 1 min apoi pot opri si porni de 100 de ori ca e ceas... :icon_bounce: ma bate gandul sa ma interesez la reprezentanta VW-Audi din Constanta...

o sa fac un film ca sa vedeti exact ce patesc eu, sper ca moderatorii sa nu se supere, am citit la Regulament ca nu prea ai voie cu poze sau filme

oricum ,

La multi ani ! celor ce citesc aici , multa sanatate, fericire si prosperitate pe anul 2012 !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu poti posta filme cu problema ta? Nu e voie sa postezi filme in care arati cat de vitezoman esti tu, depasirea vitezei legale, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut. am o nelamurire legata de pompa de benzina pt modelul meu.

cu vreo 7000 de km in urma am avut o pb cu pompa de benzina . mai precis , am stationat cateva ore intr-o parcare in Austria si cand am incercat sa pornesc , masina nu mai pornea , desi cand am oprit-o totul era ok, iar pe drumul pana in Austria nu imi facuse pb. am sunat la cei ce se ocupa de reparatii/tractari , a venit cineva si cand dadea cateva jeturi de benzina in clapeta aceea de sub filtrul de aer , masina mergea. dupa aceea a batut putin sub ea cu pumnul, in rezervor si si-a revenit , am mai mers 50 km si nu a mai vrut deloc.

apoi am mers la un service vw (tot in Austria) , au testat-o si mi-au zis ca e defect mortorasul din pompa de benzina . mi-au pusul unul SH si era ok (cred ca au modificat acolo ceva pt ca la relanti motorul functiona cam turat -minim 1500, iar acul fluctua). dupa un timp, motorul nu mai statea foarte turat la relanti , ci era pe la 800 de ture, cum e normal.

trebuie sa spun ca inainte sa fac acest drum , masina mai dadea din cand in cand "suturi" in mers , ca si cum ar fi fost ceva impuritati in rezervor, iar cand o turam mai tare , nu mai dadea acele "suturi".

acum am observat ca iar a dat cateva "suturi" in mers si am decis sa cumpar o poma de benzina SH , de rezerva. nu sunt sigur daca e compatibila . ambele pompe sunt marca VDO V03. codul pompei pe care o am pe masina este 6KO 919 051 D iar al celei SH pe care am luat-o acum este 6NO 919 051 K(A FOST PE UN POLO DIN '97).

poate sa imi spuna cineva daca sunt compatibile cele doua pompe?

de altfel, ma gandesc sa nu fie cumva vreo componenta cu probleme care sa duca la stricarea motorasului din pompa de benzina. asta pentru ca e dubios ca dupa doar 7000 km , si motorasul inlocuit in Austria sa dea semne de defectare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu am schimbat 4 pompe , toate noi ( in decembrie-ianuarie) , si la mine tot VDO a fost aia originala ...

la primele trei incercari am schimbat numai pompa propriuzisa iar a patra oara am schimbat-o cu tot cu carcasa aia alba de plastic pe care este montat plutitorul nivelului de benzina

problema la mine era ca nu pornea mereu din prima

de ce am schimbat 4 pompe? la cele trei simple nu puteam sa le conectez perfect la furtunasele alea , am pus fel de fel de coliere cu surub dar pana la urma , dupa o perioada toate au scapat benzina pe acolo... presiunea in instalatie scadea si apareau fenomene din alea ciudate , ca si cum in timpul mersului te tragea cineva inapoi ..

deci pana la urma am cumparat tot subansamblul, a costat 285 de lei , cred ca producatorul era de la Meat&Doria iar distribuitorul era Baccardi sau ceva de genul ...

daca vrei sa stii ce pompe compatibile ai la dispozitie , pe siteul de la M&D e un tabel cu toate marcile de masini si motorizare la care ei fac pompe compatibile ,

la mine se ptriveau pompele de la Seat, Sharan si in general toate pompele de 3 bari care incap fizic in carcasa alba de plastic cu care intra ea in rezervor...

pompa de defecteaza cand ramai fara benzina si merge in gol, iar fara benzina ramai cand carcasa aia alba nu mai este etansa si se goleste .. sau cand faci pana prostului ...alta varianta ar fi filtrul infundat ... dar tu ai mers 7000 de km cu SH ala , o mai fi mers si cel dinaintea ta 200 000 km, apoi a cazut si a carpit-o vreun meserias ca poata sa-ti ia banii tie, ..cat sperai tu sa te tina !?

du-te la magazin, cumpara ce trebuie, o montezi singur ca nu e greu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor masinutele noastre cand au o problema cu pompa de benzina e grav.Eu am schimbat alataeri pompa si am mari probleme adica masina merge,porneste dar cand viraz la dreapta si accelerez da sa moara motorul,doar in curbele la dreapta ave-ti vreo explicatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de ceva vreme imi face figuri pompa de benzina, probabil s-au dus periile motorasului, asadar vreau sa-l schimb ca e mai ieftin decat daca schimb tot ansamblul ala cu plutitor, samd.

Am inteles ca se potriveste motorasul de la Logan (3,5 bar) dar faza e ca nu pot demonta motorasul vechi, nu stiu cum se scoate de pe ansamblu si nici furtunasele alea care ies din motoras nu le pot scoate (s-au intarit f. tare) si mi-e cam frica sa trag mai tare ca nu vreau sa rup ceva pe acolo.

Poate sa-mi zica cineva cum se scoate motorasul de acolo si furtunele alea ale lui ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!