Jump to content


Photo

Probleme Cu Ambreiajul


  • Please log in to reply
345 replies to this topic

#21 CVA G3

CVA G3
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 3 CL 1992
  • Motorizarea:1.8 55W AAM

Posted 19.02.2008 @ 13:51

Merci mult pentru raspuns... si tuturor care sunt pe aici. Am invatat enorm citind diversele solutii pe forum. :icon_thumright: . Ce credeti ar trebui sa caut, sa schimb cablul cu unul atoreglaj sau il las asa. Trafic de bucuresti, semafoare si ambuteiaje la pas. Ma gandesc ca cablul actual reglat prost va crea aceleasi simptome. Nu cuosc definitia la "tine sus sau tine jos" dar explic pe limba mea: pedala la primul sfert de cursa (cand apesi) deja trage (are o mica cursa libera); la jumatate pot schimba viteza (doar la 1 -a trebuie sa apas ceva mai mult). E bine, e normal? La dacie apasam pedala pana jos, simteam toata cursa.

#22 Love

Love
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:G3 VR6 1992
  • Motorizarea:2.8 230CP

Posted 19.02.2008 @ 18:27

Foarte interesanta chestia asta. Dar cum dracu ti-ai dat seama ca e de la lichidul de frana care era prea putin?
A mea tot ambreiaj hidraulic are, dar lamuriti-ma si pe mine legatura asta intre lichid frana-ambreiaj.


Pai eu nu mi-am dat seama, ca nu ma pricep mai deloc la masini. Am fost la Golfistul care a aruncat o privire pe la motor si s-a gandit ca ar trebui aerisit dar a verificat si nivelul lichidelor, apoi am fost la un prieten care mi-a zis sa i pun lichid de frana si daca nu se rezolva problema, o sa aeriseasca pompa de la ambreiaj, dar se pare ca s-a rezolvat, cutia de viteze merge acum ca " unsa " :lol: Care este legatura intre butoiasul de lichid de frane si ambreiaj, asta nu stiu:) Si a mai zis cineva pe forum ca ar fi bine sa verific pompa de ambreiaj daca are lichid, banuiesc ca un furtun de la lichidu de frana se duce si acolo;)

#23 Aerofan

Aerofan
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 2010 FL
  • Motorizarea:1,8 TSI 160 CP

Posted 19.02.2008 @ 19:13

Sper sa am dreptate, daca nu paul_ral ma va corecta. Nu are nici o legatura rezervorul de lichid de frana cu rezervorul pompei hidraulice de ambreiaj. A pus lichid de frana deoarece fiind hidraulic, nu poate sa mearga cu apa, scuze sarcasmul, ii trebuie ceva lichid hidraulic si cum cel de frana a fost cel mai apropiat a pus din ala :lol:

CVA G3 legat de ambreiaj, tu trebuie sa stii cum e cel mai bine sa prinda, depinde si de cat de nou este ambreajul. daca e mai vechi prinde mai sus putin, daca e nou prinde sub mijloc, adica sa zicem ca cursa de apasare a ambreajului este de 40 de grade, inseamna ca ambreajul prinde la 20 de grade, sub 20 de grade inspre podea este OK dar nu aproape de podea, peste iarasi este ok dar nu sus de tot. Ar trebui sa se situeze undeva la mijloc. Daca prinde aproape de podea, exista pericolul sa nu debreieze bine si atunci se aude in cutie ca face zgomot. Adika discul inca mai este actionat de placa de presiune. Daca prinde sus de tot, placa de presiune nu reuseste sa faca destula presiune pe disc si astfel patineaza, nu mai ai forta la masina si rulmentul de presiune preseaza pe placa de presiune distrugand si placa si pe el.
Tot cand prinde sus inseamna ca discul este uzat si mai salvezi vreo cateva sute de km daca mai strangi intinzatorul la cablu, asta depinde de cat e de uzat discul de ambreiaj.

Mai babeste nu stiu sa explic :P pun si niste poze cu discul de ambreiaj, rulmentul si placa de presiune? :P

PS: sper ca mai tin minte bine astea ca din asta am dat lucrarea finala in liceu :P

Edited by Aerofan, 19.02.2008 @ 19:16.


#24 GOLFISTUL

GOLFISTUL
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:BMW
  • Model:F30 2014
  • Motorizarea:2,0 xdrive

Posted 19.02.2008 @ 19:23

AMBREIAJUL HIDRAULIC este alimentat de la vasul pompei de frina, la pedala este pompa de ambreiaj si pe cutie cilindru de ambreiaj, functioneaza cu lichid de frina si se face aerisirea pe la cilindru.
Colegu, avea nivelul lichidului de frina sub minim si nu se mai alimenta circuitul ambreiajului. A completat cu lichid de frina si s-a rezolvat problema.

#25 dorur

dorur
  • Oraş:Suceava
  • Maşina:vw + audi
  • Model:golf mk3 + 80 B4
  • Motorizarea:1.6ABU+2.0ABK

Posted 20.02.2008 @ 09:24

Multumesc frumos pentru explicatie. Foarte bine explicat. Esti un profesionist.

#26 boby87

boby87
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:ford
  • Model:fiesta
  • Motorizarea:1.3 75cp

Posted 04.06.2008 @ 22:20

si eu am exact aceeiasi problema !!! lichidul de frana era sub minim si am pus lichid dar la 2-3 zile raman iar fara !!! din ce cauza se scurge lichidul de frana trebuie schimbat ceva ????

#27 boby87

boby87
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:ford
  • Model:fiesta
  • Motorizarea:1.3 75cp

Posted 04.06.2008 @ 22:27

am probleme cu ambreiajul, la 2-3 zile trebuia sa pun lichid de frana ca se slabeste pedala de ambreiaj si nu mai intra in viteza !! care este cauza scurgerii lichidului de frana ??? se poate remedia ?

#28 iulius473

iulius473
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2001
  • Motorizarea:1,4 75CP AXP

Posted 08.10.2008 @ 04:06

Am si eu o problema cu pedala de ambreiaj,este foarte tare,tin sa mentionez ca,cablul de ambreiaj(cu reglaj manual) nu este foarte intins.

#29 MASTAR

MASTAR
  • Oraş:Turda
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:vw 3
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 01.02.2009 @ 09:04

Ieri am patito cu masina!!Nu mai intra in viteza de nici o culoare !!Intradevar ambreaju prindea sus de tot dar totusi asa dint-ro data sa ma lase...acu e la reparat au zis ca e ambreaju...am gasit kit complet la 390 ron acu sa vad cat ma costa manopera ca am auzit caa e de munca tare la ea.Mexanicul a zis ca iesea fum tare de la ambreiaj cand sa uitat.Nu mai intra deloc in viteza an viteza decat la rece cand pornesc motoru nimic beton .Am mers cu ea vro 3 km intra -2a.Cinea a avut probleme de genul acesta?

#30 Mutu_vlan

Mutu_vlan
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF III `94
  • Motorizarea:1.6 CL 75CP

Posted 01.02.2009 @ 16:44

pentru schimbu kit ambreiaj.... saboti.. rulmenti spate .. senzor abs fata dreapta ma costat manopera 400 ron... pot recomanda un mecanic care lucreaza mult sub pretul pietei :)

#31 f@ne_tm

f@ne_tm
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW Golf III
  • Model:Bon Jovi variant
  • Motorizarea:AFT 1.6 101CP

Posted 01.02.2009 @ 19:32

Am observat si eu o "chestie" mai ciudata la masina mea legat de ambreiaj (cred eu), daca plec mai tare de pe loc sau ma bag mai tare intr-o depasire (schimb din 4 in 3, sau din 5 in 4), se tureaza motorul dar in gol, abia dupa cateva secunde scade turatia si se simte ca trage, ce poate sa fie? Mentionez ca nu face tot timpul, doar cate-odata. Rog pe cei care au patit, sau stiu ce este, sa imi spuna si mie ce am de facut.

Mersi pt sfaturi (in avans)!

PS: ambreiajul meu prinde mai sus de mijlocul cursei (pedalei), se poate sa fie pe duca discul, sau poate fi de la cablul de ambreiaj, mai trebuie reglat? eu am cablul de ambreiaj identic cu cel din post-ul ACESTA (nu stiu daca este manual sau cu reglaj automat) poate ma lumineaza si pe mine cineva si cu cablul de ambreiaj de care este?

Edited by f@ne_tm, 01.02.2009 @ 19:38.


#32 DorinTm

DorinTm
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Skoda
  • Model:FABIA 1.4 16V
  • Motorizarea:AUB 74Kw 101CP

Posted 01.02.2009 @ 20:20

Si eu am cablu identic pe masina. Este un cablu cu reglaj automat. Si la mine prinde pe la mijloc sau mai sus. Mie unul nu imi place sistemul asta...asi da orice sa pot pune un cablu cu reglaj manual...pentru ca la ala stiu care e cursa...la asta cu reglaj automat poate varia locul unde prinde...nu e intr-un loc fix pe cursa pedalei.

#33 adrian_54c2

adrian_54c2
  • Oraş:Târnăveni
  • Maşina:Skoda
  • Model:Fabia
  • Motorizarea:1.4 MPI 68CP

Posted 01.02.2009 @ 20:24

Salutare.Nu vreau sa dau sfaturi,nu ma simt in masu ra,dar cred ca la tine{ca si la mine}e cablul de acceleratie ,agata undeva,nu tot mereu.Ambreiajul meu este mecanic,prinde si al meu destul de sus,dar se poate regla.Din postul dat de tine exemplu nu pot intelege ce fel de cablu ai la masina.Vad ca avem motorizari identice: papa dar zboara

#34 hunior

hunior
  • Oraş:Miercurea Ciuc
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Vw golf
  • Motorizarea:1.6 abu

Posted 01.02.2009 @ 21:10

fratilor, si eu am ceva probleme...pedala tine pe la mijloc, dar se aude la relantiu lasat in lasat cu cutia in neutru (cred) catzait de la rulmentul de presiune. daca apas pedala nu se mai aude, cat pot sa mai circul asa? ajunge sa-mi schimb numai rulmentul de presiune?
last question: e foarte tare pedala, cum pot sa-l fac sa fie mai moale?

#35 f@ne_tm

f@ne_tm
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW Golf III
  • Model:Bon Jovi variant
  • Motorizarea:AFT 1.6 101CP

Posted 01.02.2009 @ 22:20

La mine sigur nu este acceleratia de vina, singura cauza, pe care o vad eu posibila, ar fi ambreiajul(patineaza), pentru ca simt ca la plecari de pe loc mai tari sau depasiri in forta(ambreiaj actionat mult mai rapid), nu este transmisa puterea motorului catre roti, motorul se tureaza dar masina nu prinde viteza. M-am gandit si la varianta semeringului de la cutie(am patit-o la dacie) sa imi curga uleiul de la cutie pe discul de ambreiaj, dar atunci mi-ar face tot timpul asa, ori la mine se intampla odata la nu stiu cat timp, dar m-a facut sa-mi pun anumite semne de intrebare(la care sper sa gasesc un raspuns viabil aici, pe forum).

Mersi mult, si sper sa fi inteles toata lumea ce am vrut sa explic eu mai sus.

#36 Mutu_vlan

Mutu_vlan
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF III `94
  • Motorizarea:1.6 CL 75CP

Posted 02.02.2009 @ 00:33

f@ne_tm asa facea si la mine prin toamna acceleram brusc cand schimbam din 4-3 si se tura motoru 1 secunda si simteam ca pleaca mai tarziu ... incearca sa iei picioru de tot de pe pedala dupa ce schimbi sportiv.. nu mai merge cu picioru deasupra pedalei de ambreiaj.. ideea e ca la mine a facut asa si cam intr-o luna, facea si cand plecam ma tare de pe loc... mam dus si am schimbat kittu de ambreiaj... discu era tocit :icon_thumright:

hunior si la mine era pedala foarte tare ... zici ca ma duceam la sala cand mergeam cu masina... am schimbat ambreiaju rulmentu si placa de presiune si acum e foarte foarte moale... si tine undeva sub mijlcul cursei...

#37 f@ne_tm

f@ne_tm
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:VW Golf III
  • Model:Bon Jovi variant
  • Motorizarea:AFT 1.6 101CP

Posted 02.02.2009 @ 08:23

Si cam cat costa kitt-ul ambreiaj??? Sa stiu cam la ce sa ma astept........

#38 MASTAR

MASTAR
  • Oraş:Turda
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:vw 3
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 02.02.2009 @ 10:35

La 1.9 tdi 66kw 90 cp tipul 1hxo motor 1z din 94 e ambreaju hidraulic?Ca-ci am duso la un mecanic care lucra eftin sa nu ma stoarca tare sper s o faca bine acu ca o sa cumpar kitu de ambreiaj complet.Sa vad sa il puna kitu si da de merge .Am ramas pe cand urcam pe un deal de u mai intra in viteza doar la rece la cald cu motoru pornit era beton ambreaju nu intra in nici o viteza trebuia sa trag tare de tot sa intre intra 4 -a si asa a intrat de 2 ori dupaia nu a mai intrat.Asa ca opream motoru o bagam intra 2-a porneam motoru si mergeam cu ea asa ce sa fi facut.Sper sa fie aambreaju.

#39 robert28

robert28
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:AUDI
  • Model:A6 C4 1997
  • Motorizarea:2.5 TDI 140 CP

Posted 02.02.2009 @ 10:58

Pentru Fane_tm un kit de ambreiaj costa in jur de 400 de Ron unul nemtesc si 300 de Ron unul italian. Eu de curand am cumparat de la Volksparts un kit de la Luk la 400 de Ron la masina din semnatura.

Attached Files



#40 MASTAR

MASTAR
  • Oraş:Turda
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:vw 3
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 04.02.2009 @ 22:45

Am schimbat ambreaju 390 ron kit complet si 250 ron manopera /Nu la servis ca la un mecanic de aci de lanaga mine care lucreaza de mult in masini si are experienta.Merge ok acu si prinde pedala la jumate e bine .Defectiunea a constat in treaba ca sa rupt un arculet si mi-a cocosit tot ambreaju ghinionu meu.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users