Love

Probleme Cu Ambreiajul

354 posts in this topic

Salut.

Acum 3 zile am observat ca nu mai pot baga in viteze cu motorul pornit. Trebuia sa opresc motorul, sa aleg viteza corespunzatoare manevrei si iar porneam motorul si tot asa... si o data iesit pe drum o lasam in a 2-a, si abea dupa vreo 10 minute de mers incepea sa mearga si alte trepte. De dimineata, am observat ca nu mai sta la relanti deloc, si cu ambreiajul la podea masina o lua din loc. Acum intrebarea intrebatoare:

-placa de presiune?

-trebuie strans ambreiajul?

-trebuie schimbat ambreiajul?

P.S. Masinuta este un VW Golf3 VR6 2.8

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu intra in viteze cu motorul pornit ai placa de ambreiaj crapata.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu intra in viteze cu motorul pornit ai placa de ambreiaj crapata.

Si e normal ca dupa 10 minute de drum cu masina, sa intre bine in viteza? Dar cu pedala de ambreiaj la podea, tot pleaca de pe loc la semafor...

P.S. De azi dimineata am observat ca pedala de ambreiaj sta la aprox. 5 cm de podea ( era la vreo 10 cm inainte )

Edited by Love
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur e placa de presiune. Sau poate sa mai fie si rulmentul. Nu se aude nimic de la cutie cand debreiezi sau sta in neutru? Dintii aia de pe placa s-au dus sau rulmentul de presiune e gata. Parerea mea e ca daca se ducea discul doar patina. Da jos cutia si vezi ce e acolo, nu mai merge cu ea asa ca mai strici si volant sau axul de la cutie. Fugi la service cu ea pana nu se mai strica si altceva.

Bafta si sa ne spui ce ai rezolvat

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

are cineva schema de la compresorul de clima?

Edited by AXU
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tuturor, avand in vedere ca in ultimele 3 zile a fost din ce in ce mai rau, logic ca nu se va opri aici, asa ca o las pe dreapta, momentan nu am bani si pentru treaba asta, am bagat deja in alte chestii , am gasit placa la 200 ron dar manopera cica e vreo 400 ron ca e multa munca la ea... daca stie cineva vreun service mai ieftin sau daca se pricepe cineva si are timp si nu imi ia atat de mult, pls help.

P.S. Sunt din Bucuresti

Edited by Love
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

in bucuresti nu stiu, dar nu e foarte greu d schimbat

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sa o schimb chiar nu ma pricep, si nu m-am dus inca cu ea la nici un service, am vorbit cu niste prieteni momentan, si atat mi-au zis ca ma costa la un service.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat ambreiajul in bucuresti undeva la un service pe langa aparatorii patriei (cum te duci de la aparatori spre targul vitan undeva pe partea stanga pana la intersectia cu linia de tramvai 34).Asta s-a intamplat acum un an si m-a costat 200Ron.Adurat vreo 3 ore , cu tot cu pauzele de cafea ale mecanicilor.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, dar pe partea stanga sigur? Pentru ca stiu doar blocuri sa fie acolo, service eventual pe dreapta... chiar o sa trec azi sa ma uit.. oare ar fi bine sa-i schimb tot ambreiajul? Mi-e friica ca nu e doar placa...poate o fi si discul:( Alte idei pentru mecanici ieftini si buni?:offtopic:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Super, dar pe partea stanga sigur? Pentru ca stiu doar blocuri sa fie acolo, service eventual pe dreapta... chiar o sa trec azi sa ma uit.. oare ar fi bine sa-i schimb tot ambreiajul? Mi-e friica ca nu e doar placa...poate o fi si discul:( Alte idei pentru mecanici ieftini si buni?:beerchug:

doar daca ajungi prin pitesti :offtopic:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai nu e departe, e la o aruncatura de batz:P pana acolo o sa trebuiasca sa-i schimb mai multe:))

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daca nu intra in viteze cu motorul pornit ai placa de ambreiaj crapata.

Multumesc tuturor si in special lui "GOLFISTUL" care a avut amabilitatea si si-a facut timp sa arunce un ochean la masina... problema s-a rezolvat prin simpla adaugare a lichidului de frana care era sub minim...Dupa cateva ore am pornit-o iar si mergea bine cutia, acum ramane pe dimineata sa o vedem cum se comporta , daca iar face figuri va trebui sa aerisesc pompa ade ambreiaj. O chestie simpla si s-a rezolvat problema:) Multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va tin la curent daca a fost intr-adevar de la lipsa lichidului de frana.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Super, dar pe partea stanga sigur? Pentru ca stiu doar blocuri sa fie acolo, service eventual pe dreapta... chiar o sa trec azi sa ma uit.. oare ar fi bine sa-i schimb tot ambreiajul? Mi-e friica ca nu e doar placa...poate o fi si discul:( Alte idei pentru mecanici ieftini si buni?:D

pe dreapta, ma scuzi....oricum se vede ...sunt foarte multe taxiuri care se repara acolo...:icon_thumright:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:offtopic: de unde ai 230 cai la 2,8? Nu e 174?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai 174 este stock:) Pai iti zic si eu cum mi-a zis si mie cine mi-a dat-o... EVACUARE CAP -COADA BORLA INOX, CHIP TUNING ABT, volant USURATA, CUTIE VITEZE VR6 2.9 US, si un Filtru Sport per total cica 230 cai. Nu am pus-o pe nici un tester si nici nu m-am dat cu nimeni ca nu m-au interesat caii, masina trage puternic, dar consuma mult in stil sportiv ( 20-25% ), normal 16%, am luat-o la un pret bun si ma gandesc sa o vand, deja m-am abonat la benzinarie o data la 2-3 zile:)) plus ca mai intra bani in ea si stau f prost la capitolul asta, am sperat ca pot face fata cerintelor ei dar deh... cand o sa fiu aprobat aici ca membru cu drepturi depline o sa postez si anuntul de vanzare al ei.

P.S. Era curios sa aibe probleme ambreiajul deoarece acum un an a fost schimbat tot kit-ul de fostul proprietar.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut.

Acum 3 zile am observat ca nu mai pot baga in viteze cu motorul pornit. Trebuia sa opresc motorul, sa aleg viteza corespunzatoare manevrei si iar porneam motorul si tot asa... si o data iesit pe drum o lasam in a 2-a, si abea dupa vreo 10 minute de mers incepea sa mearga si alte trepte. De dimineata, am observat ca nu mai sta la relanti deloc, si cu ambreiajul la podea masina o lua din loc. Acum intrebarea intrebatoare:

-placa de presiune?

-trebuie strans ambreiajul?

-trebuie schimbat ambreiajul?

P.S. Masinuta este un VW Golf3 VR6 2.8

La fel am patit si eu si rezolvarea a fost destul de simpla: rulmentul si "tija". Vezi ca eu am spart rulmentul pana am ajuns la service cca 2km . Asa numita tija se tocise rau la un capat. (nu stiu cum se numeste tija aia ascutita de cca 30 cm care cica impinge in rulment). O observatie personala: am pe masina cablul de ambreiaj cu reglaj manual, asa am luat masina. Este posibil ca cel/cea care a condus-o inainte sa fi mers mult cu pedala apasata. Sunt curios daca la cablul autoreglabil se intampla asa ceva? Poate ma lumineaza cineva ce face cablul acela. Mentine o presiune constanta (usoara) pe placa daca tii ambreiajul apasat mai mult, sau ce?

Cum adica "s-a rezolvat prin simpla adaugare a lichidului de frana care era sub minim"? Are legatura lichidul de frana cu ambreiajul? Cum?

Nu vreau sa fiu offtopic dar nici nu asi deschide un threat nou pt intrebarea aceasta: Pe cutia de viteze este o "piulita" de plastic cu un dop. Ce face acolo? Tot gasesc dopul acela iesit. Cum sa-l fac sa astupe gaura aia.

post-14771-1203374352_thumb.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are ambreiaj hidraulic de aceea a trebuit completat cu lichid de frana. Nu toate au ambreiaj hidraulic. Dopul acela este pentru a vedea volant, nu trebuie sa-l astupi cu ceva. Ia un dop nou sau unul vechi care sta.

Daca cablul de ambreiaj este strans prea tare, e logic ca tine rulmentul presat pe placa de presiune, daca este asa, ambreajul prinde sus iar rulmentul si placa se uzeaza. Mai desfa-l astfel incat ambreajul sa prinda la mijloc sau sub mijlocul cursei.

Imagineaza-ti in poza ca in loc de maner este pedala de ambreiaj. Ai sa-ti faci o imagine despre ce vorbesc

Edited by Aerofan
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
La fel am patit si eu si rezolvarea a fost destul de simpla: rulmentul si "tija". Vezi ca eu am spart rulmentul pana am ajuns la service cca 2km . Asa numita tija se tocise rau la un capat. (nu stiu cum se numeste tija aia ascutita de cca 30 cm care cica impinge in rulment). O observatie personala: am pe masina cablul de ambreiaj cu reglaj manual, asa am luat masina. Este posibil ca cel/cea care a condus-o inainte sa fi mers mult cu pedala apasata. Sunt curios daca la cablul autoreglabil se intampla asa ceva? Poate ma lumineaza cineva ce face cablul acela. Mentine o presiune constanta (usoara) pe placa daca tii ambreiajul apasat mai mult, sau ce?

Cum adica "s-a rezolvat prin simpla adaugare a lichidului de frana care era sub minim"? Are legatura lichidul de frana cu ambreiajul? Cum?

Nu vreau sa fiu offtopic dar nici nu asi deschide un threat nou pt intrebarea aceasta: Pe cutia de viteze este o "piulita" de plastic cu un dop. Ce face acolo? Tot gasesc dopul acela iesit. Cum sa-l fac sa astupe gaura aia.

Intr-adevar, ambreiajul la a mea este hidraulic, si se pare ca a avut legatura cu lipsa nivelului al lichidului de frana, deoarece... de dimineata... pur si simplu a intrat in viteze asa cum trebuia:) Noroc ca mai exista si oameni cu suflet bun pe lumea asta si nu doar pusi sa ti ia si pielea de pe tine cum se intampla de multe ori cand te duci la un service si intrebi ce are si zice " pune-o sus pe rampa sa ne uitam " si apoi " vai dar sunt multe de schimbat.." si de multe ori te duci pentru o treaba si iti mai umfla si alte chestii pe langa ...ca vezi domne " trebuia ". Asta e tara in care traim, noroc ca mai sunt oameni de caracter cum este si Golfistul. :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte interesanta chestia asta. Dar cum dracu ti-ai dat seama ca e de la lichidul de frana care era prea putin?

A mea tot ambreiaj hidraulic are, dar lamuriti-ma si pe mine legatura asta intre lichid frana-ambreiaj.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci mult pentru raspuns... si tuturor care sunt pe aici. Am invatat enorm citind diversele solutii pe forum. :icon_thumright: . Ce credeti ar trebui sa caut, sa schimb cablul cu unul atoreglaj sau il las asa. Trafic de bucuresti, semafoare si ambuteiaje la pas. Ma gandesc ca cablul actual reglat prost va crea aceleasi simptome. Nu cuosc definitia la "tine sus sau tine jos" dar explic pe limba mea: pedala la primul sfert de cursa (cand apesi) deja trage (are o mica cursa libera); la jumatate pot schimba viteza (doar la 1 -a trebuie sa apas ceva mai mult). E bine, e normal? La dacie apasam pedala pana jos, simteam toata cursa.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foarte interesanta chestia asta. Dar cum dracu ti-ai dat seama ca e de la lichidul de frana care era prea putin?

A mea tot ambreiaj hidraulic are, dar lamuriti-ma si pe mine legatura asta intre lichid frana-ambreiaj.

Pai eu nu mi-am dat seama, ca nu ma pricep mai deloc la masini. Am fost la Golfistul care a aruncat o privire pe la motor si s-a gandit ca ar trebui aerisit dar a verificat si nivelul lichidelor, apoi am fost la un prieten care mi-a zis sa i pun lichid de frana si daca nu se rezolva problema, o sa aeriseasca pompa de la ambreiaj, dar se pare ca s-a rezolvat, cutia de viteze merge acum ca " unsa " :lol: Care este legatura intre butoiasul de lichid de frane si ambreiaj, asta nu stiu:) Si a mai zis cineva pe forum ca ar fi bine sa verific pompa de ambreiaj daca are lichid, banuiesc ca un furtun de la lichidu de frana se duce si acolo;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa am dreptate, daca nu paul_ral ma va corecta. Nu are nici o legatura rezervorul de lichid de frana cu rezervorul pompei hidraulice de ambreiaj. A pus lichid de frana deoarece fiind hidraulic, nu poate sa mearga cu apa, scuze sarcasmul, ii trebuie ceva lichid hidraulic si cum cel de frana a fost cel mai apropiat a pus din ala :lol:

CVA G3 legat de ambreiaj, tu trebuie sa stii cum e cel mai bine sa prinda, depinde si de cat de nou este ambreajul. daca e mai vechi prinde mai sus putin, daca e nou prinde sub mijloc, adica sa zicem ca cursa de apasare a ambreajului este de 40 de grade, inseamna ca ambreajul prinde la 20 de grade, sub 20 de grade inspre podea este OK dar nu aproape de podea, peste iarasi este ok dar nu sus de tot. Ar trebui sa se situeze undeva la mijloc. Daca prinde aproape de podea, exista pericolul sa nu debreieze bine si atunci se aude in cutie ca face zgomot. Adika discul inca mai este actionat de placa de presiune. Daca prinde sus de tot, placa de presiune nu reuseste sa faca destula presiune pe disc si astfel patineaza, nu mai ai forta la masina si rulmentul de presiune preseaza pe placa de presiune distrugand si placa si pe el.

Tot cand prinde sus inseamna ca discul este uzat si mai salvezi vreo cateva sute de km daca mai strangi intinzatorul la cablu, asta depinde de cat e de uzat discul de ambreiaj.

Mai babeste nu stiu sa explic :P pun si niste poze cu discul de ambreiaj, rulmentul si placa de presiune? :P

PS: sper ca mai tin minte bine astea ca din asta am dat lucrarea finala in liceu :P

Edited by Aerofan
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

AMBREIAJUL HIDRAULIC este alimentat de la vasul pompei de frina, la pedala este pompa de ambreiaj si pe cutie cilindru de ambreiaj, functioneaza cu lichid de frina si se face aerisirea pe la cilindru.

Colegu, avea nivelul lichidului de frina sub minim si nu se mai alimenta circuitul ambreiajului. A completat cu lichid de frina si s-a rezolvat problema.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos pentru explicatie. Foarte bine explicat. Esti un profesionist.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.